Izvirni nasveti za trženje prek družabnih omrežij

Predstavljamo izvirne nasvete za trženje prek družabnih omrežij. (Vir slike: Unsplash)

Izvirni nasveti za trženje prek družabnih omrežij

Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetij je izjemno pomemben. Verjetno že poznate osnovne nasvete za trženje – vendar lahko omrežja izkoristite še za marsikaj drugega kot samo za objavljanje fotografij in odgovarjanje na vprašanja strank. Predstavljamo manj znane nasvete.
Izvirni nasveti za trženje prek družabnih omrežij

Predstavljamo izvirne nasvete za trženje prek družabnih omrežij. (Vir slike: Unsplash)

Objavljajte posnetke izdelave izdelkov

Seveda že veste, da na družabnih omrežjih lahko (in pravzaprav morate) objavljati informacije o svojih izdelkih. Vendar pa večina podjetij svojim strankam ne predstavi dogajanja v zakulisju. Izdelavo izdelkov lahko svojim strankam prikažete s pomočjo kratkih posnetkov na YouTubu, Facebooku, Instagramu ali celo Snapchatu.

Oblikujte oznako (angl. hashtag) za objave zadovoljnih strank

Pričevanja zadovoljnih strank so odlična vsebina za objavljanje na družabnih omrežjih. Težja naloga pa je najti izjave, ki jih lahko skrajšate do te mere, da jih lahko objavite v tvitu ali kratki objavi na drugih družabnih omrežjih. Da bi se izognili temu problemu, oblikujte oznako (angl. hashtag) in spodbudite svoje stranke, da svoje mnenje izrazijo kar prek družabnih omrežij z uporabo te oznake – vi pa lahko njihove zapise hitro delite s svojimi sledilci.

Pohvalite najboljšega zaposlenega

Družabna omrežja so odlična priložnost za objavljanje podrobnosti iz zakulisja dogajanja v vašem podjetju. Pri tem lahko veliko vlogo odigrajo vaši zaposleni. Na družabnih omrežjih tako lahko izpostavite najboljšega zaposlenega v tekočem tednu ali mesecu, da ga bodo pobliže spoznale tudi vaše stranke.

Objavite po eno fotografijo vsako uro

Dogajanje v zakulisju lahko svojim strankam predstavite tudi prek fotografij. Vsako leto nekaj dni namenite prikazovanju dogajanja v podjetju s pomočjo objavljanja fotografij vsako uro ali večkrat na dan. Tako boste svojim sledilcem približali delovni dan v svojem podjetju.

Predstavite delovni dan v podjetju. (Vir slike: Picjumbo)

Posnemite praktične prikaze oziroma navodila (angl. tutorials) za uporabo izdelkov

Poleg podajanja informacij in fotografij svojih izdelkov lahko družabna omrežja izkoristite tudi za deljenje zanimivih idej, kako lahko vaše stranke te izdelke dejansko uporabljajo. Tako lahko posnamete in objavite kratke praktične prikaze nekaterih izvirnih načinov rabe ali navodila za uporabo.

Naučite se oglaševanja na Facebooku >>

Oblikujte stop-motion posnetke na Instagramu

Posnetki v tehniki stop-motion so odličen način za prikaz omenjenih idej in načinov rabe. To tehniko lahko izkoristite tudi za pripovedovanje zgodb na hiter, izviren in zabaven način.

Objavite Boomerang posnetke svojih izdelkov

Boomerang je Instagramova aplikacija, s pomočjo katere lahko ustvarite zelo kratke posnetke, v okviru katerih ne morete povedati celotne zgodbe ali podati navodil za uporabo, lahko pa prikažete nekaj premikanja. V nekaterih primerih takšne posnetke lahko uporabite za prikaz preprostih funkcij izdelkov.

Oblikujte skupinsko tablo (angl. board) na Pinterestu

Verjetno že veste, da je Pinterest dobra platforma za objavljanje vsebin. Lahko pa jo izkoristite tudi za komunikacijo s svojo ciljno publiko prek skupinskih tabel. Oblikujte tablo, na kateri lahko vaše stranke delijo fotografije vaših izdelkov ali zanimive objave v povezavi s področjem vašega delovanja. Seveda ne pozabite na objavljanje izvirnih vsebin.

Povežite se drugimi podjetji

Doseg svojih objav lahko še povečate, če se pri oblikovanju kampanj za družabna omrežja povežete z drugimi podjetji. Tako lahko na primer predstavite, kako lahko stranke vaš izdelek uporabijo v kombinaciji z izdelkom drugega podjetja; objavo seveda delita oba partnerja. Tak način trženja je posebej koristen za recepte, projekte tipa »sam svoj mojster« ipd.

