Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati?
Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Spletna stran lahko prispeva k večjemu ugledu vašega podjetja, lahko pa je učinek tudi nasproten, če ta ni primerno oblikovana. Ker bo skoraj vsak, ki bo želel izvedeti kaj več o dejavnosti, s katero se ukvarjate, najprej želel preveriti vašo spletno stran, preden bo sprejel končno odločitev, je temu področju vsekakor vredno nameniti nekaj pozornosti. Priporočljivo je, da se za pomoč obrnete na oblikovalca spletnih strani, ki vam bo lahko še bolj pomagal pri dobrem oblikovanju. Pri tem ne pozabite na nekaj pomembnih točk v zvezi s spletno stranjo.

Navigacija

Zelo pomembno je, da je spletna stran enostavna za uporabo. Manj klikov kot je potrebnih, da obiskovalec najde tisto, kar ga zanima, bolje je. Več kot imate na spletni strani vsebine, bolj je pomembno, da je ta smiselno organizirana. Posamezne rubrike, prek katerih bo uporabnik lahko prehajal od ene teme do druge, naj bodo jasno definirane in dobro vidne.

Vsebina in vizualni elementi

To področje je bistvo spletne strani, zato mu morate nameniti več pozornosti. Ta del zajema vse od same vsebine, ki jo podajate, do stila pisave, barv in slik. Pri kreiranju tega dela morate imeti v mislih vaše ciljne stranke in vrednote vašega podjetja. Kakšen jezik boste uporabili, da boste vašo dejavnost predstavili na način, da bo bližje vašim strankam? Dobro je, da je spletna stran bogata z vsebino, vendar naj ta ne bo preveč zgoščena. Naj omogoča izpostavitev ključnih poudarkov, ki jih želite izpostaviti.

V tej točki je treba tudi upoštevati, da ljudje na drugačen način beremo besedilo v fizični obliki in na spletu. Na spletu smo pri branju bolj površni in neučakani. Zato je smiselno besedilo razbiti v čim več odstavkov, dodati podnaslove, uporabiti alineje itd.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Blagovna znamka

Vsako podjetje naj bi imelo svoj simbol, logotip. Ta mu omogoča, da se diferencira od ostalih podobnih podjetij. Stranke ob pogledu na določeno blagovno znamko takoj vedo, za katero podjetje gre, saj jo vidijo v medijih, na reklamnih letakih, na vhodu poslovalnice. Ker je blagovna znamka bistveni element podjetja, je nujno, da se pojavlja tudi na spletni strani in da se skladno z njo prilagodi vizualno podobo celotne spletne strani. Tako bodo obiskovalci vedeli, da gre za isto podjetje

Interaktivnost

Oblikovanost spletne strani mora po nečem izstopati, biti drugačna. Dejstvo je, da smo ljudje vizualna bitja in da nas pritegne, kar je lepo. Z učinki ne pretiravajte. Vseeno je smiselno, da jih v določeni meri uvedete.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Optimizacija spletne strani

Ko načrtujete spletno stran, imejte v mislih tudi to, da jo boste čim bolj optimizirali. Dokazano je, da se vsak bralec največ časa zadrži v zgornjem levem kotu spletne strani. Torej poskrbite, da bo besedilo razporejeno na način, da se bodo tam nahajali vsi ključni podatki. Poskrbite za to, da bo stran čim bolj zanimiva za obiskovalce, da se bodo tam nahajale vsebine, ki jim bodo zanimive. Kratki videoposnetki so odlična metoda za pritegnitev pozornosti. Poskrbite za kakovostne meta opise. Bolje kot boste spletno stran optimizirali, višje jo bo Google rangiral. To pomeni, da se bo pojavljala višje med rezultati iskanja v njem.

Vir: codeburst.io

Preberite tudi članek 10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje