KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno.
Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Kako ugled podjetja na spletu vpliva na njegovo uspešnost?

Eden izmed pomembnih dejavnikov je, na katerem mestu se po posameznih ključnih besedah, ki se jih vpiše v iskalnik in se nanašajo na vašo dejavnost, pojavlja vaša spletna stran. S pomočjo nekaterih pristopov in tehnik lahko sami naredite veliko za to, da se vaša spletna stran v iskalniku nahaja na čim višjem mestu. Zakaj si je za to treba prizadevati? Ugotovljeno je bilo, da prvih 5 zadetkov v Google iskalniku dobi kar dve tretjini vseh klikov.

Pomembno je tudi to, da znate pravilno upravljati z negativnimi kritikami strank, ki so že koristile vaše storitve, ter da spodbujate stranke s pozitivnimi vtisi, da svoje mnenje delijo prek spleta.

Znano je že, da ljudje pri odločanju za koriščenje storitev določenega podjetja najbolj zaupajo priporočilom prijateljev in znancev. V sklopu raziskave pa je bilo ugotovljeno, da kar 85 % potrošnikov spletnim mnenjem in komentarjem o določenem podjetju zaupa v enaki meri kot osebnim priporočilom. Torej je za uspešnost podjetja zelo pomembno, kakšne kritike se o njem pojavljajo na spletu. Velikokrat je v sklopu komentarjev o določenih produktih in storitvah možno storitev oceniti od 1 do 5. Kar 50 % potrošnikov se odloča le za tiste storitve, ki so jim bile v povprečju podeljene vsaj štiri zvezdice.

4 kanali digitalnega marketinga

Obstajajo različne kategorije internetnega marketinga in sicer:

Plačane objave

Gre za vse tiste metode marketinga, ki od vas zahtevajo, da ponudniku plačate zahtevan znesek, da se vaša objava prikaže na vidnem mestu na njegovi spletni strani. V sklopu plačanih objav se lahko odločite za Google Ads, prikazovanje oglasov na Facebooku in sponzorirane objave na različnih spletnih straneh.

Zaslužene objave

Gre za tiste objave, ki se nahajajo na drugih spletnih straneh, vendar pa zanje niste plačali. Nekdo, ki je koristil vaše storitve, se je sam odločil, da pozitivno izkušnjo na svoji spletni strani deli z drugimi.

Družabna omrežja

Glede na čedalje večji delež ljudi, ki na dnevni bazi uporabljajo družabna omrežja, je pametna poteza, da svojo ponudbo podjetje predstavi tudi tam. Komunikacija na družabnih omrežjih je nekoliko bolj neformalna in sproščena kot na običajnih spletnih straneh. Bistveno je, da je vaš profil aktiven in da pogosto objavljate različne prispevke.

Vaša spletna stran

Zadnji kanal spletnega marketinga je spletna stran podjetja oziroma blog. To stran ste ustvarili sami in imate nad njo popoln nadzor. Bolj kot je vaša spletna stran zanimiva in interaktivna, boljšo podobo podjetja kažete z njo.

Kako organizirati spletni marketing?

Odločite se, kakšno podobo o podjetju želite predstaviti javnosti

Preden se lotite načrtovanja marketinga, se morate odločiti, kaj bi z njim radi dosegli, kakšen vtis bi na ljudeh radi pustili. Je vaš cilj, da vaše podjetje postane vodilno v regiji? Naj bi vas ljudje poznali po najbolj moderni tehnologiji, po hitri odzivnosti ali po tem, da vedno pripravite brezhibno kupčevo izkušnjo? Seveda je dobro, da se trudite biti dobri v več vidikih, vendar pa morate delati na prepoznavnosti ene ali dveh ključnih prednostih. Tako bo spletni marketing bolj učinkovit.

Pozanimajte se, kakšen je vaš trenutni ugled

Da bi dobili objektivna mnenja, se lahko obrnete na prijatelje, družino, stranke, poslovne partnerje itd. Vprašajte jih, kaj jim najprej pride na misel, ko slišijo za ime vašega podjetja, kaj si mislijo o vaših storitvah / izdelkih? Na tak način boste lažje prepoznali in poudarili svoje močne točke.

Brezplačno orodje Google Alerts, s katerim boste vedno na tekočem z novimi objavami, ki se tičejo vaše panoge. Vidite lahko, kdo se na novo pojavi v vaši panogi in sledite svojim konkurentom. Uporabljate ga tako, da vpišete želeno ključno besedo in določite, kako pogosto bi radi prejemali nove objave glede določenega področja, ki se pojavljajo na spletu. Lahko tudi določite, katere specifične spletne strani želite spremljati. Objave lahko spremljate tudi glede na geografsko regijo.

Pomembno je torej, da na internetu ustvarite tako podobo vašega podjetja, ki je skladna dejanski, da poudarite tiste prednosti, ki jih tudi stranke pri vas najprej opazijo.

Vir: socialmediaexaminer.com

Bi radi prebrali nadaljevanje pripevka? Potem nadaljujte na Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga 2. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje