
Velikokrat se sicer podjetja na spletnih iskalnikih osredotočajo zgolj na pridobivanje novega organskega prometa, spregledajo pa dejstvo, da bi morali na svojo stran pridobiti tudi tiste uporabnike, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni in pravzaprav iščejo prav njihovo ponudbo.
Nanje boste najbolje vplivali na naslednje načine:
1. Na svoji spletni strani opišite svojo blagovno znamko
Pripravite kratek, a jedrnat opis vašega podjetja in blagovne znamke, s katerim boste obiskovalcem dali vedeti, s čim se ukvarjate. Pri urejanju strani ne pozabite tudi na primerne notranje povezave, pa tudi na to, da bodo vpisani meta podatki kar najbolj ustrezni.
2. Na Googlu poskusite pridobiti razširjen prikaz o vašem podjetju
Gre sicer za popolnoma avtomatizirano storitev Googla, ki temelji predvsem na obnašanju uporabnikov, toda z dobro zasnovano spletno stranjo si boste povečali možnosti, da se bo nekoč tudi vaše podjetje pojavilo med tovrstnimi zadetki.
3. Ustvarite profile na družabnih omrežjih
Obstaja velika verjetnost, da se bodo družabna omrežja vašega podjetja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ipd.) pojavila med prvimi zadetki na Googlu, ko bo nekdo želel pridobiti več informacij o vaši blagovni znamki. Prav zato je pomembno, da svoje profile natančno izpolnite.
4. Predstavite svoje podjetje v Googlu
S pomočjo storitve Google My Business na spletu predstavite svoje podjetje tako, kot ga predstavljate na napisih, pisarniškem materialu in preostalih oblikah trženja. Ljudje bodo na ta način prave informacije našli hitro in enostavno.
5. Omogočite ljudem, da v Googlu delijo svoje izkušnje z vami
Z vnosom podjetja v storitev Google My Business boste ljudem tudi omogočili, da z javnostjo delijo njihove izkušnje z vašo blagovno znamko. Tako boste lahko občutili pozitivne posledice pri uvrstitvi na spletnih iskalnikih, potencialne stranke pa bodo enostavno našle informacije, ki jim bodo koristile.
6. Poskrbite, da se bo o vaši blagovni znamki pisalo v medijih
Razni intervjuji, sporočila za medije in unikatni članki z vašimi nasveti, objavljeni na drugih spletnih straneh, lahko uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih prinesejo precej koristi. Poskrbite, da se bodo ljudje o vas razpisali in v naslovu člankov uporabili tudi ime vaše blagovne znamke.
7. Notranje povezave naj vodijo do vaših najboljših vsebin
Tudi znotraj spletne strani ustvarite več povezav, ki bodo bralca odpeljale k vašim najbolj branim in zaželjenim vsebinam. Na ta način ne boste povečali le njihove dolžine obiska na vaših spletnih straneh, temveč tudi povečali verjetnost, da bo Google vaše zadetke na iskalniku uvrščal višje.
Vir: Entrepreneur.com