Kako je Sean Rad ustvaril Tinder?

Kako je Sean Rad ustvaril Tinder?

Aplikacijo Tinder, ki ima po nekaterih ocenah več kot 50 milijonov uporabnikov, večinoma uporabljajo moški. Na čelu startupa, vrednega več kot 5 milijard dolarjev, je Sean Rad, ki ima za seboj zanimivo pot.
Kako je Sean Rad ustvaril Tinder?

Rad se je rodil leta 1986 v Los Angelesu, leta 2004 pa je začel obiskovati univerzo v Južni Kalorini. Študiral je podjetništvo. Tam je navezal stike s prijateljem iz otroštva Justinom Mateenom in ob koncu prvega leta študija je ustanovil prvo podjetje Orgoo. Delala sta na različnih področjih, a si pogosto pomagala.

S prvo platformo poskusil že 2008

Spomladi 2008 je Rad opustil študij, da bi se osredotočil na lastne podjetniške projekte. Že naslednje leto je predstavil ad.ly, posebno platformo, ki jo je leta 2011 uspešno prodal. Naveličal se je dela s slavnimi in oglaševalci, platforma je bila namreč namenjena zvezdnikom.

Jeseni 2011 se je pridružil inkubatorju Hatch labs, kjer se je začel družiti z Justinom Badeenom. Začela sta z delom na projektu Cardify, ki pa je kmalu doživel konec. Pozimi sta namreč v družbi Mateena dobila idejo za Tinder.

Tinder spreminja pravila igre >>

Zmenkarije za v žep

Kaj so naredili? Zmenkarije so spremenili v igro, ki jo lahko pospravimo kar v žep. Morda kot zanimivost: 62 odstotkov uporabnikov Tinderja je moških, 12 odstotkov uporabnikov je v zvezi, kar 30 odstotkov je poročenih. Med uporabniki prevladujejo mlajši, največji odstotek uporabe prihaja iz starostne skupine od 16 do 24 let (38 odstotkov).

Sprva devet od desetih uporabnikov študentov

Že jeseni 2012 je aplikacija zaživela na App Storu, pol leta pozneje še za OS Android. Sprva so se usmerili na kampuse, tako da je kar 90 odstotkov uporabnikov predstavljalo starostno skupino od 18 do 24 let. V le enem letu se je struktura uporabnikov popolnoma spremenila. Polovico uporabnikov so predstavljali študentje, ostalo pa druge starostne skupine.

Kaj se je dogajalo med Wolfovo in Mateenom? >>

Pred tedni so že odpuščali

Lansko pomlad so dosegli milijon ujemanj, zaradi potreb dela so se preselili v nove prostore. V tistem času je Tinder skupno zaposloval 40 ljudi, lani poleti pa so slavili nov mejnik: dva milijona ujemanj. Že jeseni so nastopile težave. Mateen je bil suspendiran, ker ga je šefica marketinga Whitney Wolfe obtožila spolnega nadlegovanja in spolne diskriminacije. Stekel je postopek iskanja novega direktorja, mesto je pozimi letos prevzel Chris Payne, Wolfova pa je še z dvema nekdanjima sodelavcema začela s konkurenčno storitvijo Bumble. Število zaposlenih se je povišalo na 65, a so v zadnjih mesecih nastopila odpuščanja – podjetje je zapustilo 6 sodelavcev.

Nadgradnja z videom

Ekipa ima v načrtu nadgradnjo z videi, saj lahko za zdaj delijo le slike. Zagotovo bo prinesla še več ujemanj in uporabnikov. Trenutna statistika kaže, da je ujemanj na minuto več kot 97.200, dnevno pa na Tinderju preživijo okoli 8 minut. Z videi se bo čas uporabe podaljšal.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki