
Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)
Kako ugled podjetja na spletu vpliva na njegovo uspešnost?
Eden izmed pomembnih dejavnikov je, na katerem mestu se po posameznih ključnih besedah, ki se jih vpiše v iskalnik in se nanašajo na vašo dejavnost, pojavlja vaša spletna stran. S pomočjo nekaterih pristopov in tehnik lahko sami naredite veliko za to, da se vaša spletna stran v iskalniku nahaja na čim višjem mestu. Zakaj si je za to treba prizadevati? Ugotovljeno je bilo, da prvih 5 zadetkov v Google iskalniku dobi kar dve tretjini vseh klikov.
Pomembno je tudi to, da znate pravilno upravljati z negativnimi kritikami strank, ki so že koristile vaše storitve, ter da spodbujate stranke s pozitivnimi vtisi, da svoje mnenje delijo prek spleta.
Znano je že, da ljudje pri odločanju za koriščenje storitev določenega podjetja najbolj zaupajo priporočilom prijateljev in znancev. V sklopu raziskave pa je bilo ugotovljeno, da kar 85 % potrošnikov spletnim mnenjem in komentarjem o določenem podjetju zaupa v enaki meri kot osebnim priporočilom. Torej je za uspešnost podjetja zelo pomembno, kakšne kritike se o njem pojavljajo na spletu. Velikokrat je v sklopu komentarjev o določenih produktih in storitvah možno storitev oceniti od 1 do 5. Kar 50 % potrošnikov se odloča le za tiste storitve, ki so jim bile v povprečju podeljene vsaj štiri zvezdice.
4 kanali digitalnega marketinga
Obstajajo različne kategorije internetnega marketinga in sicer:
Plačane objave
Gre za vse tiste metode marketinga, ki od vas zahtevajo, da ponudniku plačate zahtevan znesek, da se vaša objava prikaže na vidnem mestu na njegovi spletni strani. V sklopu plačanih objav se lahko odločite za Google Ads, prikazovanje oglasov na Facebooku in sponzorirane objave na različnih spletnih straneh.
Zaslužene objave
Gre za tiste objave, ki se nahajajo na drugih spletnih straneh, vendar pa zanje niste plačali. Nekdo, ki je koristil vaše storitve, se je sam odločil, da pozitivno izkušnjo na svoji spletni strani deli z drugimi.
Družabna omrežja
Glede na čedalje večji delež ljudi, ki na dnevni bazi uporabljajo družabna omrežja, je pametna poteza, da svojo ponudbo podjetje predstavi tudi tam. Komunikacija na družabnih omrežjih je nekoliko bolj neformalna in sproščena kot na običajnih spletnih straneh. Bistveno je, da je vaš profil aktiven in da pogosto objavljate različne prispevke.
Vaša spletna stran
Zadnji kanal spletnega marketinga je spletna stran podjetja oziroma blog. To stran ste ustvarili sami in imate nad njo popoln nadzor. Bolj kot je vaša spletna stran zanimiva in interaktivna, boljšo podobo podjetja kažete z njo.
Kako organizirati spletni marketing?
Odločite se, kakšno podobo o podjetju želite predstaviti javnosti
Preden se lotite načrtovanja marketinga, se morate odločiti, kaj bi z njim radi dosegli, kakšen vtis bi na ljudeh radi pustili. Je vaš cilj, da vaše podjetje postane vodilno v regiji? Naj bi vas ljudje poznali po najbolj moderni tehnologiji, po hitri odzivnosti ali po tem, da vedno pripravite brezhibno kupčevo izkušnjo? Seveda je dobro, da se trudite biti dobri v več vidikih, vendar pa morate delati na prepoznavnosti ene ali dveh ključnih prednostih. Tako bo spletni marketing bolj učinkovit.
Pozanimajte se, kakšen je vaš trenutni ugled
Da bi dobili objektivna mnenja, se lahko obrnete na prijatelje, družino, stranke, poslovne partnerje itd. Vprašajte jih, kaj jim najprej pride na misel, ko slišijo za ime vašega podjetja, kaj si mislijo o vaših storitvah / izdelkih? Na tak način boste lažje prepoznali in poudarili svoje močne točke.
Brezplačno orodje Google Alerts, s katerim boste vedno na tekočem z novimi objavami, ki se tičejo vaše panoge. Vidite lahko, kdo se na novo pojavi v vaši panogi in sledite svojim konkurentom. Uporabljate ga tako, da vpišete želeno ključno besedo in določite, kako pogosto bi radi prejemali nove objave glede določenega področja, ki se pojavljajo na spletu. Lahko tudi določite, katere specifične spletne strani želite spremljati. Objave lahko spremljate tudi glede na geografsko regijo.
Pomembno je torej, da na internetu ustvarite tako podobo vašega podjetja, ki je skladna dejanski, da poudarite tiste prednosti, ki jih tudi stranke pri vas najprej opazijo.
Vir: socialmediaexaminer.com
Bi radi prebrali nadaljevanje pripevka? Potem nadaljujte na Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga 2. del