Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku.
Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Uspešno načrtovanje digitalnega marketinga (Vir: Picjumbo)

Prvi del si lahko preberete tukaj: Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga >>

Načrtujte takšno strategijo pojavljanja na družabnih omrežjih, ki bo skladna z vašimi marketinškimi cilji

Strategija se nanaša na to, kako boste prišli na družabnih omrežjih v interakcijo s strankami, kako boste komunicirali prek spleta. Pri načrtovanju objav, ki jih boste delili na spletu, se držite naslednjih napotkov:

  • Občutljivih podatkov ne delite z javnostjo;
  • Pomembna je profesionalnost, zato naj se ta odraža tudi pri komunikaciji na družabnih omrežjih;
  • Pridržite si pravico, da izbrišete ali uredite objave, ki bi lahko škodile ugledu podjetja.

Pojavljanje na družabnem omrežju naj odraža ugled, ki ga želite doseči

Identificirajte cilje, ki jih želite doseči

Najprej ugotovite, kaj sploh želite doseči s pojavljanjem na družabnih omrežjih. Želite pridobiti več sledilcev, povečati prihodke z naslova vaše spletne trgovine ali izboljšati prepoznavnost vašega podjetja?

Izbira družabnega omrežja

Kako se odločiti, na katerem socialnem omrežju ali več njih se pojaviti? To je odvisno od tega, kaj obsega vaša ponudba in kdo so vaše ciljne stranke. Če gre za poslovne storitve, je najbolj smiselno ustvariti profil na Linkedinu. Če gre za storitev, vezano na življenjski cilj, aplikacije in podobno, pa je odločitev za pojavljanje na Facebooku in Pinterestu bolj ustrezna.

Preučite, na kakšen način se na socialnih omrežjih predstavljajo vaši konkurenti

Če se vaš direkten konkurent pojavlja na določeni platformi in je pri tem uspešen, potem je zelo verjetno, da bo ta tip socialnega omrežja ustrezal tudi vam. Preučite vaše konkurente – kaj objavljajo, kakšen ton komunikacije uporabljajo, ob katerih urah komunicirajo s sledilci ipd.

Raziščite spletne vsebine, da dobite ideje, kakšne prispevke boste objavljali

Da bi dobili idejo glede tega, kakšne vsebine boste na socialnih omrežjih delili z javnostjo, si lahko pomagate s tem, da najprej preverite, na kakšen način z javnostjo komunicirajo konkurenti v vaši panogi. Namen tega ni, da bi jih kopirali, ampak da dobite ideje, kaj vse je možno.

Načrtujte objave

Pomembno je, da na vseh kanalih, kjer ste prisotni, redno objavljate. Pametno je, da si izdelate nekakšen pregled nad tem, kaj boste kdaj objavili na katerem izmed profilov. Na tak način bo postopek veliko bolj organiziran. Preverite spletno aplikacijo Trello.

Vključujte svojo publiko

Spodbujajte obiskovalce vašega profila, da komentirajo objave in jih delijo naprej. Hkrati pa poskrbite za to, da boste na morebitna vprašanja in komentarje redno odgovarjali. Tako bodo na vas gledali kot na zanesljivo podjetje.

Izboljšajte ugled podjetja z objavljanjem prispevkov na blogu

Pomembno je, da na svoji spletni strani objavljate prispevke, ki jih Google rangira visoko. Prek raziskave relevantnih ključnih besed in rednega objavljanja prispevkov boste dosegli, da se bo vaša spletna stran uvrščala višje v iskalniku in da bo posledično bolj obiskana. Poleg tega pa bo na tak način bolj zanimiva in obiskovalci se bodo na njej dlje zadržali.

Uporabite relevantne ključne besede

Prvi korak pri pisanju vsebin je, da naredite spisek čim bolj relevantnih ključnih besed. Gre za besede, ki jih bodo ljudje najverjetneje vpisali v iskalnik, če bodo iskali storitve ali izdelke, ki jih ponujate. Pri tem si lahko pomagate z brezplačnim orodjem Google Adwords keyword planner. Dobili boste priporočila glede ključnih besed, ki naj bi jih uporabili, podatke, v kolikšni meri so bile določene besede iskane na mesečni ravni ter kolikšna je konkurenca po posameznih ključnih besedah.

Pišite čim bolj berljivo vsebino

Ko pišete prispevke, mislite na to, da naj bi bila vsebina čim bolj berljiva in blizu povprečnemu bralcu. Uporabljajte enostavne besede, stavki naj ne bodo predlogi in preveč kompleksni. Raje jih razdelite v več krajših.

Vključite slike

S tem, ko boste besedilo razdelili v več krajših odstavkov in vmes vstavili tudi fotografije, bodo prispevki veliko bolj pregledni in privlačni za bralce. Pixabay in Pexels sta dve spletni strani, ki vam omogočata, da brezplačno pridobite slike, ne da bi pri tem kršili avtorske pravice.

Nenehno spremljajte, kaj se dogaja z vašim spletnim ugledom in ga izboljšujte

Ostanite aktivni pri spletnem marketingu, spremljajte in stalno izboljšujte pristope do strank. Ko boste že nekaj časa aktivni na tem področju, boste dobili določene izkušnje, ki vam bodo v pomoč, da boste pojavljanje na internetu načrtovali še bolj uspešno.

Vir: socialmediaexaminer.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje