Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Predstavniki podjetij se trudijo, da bi s prodajo svojih storitev pridobili več strank.

Ponudba je sporočilo, ki ga dobavitelj pošlje svojemu potencialnemu naročniku z namenom pridobitve pravice do dela na določenem projektu ali izvajanja svojih storitev. Pomaga vzpostaviti odnos med stranko in dobaviteljem.

V dokumentu morajo biti ključne informacije o obsegu storitev, stroških, načinu izvedbe in časovnih rokih. Poleg tega lahko v ponudbo dodate veliko več podrobnosti in dejavnikov, ki so pomembni za obe stranki.

Pet preprostih korakov za pripravo učinkovite ponudbe:

  1. korak

Ta prvi korak je namenjen vam kot ponudniku. Vse je odvisno od tega, kako napišete ponudbo in izpostavite svoje prednosti.

  1. korak

Pri predlogu morate vedeti tudi, kaj želijo naročniki. Prepričati jih morate, da je vaša storitev pomembna za izboljšanje njihovega vsakodnevnega poslovanja in jim bo olajšala izvedbo delovnih procesov.

  1. korak

Naredite načrt, kako boste dosegli cilje, ki so si jih zastavili vaši naročniki. Pomembno je, da uskladite izvedbo svojih storitev na način, da bodo stranke zadovoljne z rezultatom vašega dela.

  1. korak

Pri četrtem koraku morate razmišljati kot računovodja. Preračunajte stroške vsega, kar nameravate narediti. Prepričajte se, da imate vse zabeleženo in pravilno izračunano. Ko določite proračun za svoj projekt, ugotovite, koliko so naročniki pripravljeni vložiti. Najverjetneje boste morali proračun uskladiti tudi s potrebami in finančnimi zmožnostmi stranke.

  1. korak

V primeru da niste vodja podjetja, v katerem delate, se prepričajte, da se vaš šef ali partner, s katerimi sodelujete, strinja s končno ponudbo. To pomeni, da morajo vaši nadrejeni odobriti drugi in tretji korak. Ko imate vse podpisano in odobreno, lahko začnete pisati končno ponudbo. Vsi pomembni podatki morajo biti napisani natančno, hkrati pa preprosto in razumljivo.

Če niste prepričani, kako oblikovati poslovni predlog, je na voljo veliko spletnih virov, ki vam lahko pomagajo, na primer predloge ponudb.

Na srečo vam ni treba biti romanopisec, da napišete dobro poslovno ponudbo. Vendar pa je vaša dolžnost zagotoviti, da je to, kar ste napisali, natančno in izvedljivo. Nato ponudbo lahko pošljete naročniku in čakate na njegov odziv.

Vir: Under30ceo 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki