Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Facebook stalno posodablja in nadgrajuje svoje storitve, s čimer izboljšuje uporabniško izkušnjo ter oglaševalcem in spletnim trgovinam omogoča povezovanje s ciljno publiko. Med novejšimi predstavljenimi funkcijami je tudi možnost neposrednega prenosa s storitvijo Facebook Live.
Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja storitev Facebook Live. (Vir slike: Unsplash)

Nove funkcije predstavljajo številne priložnosti in kreativne izzive za približno 50 milijonov podjetij, ki Facebook uporabljajo tudi v poslovne namene. Storitev Facebook Live omogoča video prenose v živo. Funkcija je na voljo vsem uporabnikom, publikacijam, zvezdnikom, podjetjem … Uporabniki imajo možnost, da se naročijo na obvestila o neposrednih prenosih svojih prijateljev ali priljubljenih strani.

Storitev Live je uporabnikom Facebooka na voljo že nekaj časa, vendar je številna podjetja še ne uporabljajo v svoj prid. Možnost neposrednega prenašanja predstavlja pomembno priložnost za poglabljanje odnosov s strankami, promocijo blagovne znamke, trženje itd. V nadaljevanju zato predstavljamo nekaj učinkovitih načinov, kako lahko uporabite to orodje kot del svoje strategije za digitalno trženje.

1. Promocijska strategija

Eden najboljših načinov za uporabo Facebook Live je v promocijske namene. Uporabniki si veliko raje ogledajo video posnetek, kot da bi brali dolg članek ali objavo na Facebooku. Podjetja tako lahko izkoristijo poznavanje vedenja uporabnikov.

Če se na primer ukvarjate s prodajo izdelkov, lahko tudi v okviru storitve Live uporabite že znane promocijske strategije. Različne nagradne igre, tekmovanja in časovno omejene posebne ponudbe lahko predstavite prek prenosa v živo. Če boste kmalu predstavili nov izdelek, povabite svoje oboževalce, da na hitro pokukajo v proces izdelave. Če organizirate nagradno igro, v prenosu v živo predstavite nagrado. Svojim sledilcem lahko tako dejansko pokažete, kaj jim ponujate, tako pa ustvarite tudi večje povpraševanje.

2. Transparentnost blagovne znamke

Zaupanje v podjetje ali blagovno znamko lahko gradite s pomočjo objavljanja podrobnosti iz zakulisja izdelave izdelkov ali organizacije storitev. Tako oblikujete tudi transparentnost blagovne znamke. Če na primer v svoji restavraciji ponujate trajnostno pridelane lokalne pridelke, lahko s pomočjo prenosa v živo svoji ciljni publiki pokažete, kako je videti proces pridelave.

Podobno strategijo lahko uporabite tudi, če želite izboljšati javno mnenje o podjetju. Če se soočate z obtožbami glede svojega delovanja, uporabite prenos v živo, da svojim sledilcem pokažete, kako poteka delo v vašem podjetju in kakšen je pravi obraz vaše blagovne znamke.

3. Komunicirajte z uporabniki

Angažiranje strank je ključna lastnost uspešne Facebook strani, zato morate svoje sledilce nagovarjati na vse možne načine. Eden od njih je na primer prenos v živo, v okviru katerega sproti odgovarjate na vprašanja, komentarje in pripombe svojih strank.

Storitev Live lahko uporabite tudi za izražanje svojega mnenja o tematikah, ki se tičejo vaših strank. Če na primer vaši sledilci želijo izvedeti, kakšno je vaše mnenje o nekem dogodku, ali pa se vaša ciljna publika sooča s težavo, v neposrednem prenosu predstavite stališče svojega podjetja.

4. Vzpostavite avtoriteto

Za uspeh vašega podjetja je ključnega pomena, da vaša ciljna publika prepozna vaše vodilno mesto v okviru področja, s katerim se ukvarjate. S pomočjo Facebook Live lahko svojo avtoriteto še potrdite. V neposrednem prenosu svojim strankam predstavite zanimive nasvete, novice z relevantnega področja, vpoglede v delovanje industrije itd. ter tako vzpostavite in izboljšate svojo kredibilnost.

Facebook Live lahko uporabite tudi za neposredno prenašanje okroglih miz, neformalnih pogovorov ali intervjujev s strokovnjaki z izbranega področja, vodilnimi gospodarstveniki in drugimi zanimivimi gosti. Takšna publiciteta bo dobra tako za vas kot za vaše goste.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje