Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno.
Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Kako ugled podjetja na spletu vpliva na njegovo uspešnost?

Eden izmed pomembnih dejavnikov je, na katerem mestu se po posameznih ključnih besedah, ki se jih vpiše v iskalnik in se nanašajo na vašo dejavnost, pojavlja vaša spletna stran. S pomočjo nekaterih pristopov in tehnik lahko sami naredite veliko za to, da se vaša spletna stran v iskalniku nahaja na čim višjem mestu. Zakaj si je za to treba prizadevati? Ugotovljeno je bilo, da prvih 5 zadetkov v Google iskalniku dobi kar dve tretjini vseh klikov. O SEO trikih izveste več na delavnici Optimizacija spletnih strani.

Pomembno je tudi to, da znate pravilno upravljati z negativnimi kritikami strank, ki so že koristile vaše storitve, ter da spodbujate stranke s pozitivnimi vtisi, da svoje mnenje delijo prek spleta.

Znano je že, da ljudje pri odločanju za koriščenje storitev določenega podjetja najbolj zaupajo priporočilom prijateljev in znancev. V sklopu raziskave pa je bilo ugotovljeno, da kar 85 % potrošnikov spletnim mnenjem in komentarjem o določenem podjetju zaupa v enaki meri kot osebnim priporočilom. Torej je za uspešnost podjetja zelo pomembno, kakšne kritike se o njem pojavljajo na spletu. Velikokrat je v sklopu komentarjev o določenih produktih in storitvah možno storitev oceniti od 1 do 5. Kar 50 % potrošnikov se odloča le za tiste storitve, ki so jim bile v povprečju podeljene vsaj štiri zvezdice.

4 kanali digitalnega marketinga

Obstajajo različne kategorije internetnega marketinga in sicer:

Plačane objave

Gre za vse tiste metode marketinga, ki od vas zahtevajo, da ponudniku plačate zahtevan znesek, da se vaša objava prikaže na vidnem mestu na njegovi spletni strani. V sklopu plačanih objav se lahko odločite za Google Adwords, prikazovanje oglasov na Facebooku in sponzorirane objave na različnih spletnih straneh.

Zaslužene objave

Gre za tiste objave, ki se nahajajo na drugih spletnih straneh, vendar pa zanje niste plačali. Nekdo, ki je koristil vaše storitve, se je sam odločil, da pozitivno izkušnjo na svoji spletni strani deli z drugimi.

Družabna omrežja

Glede na čedalje večji delež ljudi, ki na dnevni bazi uporabljajo družabna omrežja, je pametna poteza, da svojo ponudbo podjetje predstavi tudi tam. Komunikacija na družabnih omrežjih je nekoliko bolj neformalna in sproščena kot na običajnih spletnih straneh. Bistveno je, da je vaš profil aktiven in da pogosto objavljate različne prispevke.

Vaša spletna stran

Zadnji kanal spletnega marketinga je spletna stran podjetja oziroma blog. To stran ste ustvarili sami in imate nad njo popoln nadzor. Bolj kot je vaša spletna stran zanimiva in interaktivna, boljšo podobo podjetja kažete z njo.

Kako organizirati spletni marketing?

Odločite se, kakšno podobo o podjetju želite predstaviti javnosti

Preden se lotite načrtovanja marketinga, se morate odločiti, kaj bi z njim radi dosegli, kakšen vtis bi na ljudeh radi pustili. Je vaš cilj, da vaše podjetje postane vodilno v regiji? Naj bi vas ljudje poznali po najbolj moderni tehnologiji, po hitri odzivnosti ali po tem, da vedno pripravite brezhibno kupčevo izkušnjo? Seveda je dobro, da se trudite biti dobri v več vidikih, vendar pa morate delati na prepoznavnosti ene ali dveh ključnih prednostih. Tako bo spletni marketing bolj učinkovit.

Pozanimajte se, kakšen je vaš trenutni ugled

Da bi dobili objektivna mnenja, se lahko obrnete na prijatelje, družino, stranke, poslovne partnerje itd. Vprašajte jih, kaj jim najprej pride na misel, ko slišijo za ime vašega podjetja, kaj si mislijo o vaših storitvah / izdelkih? Na tak način boste lažje prepoznali in poudarili svoje močne točke.

Brezplačno orodje Google Alerts, s katerim boste vedno na tekočem z novimi objavami, ki se tičejo vaše panoge. Vidite lahko, kdo se na novo pojavi v vaši panogi in sledite svojim konkurentom. Uporabljate ga tako, da vpišete želeno ključno besedo in določite, kako pogosto bi radi prejemali nove objave glede določenega področja, ki se pojavljajo na spletu. Lahko tudi določite, katere specifične spletne strani želite spremljati. Objave lahko spremljate tudi glede na geografsko regijo.

Pomembno je torej, da na internetu ustvarite tako podobo vašega podjetja, ki je skladna dejanski, da poudarite tiste prednosti, ki jih tudi stranke pri vas najprej opazijo.

Vir: socialmediaexaminer.com

Bi radi prebrali nadaljevanje pripevka? Potem nadaljujte na Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga 2. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje