Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku.
Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Prvi del si lahko preberete tukaj: Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga >>

Načrtujte takšno strategijo pojavljanja na družabnih omrežjih, ki bo skladna z vašimi marketinškimi cilji

Strategija se nanaša na to, kako boste prišli na družabnih omrežjih v interakcijo s strankami, kako boste komunicirali prek spleta. Pri načrtovanju objav, ki jih boste delili na spletu, se držite naslednjih napotkov:

  • Občutljivih podatkov ne delite z javnostjo;
  • Pomembna je profesionalnost, zato naj se ta odraža tudi pri komunikaciji na družabnih omrežjih;
  • Pridržite si pravico, da izbrišete ali uredite objave, ki bi lahko škodile ugledu podjetja.

Pojavljanje na družabnem omrežju naj odraža ugled, ki ga želite doseči

Identificirajte cilje, ki jih želite doseči

Najprej ugotovite, kaj sploh želite doseči s pojavljanjem na družabnih omrežjih. Želite pridobiti več sledilcev, povečati prihodke z naslova vaše spletne trgovine ali izboljšati prepoznavnost vašega podjetja?

Izbira družabnega omrežja

Kako se odločiti, na katerem socialnem omrežju ali več njih se pojaviti? To je odvisno od tega, kaj obsega vaša ponudba in kdo so vaše ciljne stranke. Če gre za poslovne storitve, je najbolj smiselno ustvariti profil na Linkedinu. Če gre za storitev, vezano na življenjski cilj, aplikacije in podobno, pa je odločitev za pojavljanje na Facebooku in Pinterestu bolj ustrezna.

Preučite, na kakšen način se na socialnih omrežjih predstavljajo vaši konkurenti

Če se vaš direkten konkurent pojavlja na določeni platformi in je pri tem uspešen, potem je zelo verjetno, da bo ta tip socialnega omrežja ustrezal tudi vam. Preučite vaše konkurente – kaj objavljajo, kakšen ton komunikacije uporabljajo, ob katerih urah komunicirajo s sledilci ipd.

Raziščite spletne vsebine, da dobite ideje, kakšne prispevke boste objavljali

Da bi dobili idejo glede tega, kakšne vsebine boste na socialnih omrežjih delili z javnostjo, si lahko pomagate s tem, da najprej preverite, na kakšen način z javnostjo komunicirajo konkurenti v vaši panogi. Namen tega ni, da bi jih kopirali, ampak da dobite ideje, kaj vse je možno.

Načrtujte objave

Pomembno je, da na vseh kanalih, kjer ste prisotni, redno objavljate. Pametno je, da si izdelate nekakšen pregled nad tem, kaj boste kdaj objavili na katerem izmed profilov. Na tak način bo postopek veliko bolj organiziran. Preverite spletno aplikacijo Trello.

Vključujte svojo publiko

Spodbujajte obiskovalce vašega profila, da komentirajo objave in jih delijo naprej. Hkrati pa poskrbite za to, da boste na morebitna vprašanja in komentarje redno odgovarjali. Tako bodo na vas gledali kot na zanesljivo podjetje.

Izboljšajte ugled podjetja z objavljanjem prispevkov na blogu

Pomembno je, da na svoji spletni strani objavljate prispevke, ki jih Google rangira visoko. Prek raziskave relevantnih ključnih besed in rednega objavljanja prispevkov boste dosegli, da se bo vaša spletna stran uvrščala višje v iskalniku in da bo posledično bolj obiskana. Poleg tega pa bo na tak način bolj zanimiva in obiskovalci se bodo na njej dlje zadržali.

Uporabite relevantne ključne besede

Prvi korak pri pisanju vsebin je, da naredite spisek čim bolj relevantnih ključnih besed. Gre za besede, ki jih bodo ljudje najverjetneje vpisali v iskalnik, če bodo iskali storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri tem si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Ads keyword planner. Dobili boste priporočila glede ključnih besed, ki naj bi jih uporabili, podatke, v kolikšni meri so bile določene besede iskane na mesečni ravni ter kolikšna je konkurenca po posameznih ključnih besedah.

Pišite čim bolj berljivo vsebino

Ko pišete prispevke, mislite na to, da naj bi bila vsebina čim bolj berljiva in blizu povprečnemu bralcu. Uporabljajte enostavne besede, stavki naj ne bodo predlogi in preveč kompleksni. Raje jih razdelite v več krajših.

Vključite slike

S tem, ko boste besedilo razdelili v več krajših odstavkov in vmes vstavili tudi fotografije, bodo prispevki veliko bolj pregledni in privlačni za bralce. Pixabay in Pexels sta dve spletni strani, ki vam omogočata, da brezplačno pridobite slike, ne da bi pri tem kršili avtorske pravice.

Nenehno spremljajte, kaj se dogaja z vašim spletnim ugledom in ga izboljšujte

Ostanite aktivni pri spletnem marketingu, spremljajte in stalno izboljšujte pristope do strank. Ko boste že nekaj časa aktivni na tem področju, boste dobili določene izkušnje, ki vam bodo v pomoč, da boste pojavljanje na internetu načrtovali še bolj uspešno.

Vir: socialmediaexaminer.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,