Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne

Z razširjenimi povezavami (ang. sitelinks) lahko dobimo veliko prednost v Googlovih iskalnih rezultatih. Pomagajo nam pri vzpostavljanju blagovne znamke, povečanju števila klikov in izboljšanju moči notranjih strani. Žal pa si razširjenih povezav za naše spletno mesto ne moremo zagotoviti.
Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne

Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne (Vir slike: HubSpot.com)

Namen razširjenih povezav v iskalnih rezultatih je pomoč za uporabnike pri navigaciji po spletni strani. Googlovi avtomatski algoritmi analizirajo strukturo povezav na spletni strani, ki jih lahko nato vidimo v iskalnih rezultatih kot bližnjice do podstrani.

Naj vam naštejemo nekaj napotkov, kako si lahko povečate verjetnost, da Google za vaše spletno mesto prikaže razširjene povezave:

Edinstveno ime blagovne znamke

Ali se bo vaša spletna stran v iskalnih rezultatih prikazala z razširjenimi povezavami, je odvisno od tega, ali se vaše ime blagovne znamke razlikuje od večine ostalih poizvedb v spletnem iskalniku.

Jasna hierarhija in struktura spletnega mesta

Spletna stran naj ima jasno hierarhijo. Vsebuje naj navigacijsko vrstico, s katero pomaga uporabnikom, da se orientirajo po spletnem mestu. Navigacijska vrstica naj vsebuje ključne kategorije, kot so ‘Domov’, ‘Novice’ in ‘Kontakt’.

Sitemap.xml

Z zemljevidom spletne strani Googlu in njegovim iskalnim pajkom pomagamo, da čim bolje spoznajo zgradbo spletne strani in lažje spremljajo novosti na straneh.

Uporabna vsebina

Google želi z razširjenimi povezavami uporabnikom zagotoviti čim bolj relevantne informacije, to pa je mogoče samo z relevantno vsebino.

Notranje povezave

S tem, ko boste dodajali povezave do podstrani, bo Google lažje vedel, katere strani so bolj pomembne. Pri tem so besedilne povezave bolj primerne kot slikovne. Povezave lahko vključujete v besedila.

Natančni naslovi strani

Naslovi spletne strani so ena izmed bolj pomembnih značilnosti optimizacije, saj je od njih odvisno, ali bo Google zagotovil prave informacije. Naslov naj opiše celotno spletno stran.

Pridobivajte občinstvo in bodite potrpežljivi

Vašo spletno stran mora poznati dovolj ljudi in ljudje morajo delati poizvedbe po vaši spletni strani. Googlov algoritem nagrajuje povezave do spletnih mest, ki temeljijo na zadostni količini prometa.

Bodite prvi

Za razširjene povezave imate možnost le, če ste na tapeti prvi. To je zelo težko doseči, zato je pomembno, da ciljate na edinstveno ime blagovne znamke.

Razširjene povezave na primeru Mladipodjetnik.si:

Vir: support.google.com in entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje. Preberite več >>

Oznake: , ,