Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Facebook stalno posodablja in nadgrajuje svoje storitve, s čimer izboljšuje uporabniško izkušnjo ter oglaševalcem in spletnim trgovinam omogoča povezovanje s ciljno publiko. Med novejšimi predstavljenimi funkcijami je tudi možnost neposrednega prenosa s storitvijo Facebook Live.
Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja storitev Facebook Live. (Vir slike: Unsplash)

Nove funkcije predstavljajo številne priložnosti in kreativne izzive za približno 50 milijonov podjetij, ki Facebook uporabljajo tudi v poslovne namene. Storitev Facebook Live omogoča video prenose v živo. Funkcija je na voljo vsem uporabnikom, publikacijam, zvezdnikom, podjetjem … Uporabniki imajo možnost, da se naročijo na obvestila o neposrednih prenosih svojih prijateljev ali priljubljenih strani.

Storitev Live je uporabnikom Facebooka na voljo že nekaj časa, vendar je številna podjetja še ne uporabljajo v svoj prid. Možnost neposrednega prenašanja predstavlja pomembno priložnost za poglabljanje odnosov s strankami, promocijo blagovne znamke, trženje itd. V nadaljevanju zato predstavljamo nekaj učinkovitih načinov, kako lahko uporabite to orodje kot del svoje strategije za digitalno trženje.

1. Promocijska strategija

Eden najboljših načinov za uporabo Facebook Live je v promocijske namene. Uporabniki si veliko raje ogledajo video posnetek, kot da bi brali dolg članek ali objavo na Facebooku. Podjetja tako lahko izkoristijo poznavanje vedenja uporabnikov.

Če se na primer ukvarjate s prodajo izdelkov, lahko tudi v okviru storitve Live uporabite že znane promocijske strategije. Različne nagradne igre, tekmovanja in časovno omejene posebne ponudbe lahko predstavite prek prenosa v živo. Če boste kmalu predstavili nov izdelek, povabite svoje oboževalce, da na hitro pokukajo v proces izdelave. Če organizirate nagradno igro, v prenosu v živo predstavite nagrado. Svojim sledilcem lahko tako dejansko pokažete, kaj jim ponujate, tako pa ustvarite tudi večje povpraševanje.

2. Transparentnost blagovne znamke

Zaupanje v podjetje ali blagovno znamko lahko gradite s pomočjo objavljanja podrobnosti iz zakulisja izdelave izdelkov ali organizacije storitev. Tako oblikujete tudi transparentnost blagovne znamke. Če na primer v svoji restavraciji ponujate trajnostno pridelane lokalne pridelke, lahko s pomočjo prenosa v živo svoji ciljni publiki pokažete, kako je videti proces pridelave.

Podobno strategijo lahko uporabite tudi, če želite izboljšati javno mnenje o podjetju. Če se soočate z obtožbami glede svojega delovanja, uporabite prenos v živo, da svojim sledilcem pokažete, kako poteka delo v vašem podjetju in kakšen je pravi obraz vaše blagovne znamke.

3. Komunicirajte z uporabniki

Angažiranje strank je ključna lastnost uspešne Facebook strani, zato morate svoje sledilce nagovarjati na vse možne načine. Eden od njih je na primer prenos v živo, v okviru katerega sproti odgovarjate na vprašanja, komentarje in pripombe svojih strank.

Storitev Live lahko uporabite tudi za izražanje svojega mnenja o tematikah, ki se tičejo vaših strank. Če na primer vaši sledilci želijo izvedeti, kakšno je vaše mnenje o nekem dogodku, ali pa se vaša ciljna publika sooča s težavo, v neposrednem prenosu predstavite stališče svojega podjetja.

4. Vzpostavite avtoriteto

Za uspeh vašega podjetja je ključnega pomena, da vaša ciljna publika prepozna vaše vodilno mesto v okviru področja, s katerim se ukvarjate. S pomočjo Facebook Live lahko svojo avtoriteto še potrdite. V neposrednem prenosu svojim strankam predstavite zanimive nasvete, novice z relevantnega področja, vpoglede v delovanje industrije itd. ter tako vzpostavite in izboljšate svojo kredibilnost.

Facebook Live lahko uporabite tudi za neposredno prenašanje okroglih miz, neformalnih pogovorov ali intervjujev s strokovnjaki z izbranega področja, vodilnimi gospodarstveniki in drugimi zanimivimi gosti. Takšna publiciteta bo dobra tako za vas kot za vaše goste.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje