Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati?
Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Spletna stran lahko prispeva k večjemu ugledu vašega podjetja, lahko pa je učinek tudi nasproten, če ta ni primerno oblikovana. Ker bo skoraj vsak, ki bo želel izvedeti kaj več o dejavnosti, s katero se ukvarjate, najprej želel preveriti vašo spletno stran, preden bo sprejel končno odločitev, je temu področju vsekakor vredno nameniti nekaj pozornosti. Priporočljivo je, da se za pomoč obrnete na oblikovalca spletnih strani, ki vam bo lahko še bolj pomagal pri dobrem oblikovanju. Pri tem ne pozabite na nekaj pomembnih točk v zvezi s spletno stranjo.

Navigacija

Zelo pomembno je, da je spletna stran enostavna za uporabo. Manj klikov kot je potrebnih, da obiskovalec najde tisto, kar ga zanima, bolje je. Več kot imate na spletni strani vsebine, bolj je pomembno, da je ta smiselno organizirana. Posamezne rubrike, prek katerih bo uporabnik lahko prehajal od ene teme do druge, naj bodo jasno definirane in dobro vidne.

Vsebina in vizualni elementi

To področje je bistvo spletne strani, zato mu morate nameniti več pozornosti. Ta del zajema vse od same vsebine, ki jo podajate, do stila pisave, barv in slik. Pri kreiranju tega dela morate imeti v mislih vaše ciljne stranke in vrednote vašega podjetja. Kakšen jezik boste uporabili, da boste vašo dejavnost predstavili na način, da bo bližje vašim strankam? Dobro je, da je spletna stran bogata z vsebino, vendar naj ta ne bo preveč zgoščena. Naj omogoča izpostavitev ključnih poudarkov, ki jih želite izpostaviti.

V tej točki je treba tudi upoštevati, da ljudje na drugačen način beremo besedilo v fizični obliki in na spletu. Na spletu smo pri branju bolj površni in neučakani. Zato je smiselno besedilo razbiti v čim več odstavkov, dodati podnaslove, uporabiti alineje itd.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Blagovna znamka

Vsako podjetje naj bi imelo svoj simbol, logotip. Ta mu omogoča, da se diferencira od ostalih podobnih podjetij. Stranke ob pogledu na določeno blagovno znamko takoj vedo, za katero podjetje gre, saj jo vidijo v medijih, na reklamnih letakih, na vhodu poslovalnice. Ker je blagovna znamka bistveni element podjetja, je nujno, da se pojavlja tudi na spletni strani in da se skladno z njo prilagodi vizualno podobo celotne spletne strani. Tako bodo obiskovalci vedeli, da gre za isto podjetje

Interaktivnost

Oblikovanost spletne strani mora po nečem izstopati, biti drugačna. Dejstvo je, da smo ljudje vizualna bitja in da nas pritegne, kar je lepo. Z učinki ne pretiravajte. Vseeno je smiselno, da jih v določeni meri uvedete.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Optimizacija spletne strani

Ko načrtujete spletno stran, imejte v mislih tudi to, da jo boste čim bolj optimizirali. Dokazano je, da se vsak bralec največ časa zadrži v zgornjem levem kotu spletne strani. Torej poskrbite, da bo besedilo razporejeno na način, da se bodo tam nahajali vsi ključni podatki. Poskrbite za to, da bo stran čim bolj zanimiva za obiskovalce, da se bodo tam nahajale vsebine, ki jim bodo zanimive. Kratki videoposnetki so odlična metoda za pritegnitev pozornosti. Poskrbite za kakovostne meta opise. Bolje kot boste spletno stran optimizirali, višje jo bo Google rangiral. To pomeni, da se bo pojavljala višje med rezultati iskanja v njem.

Vir: codeburst.io

Preberite tudi članek 10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,