Družabna omrežja prepustite svojim zaposlenim

Če vaše profile na družbenih omrežjih stalno nadzoruje ista ekipa, lahko pride do ponavljanja in pomanjkanja novih idej. Poživite svoje profile, tako da jih občasno prepustite drugim zaposlenim, ki bodo lahko predstavili svež vidik vašega podjetja in svoj pogled na delo v njem.

Družabna omrežja prepustite svojim strankam

Prav tako lahko na podlagi tekmovanja ali nagradne igre izberete eno svojih zvestih strank, ki bo za en dan vzela vajeti vaših profilov na družabnih omrežjih v svoje roke. Spodbudite jo, naj objavi svoje najljubše vsebine in drugim strankam pokaže, kako sama uporablja vaše izdelke ali storitve.

Svojim sledilcem priporočite tudi druge zanimive strani

Večina vaših sledilcev sledi tudi drugim blagovnim znamkam, ki so na nek način povezane s področjem vašega delovanja. Priporočite jim obisk zanimivih strani, ki bodo lahko za njih koristne in uporabne.

Pokažite svojo osebnost z animacijami GIF

Na Twitterju in drugih družabnih omrežjih lahko svojim objavam dodate animacije GIF, kar jih bo poživilo in jim dodalo osebnost.

Predstavite svojo maskoto

Če ima vaše podjetje maskoto, logotip ali celo ljubljenčka ali okras v pisarni, ki na nek način predstavlja vaše podjetje, lahko ta lik uporabite v svojih objavah na družabnih omrežjih. Vaši sledilci ga bodo hitro prepoznali in povezali z vašim podjetjem.

Uporabite fotografije svojih strank

Ni treba, da so vse vsebine, ki jih objavljate na svojih profilih na družabnih omrežjih, vaše izvirno delo. Svoje stranke lahko pozovete, naj z vami delijo svoje fotografije vaših izdelkov ali druge posnetke, povezane s področjem vašega delovanja. Najboljše izberite in objavite.

Organizirajte tekmovanje v dodajanju napisov

Objavite lahko tudi zabavne fotografije svoje ekipe, svojih izdelkov itd. in svojim sledilcem dovolite, da jim dodajo zabavno besedilo, komentar, napis ali nalepko. Najboljše spet izberite in objavite.

Kakšen napis pa bi vi dodali tej nenavadni fotografiji? (Vir slike: Unsplash)

Oblikujte svoj meme

Ta nasvet morda zveni malce otročje, vendar vam prav internetni memi ponujajo možnost, da s svojo ciljno publiko delite določene zabavne vsebine. Če se je na spletu pojavil priljubljen meme, ki je na nek način povezan z vašim podjetjem ali področjem delovanja, mu lahko dodate svoj napis in ga delite na svojih profilih.

Organizirajte pogovore na Snapchatu

Družabna omrežja so lahko odličen način za odgovarjanje na vprašanja strank. Svoja prizadevanja pa lahko še nadgradite z organizacijo pogovorov na Snapchatu, kjer na vprašanja svojih sledilcev lahko odgovorite v obliki kratkih posnetkov.

Postavljajte vprašanja

Še en način za angažiranje vaše ciljne publike je postavljanje različnih vprašanj v povezavi z vašim podjetjem ali področjem delovanja. Uporabnikom, ki na vprašanje odgovorijo pravilno, lahko ponudite tudi različne nagrade.

Praznujte zgodovino svojega podjetja

Pod oznako #tbt (angl. Throwback Thursday) uporabniki Twitterja in Instagrama vsak četrtek objavljajo stare fotografije. Temu trendu se lahko pridruži tudi vaše podjetje z objavo starih fotografij – seveda pa ni nujno, da to počnete prav ob četrtkih.

Obujanje spominov. (Vir slike: Unsplash)

Oblikujte svojo tematsko oznako

Tudi sami lahko oblikujete svojo tematsko oznako po vzoru #tbt. Poiščite oznako, ki se bo prilegala vašemu področju delovanja in na izbrani dan vsak teden objavite nekaj primernega. K sodelovanju lahko povabite tudi svoje sledilce.

Intervjuvajte svoje stranke

Intervjuji so odlične spletne vsebine, ki omogočajo tudi uporabo različnih metod, na primer posnetkov ali besedilnih objav. Z objavljanjem intervjujev s svojimi strankami boste poskrbeli za dodatno promocijo svoje blagovne znamke.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki