Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne

Z razširjenimi povezavami (ang. sitelinks) lahko dobimo veliko prednost v Googlovih iskalnih rezultatih. Pomagajo nam pri vzpostavljanju blagovne znamke, povečanju števila klikov in izboljšanju moči notranjih strani. Žal pa si razširjenih povezav za naše spletno mesto ne moremo zagotoviti.
Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne

Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne (Vir slike: HubSpot.com)

Namen razširjenih povezav v iskalnih rezultatih je pomoč za uporabnike pri navigaciji po spletni strani. Googlovi avtomatski algoritmi analizirajo strukturo povezav na spletni strani, ki jih lahko nato vidimo v iskalnih rezultatih kot bližnjice do podstrani.

Naj vam naštejemo nekaj napotkov, kako si lahko povečate verjetnost, da Google za vaše spletno mesto prikaže razširjene povezave:

Edinstveno ime blagovne znamke

Ali se bo vaša spletna stran v iskalnih rezultatih prikazala z razširjenimi povezavami, je odvisno od tega, ali se vaše ime blagovne znamke razlikuje od večine ostalih poizvedb v spletnem iskalniku.

Jasna hierarhija in struktura spletnega mesta

Spletna stran naj ima jasno hierarhijo. Vsebuje naj navigacijsko vrstico, s katero pomaga uporabnikom, da se orientirajo po spletnem mestu. Navigacijska vrstica naj vsebuje ključne kategorije, kot so ‘Domov’, ‘Novice’ in ‘Kontakt’.

Sitemap.xml

Z zemljevidom spletne strani Googlu in njegovim iskalnim pajkom pomagamo, da čim bolje spoznajo zgradbo spletne strani in lažje spremljajo novosti na straneh.

Uporabna vsebina

Google želi z razširjenimi povezavami uporabnikom zagotoviti čim bolj relevantne informacije, to pa je mogoče samo z relevantno vsebino.

Notranje povezave

S tem, ko boste dodajali povezave do podstrani, bo Google lažje vedel, katere strani so bolj pomembne. Pri tem so besedilne povezave bolj primerne kot slikovne. Povezave lahko vključujete v besedila.

Natančni naslovi strani

Naslovi spletne strani so ena izmed bolj pomembnih značilnosti optimizacije, saj je od njih odvisno, ali bo Google zagotovil prave informacije. Naslov naj opiše celotno spletno stran.

Pridobivajte občinstvo in bodite potrpežljivi

Vašo spletno stran mora poznati dovolj ljudi in ljudje morajo delati poizvedbe po vaši spletni strani. Googlov algoritem nagrajuje povezave do spletnih mest, ki temeljijo na zadostni količini prometa.

Bodite prvi

Za razširjene povezave imate možnost le, če ste na tapeti prvi. To je zelo težko doseči, zato je pomembno, da ciljate na edinstveno ime blagovne znamke.

Razširjene povezave na primeru Mladipodjetnik.si:

Vir: support.google.com in entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje