Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno.
Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Kako ugled podjetja na spletu vpliva na njegovo uspešnost?

Eden izmed pomembnih dejavnikov je, na katerem mestu se po posameznih ključnih besedah, ki se jih vpiše v iskalnik in se nanašajo na vašo dejavnost, pojavlja vaša spletna stran. S pomočjo nekaterih pristopov in tehnik lahko sami naredite veliko za to, da se vaša spletna stran v iskalniku nahaja na čim višjem mestu. Zakaj si je za to treba prizadevati? Ugotovljeno je bilo, da prvih 5 zadetkov v Google iskalniku dobi kar dve tretjini vseh klikov. O SEO trikih izveste več na delavnici Optimizacija spletnih strani.

Pomembno je tudi to, da znate pravilno upravljati z negativnimi kritikami strank, ki so že koristile vaše storitve, ter da spodbujate stranke s pozitivnimi vtisi, da svoje mnenje delijo prek spleta.

Znano je že, da ljudje pri odločanju za koriščenje storitev določenega podjetja najbolj zaupajo priporočilom prijateljev in znancev. V sklopu raziskave pa je bilo ugotovljeno, da kar 85 % potrošnikov spletnim mnenjem in komentarjem o določenem podjetju zaupa v enaki meri kot osebnim priporočilom. Torej je za uspešnost podjetja zelo pomembno, kakšne kritike se o njem pojavljajo na spletu. Velikokrat je v sklopu komentarjev o določenih produktih in storitvah možno storitev oceniti od 1 do 5. Kar 50 % potrošnikov se odloča le za tiste storitve, ki so jim bile v povprečju podeljene vsaj štiri zvezdice.

4 kanali digitalnega marketinga

Obstajajo različne kategorije internetnega marketinga in sicer:

Plačane objave

Gre za vse tiste metode marketinga, ki od vas zahtevajo, da ponudniku plačate zahtevan znesek, da se vaša objava prikaže na vidnem mestu na njegovi spletni strani. V sklopu plačanih objav se lahko odločite za Google Adwords, prikazovanje oglasov na Facebooku in sponzorirane objave na različnih spletnih straneh.

Zaslužene objave

Gre za tiste objave, ki se nahajajo na drugih spletnih straneh, vendar pa zanje niste plačali. Nekdo, ki je koristil vaše storitve, se je sam odločil, da pozitivno izkušnjo na svoji spletni strani deli z drugimi.

Družabna omrežja

Glede na čedalje večji delež ljudi, ki na dnevni bazi uporabljajo družabna omrežja, je pametna poteza, da svojo ponudbo podjetje predstavi tudi tam. Komunikacija na družabnih omrežjih je nekoliko bolj neformalna in sproščena kot na običajnih spletnih straneh. Bistveno je, da je vaš profil aktiven in da pogosto objavljate različne prispevke.

Vaša spletna stran

Zadnji kanal spletnega marketinga je spletna stran podjetja oziroma blog. To stran ste ustvarili sami in imate nad njo popoln nadzor. Bolj kot je vaša spletna stran zanimiva in interaktivna, boljšo podobo podjetja kažete z njo.

Kako organizirati spletni marketing?

Odločite se, kakšno podobo o podjetju želite predstaviti javnosti

Preden se lotite načrtovanja marketinga, se morate odločiti, kaj bi z njim radi dosegli, kakšen vtis bi na ljudeh radi pustili. Je vaš cilj, da vaše podjetje postane vodilno v regiji? Naj bi vas ljudje poznali po najbolj moderni tehnologiji, po hitri odzivnosti ali po tem, da vedno pripravite brezhibno kupčevo izkušnjo? Seveda je dobro, da se trudite biti dobri v več vidikih, vendar pa morate delati na prepoznavnosti ene ali dveh ključnih prednostih. Tako bo spletni marketing bolj učinkovit.

Pozanimajte se, kakšen je vaš trenutni ugled

Da bi dobili objektivna mnenja, se lahko obrnete na prijatelje, družino, stranke, poslovne partnerje itd. Vprašajte jih, kaj jim najprej pride na misel, ko slišijo za ime vašega podjetja, kaj si mislijo o vaših storitvah / izdelkih? Na tak način boste lažje prepoznali in poudarili svoje močne točke.

Brezplačno orodje Google Alerts, s katerim boste vedno na tekočem z novimi objavami, ki se tičejo vaše panoge. Vidite lahko, kdo se na novo pojavi v vaši panogi in sledite svojim konkurentom. Uporabljate ga tako, da vpišete želeno ključno besedo in določite, kako pogosto bi radi prejemali nove objave glede določenega področja, ki se pojavljajo na spletu. Lahko tudi določite, katere specifične spletne strani želite spremljati. Objave lahko spremljate tudi glede na geografsko regijo.

Pomembno je torej, da na internetu ustvarite tako podobo vašega podjetja, ki je skladna dejanski, da poudarite tiste prednosti, ki jih tudi stranke pri vas najprej opazijo.

Vir: socialmediaexaminer.com

Bi radi prebrali nadaljevanje pripevka? Potem nadaljujte na Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga 2. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje