KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ...
Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Oglejmo si primer dveh kategorij spletnega nastopa. Posel z urami višjega cenovnega razreda obiskovalcev ne bo prepričal s strukturo, ki jo uporabljajo blogerji. Takšna stran bo želela izražati unikatnost, pomembnost in eleganco, zato bo nudila kvaliteten slikovni material z obrazi zvezdnikov. Blog digitalnega nomada je drugačen. Opisuje svoje potovalne prigode, ki jih okiti z obsežnejšimi fotogalerijami ali videi nižje kvalitete. Jezik je preprost in prežet z izrazi, ki so blizu njegovi generaciji. WordPress temo morate takšnim razlikam prilagoditi.

Za začetek se izbire teme lotite s svinčnikom in listom papirja. Skicirajte postavitev spletne strani in elemente, ki jih želite. Ali boste uporabili enega ali več stolpcev? Ali boste imeli ob straneh oglasne pasice, koledar, kontaktne obrazce? Mogoče vrtiljak? Kaj pa glava (ang. header) in noga (ang. footer)? Prioritizirajte elemente in tiste z dna seznama prestavite na kasnejši datum. Sprva potrebujete le najosnovnejše!

Nadaljujte z analizo. Brez slabe vesti odprite najljubše spletne strani (tudi konkurenčne) in navdih poiščite pri njih. Menite, da s tem ne boste izvedeli veliko? Obiščite spletne tržnice, na katerih lahko opravite nakup WordPress teme. Ponudniki imajo razdelane kategorije (spletna trgovina, blog, novičarska spletna stran, zabava), kar predstavlja dobrodošlo usmeritev za vaše potrebe.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program tridnevne delavnice!

Ko izbiram WordPress temo, moram paziti na …

… odločitev: plačljiva ali brezplačna tema?

Ponudba WordPress tem je tako široka, da je iskanje prave lahko zamudno. Strokovnjaki vam bodo dejali, da je brezplačna dovolj dobra le, če ste omejeni s proračunom ali če gre za manjše, hobi projekte. Izbiro plačljivih tem zagovarjajo z naslednjimi argumenti:

  • Znesek med 50 in 200 dolarji je zanemarljiva investicija.
  • Avtor plačljive teme ima močan ekonomski razlog, da objavi najboljši izdelek. Če je slabše kvalitete, ga bodo uporabniki označili s slabimi ocenami, kar bo negativno vplivalo na prodajo.
  • Plačljive teme so delo profesionalnega posameznika ali ekipe, ki nudi podporo svojim strankam. Avtorji brezplačnih tem tovrstne podpore v večini ne nudijo.
  • Plačljive teme avtorji pogosteje posodabljajo in s tem nižajo varnostno grožnjo.
  • Plačljive teme nudijo več manevrskega prostora pri prilagoditvah vašim potrebam.

Preberite tudi članek Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

… odzivnost teme (ang. responsive design).

Odzivna oblika spletne strani je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, s katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako besedilo kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave. Če tema ni odzivna, jo lahko že zgolj na podlagi tega podatka izločite! Pozorno preberite opis teme in morebitne pritožbe uporabnikov, saj nekateri avtorji obljubljajo funkcionalnosti, ki jih ob implementaciji ni mogoče najti.

… skladnost z različnimi spletnimi brskalniki.

Google Chrome uporabljate že od leta 2008. Prepričani ste, da je človeštvo napredovalo in Internet Explorer pustilo v zgodovini. Pa ni tako. Poleg brskalnika Chrome se uporabljajo tudi številne druge rešitve: Firefox, Opera, Safari in Internet Explorer. Čeprav avtorji tem razlike med brskalniki v večini primerov že upoštevajo, lahko združljivost teme z brskalniki preverite tudi sami.

Namig: Kako testirati WordPress temo? Naložite vtičnik ThemeCheck, ki bo nanizal seznam morebitnih napak, skritih v programski kodi.

… možnosti izbire pisav in barv.

Zagledali ste se v čudovito temo, a bi ji za svoje potrebe radi spremenili pisavo. Ali jo boste lahko zamenjali? Koliko tipov pisav boste imeli na voljo? Bodite pozorni, da tema vsebuje dovolj nabora za vaš okus.

… optimizacijo spletnih strani.

Ključna aktivnost vašega spletnega nastopa je vlaganje v optimizacijo spletne strani (ang. Search Engine Optimisation – SEO). Bodite pozorni, ali je tema oblikovana z mislijo na to področje. To lahko ocenite tako, da preverite:

  • ali tema podpira vtičnike (ang. plugins), namenjene SEO, npr. SEO by Yoast
  • ali avtor v seznamu funkcionalnosti omenja SEO

Ko izbirate temo, bodite pozorni na funkcionalnosti, ki jih nudi, ter si pripravite seznam tistih, ki so za vas najbolj nujne. Ne izbirajte teme z mislijo, da je bolje, da vzamete takšno, ki ima veliko več funkcij, kot jih potrebujete – za vsak primer. Številne možnosti v temi so zgolj breme, ki se odrazi v počasnosti spletne strani, kar negativno vpliva na dober SEO.

Če pri določeni temi ne najdete odgovora na vaše vprašanje, se obrnite na avtorja, forum ali pogosto zastavljena vprašanja.

… odločitev: programer – DA ali NE?

Predvidevajmo, da nimate bogatega znanja programiranja. Ali boste poiskali pomoč ali boste stran postavili sami? Če imate na voljo dovolj sredstev, vsekakor izberite pomoč izkušenega programerja. V nasprotnem primeru poiščite temo, ki omogoča t. i. vtičnike drag and drop page builder (za lažje razumevanje preverite BeaverBuilder). Mnenja o izbiri vizualnih orodij za oblikovanje spletnih strani so deljena, zato priporočamo, da se pred odločitvijo seznanite z vsemi pozitivnimi (enostavno in hitro) in negativnimi (slab SEO, potencialni konflikti z vtičniki) posledicami tovrstnih orodij.

… gumbe za družabna omrežja.

Zgolj s spletno stranjo ne boste dosegli svoje ciljne publike. Potrebujete gumbe, s katerimi bodo obiskovalci všečkali in delili vaše vsebine.

V tem koraku je odločitev v vaših rokah. Lahko naložite temo, ki ima takšno funkcijo že vgrajeno, lahko pa izberete takšno, ki je nima, in jo kasneje razširite z namenskim vtičnikom. Prva možnost je enostavnejša, saj si prihranite delo z iskanjem vtičnika in njegovo integracijo ter morebitnimi zapleti pri njej.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program 3-dnevne delavnice!

… avtorja in podporo, ki jo nudi.

Ali se avtor odziva na vprašanja uporabnikov?

Da – odlično!

Ne – morda je bolje, da izberete temo ažurnejšega avtorja.

Preverite, koliko tem ali projektov je avtor že prispeval, in tako ovrednotite njegovo kvaliteto. Ali ima na družabnih omrežjih veliko sledilcev? Ali je aktiven član skupnosti ter ima urejen in bogat Github profil? Na podlagi teh podatkov si boste ustvarili mnenje in lažje sprejeli odločitev.

Namig: Ali avtor nudi brezplačen preizkus oziroma vračilo denarja? Preverite morebitne pogoje, ki jih ob tem navaja.

… ocene in komentarje.

Tema s številnimi pozitivnimi komentarji in visokimi ocenami je dobra odločitev, a jo sprejmite na podlagi kombinacije zgoraj opisanih točk. Če naletite na temo, ki ocen nima, jo preverite še z Googlom.

Sezona lova je odprta!

Vzemite si čas in razmislite, kakšna tema se bo najbolje skladala s ciljem, ki ga želite s spletno stranjo doseči. Predlagamo vam, da pričnete z brskanjem po preverjenih virih. ThemeForest je prva izbira mnogih uporabnikov WordPressa, nudi pa veliko več kot zgolj teme. Zavijte še na spletne strani WordPress.org, MojoThemes, MeridianThemes, StudioPress ali ElegantThemes. V izdelavi WordPress tem smo v globalnem merilu Slovenci vrhunsko zastopani z ekipo ProteusThemes, zato jih obiščite in »pokažite malo ljubezni« tudi domačim ustvarjalcem.

POZOR! Na urniku MP izobraževanj se je pojavila čisto NOVA delavnica, ki je ne smete spregledati. Z vrhunskim strokovnjakom za WordPress smo sestavili program tridnevne delavnice, v okviru katere boste spoznali WordPressov CMS in se naučili, kako postaviti svojo spletno stran. Na voljo je le 8 mest. Podrobnosti najdete TUKAJ >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje