Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Facebook stalno posodablja in nadgrajuje svoje storitve, s čimer izboljšuje uporabniško izkušnjo ter oglaševalcem in spletnim trgovinam omogoča povezovanje s ciljno publiko. Med novejšimi predstavljenimi funkcijami je tudi možnost neposrednega prenosa s storitvijo Facebook Live.
Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja storitev Facebook Live. (Vir slike: Unsplash)

Nove funkcije predstavljajo številne priložnosti in kreativne izzive za približno 50 milijonov podjetij, ki Facebook uporabljajo tudi v poslovne namene. Storitev Facebook Live omogoča video prenose v živo. Funkcija je na voljo vsem uporabnikom, publikacijam, zvezdnikom, podjetjem … Uporabniki imajo možnost, da se naročijo na obvestila o neposrednih prenosih svojih prijateljev ali priljubljenih strani.

Storitev Live je uporabnikom Facebooka na voljo že nekaj časa, vendar je številna podjetja še ne uporabljajo v svoj prid. Možnost neposrednega prenašanja predstavlja pomembno priložnost za poglabljanje odnosov s strankami, promocijo blagovne znamke, trženje itd. V nadaljevanju zato predstavljamo nekaj učinkovitih načinov, kako lahko uporabite to orodje kot del svoje strategije za digitalno trženje.

1. Promocijska strategija

Eden najboljših načinov za uporabo Facebook Live je v promocijske namene. Uporabniki si veliko raje ogledajo video posnetek, kot da bi brali dolg članek ali objavo na Facebooku. Podjetja tako lahko izkoristijo poznavanje vedenja uporabnikov.

Če se na primer ukvarjate s prodajo izdelkov, lahko tudi v okviru storitve Live uporabite že znane promocijske strategije. Različne nagradne igre, tekmovanja in časovno omejene posebne ponudbe lahko predstavite prek prenosa v živo. Če boste kmalu predstavili nov izdelek, povabite svoje oboževalce, da na hitro pokukajo v proces izdelave. Če organizirate nagradno igro, v prenosu v živo predstavite nagrado. Svojim sledilcem lahko tako dejansko pokažete, kaj jim ponujate, tako pa ustvarite tudi večje povpraševanje.

2. Transparentnost blagovne znamke

Zaupanje v podjetje ali blagovno znamko lahko gradite s pomočjo objavljanja podrobnosti iz zakulisja izdelave izdelkov ali organizacije storitev. Tako oblikujete tudi transparentnost blagovne znamke. Če na primer v svoji restavraciji ponujate trajnostno pridelane lokalne pridelke, lahko s pomočjo prenosa v živo svoji ciljni publiki pokažete, kako je videti proces pridelave.

Podobno strategijo lahko uporabite tudi, če želite izboljšati javno mnenje o podjetju. Če se soočate z obtožbami glede svojega delovanja, uporabite prenos v živo, da svojim sledilcem pokažete, kako poteka delo v vašem podjetju in kakšen je pravi obraz vaše blagovne znamke.

3. Komunicirajte z uporabniki

Angažiranje strank je ključna lastnost uspešne Facebook strani, zato morate svoje sledilce nagovarjati na vse možne načine. Eden od njih je na primer prenos v živo, v okviru katerega sproti odgovarjate na vprašanja, komentarje in pripombe svojih strank.

Storitev Live lahko uporabite tudi za izražanje svojega mnenja o tematikah, ki se tičejo vaših strank. Če na primer vaši sledilci želijo izvedeti, kakšno je vaše mnenje o nekem dogodku, ali pa se vaša ciljna publika sooča s težavo, v neposrednem prenosu predstavite stališče svojega podjetja.

4. Vzpostavite avtoriteto

Za uspeh vašega podjetja je ključnega pomena, da vaša ciljna publika prepozna vaše vodilno mesto v okviru področja, s katerim se ukvarjate. S pomočjo Facebook Live lahko svojo avtoriteto še potrdite. V neposrednem prenosu svojim strankam predstavite zanimive nasvete, novice z relevantnega področja, vpoglede v delovanje industrije itd. ter tako vzpostavite in izboljšate svojo kredibilnost.

Facebook Live lahko uporabite tudi za neposredno prenašanje okroglih miz, neformalnih pogovorov ali intervjujev s strokovnjaki z izbranega področja, vodilnimi gospodarstveniki in drugimi zanimivimi gosti. Takšna publiciteta bo dobra tako za vas kot za vaše goste.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

Facebook preizkuša oglase v video posnetkih

V podjetju Facebook so pred kratkim razkrili, da preizkušajo oglasne premore, ki prekinejo video posnetke na družabnem omrežju. Ustvarjalcem naj bi po njihovih napovedih ostalo 55 odstotkov zaslužka, Facebook pa bi obdržal 45 odstotkov. Se bo spremenil način ustvarjanja videov? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje