
Kaj so razširjene povezave in zakaj so pomembne (Vir slike: HubSpot.com)
Namen razširjenih povezav v iskalnih rezultatih je pomoč za uporabnike pri navigaciji po spletni strani. Googlovi avtomatski algoritmi analizirajo strukturo povezav na spletni strani, ki jih lahko nato vidimo v iskalnih rezultatih kot bližnjice do podstrani.
Naj vam naštejemo nekaj napotkov, kako si lahko povečate verjetnost, da Google za vaše spletno mesto prikaže razširjene povezave:
Edinstveno ime blagovne znamke
Ali se bo vaša spletna stran v iskalnih rezultatih prikazala z razširjenimi povezavami, je odvisno od tega, ali se vaše ime blagovne znamke razlikuje od večine ostalih poizvedb v spletnem iskalniku.
Jasna hierarhija in struktura spletnega mesta
Spletna stran naj ima jasno hierarhijo. Vsebuje naj navigacijsko vrstico, s katero pomaga uporabnikom, da se orientirajo po spletnem mestu. Navigacijska vrstica naj vsebuje ključne kategorije, kot so ‘Domov’, ‘Novice’ in ‘Kontakt’.
Sitemap.xml
Z zemljevidom spletne strani Googlu in njegovim iskalnim pajkom pomagamo, da čim bolje spoznajo zgradbo spletne strani in lažje spremljajo novosti na straneh.
Uporabna vsebina
Google želi z razširjenimi povezavami uporabnikom zagotoviti čim bolj relevantne informacije, to pa je mogoče samo z relevantno vsebino.
Notranje povezave
S tem, ko boste dodajali povezave do podstrani, bo Google lažje vedel, katere strani so bolj pomembne. Pri tem so besedilne povezave bolj primerne kot slikovne. Povezave lahko vključujete v besedila.
Natančni naslovi strani
Naslovi spletne strani so ena izmed bolj pomembnih značilnosti optimizacije, saj je od njih odvisno, ali bo Google zagotovil prave informacije. Naslov naj opiše celotno spletno stran.
Pridobivajte občinstvo in bodite potrpežljivi
Vašo spletno stran mora poznati dovolj ljudi in ljudje morajo delati poizvedbe po vaši spletni strani. Googlov algoritem nagrajuje povezave do spletnih mest, ki temeljijo na zadostni količini prometa.
Bodite prvi
Za razširjene povezave imate možnost le, če ste na tapeti prvi. To je zelo težko doseči, zato je pomembno, da ciljate na edinstveno ime blagovne znamke.
Razširjene povezave na primeru Mladipodjetnik.si:
Vir: support.google.com in entrepreneur.com