Kako najti stranke na družbenih omrežjih?

Prve stranke so najpomembnejše. Z vami so od samega začetka, v najslabših, najbolj uspešnih situacijah in so pogosto vaši najbolj zvesti podporniki. Eden izmed načinov za iskanje svojih najpomembnejših strank so spletna družbena omrežja. Preverite kako.
Kako najti stranke na družbenih omrežjih?

Kako najti stranke na družbenih omrežjih (Vir: Startupstockphotos.com)

1. Spremljajte objave na Twitterju

Twitter je odličen za iskanje ljudi, ki iščejo nasvete za izdelke in storitve ter se pogovarjajo o vaši panogi in o vaši konkurenci. Prepoznajte ključne besede, ki jih uporabniki uporabljajo v svojih objavah in bi bile pomembne za vašo panogo ter vas bodo vodile do pomembnih razprav. Za to lahko uporabite orodje, s katerim si organizirate sledenje objavam z določenimi ključnimi besedami.

Če kdo išče pomoč, in poznate odgovor, se pridružite razpravi. Če je odgovor na pomoč prav vaše podjetje, jim lahko predlagate rešitev. V prvi vrsti pa sodelujte zato, da pomagate. Najpomembnejše je, da se ne oglašujete brez potrebe, saj to deluje odbijajoče.

Kdaj objavljati na najbolj priljubljenih družabnih omrežjih?

2. Najdite nezadovoljne stranke vaše konkurence

Druga velika priložnost je spremljanje vaše konkurence, ali še bolj natančno, spremljanje ljudi, ki so nezadovoljni s ponudbo vaše konkurence in bi jo bili pripravljeni zamenjati za nekoga boljšega. Nezadovoljne stranke so odlična priložnosti, da jim ponudite podporo in jih objektivno informirate o alternativnih možnostih.

Za iskanje takšnih objav uporabite monitoring orodja, s katerimi lahko iščete in spremljate besede, ki kažejo nezadovoljstvo strank, kot so na primer “ne dela”, “pokvarjeno”, “zamudilo” in podobno.

3. Pridružite se spletnim skupnostim

Pridružite se forumom ter skupnostim na družabnih omrežjih, kot so Facebook, LinkedIn in Google +. Najboljši način, da boste pridobili čim več iz posameznih skupin je, da aktivno sodelujete in ste pripravljeni pomagati. Sčasoma se bodo nekateri člani pridružili tudi skupini vaše blagovne znamke in bodo mogoče postali vaše najboljše stranke.

4. Udeležujte se spletnih dogodkov

Udeležujte se raznovrstnih spletnih dogodkov, kot so webinarji, Twitter razprave, dogodkov za mreženje in podobnih spletnih druženj. Spletni dogodki so odlični za grajenje tesnejših odnosov znotraj vaše skupnosti.

Delujte dolgoročno

Velja opozoriti, da, če želite imeti čim boljši ugled, se na spletu ne promovirate, razen če vas situacija sama kliče k temu. Spletni mediji naj bodo v prvi vrsti namenjeni širjenju poznanstev in grajenju odnosov, pridobivanju novih strank pa pride posledično. Prijatelji na družbenih omrežjih bodo postali vaši podporniki, stranke ali celo bodoči zaposleni.

Vir: business2community.com

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje