
Popoldanski podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)
Zadovoljni zaposleni – zadovoljni kupci
Težko je imeti sanjsko službo, vendar imejte v mislih, da bo večina zaposlenih delala z veseljem, če bodo od tega imeli tudi osebno zadoščenje. Vaša naloga je, da poskrbite za zadovoljstvo zaposlenih in oni bodo poskrbeli za zadovoljstvo strank, ki bodo posredno poskrbele za vaše zadovoljstvo – in krog je sklenjen!
Zaposleni so pomembni za “imidž” podjetja
Danes so časi drugačni in vrednost podjetja s strani kupcev ter partnerjev se ocenjuje tako po zunanjih kriterijih, kot tudi notranjih. Za ugled vašega podjetja je nadvse pomembno, kakšen odnos imate s svojimi zaposlenimi.
Učite se na napakah drugih
V kolikor ste bili pred podjetniško kariero že zaposleni, se prepričajte, da ne ponavljate istih napak pri svojih zaposlenih. Če pa je samozaposlitev vaša prva zaposlitev, vam priporočamo, da se pogovorite s prijatelji in sorodniki, ki imajo na tem področju več izkušenj.
Sproščenost
V pisarno vnesite sproščeno vzdušje. Na primer: z zabavno elektroniko.
Zaupanje
Zaupanje med zaposlenimi je pomembno. Ni dovolj, da zgolj prisluhnete svojim zaposlenim, pomembno je, da tudi upoštevate njihove predloge in želje.
Biti del nečesa pomembnega
Zaposleni se morajo počutiti kot del družine in vedeti morajo, da so zahvalni za uspeh podjetja. Vse to jih žene, da pridejo do novih, boljših idej in njihovo delo postane bolj učinkovito in produktivno.
Vir: entrepreneur.com