
Patricia Sigmon, ustanoviteljica podjetij David Advisory Group in LPS consulting, meni, da je glavni vzrok za neuspešnost podjetja osredotočanje na skrbi, kako bomo podjetje pripeljali skozi naslednji mesec. Podjetnik naj se raje osredotoča na zaslužek.
V nadaljevanju si preberite nasvete te uspešne poslovne ženske in pripeljite vaše podjetje iz rdečih številk.
Napaka št. 1.: nepoznavanje številk
Glavna napaka neuspešnih podjetij je ta, da se ne zavedajo izdatkov in prihodkov. Ker nekateri podjetniki skrbijo le za izplačevanje plač, slej ko prej zapadejo v dolg. Vzrok za to je najverjetneje čakanje na polletne ali četrtletne izpiske računovodskih servisov, a v tem času se lahko mnogo stvari že spremeni.
Tudi podjetniki, ki podatke o poslovanju dnevno spremljajo, včasih nimajo realnih podatkov, saj uporabljajo računovodske servise, ki v program vnašajo podatke enkrat tedensko – a tudi takrat so podatki že zastareli. Primerna rešitev je uporaba spletnega računovodstva, ki omogoča dostop do najnovejših podatkov o poslovanju. V Zavodu mladi podjetnik priporočamo uporabo spletnega računovodstva miniMAX, ki omogoča 100-odstotno usklajenost računovodje in podjetnika.
Napaka št. 2.: zaposlitev napačnih ljudi
Veliko težavo povzročajo tudi nekateri zaposleni, ki na delo hodijo nezainteresirani in zgolj čakajo, da mine 8-urni delovnik. Ker manjšemu podjetju že nekaj tisoč evrov veliko pomeni, si takega delavca ponavadi ne morejo privoščiti, zato morajo podjetniki čimprej razmisliti o zamenjavi. A brez slabe vesti – zaposleni naj bi delali v prid podjetja, ne pa ga uničevati.
Napaka št. 3.: počivanje na lovorikah
Še ena izmed hudih napak je počivanje na lovorikah. Podjetja, ki so prenehala delati na izboljšavah in napredku, bo zagotovo povozila konkurenca. Prepoznavnost je dandanes izrednega pomena za uspešnost podjetja, zato mora podjetje nujno obstajati tudi na spletu. V namen povečevanja prepoznavnosti nujno izkoristite tudi družabna omrežja, kot so na primer Facebook, Twitter, LinkedIn in drugi. Ne sme manjkati tudi spletna stran podjetja s predstavitvijo dejavnosti in kontakti.