Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno.
Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Načrtovanje spletnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Kako ugled podjetja na spletu vpliva na njegovo uspešnost?

Eden izmed pomembnih dejavnikov je, na katerem mestu se po posameznih ključnih besedah, ki se jih vpiše v iskalnik in se nanašajo na vašo dejavnost, pojavlja vaša spletna stran. S pomočjo nekaterih pristopov in tehnik lahko sami naredite veliko za to, da se vaša spletna stran v iskalniku nahaja na čim višjem mestu. Zakaj si je za to treba prizadevati? Ugotovljeno je bilo, da prvih 5 zadetkov v Google iskalniku dobi kar dve tretjini vseh klikov.

Pomembno je tudi to, da znate pravilno upravljati z negativnimi kritikami strank, ki so že koristile vaše storitve, ter da spodbujate stranke s pozitivnimi vtisi, da svoje mnenje delijo prek spleta.

Znano je že, da ljudje pri odločanju za koriščenje storitev določenega podjetja najbolj zaupajo priporočilom prijateljev in znancev. V sklopu raziskave pa je bilo ugotovljeno, da kar 85 % potrošnikov spletnim mnenjem in komentarjem o določenem podjetju zaupa v enaki meri kot osebnim priporočilom. Torej je za uspešnost podjetja zelo pomembno, kakšne kritike se o njem pojavljajo na spletu. Velikokrat je v sklopu komentarjev o določenih produktih in storitvah možno storitev oceniti od 1 do 5. Kar 50 % potrošnikov se odloča le za tiste storitve, ki so jim bile v povprečju podeljene vsaj štiri zvezdice.

4 kanali digitalnega marketinga

Obstajajo različne kategorije internetnega marketinga in sicer:

Plačane objave

Gre za vse tiste metode marketinga, ki od vas zahtevajo, da ponudniku plačate zahtevan znesek, da se vaša objava prikaže na vidnem mestu na njegovi spletni strani. V sklopu plačanih objav se lahko odločite za Google Ads, prikazovanje oglasov na Facebooku in sponzorirane objave na različnih spletnih straneh.

Zaslužene objave

Gre za tiste objave, ki se nahajajo na drugih spletnih straneh, vendar pa zanje niste plačali. Nekdo, ki je koristil vaše storitve, se je sam odločil, da pozitivno izkušnjo na svoji spletni strani deli z drugimi.

Družabna omrežja

Glede na čedalje večji delež ljudi, ki na dnevni bazi uporabljajo družabna omrežja, je pametna poteza, da svojo ponudbo podjetje predstavi tudi tam. Komunikacija na družabnih omrežjih je nekoliko bolj neformalna in sproščena kot na običajnih spletnih straneh. Bistveno je, da je vaš profil aktiven in da pogosto objavljate različne prispevke.

Vaša spletna stran

Zadnji kanal spletnega marketinga je spletna stran podjetja oziroma blog. To stran ste ustvarili sami in imate nad njo popoln nadzor. Bolj kot je vaša spletna stran zanimiva in interaktivna, boljšo podobo podjetja kažete z njo.

Kako organizirati spletni marketing?

Odločite se, kakšno podobo o podjetju želite predstaviti javnosti

Preden se lotite načrtovanja marketinga, se morate odločiti, kaj bi z njim radi dosegli, kakšen vtis bi na ljudeh radi pustili. Je vaš cilj, da vaše podjetje postane vodilno v regiji? Naj bi vas ljudje poznali po najbolj moderni tehnologiji, po hitri odzivnosti ali po tem, da vedno pripravite brezhibno kupčevo izkušnjo? Seveda je dobro, da se trudite biti dobri v več vidikih, vendar pa morate delati na prepoznavnosti ene ali dveh ključnih prednostih. Tako bo spletni marketing bolj učinkovit.

Pozanimajte se, kakšen je vaš trenutni ugled

Da bi dobili objektivna mnenja, se lahko obrnete na prijatelje, družino, stranke, poslovne partnerje itd. Vprašajte jih, kaj jim najprej pride na misel, ko slišijo za ime vašega podjetja, kaj si mislijo o vaših storitvah / izdelkih? Na tak način boste lažje prepoznali in poudarili svoje močne točke.

Brezplačno orodje Google Alerts, s katerim boste vedno na tekočem z novimi objavami, ki se tičejo vaše panoge. Vidite lahko, kdo se na novo pojavi v vaši panogi in sledite svojim konkurentom. Uporabljate ga tako, da vpišete želeno ključno besedo in določite, kako pogosto bi radi prejemali nove objave glede določenega področja, ki se pojavljajo na spletu. Lahko tudi določite, katere specifične spletne strani želite spremljati. Objave lahko spremljate tudi glede na geografsko regijo.

Pomembno je torej, da na internetu ustvarite tako podobo vašega podjetja, ki je skladna dejanski, da poudarite tiste prednosti, ki jih tudi stranke pri vas najprej opazijo.

Vir: socialmediaexaminer.com

Bi radi prebrali nadaljevanje pripevka? Potem nadaljujte na Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga 2. del

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje