Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ...
Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Nasveti za izbiro primerne WordPress teme.

Oglejmo si primer dveh kategorij spletnega nastopa. Posel z urami višjega cenovnega razreda obiskovalcev ne bo prepričal s strukturo, ki jo uporabljajo blogerji. Takšna stran bo želela izražati unikatnost, pomembnost in eleganco, zato bo nudila kvaliteten slikovni material z obrazi zvezdnikov. Blog digitalnega nomada je drugačen. Opisuje svoje potovalne prigode, ki jih okiti z obsežnejšimi fotogalerijami ali videi nižje kvalitete. Jezik je preprost in prežet z izrazi, ki so blizu njegovi generaciji. WordPress temo morate takšnim razlikam prilagoditi.

Za začetek se izbire teme lotite s svinčnikom in listom papirja. Skicirajte postavitev spletne strani in elemente, ki jih želite. Ali boste uporabili enega ali več stolpcev? Ali boste imeli ob straneh oglasne pasice, koledar, kontaktne obrazce? Mogoče vrtiljak? Kaj pa glava (ang. header) in noga (ang. footer)? Prioritizirajte elemente in tiste z dna seznama prestavite na kasnejši datum. Sprva potrebujete le najosnovnejše!

Nadaljujte z analizo. Brez slabe vesti odprite najljubše spletne strani (tudi konkurenčne) in navdih poiščite pri njih. Menite, da s tem ne boste izvedeli veliko? Obiščite spletne tržnice, na katerih lahko opravite nakup WordPress teme. Ponudniki imajo razdelane kategorije (spletna trgovina, blog, novičarska spletna stran, zabava), kar predstavlja dobrodošlo usmeritev za vaše potrebe.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program tridnevne delavnice!

Ko izbiram WordPress temo, moram paziti na …

… odločitev: plačljiva ali brezplačna tema?

Ponudba WordPress tem je tako široka, da je iskanje prave lahko zamudno. Strokovnjaki vam bodo dejali, da je brezplačna dovolj dobra le, če ste omejeni s proračunom ali če gre za manjše, hobi projekte. Izbiro plačljivih tem zagovarjajo z naslednjimi argumenti:

  • Znesek med 50 in 200 dolarji je zanemarljiva investicija.
  • Avtor plačljive teme ima močan ekonomski razlog, da objavi najboljši izdelek. Če je slabše kvalitete, ga bodo uporabniki označili s slabimi ocenami, kar bo negativno vplivalo na prodajo.
  • Plačljive teme so delo profesionalnega posameznika ali ekipe, ki nudi podporo svojim strankam. Avtorji brezplačnih tem tovrstne podpore v večini ne nudijo.
  • Plačljive teme avtorji pogosteje posodabljajo in s tem nižajo varnostno grožnjo.
  • Plačljive teme nudijo več manevrskega prostora pri prilagoditvah vašim potrebam.

… odzivnost teme (ang. responsive design).

Odzivna oblika spletne strani je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, s katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako besedilo kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave. Če tema ni odzivna, jo lahko že zgolj na podlagi tega podatka izločite! Pozorno preberite opis teme in morebitne pritožbe uporabnikov, saj nekateri avtorji obljubljajo funkcionalnosti, ki jih ob implementaciji ni mogoče najti.

… skladnost z različnimi spletnimi brskalniki.

Google Chrome uporabljate že od leta 2008. Prepričani ste, da je človeštvo napredovalo in Internet Explorer pustilo v zgodovini. Pa ni tako. Poleg brskalnika Chrome se uporabljajo tudi številne druge rešitve: Firefox, Opera, Safari in Internet Explorer. Čeprav avtorji tem razlike med brskalniki v večini primerov že upoštevajo, lahko združljivost teme z brskalniki preverite tudi sami.

Namig: Kako testirati WordPress temo? Naložite vtičnik ThemeCheck, ki bo nanizal seznam morebitnih napak, skritih v programski kodi.

… možnosti izbire pisav in barv.

Zagledali ste se v čudovito temo, a bi ji za svoje potrebe radi spremenili pisavo. Ali jo boste lahko zamenjali? Koliko tipov pisav boste imeli na voljo? Bodite pozorni, da tema vsebuje dovolj nabora za vaš okus.

… optimizacijo spletnih strani.

Ključna aktivnost vašega spletnega nastopa je vlaganje v optimizacijo spletne strani (ang. Search Engine Optimisation – SEO). Bodite pozorni, ali je tema oblikovana z mislijo na to področje. To lahko ocenite tako, da preverite:

  • ali tema podpira vtičnike (ang. plugins), namenjene SEO, npr. SEO by Yoast
  • ali avtor v seznamu funkcionalnosti omenja SEO

Ko izbirate temo, bodite pozorni na funkcionalnosti, ki jih nudi, ter si pripravite seznam tistih, ki so za vas najbolj nujne. Ne izbirajte teme z mislijo, da je bolje, da vzamete takšno, ki ima veliko več funkcij, kot jih potrebujete – za vsak primer. Številne možnosti v temi so zgolj breme, ki se odrazi v počasnosti spletne strani, kar negativno vpliva na dober SEO.

Če pri določeni temi ne najdete odgovora na vaše vprašanje, se obrnite na avtorja, forum ali pogosto zastavljena vprašanja.

… odločitev: programer – DA ali NE?

Predvidevajmo, da nimate bogatega znanja programiranja. Ali boste poiskali pomoč ali boste stran postavili sami? Če imate na voljo dovolj sredstev, vsekakor izberite pomoč izkušenega programerja. V nasprotnem primeru poiščite temo, ki omogoča t. i. vtičnike drag and drop page builder (za lažje razumevanje preverite BeaverBuilder). Mnenja o izbiri vizualnih orodij za oblikovanje spletnih strani so deljena, zato priporočamo, da se pred odločitvijo seznanite z vsemi pozitivnimi (enostavno in hitro) in negativnimi (slab SEO, potencialni konflikti z vtičniki) posledicami tovrstnih orodij.

… gumbe za družabna omrežja.

Zgolj s spletno stranjo ne boste dosegli svoje ciljne publike. Potrebujete gumbe, s katerimi bodo obiskovalci všečkali in delili vaše vsebine.

V tem koraku je odločitev v vaših rokah. Lahko naložite temo, ki ima takšno funkcijo že vgrajeno, lahko pa izberete takšno, ki je nima, in jo kasneje razširite z namenskim vtičnikom. Prva možnost je enostavnejša, saj si prihranite delo z iskanjem vtičnika in njegovo integracijo ter morebitnimi zapleti pri njej.

Pridite na tridnevno WordPress delavnico. Tu je program >>

… avtorja in podporo, ki jo nudi.

Ali se avtor odziva na vprašanja uporabnikov?

Da – odlično!

Ne – morda je bolje, da izberete temo ažurnejšega avtorja.

Preverite, koliko tem ali projektov je avtor že prispeval, in tako ovrednotite njegovo kvaliteto. Ali ima na družabnih omrežjih veliko sledilcev? Ali je aktiven član skupnosti ter ima urejen in bogat Github profil? Na podlagi teh podatkov si boste ustvarili mnenje in lažje sprejeli odločitev.

Namig: Ali avtor nudi brezplačen preizkus oziroma vračilo denarja? Preverite morebitne pogoje, ki jih ob tem navaja.

… ocene in komentarje.

Tema s številnimi pozitivnimi komentarji in visokimi ocenami je dobra odločitev, a jo sprejmite na podlagi kombinacije zgoraj opisanih točk. Če naletite na temo, ki ocen nima, jo preverite še z Googlom.

Sezona lova je odprta!

Vzemite si čas in razmislite, kakšna tema se bo najbolje skladala s ciljem, ki ga želite s spletno stranjo doseči. Predlagamo vam, da pričnete z brskanjem po preverjenih virih. ThemeForest je prva izbira mnogih uporabnikov WordPressa, nudi pa veliko več kot zgolj teme. Zavijte še na spletne strani WordPress.org, MojoThemes, MeridianThemes, StudioPress ali ElegantThemes. V izdelavi WordPress tem smo v globalnem merilu Slovenci vrhunsko zastopani z ekipo ProteusThemes, zato jih obiščite in »pokažite malo ljubezni« tudi domačim ustvarjalcem.

POZOR! Na urniku MP izobraževanj se je pojavila čisto NOVA delavnica, ki je ne smete spregledati. Z vrhunskim strokovnjakom za WordPress smo sestavili program tridnevne delavnice, v okviru katere boste spoznali WordPressov CMS in se naučili, kako postaviti svojo spletno stran. Na voljo je le 8 mest. Podrobnosti najdete TUKAJ >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid. Preberite več >>

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

E-mail marketing velja za enega najpomembnejših marketinških orodij zadnjih let. Ali bo podjetje s pomočjo elektronske pošte uspešno doseglo potencialne stranke, pa je odvisno predvsem od tega, ali jim zna na pravi način razložiti, kaj od njih sploh želi in kaj jim ponuja. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje