Kako na dobre načine izstopati iz množice?

Da bi podjetje uspešno poslovalo, mora najti načine, da po nečem izstopa iz množice in se tako razlikuje od ostalih podjetij, ki delujejo v isti panogi. Predstavljamo vam nekaj možnosti, kako se lahko tega lotite.
Dobri načini, kako biti drugačen (Vir: Pixabay)

Dobri načini, kako biti drugačen (Vir: Pixabay)

V preteklosti je bilo podajanje v podjetništvo iz marsikaterega vidika bolj enostavno. Podjetij je bilo malo. Delovala so predvsem za potrebe lokalnega prebivalstva. Tako konkurence skoraj ni bilo. Vsako podjetje je z določeno dejavnostjo delovalo v nekem okolju in zagotavljajo specifične storitve ali produkte.

Danes je slika zelo drugačna. Ko se podjetje s svojo ponudbo pojavi na trgu, se sreča s številnimi konkurenčnimi podjetji. Zaradi globalizacije in razvoja interneta lahko eno podjetje zagotavlja dobrine tudi zunaj meja države. V vsaki panogi in v vsakem kraju se nahaja veliko podjetij. Ni treba posebej poudariti, kaj to pomeni za posamezno podjetje. Če hoče preživeti in uspešno delovati, mora stalno delati na tem, da ponudi nekaj več, kot ostali.

A zgolj izstopanje za vsako ceno ni priporočljivo. Treba je dobro premisliti, na katerem področju boste uvedli spremembe, da bodo rezultati čim boljši in vidni tudi na dolgi rok. Predstavljamo vam nekatere metode, s katerimi boste na stranke naredili dober vtis.

Vas zanimajo nasveti 6-ih vrhunskih strokovnjakov za digitalni marketing? Preverite program dogodka Trendi digitalnega marketinga 2019 >>

Dobra metoda št. 1: embalaža izdelka

Če se kot podjetje ukvarjate s prodajo določenih izdelkov, je vsekakor smiselno dobro premisliti glede tega, kakšna bo embalaža produkta. Lahko še toliko denarja vložite v samo promocijo, a zaradi slabo prepričljive embalaže ne boste dosegli želenega učinka. Seveda je bistvenega pomena, da prodajate kakovosten izdelek, vendar je embalaža tista, ki poskrbi za prvi vtis.

Zakaj je embalaža izdelka tako pomembna?

  • Veliko ljudi bo vaš izdelek opazilo na policah fizičnih trgovin ali v spletni trgovini. Se bo na vaši embalaži ustavil njihov pogled?;
  • Številne študije so dokazale, da je povezava med privlačnostjo embalaže in naklonjenostjo ljudi nad produktom velika;
  • Ljudje smo vizualna bitja. Kljub reku »ne sodi knjige po platnicah« si ne moremo pomagati – kar premore lep izgled, nas privlači.

Kako zasnovati dobro embalažo za vaš izdelek?

  • Iz embalaže naj bo takoj razvidno, kaj se v njej nahaja;
  • Pomislite, kdo je ciljna publika, ki bo posegala po vaših izdelkih. Kdo so ti ljudje? Kakšen jezik uporabljajo, kakšen slog jim je blizu? Skladno s tem načrtujte barvo embalaže, njeno obliko, material, napise;
  • Embalaža naj odraža vrednote podjetja. Se zavzemate za čisto okolje? Potem naj bo vaša embalaža iz razgradljivih oziroma okolju prijaznih materialov. Gre za visokokakovostne izdelke, ki ponujajo več? Naj že embalaža odraža eleganco.
Pritegnite pozornost z embalažo (Vir: Pixabay)

Pritegnite pozornost z embalažo (Vir: Pixabay)

Dobra metoda št. 2: naredite nekaj dobrega za skupnost

Na svetu in v vaši bližnji okolici je cel kup projektov in organizacij, ki se ukvarjajo z reševanjem okoljskih, socialnih in drugih težav ter potrebujejo pomoč. Kot podjetnik poiščite načine, da naredite nekaj dobrega za skupnost. Vključite se v dobrodelnost, pomoč tistim, ki jo potrebujejo.

Zakaj je to dobro za vaše podjetje?

  • Naredili boste nekaj dobrega za okolje ali za skupino ljudi, zato se boste dobro počutili;
  • Vaše dejavnosti ne bodo ostale neopažene – pritegnili boste pozornost bodočih strank. Te bodo cenile vaše aktivnosti. Mlajše generacije so čedalje bolj okoljsko, socialno ozaveščene.;
  • Lahko boste še bolj ponosni na svoje podjetje;
  • O vašem podjetju se bo širil dober glas, postalo bo bolj prepoznavno in to na pozitiven način.

Kako se lahko lotite tega?

  • Lahko se odločite za direktne donacije, se vključite v kampanje, ki so v teku;
  • Dobro je, če podprete projekte, ki se tako ali drugače navezujejo na dejavnost vašega podjetja;
  • Pomagajte na področju, kjer si res želite videti spremembe. Pomembno je namreč, da ste pristni in iskreni pri tem, kar počnete.
Naredite nekaj dobrega za skupnost, v kateri živite (Vir: Pixabay)

Naredite nekaj dobrega za skupnost, v kateri živite (Vir: Pixabay)

Dobra metoda št. 3: trudite se za brezhibno kupčevo izkušnjo

Pri podjetju ne gre le za to, kakšne produkte oziroma storitve prodaja. Gre tudi za to – in to je zelo pomembno področje – na kakšen način jih prodaja oziroma, kako poteka komunikacija med zaposlenimi in strankami, kako se sooča s problemi, ko do njih pride. Govorimo o kupčevi izkušnji.

Zakaj je to pomembno?

  • Raziskave kažejo, da kar 75 % kupcev kompetentnost podjetja ocenjuje prav na podlagi tega faktorja;
  • Če ima kupec slabe izkušnje s storitvijo, obstaja velika verjetnost, da bo o tem povedal tudi drugim. V današnjih časih, ko večina za internetno komunikacijo uporablja družabna omrežja in je kritike možno hitro deliti prek katere izmed spletnih strani, lahko ena negativna kritika vpliva na poslabšanje ugleda vašega podjetja.

Kako se lahko lotite tega področja?

  • Do vsake stranke pristopite na spoštljiv način, prisluhnite ji in se maksimalno potrudite za njeno zadovoljstvo;
  • Ne lažite glede tega, kaj ponujate. Bodite pošteni. Iskrenost se najbolje obnese;
  • Vsi delamo napake. Če stranka ugotovi, da ste pri poslovanju naredili napako, to priznajte in se opravičite. Potrudite se čim prej najti rešitev, kako boste popravili vtis. Lahko ji v opravičilo ponudite neko simbolično darilo. Strokovno reševanje konfliktov lahko še povzdigne vašo profesionalnost v strankinih očeh.
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Kako motivirati zaposlene?

Kako motivirati zaposlene?

Direktor se velikokrat znajde v situaciji, ko njegovi zaposleni niso motivirani in dela ne opravljajo dovolj dobro. Za to mora poskrbeti sam, saj je njegova naloga, da zaposlene pripravi in navduši za delo, da so kar najbolj produktivni. Preberite več >>

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati? Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

6 načinov za prepričevanje potrošnika, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

6 načinov za prepričevanje potrošnika, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Zakaj kupite določen izdelek ali pa plačate za določeno storitev? Kaj motivira vaše kupce, da rečejo ja in opravijo nakup? Verjetno ste si kdaj že zastavili ta vprašanja. Odgovorov je verjetno več. Mislite, da ima tudi kaj veze z prepričevanjem? Preberite več >>

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson dan začne ob 5. uri zjutraj

Richard Branson, milijarder in soustanovitelj skupine Virgin, se vsak dan zbudi ob 5. uri zjutraj, da svoj dan začne na pravi način – s športom. Je strasten tekač in kolesar ter je že pretekel maraton, organizira pa tudi dobrodelni triatlon. Šport je dejansko izjemno koristen. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP