Kako na dobre načine izstopati iz množice?

Da bi podjetje uspešno poslovalo, mora najti načine, da po nečem izstopa iz množice in se tako razlikuje od ostalih podjetij, ki delujejo v isti panogi. Predstavljamo vam nekaj možnosti, kako se lahko tega lotite.
Dobri načini, kako biti drugačen (Vir: Pixabay)

Dobri načini, kako biti drugačen (Vir: Pixabay)

V preteklosti je bilo podajanje v podjetništvo iz marsikaterega vidika bolj enostavno. Podjetij je bilo malo. Delovala so predvsem za potrebe lokalnega prebivalstva. Tako konkurence skoraj ni bilo. Vsako podjetje je z določeno dejavnostjo delovalo v nekem okolju in zagotavljajo specifične storitve ali produkte.

Danes je slika zelo drugačna. Ko se podjetje s svojo ponudbo pojavi na trgu, se sreča s številnimi konkurenčnimi podjetji. Zaradi globalizacije in razvoja interneta lahko eno podjetje zagotavlja dobrine tudi zunaj meja države. V vsaki panogi in v vsakem kraju se nahaja veliko podjetij. Ni treba posebej poudariti, kaj to pomeni za posamezno podjetje. Če hoče preživeti in uspešno delovati, mora stalno delati na tem, da ponudi nekaj več, kot ostali.

A zgolj izstopanje za vsako ceno ni priporočljivo. Treba je dobro premisliti, na katerem področju boste uvedli spremembe, da bodo rezultati čim boljši in vidni tudi na dolgi rok. Predstavljamo vam nekatere metode, s katerimi boste na stranke naredili dober vtis.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Dobra metoda št. 1: embalaža izdelka

Če se kot podjetje ukvarjate s prodajo določenih izdelkov, je vsekakor smiselno dobro premisliti glede tega, kakšna bo embalaža produkta. Lahko še toliko denarja vložite v samo promocijo, a zaradi slabo prepričljive embalaže ne boste dosegli želenega učinka. Seveda je bistvenega pomena, da prodajate kakovosten izdelek, vendar je embalaža tista, ki poskrbi za prvi vtis.

Zakaj je embalaža izdelka tako pomembna?

  • Veliko ljudi bo vaš izdelek opazilo na policah fizičnih trgovin ali v spletni trgovini. Se bo na vaši embalaži ustavil njihov pogled?;
  • Številne študije so dokazale, da je povezava med privlačnostjo embalaže in naklonjenostjo ljudi nad produktom velika;
  • Ljudje smo vizualna bitja. Kljub reku »ne sodi knjige po platnicah« si ne moremo pomagati – kar premore lep izgled, nas privlači.

Kako zasnovati dobro embalažo za vaš izdelek?

  • Iz embalaže naj bo takoj razvidno, kaj se v njej nahaja;
  • Pomislite, kdo je ciljna publika, ki bo posegala po vaših izdelkih. Kdo so ti ljudje? Kakšen jezik uporabljajo, kakšen slog jim je blizu? Skladno s tem načrtujte barvo embalaže, njeno obliko, material, napise;
  • Embalaža naj odraža vrednote podjetja. Se zavzemate za čisto okolje? Potem naj bo vaša embalaža iz razgradljivih oziroma okolju prijaznih materialov. Gre za visokokakovostne izdelke, ki ponujajo več? Naj že embalaža odraža eleganco.
Pritegnite pozornost z embalažo (Vir: Pixabay)

Pritegnite pozornost z embalažo (Vir: Pixabay)

Dobra metoda št. 2: naredite nekaj dobrega za skupnost

Na svetu in v vaši bližnji okolici je cel kup projektov in organizacij, ki se ukvarjajo z reševanjem okoljskih, socialnih in drugih težav ter potrebujejo pomoč. Kot podjetnik poiščite načine, da naredite nekaj dobrega za skupnost. Vključite se v dobrodelnost, pomoč tistim, ki jo potrebujejo.

Zakaj je to dobro za vaše podjetje?

  • Naredili boste nekaj dobrega za okolje ali za skupino ljudi, zato se boste dobro počutili;
  • Vaše dejavnosti ne bodo ostale neopažene – pritegnili boste pozornost bodočih strank. Te bodo cenile vaše aktivnosti. Mlajše generacije so čedalje bolj okoljsko, socialno ozaveščene.;
  • Lahko boste še bolj ponosni na svoje podjetje;
  • O vašem podjetju se bo širil dober glas, postalo bo bolj prepoznavno in to na pozitiven način.

Kako se lahko lotite tega?

  • Lahko se odločite za direktne donacije, se vključite v kampanje, ki so v teku;
  • Dobro je, če podprete projekte, ki se tako ali drugače navezujejo na dejavnost vašega podjetja;
  • Pomagajte na področju, kjer si res želite videti spremembe. Pomembno je namreč, da ste pristni in iskreni pri tem, kar počnete.
Naredite nekaj dobrega za skupnost, v kateri živite (Vir: Pixabay)

Naredite nekaj dobrega za skupnost, v kateri živite (Vir: Pixabay)

Dobra metoda št. 3: trudite se za brezhibno kupčevo izkušnjo

Pri podjetju ne gre le za to, kakšne produkte oziroma storitve prodaja. Gre tudi za to – in to je zelo pomembno področje – na kakšen način jih prodaja oziroma, kako poteka komunikacija med zaposlenimi in strankami, kako se sooča s problemi, ko do njih pride. Govorimo o kupčevi izkušnji.

Zakaj je to pomembno?

  • Raziskave kažejo, da kar 75 % kupcev kompetentnost podjetja ocenjuje prav na podlagi tega faktorja;
  • Če ima kupec slabe izkušnje s storitvijo, obstaja velika verjetnost, da bo o tem povedal tudi drugim. V današnjih časih, ko večina za internetno komunikacijo uporablja družabna omrežja in je kritike možno hitro deliti prek katere izmed spletnih strani, lahko ena negativna kritika vpliva na poslabšanje ugleda vašega podjetja.

Kako se lahko lotite tega področja?

  • Do vsake stranke pristopite na spoštljiv način, prisluhnite ji in se maksimalno potrudite za njeno zadovoljstvo;
  • Ne lažite glede tega, kaj ponujate. Bodite pošteni. Iskrenost se najbolje obnese;
  • Vsi delamo napake. Če stranka ugotovi, da ste pri poslovanju naredili napako, to priznajte in se opravičite. Potrudite se čim prej najti rešitev, kako boste popravili vtis. Lahko ji v opravičilo ponudite neko simbolično darilo. Strokovno reševanje konfliktov lahko še povzdigne vašo profesionalnost v strankinih očeh.
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje