Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku.
Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Prvi del si lahko preberete tukaj: Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga >>

Načrtujte takšno strategijo pojavljanja na družabnih omrežjih, ki bo skladna z vašimi marketinškimi cilji

Strategija se nanaša na to, kako boste prišli na družabnih omrežjih v interakcijo s strankami, kako boste komunicirali prek spleta. Pri načrtovanju objav, ki jih boste delili na spletu, se držite naslednjih napotkov:

  • Občutljivih podatkov ne delite z javnostjo;
  • Pomembna je profesionalnost, zato naj se ta odraža tudi pri komunikaciji na družabnih omrežjih;
  • Pridržite si pravico, da izbrišete ali uredite objave, ki bi lahko škodile ugledu podjetja.

Pojavljanje na družabnem omrežju naj odraža ugled, ki ga želite doseči

Identificirajte cilje, ki jih želite doseči

Najprej ugotovite, kaj sploh želite doseči s pojavljanjem na družabnih omrežjih. Želite pridobiti več sledilcev, povečati prihodke z naslova vaše spletne trgovine ali izboljšati prepoznavnost vašega podjetja?

Izbira družabnega omrežja

Kako se odločiti, na katerem socialnem omrežju ali več njih se pojaviti? To je odvisno od tega, kaj obsega vaša ponudba in kdo so vaše ciljne stranke. Če gre za poslovne storitve, je najbolj smiselno ustvariti profil na Linkedinu. Če gre za storitev, vezano na življenjski cilj, aplikacije in podobno, pa je odločitev za pojavljanje na Facebooku in Pinterestu bolj ustrezna.

Preučite, na kakšen način se na socialnih omrežjih predstavljajo vaši konkurenti

Če se vaš direkten konkurent pojavlja na določeni platformi in je pri tem uspešen, potem je zelo verjetno, da bo ta tip socialnega omrežja ustrezal tudi vam. Preučite vaše konkurente – kaj objavljajo, kakšen ton komunikacije uporabljajo, ob katerih urah komunicirajo s sledilci ipd.

Raziščite spletne vsebine, da dobite ideje, kakšne prispevke boste objavljali

Da bi dobili idejo glede tega, kakšne vsebine boste na socialnih omrežjih delili z javnostjo, si lahko pomagate s tem, da najprej preverite, na kakšen način z javnostjo komunicirajo konkurenti v vaši panogi. Namen tega ni, da bi jih kopirali, ampak da dobite ideje, kaj vse je možno.

Načrtujte objave

Pomembno je, da na vseh kanalih, kjer ste prisotni, redno objavljate. Pametno je, da si izdelate nekakšen pregled nad tem, kaj boste kdaj objavili na katerem izmed profilov. Na tak način bo postopek veliko bolj organiziran. Preverite spletno aplikacijo Trello.

Vključujte svojo publiko

Spodbujajte obiskovalce vašega profila, da komentirajo objave in jih delijo naprej. Hkrati pa poskrbite za to, da boste na morebitna vprašanja in komentarje redno odgovarjali. Tako bodo na vas gledali kot na zanesljivo podjetje.

Izboljšajte ugled podjetja z objavljanjem prispevkov na blogu

Pomembno je, da na svoji spletni strani objavljate prispevke, ki jih Google rangira visoko. Prek raziskave relevantnih ključnih besed in rednega objavljanja prispevkov boste dosegli, da se bo vaša spletna stran uvrščala višje v iskalniku in da bo posledično bolj obiskana. Poleg tega pa bo na tak način bolj zanimiva in obiskovalci se bodo na njej dlje zadržali.

Uporabite relevantne ključne besede

Prvi korak pri pisanju vsebin je, da naredite spisek čim bolj relevantnih ključnih besed. Gre za besede, ki jih bodo ljudje najverjetneje vpisali v iskalnik, če bodo iskali storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri tem si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Ads keyword planner. Dobili boste priporočila glede ključnih besed, ki naj bi jih uporabili, podatke, v kolikšni meri so bile določene besede iskane na mesečni ravni ter kolikšna je konkurenca po posameznih ključnih besedah.

Pišite čim bolj berljivo vsebino

Ko pišete prispevke, mislite na to, da naj bi bila vsebina čim bolj berljiva in blizu povprečnemu bralcu. Uporabljajte enostavne besede, stavki naj ne bodo predlogi in preveč kompleksni. Raje jih razdelite v več krajših.

Vključite slike

S tem, ko boste besedilo razdelili v več krajših odstavkov in vmes vstavili tudi fotografije, bodo prispevki veliko bolj pregledni in privlačni za bralce. Pixabay in Pexels sta dve spletni strani, ki vam omogočata, da brezplačno pridobite slike, ne da bi pri tem kršili avtorske pravice.

Nenehno spremljajte, kaj se dogaja z vašim spletnim ugledom in ga izboljšujte

Ostanite aktivni pri spletnem marketingu, spremljajte in stalno izboljšujte pristope do strank. Ko boste že nekaj časa aktivni na tem področju, boste dobili določene izkušnje, ki vam bodo v pomoč, da boste pojavljanje na internetu načrtovali še bolj uspešno.

Vir: socialmediaexaminer.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje