Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ...
Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Nasveti za izbiro primerne WordPress teme.

Oglejmo si primer dveh kategorij spletnega nastopa. Posel z urami višjega cenovnega razreda obiskovalcev ne bo prepričal s strukturo, ki jo uporabljajo blogerji. Takšna stran bo želela izražati unikatnost, pomembnost in eleganco, zato bo nudila kvaliteten slikovni material z obrazi zvezdnikov. Blog digitalnega nomada je drugačen. Opisuje svoje potovalne prigode, ki jih okiti z obsežnejšimi fotogalerijami ali videi nižje kvalitete. Jezik je preprost in prežet z izrazi, ki so blizu njegovi generaciji. WordPress temo morate takšnim razlikam prilagoditi.

Za začetek se izbire teme lotite s svinčnikom in listom papirja. Skicirajte postavitev spletne strani in elemente, ki jih želite. Ali boste uporabili enega ali več stolpcev? Ali boste imeli ob straneh oglasne pasice, koledar, kontaktne obrazce? Mogoče vrtiljak? Kaj pa glava (ang. header) in noga (ang. footer)? Prioritizirajte elemente in tiste z dna seznama prestavite na kasnejši datum. Sprva potrebujete le najosnovnejše!

Nadaljujte z analizo. Brez slabe vesti odprite najljubše spletne strani (tudi konkurenčne) in navdih poiščite pri njih. Menite, da s tem ne boste izvedeli veliko? Obiščite spletne tržnice, na katerih lahko opravite nakup WordPress teme. Ponudniki imajo razdelane kategorije (spletna trgovina, blog, novičarska spletna stran, zabava), kar predstavlja dobrodošlo usmeritev za vaše potrebe.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program tridnevne delavnice!

Ko izbiram WordPress temo, moram paziti na …

… odločitev: plačljiva ali brezplačna tema?

Ponudba WordPress tem je tako široka, da je iskanje prave lahko zamudno. Strokovnjaki vam bodo dejali, da je brezplačna dovolj dobra le, če ste omejeni s proračunom ali če gre za manjše, hobi projekte. Izbiro plačljivih tem zagovarjajo z naslednjimi argumenti:

  • Znesek med 50 in 200 dolarji je zanemarljiva investicija.
  • Avtor plačljive teme ima močan ekonomski razlog, da objavi najboljši izdelek. Če je slabše kvalitete, ga bodo uporabniki označili s slabimi ocenami, kar bo negativno vplivalo na prodajo.
  • Plačljive teme so delo profesionalnega posameznika ali ekipe, ki nudi podporo svojim strankam. Avtorji brezplačnih tem tovrstne podpore v večini ne nudijo.
  • Plačljive teme avtorji pogosteje posodabljajo in s tem nižajo varnostno grožnjo.
  • Plačljive teme nudijo več manevrskega prostora pri prilagoditvah vašim potrebam.

Preberite tudi članek Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

… odzivnost teme (ang. responsive design).

Odzivna oblika spletne strani je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, s katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako besedilo kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave. Če tema ni odzivna, jo lahko že zgolj na podlagi tega podatka izločite! Pozorno preberite opis teme in morebitne pritožbe uporabnikov, saj nekateri avtorji obljubljajo funkcionalnosti, ki jih ob implementaciji ni mogoče najti.

… skladnost z različnimi spletnimi brskalniki.

Google Chrome uporabljate že od leta 2008. Prepričani ste, da je človeštvo napredovalo in Internet Explorer pustilo v zgodovini. Pa ni tako. Poleg brskalnika Chrome se uporabljajo tudi številne druge rešitve: Firefox, Opera, Safari in Internet Explorer. Čeprav avtorji tem razlike med brskalniki v večini primerov že upoštevajo, lahko združljivost teme z brskalniki preverite tudi sami.

Namig: Kako testirati WordPress temo? Naložite vtičnik ThemeCheck, ki bo nanizal seznam morebitnih napak, skritih v programski kodi.

… možnosti izbire pisav in barv.

Zagledali ste se v čudovito temo, a bi ji za svoje potrebe radi spremenili pisavo. Ali jo boste lahko zamenjali? Koliko tipov pisav boste imeli na voljo? Bodite pozorni, da tema vsebuje dovolj nabora za vaš okus.

… optimizacijo spletnih strani.

Ključna aktivnost vašega spletnega nastopa je vlaganje v optimizacijo spletne strani (ang. Search Engine Optimisation – SEO). Bodite pozorni, ali je tema oblikovana z mislijo na to področje. To lahko ocenite tako, da preverite:

  • ali tema podpira vtičnike (ang. plugins), namenjene SEO, npr. SEO by Yoast
  • ali avtor v seznamu funkcionalnosti omenja SEO

Ko izbirate temo, bodite pozorni na funkcionalnosti, ki jih nudi, ter si pripravite seznam tistih, ki so za vas najbolj nujne. Ne izbirajte teme z mislijo, da je bolje, da vzamete takšno, ki ima veliko več funkcij, kot jih potrebujete – za vsak primer. Številne možnosti v temi so zgolj breme, ki se odrazi v počasnosti spletne strani, kar negativno vpliva na dober SEO.

Če pri določeni temi ne najdete odgovora na vaše vprašanje, se obrnite na avtorja, forum ali pogosto zastavljena vprašanja.

… odločitev: programer – DA ali NE?

Predvidevajmo, da nimate bogatega znanja programiranja. Ali boste poiskali pomoč ali boste stran postavili sami? Če imate na voljo dovolj sredstev, vsekakor izberite pomoč izkušenega programerja. V nasprotnem primeru poiščite temo, ki omogoča t. i. vtičnike drag and drop page builder (za lažje razumevanje preverite BeaverBuilder). Mnenja o izbiri vizualnih orodij za oblikovanje spletnih strani so deljena, zato priporočamo, da se pred odločitvijo seznanite z vsemi pozitivnimi (enostavno in hitro) in negativnimi (slab SEO, potencialni konflikti z vtičniki) posledicami tovrstnih orodij.

… gumbe za družabna omrežja.

Zgolj s spletno stranjo ne boste dosegli svoje ciljne publike. Potrebujete gumbe, s katerimi bodo obiskovalci všečkali in delili vaše vsebine.

V tem koraku je odločitev v vaših rokah. Lahko naložite temo, ki ima takšno funkcijo že vgrajeno, lahko pa izberete takšno, ki je nima, in jo kasneje razširite z namenskim vtičnikom. Prva možnost je enostavnejša, saj si prihranite delo z iskanjem vtičnika in njegovo integracijo ter morebitnimi zapleti pri njej.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program 3-dnevne delavnice!

… avtorja in podporo, ki jo nudi.

Ali se avtor odziva na vprašanja uporabnikov?

Da – odlično!

Ne – morda je bolje, da izberete temo ažurnejšega avtorja.

Preverite, koliko tem ali projektov je avtor že prispeval, in tako ovrednotite njegovo kvaliteto. Ali ima na družabnih omrežjih veliko sledilcev? Ali je aktiven član skupnosti ter ima urejen in bogat Github profil? Na podlagi teh podatkov si boste ustvarili mnenje in lažje sprejeli odločitev.

Namig: Ali avtor nudi brezplačen preizkus oziroma vračilo denarja? Preverite morebitne pogoje, ki jih ob tem navaja.

… ocene in komentarje.

Tema s številnimi pozitivnimi komentarji in visokimi ocenami je dobra odločitev, a jo sprejmite na podlagi kombinacije zgoraj opisanih točk. Če naletite na temo, ki ocen nima, jo preverite še z Googlom.

Sezona lova je odprta!

Vzemite si čas in razmislite, kakšna tema se bo najbolje skladala s ciljem, ki ga želite s spletno stranjo doseči. Predlagamo vam, da pričnete z brskanjem po preverjenih virih. ThemeForest je prva izbira mnogih uporabnikov WordPressa, nudi pa veliko več kot zgolj teme. Zavijte še na spletne strani WordPress.org, MojoThemes, MeridianThemes, StudioPress ali ElegantThemes. V izdelavi WordPress tem smo v globalnem merilu Slovenci vrhunsko zastopani z ekipo ProteusThemes, zato jih obiščite in »pokažite malo ljubezni« tudi domačim ustvarjalcem.

POZOR! Na urniku MP izobraževanj se je pojavila čisto NOVA delavnica, ki je ne smete spregledati. Z vrhunskim strokovnjakom za WordPress smo sestavili program tridnevne delavnice, v okviru katere boste spoznali WordPressov CMS in se naučili, kako postaviti svojo spletno stran. Na voljo je le 8 mest. Podrobnosti najdete TUKAJ >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje