Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku.
Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Prvi del si lahko preberete tukaj: Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga >>

Načrtujte takšno strategijo pojavljanja na družabnih omrežjih, ki bo skladna z vašimi marketinškimi cilji

Strategija se nanaša na to, kako boste prišli na družabnih omrežjih v interakcijo s strankami, kako boste komunicirali prek spleta. Pri načrtovanju objav, ki jih boste delili na spletu, se držite naslednjih napotkov:

  • Občutljivih podatkov ne delite z javnostjo;
  • Pomembna je profesionalnost, zato naj se ta odraža tudi pri komunikaciji na družabnih omrežjih;
  • Pridržite si pravico, da izbrišete ali uredite objave, ki bi lahko škodile ugledu podjetja.

Pojavljanje na družabnem omrežju naj odraža ugled, ki ga želite doseči

Identificirajte cilje, ki jih želite doseči

Najprej ugotovite, kaj sploh želite doseči s pojavljanjem na družabnih omrežjih. Želite pridobiti več sledilcev, povečati prihodke z naslova vaše spletne trgovine ali izboljšati prepoznavnost vašega podjetja?

Izbira družabnega omrežja

Kako se odločiti, na katerem socialnem omrežju ali več njih se pojaviti? To je odvisno od tega, kaj obsega vaša ponudba in kdo so vaše ciljne stranke. Če gre za poslovne storitve, je najbolj smiselno ustvariti profil na Linkedinu. Če gre za storitev, vezano na življenjski cilj, aplikacije in podobno, pa je odločitev za pojavljanje na Facebooku in Pinterestu bolj ustrezna.

Preučite, na kakšen način se na socialnih omrežjih predstavljajo vaši konkurenti

Če se vaš direkten konkurent pojavlja na določeni platformi in je pri tem uspešen, potem je zelo verjetno, da bo ta tip socialnega omrežja ustrezal tudi vam. Preučite vaše konkurente – kaj objavljajo, kakšen ton komunikacije uporabljajo, ob katerih urah komunicirajo s sledilci ipd.

Raziščite spletne vsebine, da dobite ideje, kakšne prispevke boste objavljali

Da bi dobili idejo glede tega, kakšne vsebine boste na socialnih omrežjih delili z javnostjo, si lahko pomagate s tem, da najprej preverite, na kakšen način z javnostjo komunicirajo konkurenti v vaši panogi. Namen tega ni, da bi jih kopirali, ampak da dobite ideje, kaj vse je možno.

Načrtujte objave

Pomembno je, da na vseh kanalih, kjer ste prisotni, redno objavljate. Pametno je, da si izdelate nekakšen pregled nad tem, kaj boste kdaj objavili na katerem izmed profilov. Na tak način bo postopek veliko bolj organiziran. Preverite spletno aplikacijo Trello.

Vključujte svojo publiko

Spodbujajte obiskovalce vašega profila, da komentirajo objave in jih delijo naprej. Hkrati pa poskrbite za to, da boste na morebitna vprašanja in komentarje redno odgovarjali. Tako bodo na vas gledali kot na zanesljivo podjetje.

Izboljšajte ugled podjetja z objavljanjem prispevkov na blogu

Pomembno je, da na svoji spletni strani objavljate prispevke, ki jih Google rangira visoko. Prek raziskave relevantnih ključnih besed in rednega objavljanja prispevkov boste dosegli, da se bo vaša spletna stran uvrščala višje v iskalniku in da bo posledično bolj obiskana. Poleg tega pa bo na tak način bolj zanimiva in obiskovalci se bodo na njej dlje zadržali.

Uporabite relevantne ključne besede

Prvi korak pri pisanju vsebin je, da naredite spisek čim bolj relevantnih ključnih besed. Gre za besede, ki jih bodo ljudje najverjetneje vpisali v iskalnik, če bodo iskali storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri tem si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Adwords keyword planner. Dobili boste priporočila glede ključnih besed, ki naj bi jih uporabili, podatke, v kolikšni meri so bile določene besede iskane na mesečni ravni ter kolikšna je konkurenca po posameznih ključnih besedah.

Pišite čim bolj berljivo vsebino

Ko pišete prispevke, mislite na to, da naj bi bila vsebina čim bolj berljiva in blizu povprečnemu bralcu. Uporabljajte enostavne besede, stavki naj ne bodo predlogi in preveč kompleksni. Raje jih razdelite v več krajših.

Vključite slike

S tem, ko boste besedilo razdelili v več krajših odstavkov in vmes vstavili tudi fotografije, bodo prispevki veliko bolj pregledni in privlačni za bralce. Pixabay in Pexels sta dve spletni strani, ki vam omogočata, da brezplačno pridobite slike, ne da bi pri tem kršili avtorske pravice.

Nenehno spremljajte, kaj se dogaja z vašim spletnim ugledom in ga izboljšujte

Ostanite aktivni pri spletnem marketingu, spremljajte in stalno izboljšujte pristope do strank. Ko boste že nekaj časa aktivni na tem področju, boste dobili določene izkušnje, ki vam bodo v pomoč, da boste pojavljanje na internetu načrtovali še bolj uspešno.

Vir: socialmediaexaminer.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid. Preberite več >>

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati? Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje