Kako izbrati ime za vaše podjetje?

Ime vašega podjetja je ena izmed pomembnejših poslovnih odločitev, ki jih morate sprejeti v začetku poslovanja. Včasih se podjetnikom ime podjetja spontano utrne, dostikrat pa proces ni tako enostaven. Podajamo vam nekaj napotkov, ki vam bodo olajšali izbiro imena vašega podjetja.
Kako izbrati ime za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

Kako izbrati ime za vaše podjetje? (Vir: Pixabay)

Kaj želite z imenom sporočiti?

V prvi fazi razmislite o tem, s čim se bo vaše podjetje ukvarjalo, kakšna bo vizija vašega podjetja, katere bodo vaše glavne konkurenčne prednosti. Vprašajte se, kaj je vaš namen, katere cilje bo zasledovalo vaše podjetje in kdo so tisti ljudje, ki jih bo vaša dejavnost najbolj zanimala. Ime podjetja predstavlja pomembno orodje komuniciranja z vašimi strankami. Kaj jim torej želite sporočiti z njim? Kakšne občutke naj bi ime podjetja zbudilo pri ljudeh?

Smiselno je, da preverite, kako se imenujejo obstoječa podjetja, ki delujejo v panogi, v katero nameravate vstopiti. Kaj vam je pri teh imenih všeč in kaj vas odbija? Razmislite tudi, če je glede na vašo panogo bolje, da izberete krajše ali daljše ime.

“Brainstorming”

Ko ste razmislili o zgornjih vprašanjih, je čas, da ustvarite seznam vseh možnih imen vašega podjetja. Vzemite list papirja in nanj napišite vse ideje, ki se vam utrnejo. Pri tem se ne omejujte. Zapišite si vsako idejo, tudi če se vam zdi smešna / čudna. Če imate možnost, za predloge vprašajte tudi svoje sodelavce, družinske člane in druge. Smisel tega koraka je narediti čim širši nabor idej, med katerimi se boste naknadno odločali.

Izbira najboljše možnosti

Ko ste enkrat ustvarili seznam vseh možnih idej, je čas, da ovrednotite vsako posebej. Vzemite si čas in pojdite skozi seznam. Verjetno vas bodo nekatere ideje takoj odbile, druge pa se vam bodo zdele bolj posrečene. Predloge, ki v vas zbudijo negativne občutke, prečrtajte. Tako boste seznam imen nekoliko skrajšali.

Ko ste dobili ožji izbor imen, o opcijah še enkrat dobro razmislite, potem pa pozornost preusmerite na druge dejavnosti. Vzemite si čas za druženje, športno aktivnost ali počitek. Pri tem skušajte čim bolj odmisliti možnosti, med katerimi izbirate. Precej pogosto se namreč zgodi, da se nam najboljše ideje utrnejo, ko se ne obremenjujemo z razmišljanjem. Informacije, ki smo jih pridobili, so se nam namreč vtisnile v spomin. Kljub temu, da ne delamo na razrešitvi problema, možgani razčlenjujejo pridobljene informacije in iščejo najboljšo rešitev.

Če torej dobite preblisk in idejo, katero ime je najboljše, sledite temu. Vseeno si vzemite nekaj časa, da boste videli, če se vam bo ideja tudi čez nekaj dni zdela najboljša. Če pa ob nobenem predlogu ne dobite tistega pravega občutka, raje ne hitite, ampak si dajte še nekaj časa.

Preverite razpoložlljivost imena

Preden odločitev postane dokončna, preverite razpoložljivost imena. Zagotovite si, da ne gre za ime, ki je v isti panogi na trgu že prisotno. Prav tako ni priporočljivo, da gre za ime, ki je zelo podobno že obstoječemu imenu podjetja, ki deluje v isti industriji, saj lahko sicer prihaja do zmede. Če pa gre še za podjetje z že registrirano blagovno znamko, ste lahko za tako zavajanje celo kaznovani. Prav tako je smiselno že v tej fazi preveriti razpoložljivost domene, saj je le-ta pogosto neposredno povezana z imenom podjetja.

Vir: thebalancesmb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje. Preberite več >>

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

Obstoječi poslovni subjekti so morali do 19. 1. 2018 izvesti vpis v register dejanskih lastnikov. Tistim, ki tega niso storili, je FURS začel pošiljati plačilne naloge. Preberite več >>

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Veliko je stvari, o katerih morate razmišljati, preden pričnete s postopki za ustanovitev lastnega podjetja. A pomembno je tudi, da se zazrete vase in ugotovite, ali ste sploh pripravljeni na ta veliki korak, ki vam bo spremenil življenje. Preberite več >>

Dan začnite kot milijarderji

Dan začnite kot milijarderji

Kot pravi star slovenski rek, po jutru se dan pozna. Kako pa ga začnejo uspešni podjetniki? So njihovi jutranji rituali podobni našim? Da, če zajtrkujete in se že navsezgodaj rekreirate. Preberite več >>

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma je za marsikoga idealen način opravljanja dela. Po drugi strani je lahko za številne zaposlene boljša možnost delati v klasični pisarni. Katere so torej prednosti in slabosti dela od doma? Preberite več >>

Kakšna je vaša strategija za rast?

Kakšna je vaša strategija za rast?

Startupi morajo razumeti, katera je prava strategija za rast njihovega podjetja. Najbolj uspešno in učinkovito strategijo bosta določila trg in trenutna stopnja razvoja. Prehitra rast v številu zaposlenih je eden najpogostejših razlogov, zakaj morajo startupi zapreti svoja vrata. Preberite več >>

Oznake: