Kako pridobiti in ohraniti zveste stranke?

Poleg prvotne pridobitve strank je eden največjih izzivov vsakega prodajalca njihovo ohranjanje. Za izgradnjo zvestobe strank v vašem podjetju obstaja veliko načinov: vzpostavitev dolgoročnega odnosa, razumevanje želja in potreb strank ter dobra medsebojna komunikacija.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Stranke se rade počutijo pomembne. Posvetite jim svojo pozornost in imeli boste vse pogoje za dolgoročno in uspešno sodelovanje.

Za dolgoročen odnos s svojimi strankami morate najprej razumeti, kdo so vaše stranke. Pozanimajte se o njihovih željah in nakupovalnih navadah. Spremljajte, ali se vračajo po več istih izdelkov in storitev. Če strankam ponudite dragoceno rešitev, ki bo rešila njihove težave, boste dosegli ne le uspešno prodajo, ampak boste pridobili tudi njihovo zaupanje.

Usposobite svojo prodajno ekipo tako, da ne bo pustila strankam, da odidejo. Če želite prepričati potrošnika, da se odloči za nakup, mora vaša ekipa razumeti njegove želje in potrebe.

Kako naj torej prodajni agent ugotovi, kaj potencialna stranka hoče?

Peljite stranke na ogled, da vidite, kaj še pritegne njihovo pozornost. Poklepetajte z njimi. Poskrbite, da bo vaša ekipa dobro seznanjena z aktualnimi ponudbami. Več informacij kot zagotovite, bolj izobražene so stranke in bolj se bodo zavedale, na kakšen način lahko uporabljajo vaše izdelke in storitve.

Spodbujajte svojo prodajno ekipo, da tudi osebno spozna vaše izdelke.

Ko je prodajna ekipa seznanjena z vašimi izdelki in storitvami, lahko izmenjujejo osebne izkušnje s strankami. To je zelo pomembno za spoznavanje strank na osebni ravni. Na primer, ko stranka išče nov kavč, jo lahko zaposleni, ki je tudi osebno lastnik takšnega kavča, usmeri in deli svoje mnenje o izdelku.

Člani prodajne ekipe bi se morali tudi dodatno potruditi, da bi zastavljali dodatna vprašanja in izvedeli, katere funkcije so stranki najbolj pomembne; pri kavču je to lahko udobje, estetika. Tako bo zaposleni bolje razumel stranke. Za nakupom so namreč vedno prisotna čustva. Kupci, ki imajo dobre odnose s prodajnim zastopnikom, bodo od njega bolj verjetno kaj kupili.

Izvedite program nagrajevanja zvestobe strank.

Če poskušate v svojo trgovino pritegniti več potrošnikov, boste morda želeli uvesti tudi program nagrajevanja. Prva faza vzpostavitve tovrstnega programa je oblikovanje strategije, ki bo pogosto vključevala zbiranje osnovnih podatkov o strankah. Prodajalec lahko na primer uporabi bazo za pošiljanje e-poštnih sporočil kupcem o aktualnih akcijah.

Ponudba nagradnega programa ima dokazane prednosti. Potrošniki, ki se povežejo z vašo blagovno znamko, izdelki in storitvami, so tudi bolj nagnjeni k zvestobi in sodelovanju v vaših programih.

Bodite virtualno prisotni.

Pomemben dejavnik, ki ga morate upoštevati, je komunikacija med vašim podjetjem in strankami. Objavljajte informativne bloge na svoji spletni strani in na družbenih medijih. Stranke lahko obveščate o posebnih ponudbah ali promocijah.

S svojimi naročniki lahko komunicirate tudi preko spleta, tako da se vaše stranke počutijo kot prednostna naloga in bolj povezane s podjetjem. Spodbujajte stranke, da postavljajo vprašanja in z vami neposredno komunicirajo o kakršnih koli težavah. Na spletno stran namestite klepetalnico, programirano tako, da odgovarja na osnovna vprašanja. Tako imajo stranke vedno vir informacij, tudi ko je vaše osebje zaposleno z drugimi strankami ali je izven pisarne.

Spremljajte svoje stranke.

Če že nekaj časa niste videli ali slišali svojih strank, jih kontaktirajte. Pošljite jim rojstnodnevno voščilnico, povabite jih v svojo trgovino s kuponom za popust. Prosite svoje zveste stranke, naj objavijo dobre spletne ocene o vas in delijo vašo spletno stran na svojih računih v družbenih omrežjih. Na ta način lahko izobrazijo potencialne stranke in vam pomagajo pri rasti vašega podjetja.

 

Vir: Forbes 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje