Kako pripraviti dobro prezentacijo?

Če nameravate nastopati pred javnostjo, da bi predstavili določeno tematiko, se morate pred tem dobro pripraviti, če želite, da boste želeno sporočilo predali kar najbolj učinkovito. Podajamo vam nekaj napotkov, kako oblikovati prezentacijo, ki bo zanimiva za poslušalce.
Priprava učinkovite prezentacije (Vir: Pixabay)

Priprava učinkovite prezentacije (Vir: Pixabay)

Preprosta struktura prezentacije

Pomembno je, da najprej ustvarite ogrodje same predstavitve. Vsak govor naj bi bil sestavljen iz uvodnega dela, iz jedra in iz zaključka. Razmislite, kaj od tega, kar nameravate povedati, boste umestili v kateri del.

  • Smisel uvoda je v tem, da poslušalcem predstavite, o čem boste govorili; gre za kratek povzetek vaše prezentacije;
  • V jedru predstavite glavna sporočila, ki jih želite predati. Podkrepite jih z dokazi, primeri iz prakse in drugim (odvisno od tematike govora);
  • Zaključek je namenjen temu, da izpostavite glavne poudarke govora. Izpostavite tisto, kar želite, da si bodo ljudje zapomnili od vaše predstavitve;
  • Priporočljivo je, da ne pretiravate s številom slajdov. Tudi če vaš govor traja 30 minut, zadostuje, če pripravite 10 slajdov. Verjetno si želite, da bi občinstvo večjo pozornost namenilo vašemu govoru kot pregledovanju PPT predstavitve.

Omejite količino besedila na slajdih

Pravilo, da je manj več, velja tudi pri pripravi prezentacije. Na vsakem slajdu naj bo tako čim manj besedila. Bistvo govora je v tem, da je pozornost usmerjena na vas in na sporočilu, ki ga želite posredovati občinstvu. Več besedila, kot ga boste dodali prezentaciji, bolj bo ta odvračalo pozornost stran od vas k monotonemu prebiranju.

  • največ šest besed na slajd – verjetno se vam zdi to število majhno, vendar boste na poslušalce naredili veliko večji vtis, če jim boste posredovali le nekaj ključnih besed, ki bi jih radi izpostavili. To, da napletete zgodbo okoli njih, pa naj bo na vas;
  • Slike in videi – smiselno je, da prezentacijo uporabite zgolj kot podporo vašemu govoru. Tako na njej lahko posredujete informacije, ki jih prek govora ne morete. Pokažete lahko fotografije tega, o čimer govorite ali kratke posnetke. Tako boste obdržali pozornost občinstva in jih pritegnili.

Design prezentacije

Ni potrebe po tem, da bi imeli posebna znanja, če želite oblikovati prezentacijo, ki bo tudi privlačna na pogled. Čeprav se vam ta vidik morda ne zdi tako pomemben, pa smo ljudje vizualna bitja. Zato bodo lepo oblikovani slajdi hitreje pritegnili pozornost vašega občinstva.

  • Uporaba barv – Pri uporabi barv ne pretiravajte. Priporočljivo je, da uporabite 2 barvi, ki naj bosta bolj pastelni. Črna in bela pri tem ne štejeta. Naj bosta skladni s sporočilom, ki ga želite predati;
  • Pisava, ki jo boste uporabili, naj bo konstantna na celotni prezentaciji. Uporaba različnih stilov pisave in velikosti namreč izpade neprofesionalno;
  • Porazdelitev besedila: Besedilo naj bo na slajdu čim bolj enakomerno, simetrično porazdeljeno. Naj se nahaja čim bolj na sredini.

Prezentacijo izboljšujte

Ko ste prezentacijo končali, preverite še enkrat. Če je preveč besedila, ga skrajšajte. Odpravite pravopisne napake. Dajte jo v pregled nekomu drugemu, ki bo lahko objektivno ocenil njen izgled in razumevanje podanih informacij.

Vir: biteable.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje