
Če svojim strankam ponudite brezžični internet, si lahko obetate kar nekaj prednosti (Vir slike: YouTube).
Razlog je preprost: ponujanje brezžičnega interneta poveča lojalnost strank, ima pa tudi vpliv na prodajo. Prednosti imajo tudi zaposleni.
Ključne prednosti, ki jih prinaša brezžični internet:
- večji promet
- stranke se v prostorih zadržujejo dalj časa
- stranka zapravi več kot sicer
Restavracije in lokali so prostori, kjer je brezžični internet najpogostejša ponudba. Tisti, ki te možnosti svojim strankam še ne ponujajo, so danes že v manjšini. Brezžični internet stranke, ki v lokal zaidejo za sprostitev po napornem dnevu, uporabljajo za dostop do posebnih ponudb gostinca, raziskovanje hrane in pijače, ki so jo naročile, gostinec pa se bo z njimi povezal na način, ki pred leti ni bil mogoč. Ta možnost mu prinaša dolgoročno lojalnost stranke in kratkoročne profite. Gostinski lokali sicer niso edini prostori, v katerih je uvedba brezžičnega interneta smiselna.
Brezžični internet kot dodaten promocijski kanal
Določene rešitve na tem področju omogočajo promocijo posla še preden se stranka prijavi na izbran brezžični internet. To je dodaten promocijski kanal, za katerega nam ni treba dodatno seči v žep.
Stranke same poskrbijo za promocijo našega posla. Prek družabnih omrežjih, kjer delijo fotografije priljubljene jedi ob druženju s prijatelji, širijo glas o našem poslu. Vse, kar moramo storiti, je, da poskrbimo za dobro storitev in uporabniško izkušnjo.
Stranke ostajajo dlje časa v vaših prostorih. Izkoristite to!
Stranke, ki imajo na voljo brezžični internet, v prostorih, ki jim le-tega omogočajo, preživijo za 62 odstotkov dlje časa kot sicer. Brezžični internet jim pomaga pri učinkovitosti in povezanosti s preostalim svetom. Zato v teh prostorih ostanejo dlje časa, prav tako pa obstaja večja verjetnost, da bodo v teh prostorih tudi kaj kupile. Ker se v določenem prostoru zadržujejo dalj časa, bodo zagotovo tja pripeljali tudi svoje prijatelje in družinske člane.
»Viseli bodo na spletu in nič zapravljali.«
Mnogi gostinci se ob navalu strank, ki v njihovih lokalih uporabljajo brezžični internet, bojijo, da bodo koristile zgolj internet. Glede na raziskave, pa obstaja velika verjetnost, da bodo porabili več denarja, kot bi ga brez napravic in brezžičnega interneta. Polovica podjetij, ki je sodelovala v raziskavi Tech Pro Research iz leta 2014, je razkrila, da tovrstne stranke zapravijo več kot prej – kar 50 odstotkov več. Tudi zato, ker si lahko podrobneje pogledajo ponudbo podjetja, v katerem preživljajo čas.