Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati?
Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kaj upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani? (Vir: Pixabay)

Spletna stran lahko prispeva k večjemu ugledu vašega podjetja, lahko pa je učinek tudi nasproten, če ta ni primerno oblikovana. Ker bo skoraj vsak, ki bo želel izvedeti kaj več o dejavnosti, s katero se ukvarjate, najprej želel preveriti vašo spletno stran, preden bo sprejel končno odločitev, je temu področju vsekakor vredno nameniti nekaj pozornosti. Priporočljivo je, da se za pomoč obrnete na oblikovalca spletnih strani, ki vam bo lahko še bolj pomagal pri dobrem oblikovanju. Pri tem ne pozabite na nekaj pomembnih točk v zvezi s spletno stranjo.

Navigacija

Zelo pomembno je, da je spletna stran enostavna za uporabo. Manj klikov kot je potrebnih, da obiskovalec najde tisto, kar ga zanima, bolje je. Več kot imate na spletni strani vsebine, bolj je pomembno, da je ta smiselno organizirana. Posamezne rubrike, prek katerih bo uporabnik lahko prehajal od ene teme do druge, naj bodo jasno definirane in dobro vidne.

Vsebina in vizualni elementi

To področje je bistvo spletne strani, zato mu morate nameniti več pozornosti. Ta del zajema vse od same vsebine, ki jo podajate, do stila pisave, barv in slik. Pri kreiranju tega dela morate imeti v mislih vaše ciljne stranke in vrednote vašega podjetja. Kakšen jezik boste uporabili, da boste vašo dejavnost predstavili na način, da bo bližje vašim strankam? Dobro je, da je spletna stran bogata z vsebino, vendar naj ta ne bo preveč zgoščena. Naj omogoča izpostavitev ključnih poudarkov, ki jih želite izpostaviti.

V tej točki je treba tudi upoštevati, da ljudje na drugačen način beremo besedilo v fizični obliki in na spletu. Na spletu smo pri branju bolj površni in neučakani. Zato je smiselno besedilo razbiti v čim več odstavkov, dodati podnaslove, uporabiti alineje itd.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Blagovna znamka

Vsako podjetje naj bi imelo svoj simbol, logotip. Ta mu omogoča, da se diferencira od ostalih podobnih podjetij. Stranke ob pogledu na določeno blagovno znamko takoj vedo, za katero podjetje gre, saj jo vidijo v medijih, na reklamnih letakih, na vhodu poslovalnice. Ker je blagovna znamka bistveni element podjetja, je nujno, da se pojavlja tudi na spletni strani in da se skladno z njo prilagodi vizualno podobo celotne spletne strani. Tako bodo obiskovalci vedeli, da gre za isto podjetje

Interaktivnost

Oblikovanost spletne strani mora po nečem izstopati, biti drugačna. Dejstvo je, da smo ljudje vizualna bitja in da nas pritegne, kar je lepo. Z učinki ne pretiravajte. Vseeno je smiselno, da jih v določeni meri uvedete.

ČLANEK: Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Optimizacija spletne strani

Ko načrtujete spletno stran, imejte v mislih tudi to, da jo boste čim bolj optimizirali. Dokazano je, da se vsak bralec največ časa zadrži v zgornjem levem kotu spletne strani. Torej poskrbite, da bo besedilo razporejeno na način, da se bodo tam nahajali vsi ključni podatki. Poskrbite za to, da bo stran čim bolj zanimiva za obiskovalce, da se bodo tam nahajale vsebine, ki jim bodo zanimive. Kratki videoposnetki so odlična metoda za pritegnitev pozornosti. Poskrbite za kakovostne meta opise. Bolje kot boste spletno stran optimizirali, višje jo bo Google rangiral. To pomeni, da se bo pojavljala višje med rezultati iskanja v njem.

Vir: codeburst.io

Preberite tudi članek 10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki