
Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja storitev Facebook Live. (Vir slike: Unsplash)
Nove funkcije predstavljajo številne priložnosti in kreativne izzive za približno 50 milijonov podjetij, ki Facebook uporabljajo tudi v poslovne namene. Storitev Facebook Live omogoča video prenose v živo. Funkcija je na voljo vsem uporabnikom, publikacijam, zvezdnikom, podjetjem … Uporabniki imajo možnost, da se naročijo na obvestila o neposrednih prenosih svojih prijateljev ali priljubljenih strani.
Storitev Live je uporabnikom Facebooka na voljo že nekaj časa, vendar je številna podjetja še ne uporabljajo v svoj prid. Možnost neposrednega prenašanja predstavlja pomembno priložnost za poglabljanje odnosov s strankami, promocijo blagovne znamke, trženje itd. V nadaljevanju zato predstavljamo nekaj učinkovitih načinov, kako lahko uporabite to orodje kot del svoje strategije za digitalno trženje.
1. Promocijska strategija
Eden najboljših načinov za uporabo Facebook Live je v promocijske namene. Uporabniki si veliko raje ogledajo video posnetek, kot da bi brali dolg članek ali objavo na Facebooku. Podjetja tako lahko izkoristijo poznavanje vedenja uporabnikov.
Če se na primer ukvarjate s prodajo izdelkov, lahko tudi v okviru storitve Live uporabite že znane promocijske strategije. Različne nagradne igre, tekmovanja in časovno omejene posebne ponudbe lahko predstavite prek prenosa v živo. Če boste kmalu predstavili nov izdelek, povabite svoje oboževalce, da na hitro pokukajo v proces izdelave. Če organizirate nagradno igro, v prenosu v živo predstavite nagrado. Svojim sledilcem lahko tako dejansko pokažete, kaj jim ponujate, tako pa ustvarite tudi večje povpraševanje.
2. Transparentnost blagovne znamke
Zaupanje v podjetje ali blagovno znamko lahko gradite s pomočjo objavljanja podrobnosti iz zakulisja izdelave izdelkov ali organizacije storitev. Tako oblikujete tudi transparentnost blagovne znamke. Če na primer v svoji restavraciji ponujate trajnostno pridelane lokalne pridelke, lahko s pomočjo prenosa v živo svoji ciljni publiki pokažete, kako je videti proces pridelave.
Podobno strategijo lahko uporabite tudi, če želite izboljšati javno mnenje o podjetju. Če se soočate z obtožbami glede svojega delovanja, uporabite prenos v živo, da svojim sledilcem pokažete, kako poteka delo v vašem podjetju in kakšen je pravi obraz vaše blagovne znamke.
3. Komunicirajte z uporabniki
Angažiranje strank je ključna lastnost uspešne Facebook strani, zato morate svoje sledilce nagovarjati na vse možne načine. Eden od njih je na primer prenos v živo, v okviru katerega sproti odgovarjate na vprašanja, komentarje in pripombe svojih strank.
Storitev Live lahko uporabite tudi za izražanje svojega mnenja o tematikah, ki se tičejo vaših strank. Če na primer vaši sledilci želijo izvedeti, kakšno je vaše mnenje o nekem dogodku, ali pa se vaša ciljna publika sooča s težavo, v neposrednem prenosu predstavite stališče svojega podjetja.
4. Vzpostavite avtoriteto
Za uspeh vašega podjetja je ključnega pomena, da vaša ciljna publika prepozna vaše vodilno mesto v okviru področja, s katerim se ukvarjate. S pomočjo Facebook Live lahko svojo avtoriteto še potrdite. V neposrednem prenosu svojim strankam predstavite zanimive nasvete, novice z relevantnega področja, vpoglede v delovanje industrije itd. ter tako vzpostavite in izboljšate svojo kredibilnost.
Facebook Live lahko uporabite tudi za neposredno prenašanje okroglih miz, neformalnih pogovorov ali intervjujev s strokovnjaki z izbranega področja, vodilnimi gospodarstveniki in drugimi zanimivimi gosti. Takšna publiciteta bo dobra tako za vas kot za vaše goste.