Kako izbrati ime za vaše podjetje?

Ime vašega podjetja je ena izmed pomembnejših poslovnih odločitev, ki jih morate sprejeti v začetku poslovanja. Včasih se podjetnikom ime podjetja spontano utrne, dostikrat pa proces ni tako enostaven. Podajamo vam nekaj napotkov, ki vam bodo olajšali izbiro imena vašega podjetja.
Kako izbrati ime za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

Kako izbrati ime za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

Kaj želite z imenom sporočiti?

V prvi fazi razmislite o tem, s čim se bo vaše podjetje ukvarjalo, kakšna bo vizija vašega podjetja, katere bodo vaše glavne konkurenčne prednosti. Vprašajte se, kaj je vaš namen, katere cilje bo zasledovalo vaše podjetje in kdo so tisti ljudje, ki jih bo vaša dejavnost najbolj zanimala. Ime podjetja predstavlja pomembno orodje komuniciranja z vašimi strankami. Kaj jim torej želite sporočiti z njim? Kakšne občutke naj bi ime podjetja zbudilo pri ljudeh?

Smiselno je, da preverite, kako se imenujejo obstoječa podjetja, ki delujejo v panogi, v katero nameravate vstopiti. Kaj vam je pri teh imenih všeč in kaj vas odbija? Razmislite tudi, če je glede na vašo panogo bolje, da izberete krajše ali daljše ime.

“Brainstorming”

Ko ste razmislili o zgornjih vprašanjih, je čas, da ustvarite seznam vseh možnih imen vašega podjetja. Vzemite list papirja in nanj napišite vse ideje, ki se vam utrnejo. Pri tem se ne omejujte. Zapišite si vsako idejo, tudi če se vam zdi smešna / čudna. Če imate možnost, za predloge vprašajte tudi svoje sodelavce, družinske člane in druge. Smisel tega koraka je narediti čim širši nabor idej, med katerimi se boste naknadno odločali.

Izbira najboljše možnosti

Ko ste enkrat ustvarili seznam vseh možnih idej, je čas, da ovrednotite vsako posebej. Vzemite si čas in pojdite skozi seznam. Verjetno vas bodo nekatere ideje takoj odbile, druge pa se vam bodo zdele bolj posrečene. Predloge, ki v vas zbudijo negativne občutke, prečrtajte. Tako boste seznam imen nekoliko skrajšali.

Ko ste dobili ožji izbor imen, o opcijah še enkrat dobro razmislite, potem pa pozornost preusmerite na druge dejavnosti. Vzemite si čas za druženje, športno aktivnost ali počitek. Pri tem skušajte čim bolj odmisliti možnosti, med katerimi izbirate. Precej pogosto se namreč zgodi, da se nam najboljše ideje utrnejo, ko se ne obremenjujemo z razmišljanjem. Informacije, ki smo jih pridobili, so se nam namreč vtisnile v spomin. Kljub temu, da ne delamo na razrešitvi problema, možgani razčlenjujejo pridobljene informacije in iščejo najboljšo rešitev.

Če torej dobite preblisk in idejo, katero ime je najboljše, sledite temu. Vseeno si vzemite nekaj časa, da boste videli, če se vam bo ideja tudi čez nekaj dni zdela najboljša. Če pa ob nobenem predlogu ne dobite tistega pravega občutka, raje ne hitite, ampak si dajte še nekaj časa.

Preverite razpoložlljivost imena

Preden odločitev postane dokončna, preverite razpoložljivost imena. Zagotovite si, da ne gre za ime, ki je v isti panogi na trgu že prisotno. Prav tako ni priporočljivo, da gre za ime, ki je zelo podobno že obstoječemu imenu podjetja, ki deluje v isti industriji, saj lahko sicer prihaja do zmede. Če pa gre še za podjetje z že registrirano blagovno znamko, ste lahko za tako zavajanje celo kaznovani. Prav tako je smiselno že v tej fazi preveriti razpoložljivost domene, saj je le-ta pogosto neposredno povezana z imenom podjetja.

Vir: thebalancesmb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje