Kako najti stranke na družbenih omrežjih?
Kako najti stranke na družbenih omrežjih (Vir: Startupstockphotos.com)
1. Spremljajte objave na Twitterju
Twitter je odličen za iskanje ljudi, ki iščejo nasvete za izdelke in storitve ter se pogovarjajo o vaši panogi in o vaši konkurenci. Prepoznajte ključne besede, ki jih uporabniki uporabljajo v svojih objavah in bi bile pomembne za vašo panogo ter vas bodo vodile do pomembnih razprav. Za to lahko uporabite orodje, s katerim si organizirate sledenje objavam z določenimi ključnimi besedami.
Če kdo išče pomoč, in poznate odgovor, se pridružite razpravi. Če je odgovor na pomoč prav vaše podjetje, jim lahko predlagate rešitev. V prvi vrsti pa sodelujte zato, da pomagate. Najpomembnejše je, da se ne oglašujete brez potrebe, saj to deluje odbijajoče.
Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?
2. Najdite nezadovoljne stranke vaše konkurence
Druga velika priložnost je spremljanje vaše konkurence, ali še bolj natančno, spremljanje ljudi, ki so nezadovoljni s ponudbo vaše konkurence in bi jo bili pripravljeni zamenjati za nekoga boljšega. Nezadovoljne stranke so odlična priložnosti, da jim ponudite podporo in jih objektivno informirate o alternativnih možnostih.
Za iskanje takšnih objav uporabite monitoring orodja, s katerimi lahko iščete in spremljate besede, ki kažejo nezadovoljstvo strank, kot so na primer “ne dela”, “pokvarjeno”, “zamudilo” in podobno.
3. Pridružite se spletnim skupnostim
Pridružite se forumom ter skupnostim na družabnih omrežjih, kot so Facebook, LinkedIn in Google +. Najboljši način, da boste pridobili čim več iz posameznih skupin je, da aktivno sodelujete in ste pripravljeni pomagati. Sčasoma se bodo nekateri člani pridružili tudi skupini vaše blagovne znamke in bodo mogoče postali vaše najboljše stranke.
4. Udeležujte se spletnih dogodkov
Udeležujte se raznovrstnih spletnih dogodkov, kot so webinarji, Twitter razprave, dogodkov za mreženje in podobnih spletnih druženj. Spletni dogodki so odlični za grajenje tesnejših odnosov znotraj vaše skupnosti.
Delujte dolgoročno
Velja opozoriti, da, če želite imeti čim boljši ugled, se na spletu ne promovirate, razen če vas situacija sama kliče k temu. Spletni mediji naj bodo v prvi vrsti namenjeni širjenju poznanstev in grajenju odnosov, pridobivanju novih strank pa pride posledično. Prijatelji na družbenih omrežjih bodo postali vaši podporniki, stranke ali celo bodoči zaposleni.
Vir: business2community.com
Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>