Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ...
Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Oglejmo si primer dveh kategorij spletnega nastopa. Posel z urami višjega cenovnega razreda obiskovalcev ne bo prepričal s strukturo, ki jo uporabljajo blogerji. Takšna stran bo želela izražati unikatnost, pomembnost in eleganco, zato bo nudila kvaliteten slikovni material z obrazi zvezdnikov. Blog digitalnega nomada je drugačen. Opisuje svoje potovalne prigode, ki jih okiti z obsežnejšimi fotogalerijami ali videi nižje kvalitete. Jezik je preprost in prežet z izrazi, ki so blizu njegovi generaciji. WordPress temo morate takšnim razlikam prilagoditi.

Za začetek se izbire teme lotite s svinčnikom in listom papirja. Skicirajte postavitev spletne strani in elemente, ki jih želite. Ali boste uporabili enega ali več stolpcev? Ali boste imeli ob straneh oglasne pasice, koledar, kontaktne obrazce? Mogoče vrtiljak? Kaj pa glava (ang. header) in noga (ang. footer)? Prioritizirajte elemente in tiste z dna seznama prestavite na kasnejši datum. Sprva potrebujete le najosnovnejše!

Nadaljujte z analizo. Brez slabe vesti odprite najljubše spletne strani (tudi konkurenčne) in navdih poiščite pri njih. Menite, da s tem ne boste izvedeli veliko? Obiščite spletne tržnice, na katerih lahko opravite nakup WordPress teme. Ponudniki imajo razdelane kategorije (spletna trgovina, blog, novičarska spletna stran, zabava), kar predstavlja dobrodošlo usmeritev za vaše potrebe.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program tridnevne delavnice!

Ko izbiram WordPress temo, moram paziti na …

… odločitev: plačljiva ali brezplačna tema?

Ponudba WordPress tem je tako široka, da je iskanje prave lahko zamudno. Strokovnjaki vam bodo dejali, da je brezplačna dovolj dobra le, če ste omejeni s proračunom ali če gre za manjše, hobi projekte. Izbiro plačljivih tem zagovarjajo z naslednjimi argumenti:

  • Znesek med 50 in 200 dolarji je zanemarljiva investicija.
  • Avtor plačljive teme ima močan ekonomski razlog, da objavi najboljši izdelek. Če je slabše kvalitete, ga bodo uporabniki označili s slabimi ocenami, kar bo negativno vplivalo na prodajo.
  • Plačljive teme so delo profesionalnega posameznika ali ekipe, ki nudi podporo svojim strankam. Avtorji brezplačnih tem tovrstne podpore v večini ne nudijo.
  • Plačljive teme avtorji pogosteje posodabljajo in s tem nižajo varnostno grožnjo.
  • Plačljive teme nudijo več manevrskega prostora pri prilagoditvah vašim potrebam.

Preberite tudi članek Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

… odzivnost teme (ang. responsive design).

Odzivna oblika spletne strani je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, s katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako besedilo kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave. Če tema ni odzivna, jo lahko že zgolj na podlagi tega podatka izločite! Pozorno preberite opis teme in morebitne pritožbe uporabnikov, saj nekateri avtorji obljubljajo funkcionalnosti, ki jih ob implementaciji ni mogoče najti.

… skladnost z različnimi spletnimi brskalniki.

Google Chrome uporabljate že od leta 2008. Prepričani ste, da je človeštvo napredovalo in Internet Explorer pustilo v zgodovini. Pa ni tako. Poleg brskalnika Chrome se uporabljajo tudi številne druge rešitve: Firefox, Opera, Safari in Internet Explorer. Čeprav avtorji tem razlike med brskalniki v večini primerov že upoštevajo, lahko združljivost teme z brskalniki preverite tudi sami.

Namig: Kako testirati WordPress temo? Naložite vtičnik ThemeCheck, ki bo nanizal seznam morebitnih napak, skritih v programski kodi.

… možnosti izbire pisav in barv.

Zagledali ste se v čudovito temo, a bi ji za svoje potrebe radi spremenili pisavo. Ali jo boste lahko zamenjali? Koliko tipov pisav boste imeli na voljo? Bodite pozorni, da tema vsebuje dovolj nabora za vaš okus.

… optimizacijo spletnih strani.

Ključna aktivnost vašega spletnega nastopa je vlaganje v optimizacijo spletne strani (ang. Search Engine Optimisation – SEO). Bodite pozorni, ali je tema oblikovana z mislijo na to področje. To lahko ocenite tako, da preverite:

  • ali tema podpira vtičnike (ang. plugins), namenjene SEO, npr. SEO by Yoast
  • ali avtor v seznamu funkcionalnosti omenja SEO

Ko izbirate temo, bodite pozorni na funkcionalnosti, ki jih nudi, ter si pripravite seznam tistih, ki so za vas najbolj nujne. Ne izbirajte teme z mislijo, da je bolje, da vzamete takšno, ki ima veliko več funkcij, kot jih potrebujete – za vsak primer. Številne možnosti v temi so zgolj breme, ki se odrazi v počasnosti spletne strani, kar negativno vpliva na dober SEO.

Če pri določeni temi ne najdete odgovora na vaše vprašanje, se obrnite na avtorja, forum ali pogosto zastavljena vprašanja.

… odločitev: programer – DA ali NE?

Predvidevajmo, da nimate bogatega znanja programiranja. Ali boste poiskali pomoč ali boste stran postavili sami? Če imate na voljo dovolj sredstev, vsekakor izberite pomoč izkušenega programerja. V nasprotnem primeru poiščite temo, ki omogoča t. i. vtičnike drag and drop page builder (za lažje razumevanje preverite BeaverBuilder). Mnenja o izbiri vizualnih orodij za oblikovanje spletnih strani so deljena, zato priporočamo, da se pred odločitvijo seznanite z vsemi pozitivnimi (enostavno in hitro) in negativnimi (slab SEO, potencialni konflikti z vtičniki) posledicami tovrstnih orodij.

… gumbe za družabna omrežja.

Zgolj s spletno stranjo ne boste dosegli svoje ciljne publike. Potrebujete gumbe, s katerimi bodo obiskovalci všečkali in delili vaše vsebine.

V tem koraku je odločitev v vaših rokah. Lahko naložite temo, ki ima takšno funkcijo že vgrajeno, lahko pa izberete takšno, ki je nima, in jo kasneje razširite z namenskim vtičnikom. Prva možnost je enostavnejša, saj si prihranite delo z iskanjem vtičnika in njegovo integracijo ter morebitnimi zapleti pri njej.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Marko Lampret je programer in WordPress strokovnjak, ki je postavil več kot 250 spletnih strani! Klikni na zgornjo sliko in si oglej program 3-dnevne delavnice!

… avtorja in podporo, ki jo nudi.

Ali se avtor odziva na vprašanja uporabnikov?

Da – odlično!

Ne – morda je bolje, da izberete temo ažurnejšega avtorja.

Preverite, koliko tem ali projektov je avtor že prispeval, in tako ovrednotite njegovo kvaliteto. Ali ima na družabnih omrežjih veliko sledilcev? Ali je aktiven član skupnosti ter ima urejen in bogat Github profil? Na podlagi teh podatkov si boste ustvarili mnenje in lažje sprejeli odločitev.

Namig: Ali avtor nudi brezplačen preizkus oziroma vračilo denarja? Preverite morebitne pogoje, ki jih ob tem navaja.

… ocene in komentarje.

Tema s številnimi pozitivnimi komentarji in visokimi ocenami je dobra odločitev, a jo sprejmite na podlagi kombinacije zgoraj opisanih točk. Če naletite na temo, ki ocen nima, jo preverite še z Googlom.

Sezona lova je odprta!

Vzemite si čas in razmislite, kakšna tema se bo najbolje skladala s ciljem, ki ga želite s spletno stranjo doseči. Predlagamo vam, da pričnete z brskanjem po preverjenih virih. ThemeForest je prva izbira mnogih uporabnikov WordPressa, nudi pa veliko več kot zgolj teme. Zavijte še na spletne strani WordPress.org, MojoThemes, MeridianThemes, StudioPress ali ElegantThemes. V izdelavi WordPress tem smo v globalnem merilu Slovenci vrhunsko zastopani z ekipo ProteusThemes, zato jih obiščite in »pokažite malo ljubezni« tudi domačim ustvarjalcem.

POZOR! Na urniku MP izobraževanj se je pojavila čisto NOVA delavnica, ki je ne smete spregledati. Z vrhunskim strokovnjakom za WordPress smo sestavili program tridnevne delavnice, v okviru katere boste spoznali WordPressov CMS in se naučili, kako postaviti svojo spletno stran. Na voljo je le 8 mest. Podrobnosti najdete TUKAJ >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje