Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kako pridobiti in ohraniti zveste stranke?

Poleg prvotne pridobitve strank je eden največjih izzivov vsakega prodajalca njihovo ohranjanje. Za izgradnjo zvestobe strank v vašem podjetju obstaja veliko načinov: vzpostavitev dolgoročnega odnosa, razumevanje želja in potreb strank ter dobra medsebojna komunikacija.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Stranke se rade počutijo pomembne. Posvetite jim svojo pozornost in imeli boste vse pogoje za dolgoročno in uspešno sodelovanje.

Za dolgoročen odnos s svojimi strankami morate najprej razumeti, kdo so vaše stranke. Pozanimajte se o njihovih željah in nakupovalnih navadah. Spremljajte, ali se vračajo po več istih izdelkov in storitev. Če strankam ponudite dragoceno rešitev, ki bo rešila njihove težave, boste dosegli ne le uspešno prodajo, ampak boste pridobili tudi njihovo zaupanje.

Usposobite svojo prodajno ekipo tako, da ne bo pustila strankam, da odidejo. Če želite prepričati potrošnika, da se odloči za nakup, mora vaša ekipa razumeti njegove želje in potrebe.

Kako naj torej prodajni agent ugotovi, kaj potencialna stranka hoče?

Peljite stranke na ogled, da vidite, kaj še pritegne njihovo pozornost. Poklepetajte z njimi. Poskrbite, da bo vaša ekipa dobro seznanjena z aktualnimi ponudbami. Več informacij kot zagotovite, bolj izobražene so stranke in bolj se bodo zavedale, na kakšen način lahko uporabljajo vaše izdelke in storitve.

Spodbujajte svojo prodajno ekipo, da tudi osebno spozna vaše izdelke.

Ko je prodajna ekipa seznanjena z vašimi izdelki in storitvami, lahko izmenjujejo osebne izkušnje s strankami. To je zelo pomembno za spoznavanje strank na osebni ravni. Na primer, ko stranka išče nov kavč, jo lahko zaposleni, ki je tudi osebno lastnik takšnega kavča, usmeri in deli svoje mnenje o izdelku.

Člani prodajne ekipe bi se morali tudi dodatno potruditi, da bi zastavljali dodatna vprašanja in izvedeli, katere funkcije so stranki najbolj pomembne; pri kavču je to lahko udobje, estetika. Tako bo zaposleni bolje razumel stranke. Za nakupom so namreč vedno prisotna čustva. Kupci, ki imajo dobre odnose s prodajnim zastopnikom, bodo od njega bolj verjetno kaj kupili.

Izvedite program nagrajevanja zvestobe strank.

Če poskušate v svojo trgovino pritegniti več potrošnikov, boste morda želeli uvesti tudi program nagrajevanja. Prva faza vzpostavitve tovrstnega programa je oblikovanje strategije, ki bo pogosto vključevala zbiranje osnovnih podatkov o strankah. Prodajalec lahko na primer uporabi bazo za pošiljanje e-poštnih sporočil kupcem o aktualnih akcijah.

Ponudba nagradnega programa ima dokazane prednosti. Potrošniki, ki se povežejo z vašo blagovno znamko, izdelki in storitvami, so tudi bolj nagnjeni k zvestobi in sodelovanju v vaših programih.

Bodite virtualno prisotni.

Pomemben dejavnik, ki ga morate upoštevati, je komunikacija med vašim podjetjem in strankami. Objavljajte informativne bloge na svoji spletni strani in na družbenih medijih. Stranke lahko obveščate o posebnih ponudbah ali promocijah.

S svojimi naročniki lahko komunicirate tudi preko spleta, tako da se vaše stranke počutijo kot prednostna naloga in bolj povezane s podjetjem. Spodbujajte stranke, da postavljajo vprašanja in z vami neposredno komunicirajo o kakršnih koli težavah. Na spletno stran namestite klepetalnico, programirano tako, da odgovarja na osnovna vprašanja. Tako imajo stranke vedno vir informacij, tudi ko je vaše osebje zaposleno z drugimi strankami ali je izven pisarne.

Spremljajte svoje stranke.

Če že nekaj časa niste videli ali slišali svojih strank, jih kontaktirajte. Pošljite jim rojstnodnevno voščilnico, povabite jih v svojo trgovino s kuponom za popust. Prosite svoje zveste stranke, naj objavijo dobre spletne ocene o vas in delijo vašo spletno stran na svojih računih v družbenih omrežjih. Na ta način lahko izobrazijo potencialne stranke in vam pomagajo pri rasti vašega podjetja.

 

Vir: Forbes 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki