Kako pridobiti in ohraniti zveste stranke?
Vir slike: Pixabay
Stranke se rade počutijo pomembne. Posvetite jim svojo pozornost in imeli boste vse pogoje za dolgoročno in uspešno sodelovanje.
Za dolgoročen odnos s svojimi strankami morate najprej razumeti, kdo so vaše stranke. Pozanimajte se o njihovih željah in nakupovalnih navadah. Spremljajte, ali se vračajo po več istih izdelkov in storitev. Če strankam ponudite dragoceno rešitev, ki bo rešila njihove težave, boste dosegli ne le uspešno prodajo, ampak boste pridobili tudi njihovo zaupanje.
Usposobite svojo prodajno ekipo tako, da ne bo pustila strankam, da odidejo. Če želite prepričati potrošnika, da se odloči za nakup, mora vaša ekipa razumeti njegove želje in potrebe.
Kako naj torej prodajni agent ugotovi, kaj potencialna stranka hoče?
Peljite stranke na ogled, da vidite, kaj še pritegne njihovo pozornost. Poklepetajte z njimi. Poskrbite, da bo vaša ekipa dobro seznanjena z aktualnimi ponudbami. Več informacij kot zagotovite, bolj izobražene so stranke in bolj se bodo zavedale, na kakšen način lahko uporabljajo vaše izdelke in storitve.
Spodbujajte svojo prodajno ekipo, da tudi osebno spozna vaše izdelke.
Ko je prodajna ekipa seznanjena z vašimi izdelki in storitvami, lahko izmenjujejo osebne izkušnje s strankami. To je zelo pomembno za spoznavanje strank na osebni ravni. Na primer, ko stranka išče nov kavč, jo lahko zaposleni, ki je tudi osebno lastnik takšnega kavča, usmeri in deli svoje mnenje o izdelku.
Člani prodajne ekipe bi se morali tudi dodatno potruditi, da bi zastavljali dodatna vprašanja in izvedeli, katere funkcije so stranki najbolj pomembne; pri kavču je to lahko udobje, estetika. Tako bo zaposleni bolje razumel stranke. Za nakupom so namreč vedno prisotna čustva. Kupci, ki imajo dobre odnose s prodajnim zastopnikom, bodo od njega bolj verjetno kaj kupili.
Izvedite program nagrajevanja zvestobe strank.
Če poskušate v svojo trgovino pritegniti več potrošnikov, boste morda želeli uvesti tudi program nagrajevanja. Prva faza vzpostavitve tovrstnega programa je oblikovanje strategije, ki bo pogosto vključevala zbiranje osnovnih podatkov o strankah. Prodajalec lahko na primer uporabi bazo za pošiljanje e-poštnih sporočil kupcem o aktualnih akcijah.
Ponudba nagradnega programa ima dokazane prednosti. Potrošniki, ki se povežejo z vašo blagovno znamko, izdelki in storitvami, so tudi bolj nagnjeni k zvestobi in sodelovanju v vaših programih.
Bodite virtualno prisotni.
Pomemben dejavnik, ki ga morate upoštevati, je komunikacija med vašim podjetjem in strankami. Objavljajte informativne bloge na svoji spletni strani in na družbenih medijih. Stranke lahko obveščate o posebnih ponudbah ali promocijah.
S svojimi naročniki lahko komunicirate tudi preko spleta, tako da se vaše stranke počutijo kot prednostna naloga in bolj povezane s podjetjem. Spodbujajte stranke, da postavljajo vprašanja in z vami neposredno komunicirajo o kakršnih koli težavah. Na spletno stran namestite klepetalnico, programirano tako, da odgovarja na osnovna vprašanja. Tako imajo stranke vedno vir informacij, tudi ko je vaše osebje zaposleno z drugimi strankami ali je izven pisarne.
Spremljajte svoje stranke.
Če že nekaj časa niste videli ali slišali svojih strank, jih kontaktirajte. Pošljite jim rojstnodnevno voščilnico, povabite jih v svojo trgovino s kuponom za popust. Prosite svoje zveste stranke, naj objavijo dobre spletne ocene o vas in delijo vašo spletno stran na svojih računih v družbenih omrežjih. Na ta način lahko izobrazijo potencialne stranke in vam pomagajo pri rasti vašega podjetja.
Vir: Forbes