Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku.
Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Prvi del si lahko preberete tukaj: Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga >>

Načrtujte takšno strategijo pojavljanja na družabnih omrežjih, ki bo skladna z vašimi marketinškimi cilji

Strategija se nanaša na to, kako boste prišli na družabnih omrežjih v interakcijo s strankami, kako boste komunicirali prek spleta. Pri načrtovanju objav, ki jih boste delili na spletu, se držite naslednjih napotkov:

  • Občutljivih podatkov ne delite z javnostjo;
  • Pomembna je profesionalnost, zato naj se ta odraža tudi pri komunikaciji na družabnih omrežjih;
  • Pridržite si pravico, da izbrišete ali uredite objave, ki bi lahko škodile ugledu podjetja.

Pojavljanje na družabnem omrežju naj odraža ugled, ki ga želite doseči

Identificirajte cilje, ki jih želite doseči

Najprej ugotovite, kaj sploh želite doseči s pojavljanjem na družabnih omrežjih. Želite pridobiti več sledilcev, povečati prihodke z naslova vaše spletne trgovine ali izboljšati prepoznavnost vašega podjetja?

Izbira družabnega omrežja

Kako se odločiti, na katerem socialnem omrežju ali več njih se pojaviti? To je odvisno od tega, kaj obsega vaša ponudba in kdo so vaše ciljne stranke. Če gre za poslovne storitve, je najbolj smiselno ustvariti profil na Linkedinu. Če gre za storitev, vezano na življenjski cilj, aplikacije in podobno, pa je odločitev za pojavljanje na Facebooku in Pinterestu bolj ustrezna.

Preučite, na kakšen način se na socialnih omrežjih predstavljajo vaši konkurenti

Če se vaš direkten konkurent pojavlja na določeni platformi in je pri tem uspešen, potem je zelo verjetno, da bo ta tip socialnega omrežja ustrezal tudi vam. Preučite vaše konkurente – kaj objavljajo, kakšen ton komunikacije uporabljajo, ob katerih urah komunicirajo s sledilci ipd.

Raziščite spletne vsebine, da dobite ideje, kakšne prispevke boste objavljali

Da bi dobili idejo glede tega, kakšne vsebine boste na socialnih omrežjih delili z javnostjo, si lahko pomagate s tem, da najprej preverite, na kakšen način z javnostjo komunicirajo konkurenti v vaši panogi. Namen tega ni, da bi jih kopirali, ampak da dobite ideje, kaj vse je možno.

Načrtujte objave

Pomembno je, da na vseh kanalih, kjer ste prisotni, redno objavljate. Pametno je, da si izdelate nekakšen pregled nad tem, kaj boste kdaj objavili na katerem izmed profilov. Na tak način bo postopek veliko bolj organiziran. Preverite spletno aplikacijo Trello.

Vključujte svojo publiko

Spodbujajte obiskovalce vašega profila, da komentirajo objave in jih delijo naprej. Hkrati pa poskrbite za to, da boste na morebitna vprašanja in komentarje redno odgovarjali. Tako bodo na vas gledali kot na zanesljivo podjetje.

Izboljšajte ugled podjetja z objavljanjem prispevkov na blogu

Pomembno je, da na svoji spletni strani objavljate prispevke, ki jih Google rangira visoko. Prek raziskave relevantnih ključnih besed in rednega objavljanja prispevkov boste dosegli, da se bo vaša spletna stran uvrščala višje v iskalniku in da bo posledično bolj obiskana. Poleg tega pa bo na tak način bolj zanimiva in obiskovalci se bodo na njej dlje zadržali.

Uporabite relevantne ključne besede

Prvi korak pri pisanju vsebin je, da naredite spisek čim bolj relevantnih ključnih besed. Gre za besede, ki jih bodo ljudje najverjetneje vpisali v iskalnik, če bodo iskali storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri tem si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Ads keyword planner. Dobili boste priporočila glede ključnih besed, ki naj bi jih uporabili, podatke, v kolikšni meri so bile določene besede iskane na mesečni ravni ter kolikšna je konkurenca po posameznih ključnih besedah.

Pišite čim bolj berljivo vsebino

Ko pišete prispevke, mislite na to, da naj bi bila vsebina čim bolj berljiva in blizu povprečnemu bralcu. Uporabljajte enostavne besede, stavki naj ne bodo predlogi in preveč kompleksni. Raje jih razdelite v več krajših.

Vključite slike

S tem, ko boste besedilo razdelili v več krajših odstavkov in vmes vstavili tudi fotografije, bodo prispevki veliko bolj pregledni in privlačni za bralce. Pixabay in Pexels sta dve spletni strani, ki vam omogočata, da brezplačno pridobite slike, ne da bi pri tem kršili avtorske pravice.

Nenehno spremljajte, kaj se dogaja z vašim spletnim ugledom in ga izboljšujte

Ostanite aktivni pri spletnem marketingu, spremljajte in stalno izboljšujte pristope do strank. Ko boste že nekaj časa aktivni na tem področju, boste dobili določene izkušnje, ki vam bodo v pomoč, da boste pojavljanje na internetu načrtovali še bolj uspešno.

Vir: socialmediaexaminer.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo. Preberite več >>

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP