Izzivi, s katerimi se spopadajo ženske, ki delujejo v podjetništvu

Spodbuden podatek je, da delež žensk v podjetništvu počasi raste. Še vedno pa se ženske pogosto spopadajo s številnimi izzivi, ko se podajajo na samostojni pot. S katerimi izzivi se torej srečujejo in kako se lahko spopadajo z njimi?
Izzivi, s katerimi se spopadajo ženske v podjetništvu (Vir: Pixabay)

Izzivi, s katerimi se spopadajo ženske v podjetništvu (Vir: Pixabay)

Kljub temu, da v podjetništvu še vedno prevladujejo moški, tudi delež žensk počasi narašča. Ženske, ki se podajo na samostojno pot, se soočajo s številnimi izzivi, kar verjetno marsikatero tudi zaustavi. Ameriški podjetniški portal Business news daily je naredil raziskavo, v katero je vključil podjetnice. Te so povedale, katere so po njihovem mnenju največje prepreke pri delovanju žensk v podjetništvu in kako se z njimi spopadajo.

Narediti dober vtis na poslovne partnerje

V poslovnem svetu še vedno prevladujejo moški, zato so ženske podjetnice tiste, ki morajo dostikrat nastopati in sestankovati s pretežno moškimi kolegi in jih znati prepričati v to, da ima njihova ideja potencial. Ko želi ženska prepričati moške in narediti dobre vtis nanje, se začne dostikrat nezavedno obnašati na bolj moški način – da bi se jim tako bolj približala v komunikaciji. Tako se lahko začne obnašati nekoliko tekmovalno, agresivno in grobo.

Vendar uspešne podjetnice trdijo, da to ni pravi način. Če želiš uspeti v poslu, je pomembno, da ostaneš zvest sam sebi in deluješ na svoj unikaten način. Pomembno je, da si samozavesten in pristen. Ženske se torej ne bi smele ujeti v zanko in v poslovnem svetu delovati po moško. Največji uspeh lahko dosežejo, če ostanejo to, kar so, in se stvari lotevajo na ženski način. Ljudje hitro začutimo pristnost in to tudi spoštujemo.

Kljub temu, da v podjetniškem svetu še vedno prevladujejo moški, delež podjetnic vse bolj narašča. Poglejte statistiko o ženskih podjetnicah >>

Prepričati investitorja

Redki startupi se odločijo, da bodo sredstva za zagon podjetja skušali pridobiti s strani investitorja. Tisti, ki se odločijo za ta korak, vedo, kako težaven je lahko postopek prepričevanja. Neka ameriška študija je pokazala žalostne rezultate; le 3 % vsega kapitala, ki so ga pridobila novonastala podjetja, je šlo v roke podjetjem, katerih predstavnice so bile ženske.

Kaj naj torej naredijo ženske v podjetništvu, da bi bile uspešnejše pri prepričevanju investitorjev? Investitorji se ponavadi odločijo podpreti ljudi, ki so bolj podobni njim. Tako naj bi imele podjetnice večjo možnost uspeha, če pristopijo do ženske investitorke. Da bi dosegle verodostojnost v očeh potencialnega investitorja, morajo okoli sebe zbrati odlično ekipo in izdelati prepričljiv poslovni načrt.

Investitorji se odločijo podpreti podjetja, za katera menijo, da jim bodo prinašala največjo dodano vrednost in katerih načrtovani prihodki so visoki. Ko ženske projekt predstavijo potencialnim investitorjem, so pri tem večinoma precej skromne in realne, zato navedejo nižje številke glede pričakovanih prihodkov. Moški podjetniki po drugi strani radi pretiravajo pri številkah in projekt predstavijo v mogočnejši luči, kot dejansko je. Prav zato so dostikrat bolj prepričljivi in hitreje dosežejo svoje. Tudi ženske bi se tako morale naučiti bolj samozavestno predstaviti poslovni načrt in odločno zagovarjati svojo idejo.

Ženske v podjetništvu (Vir: Pixabay)

Ženske v podjetništvu (Vir: Pixabay)

Doseči, da te jemljejo resno

V poslovnem svetu, v katerem še vedno prevladujejo moški, je ženska dostikrat tista, ki se mora še bolj dokazovati, da doseže spoštovanje in pride do zastavljenih poslovnih ciljev. Tako je za ženske podjetnice še toliko bolj pomembno, da delajo na svoji samozavesti. Najučinkovitejše je, če se začnejo zavestno ukvarjati s svojimi mislimi. Bodite pozorne na vse negativne misli do sebe in se trudite, da jih nadomeščate z bolj spodbudnimi, takimi, ki vam bodo vlile prepričanost vase in v svoje sposobnosti. Posledično se bo spremenilo tudi vaše delovanje v poslovnem svetu in naredile boste boljši vtis tudi na druge ljudi.

Zelo učinkovita metoda je tudi ta, da si omislite mentorja, ki vam bo pri procesu stal ob strani in vam pomagal do hitrejše osebnostne in karierne rasti.

Ravnovesje med poslovnim in družinskim življenjem

Ženske so običajno bolj od moških vpete v skrb za otroke in gospodinjstvo. Prav zato se marsikdaj še težje odločijo za vstop v podjetništvo. Res, da je podjetništvo polno izzivov in da ni tolikšne finančne varnosti in stabilnosti kot v redni službi, vendar pa so po drugi strani podjetniki tisti, ki si lahko sami organizirajo delovne naloge in razporejajo delovni čas, kar je lahko tudi iz vidika usklajevanja z družinskim življenjem velika prednost.

Spopasti se s strahom pred neuspehom

S strahom pred neuspehom se srečujejo vsi podjetniki, vendar pa so mu ženske podvržene še nekoliko bolj. Strah pred neuspehom je nekaj naravnega, vendar pa je pomembno, da nas ne ohromi pri našem delovanju. Zaradi strahu marsikatera potencialna podjetnica poslovno idejo kar naprej dopolnjuje in popravlja, saj meni, da mora biti popolna, če želi uspeti z njo. Vendar pa čakanje v nedogled ne bo nikamor pripeljalo, zato si je smiselno postaviti nek časovni okvir in iti v akcijo. Časa za izboljšave bo dovolj tudi kasneje.

Treba se je zavedati, da so zavrnitve, neuspehi in padci sestavni del podjetništva. Stvari nas lahko marsikdaj presenetijo in se realizirajo na drugačen način, kot smo pričakovali. Vendar pa na vmesne poraze ne smemo gledati kot na nekaj slabega. Iz vsake izkušnje lahko dobimo nova znanja, ki nam pomagajo pri poslovanju v prihodnje.

Vir: businessnewsdaily.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


6 učinkovitih tehnik učenja

6 učinkovitih tehnik učenja

Da bi bilo vaše podjetje konkurenčno na zasičenem in hitro spreminjajočem trgu, se morate stalno učiti in pridobivati nove informacije. To vam bo pomagalo pri izboljšanju poslovanja in uvajanju novosti. Preberite več >>

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje