Kako pisati izjemno zaposlenim direktorjem?

Imate idejo za sodelovanje, ki bi jo želeli predstaviti enemu od direktorjev. Čeprav imate njegov elektronski naslov, pa veste, da za vsako ceno vseh prejetih elektronskih sporočil ne bo odprl. Kako torej oblikovati sporočilo, ki ga bo premamilo k odprtju?
Kako pisati izjemno zaposlenim direktorjem?

Kako napisati e-mail zaposlenim direktorjem (Vir slike: YouTube).

Poglejmo si zgodbo Jona Levyja, ki je v zadnjih petih letih oblikoval mrežo več kot 400 pomembnežev iz različnih področij, imenovano The Influencers.

Levy dvakrat mesečno priredi večerjo v svojem newyorškem stanovanju, na katero povabi svojih 400 prejemnikov. Mrežo je izdelal sam, brez pomoči. Kako mu je uspelo brez težav dodajati zvezdnike, direktorje in Nobelove nagrajence na svoj seznam? Ugotovil je način, kako pošiljati elektronska sporočila, na katera dejansko dobi odgovore.

Če želite sodelovati oziroma vsaj predstaviti idejo enemu od direktorjev, prisluhnite njegovim nasvetom. Svetuje, da ne prodajate. »Ne poskušam jih  prepričati o ničemer v sporočilu,« zato njegova sporočila ne vsebujejo stavkov, ki poskušajo prejemnika prepričati, kako dobro bi bilo, če bi sodeloval oziroma se pridružil na dogodku. »Jaz naredim sledeče … Menim, da je to, kar počnete fascinantno, zato bi želel sesti z vami in izvedeti več.«

Bodite kratki in jedrnati

Prejemniku dajte možnost hitrega pregleda sporočila, katerega bistvo bo takoj ugotovil. Če Levy pošilja sporočila zvezdnikom, sporočilo skrajša na zgolj en stavek. A bodite direktni, ne ovinkarite. Če pa pošilja sporočilo direktorjem, pa oklesti sporočilo na pomembne informacije, ki jih zajame v od 3 do 5 stavkov. Doda tudi pomembne povezave, ki služijo direktorjem, v kolikor jih tema pogovora zanima več.

Prvi stik je najpomembnejši. Naj bo zanimiv!

Prvo, kar prejemnik vidi, poleg imena pošiljatelja, je predmet pošiljanja. Če pišete osebi, s katero ste se že spoznali, potem vključite njegovo ime v predmetu sporočila. Levy sicer obožuje naslove, kot je »hitro vprašanje«, saj s tem dobi dobro povratno informacijo od svojih prejemnikom, ali jih sodelovanje z njim sploh zanima. Tako tudi skrbi za čisti seznam elektronskih prejemnikov.

Ko pošiljate sporočilo prvič, naredite kratek uvod za predstavitev. Večina ljudi pri komunikaciji ni zanimivih, pravi Levy. Svetuje, da ob odgovarjanju na vprašanje, kaj počnete, svojo zgodbo predstavite na čim bolj zanimiv način, tako, da vzbudite zanimanje s strani sogovornika. »Povem jim, da sem večino svojega življenja poskušal prepričati ljudi, da bi mi skuhali večerjo. Kar je tudi res,« in dodaja, da se pogovor sprevrže v smeh in bolj sproščeno vzdušje. »Večino časa namenim logistiki, telefonskim klicem, elektronskim sporočilom in podobnim stvarem. Prednost takšne predstavitve je, da se sliši drugače in predstavlja lažji način za komunikacijo,« razlaga.

Pri iskanju poslovnih partnerjev boste hitro ugotovili, da imajo podjetniki, ki imajo dela čez glavo, svoje asistente. Ti sprejemajo klice, prebirajo elektronsko pošto in urejajo urnike. Torej, to je oseba, ki jo morate najprej osvojiti. »Če se boste spoprijateljili z njimi, boste pristali na urniku,« pravi Levy.

Pokličite pred 8. uro zjutraj

Ko osebo spoznate, poskusite s pošiljanjem svojega sporočila direktno njemu. Če se vam oseba ne bo odzvala, se vrnite na »stara pota«. Levy svetuje tudi, da poskusite direktorja poklicati pred 8. uro zjutraj, saj je takrat pogosteje v svoji pisarni. Pokličite ga še preden nastane norišnica s klici in elektronskimi sporočili.

Ponudite naslednji korak

Naslednji korak naj bo v prvi vrsti preprost. Če bo prejemnika zanimalo sodelovanje z vami, mu ponudite zamisel, kako bi skupaj naredili nov korak. Povabite ga na dogodek ali kosilo, kjer lahko opravita pogovor v živo.

Potem, ko se oseba odzove na vaše povabilo, pošljite čez nekaj dni še eno sporočilo, s katerim boste osebo spomnili na dogodek.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Dnevni prioriteti, ki ju ne smete zanemarjati

Dnevni prioriteti, ki ju ne smete zanemarjati

Za dobre vodje so značilni vzdržljivost, zagnanost, osredotočenje in disciplina. Življenje podjetnikov je zelo hitro, polno aktivnosti in zadolžitev – zato ste pogosto preveč obremenjeni in popolnoma izčrpani. Ponujamo vam nasvete, kako v tem hektičnem svetu poskrbeti zase. Preberite več >>

Predlog za branje: Scaling Lean

Predlog za branje: Scaling Lean

Ima vaša »velika ideja« potencial? Ali lahko svoj poslovni model preizkusite, še preden bi vanj vložili svoj čas in denar? Na takšna vprašanja odgovarja priročnik Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth Asha Maurye, ki je na voljo tudi v MP knjižnici. Preberite več >>

Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

Da je preživetje startupov v prvih mesecih in letih majhno, ni novost. Svoja vrata zapre kar 9 od 10 startupov. Zato je pomembno, da na tej poti naredite čim manj napak. Pred vami je preprost vodič, ki so ga pripravili pri Funders and Founders in ki bo vašemu startupu lahko pomagal, da zacveti. Preberite več >>

VIDEO: Nasveti štirih uspešnih podjetnikov

VIDEO: Nasveti štirih uspešnih podjetnikov

Podjetniki večinoma ne uspejo takoj – preden ena od njihovih idej zaživi in postane dobičkonosna, se morajo soočiti s porazi, neuspehi in zavrnitvami. Česa so se na podlagi svojih izkušenj naučili štirje uspešni podjetniki, lahko spoznate v predstavljenem videu. Preberite več >>

Oznake: