Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih.
Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Morda še vedno živite v prepričanju, da vaše podjetje ne potrebuje spletne strani. Če je tako, obstaja precejšnja verjetnost, da se motite. Ne glede na to, kako hitro se širi glas o vašem podjetju in koliko strank imate, je v vsakem primeru spletna stran dobrodošla dopolnitev predstavitve vašega podjetja.

S tem, ko izdelate spletno stran za svoje podjetje, dobite možnost, da predstavite svojo zgodbo, nagovorite ljudi in širite dober glas naprej. Poleg tega se vse bolj veča delež ljudi, ki vsako informacijo najprej preverijo na spletu.

Če uporabnik prek iskalnika ne bo našel vaše spletne strani, obstaja velika verjetnost, da se bo odločil za koriščenje storitev pri drugem ponudniku. Prek spletne strani konkurenčnega podjetja bo namreč takoj izvedel tisto, kar ga zanima. Spletna stran daje tudi vtis večje profesionalnosti.

Spletno stran lahko postavite le v petih korakih in z minimalnimi stroški. Predstavljamo vam, kako.

Želite pomoč WordPress strokovnjaka? Preverite 3-dnevno delavnico >>

Najprej si zagotovite domeno

Vsak, ki je kdaj brskal po spletu, ve, da je treba vtipkati naziv spletne strani, da lahko pridete nanjo. Domena je naslov vaše spletne strani npr. www.mladipodjetnik.si. Najpogosteje se domeno določi glede na ime podjetja. To je tudi najbolj smiselno, saj vas bodo na tak način stranke najlažje našle.

Lahko se odločite tudi za kakšen drug spletni naslov. Če domena, ki jo želite, že obstaja, se morate odločiti za drugo. Domeno lahko kupite tudi od obstoječega uporabnika. Vsekakor naj bo domena čim bolj relevantna.

Domena predstavlja dve vrsti stroškov. Eni se bodo nanašali na nakup izbrane domene, drugi pa na registracijo izbrane domene vsako leto posebej. Cene so simbolične. Za nakup domene se morate obrniti na enega izmed ponudnikov.

Personaliziran poslovni elektronski naslov

Nepraktično je, da bi enak elektronski naslov uporabljali tako za zasebno kot poslovno komunikacijo. Kar pa je še pomembnejše; če boste na spletni strani vašega podjetja kot kontakt uporabili elektronski naslov tipa ime.priimek@gmail.com, boste zbujali vtis, da je vaše podjetje še v začetnih fazah razvoja. Zaupanje strank bo nižje.

Podjetja za komunikacijo najpogosteje uporabljajo elektronski naslov tipa ime.priimek@imepodjetja.si. Kako si zagotoviti tak naslov? Obrniti se morate na ustreznega ponudnika. Google vam v te namene ponuja G Suite. Pridobitev tovrstnega naslova je hitra, enostavna in ugodna. Tak mail vam zagotavlja zanesljivost in varnost.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Ponudnik platforme za izdelavo spletne strani

Odločiti se morate za platformo, prek katere boste postavili spletno stran. Mi vam priporočamo WordPress. Zakaj je WordPress dobra odločitev?

  • Izbirate lahko med najrazličnejšimi postavitvami spletne strani – ponuja vam številne teme in možnosti oblikovanja;
  • Če imate znanje iz programiranja ali lahko za pomoč prosite nekoga, ki jih ima, skoraj ni omejitev, kaj vse lahko ustvarite s to platformo.

Izbira teme spletne strani

Vsaka platforma za oblikovanje spletnih strani ponuja številne teme, design spletne strani, med katerimi lahko izbirate. Dobro preverite vse možnosti, ki so vam na razpolago. Odločite se za temo, ki bo pritegnila vašo ciljno publiko in ki bo odražala sporočilo, ki ga želite predati.

Če ste v začetnih fazah delovanja podjetja, potem verjetno še nimate dovolj podatkov o tem, kdo so vaše ciljne stranke. Slog spletne strani boste lahko kasneje, ko boste imeli na voljo več podatkov, spremenili, prilagodili.

Preberite članek Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Opremite spletno stran z vsebino

Ko ste izvedli vse predhodne korake, je na vrsti najzabavnejši del: dodajanje vsebine in slik na vašo spletno stran. To, kaj bo na njej pisalo, in kakšne slike boste dodajali, je precej odvisno od tega, s čim se ukvarjate, in na kakšen način nameravate to predstaviti širšemu krogu ljudi.

Da bi bil pregled nad vsebino sistematičen, morate ustvariti zavihke z naslovi. Obstajajo nekatere splošne rubrike, ki jih ne smete izpustiti. Google je v raziskavah ugotovil, da sta na spletnih straneh podjetjih najbolj obiskana zavihka »o podjetju« in »kontaktni podatki«. V okviru zavihka »o podjetju« obiskovalcem predstavite, s čim se ukvarjate, v rubriki »kontaktni podatki« pa obiskovalci lahko najdejo vaš elektronski naslov / telefonsko številko / naslov podjetja / povezave do profilov na družabna omrežja.

Priporočljivo je, da ustvarite zavihek »domov«, s čimer se bo lahko obiskovalec vrnil na prvo stran. Če nameravate objavljati novice, vezane na vašo dejavnost, ustvarite tudi zavihek »blog«. Spletno stran je vsekakor vredno izkoristiti za podrobnejšo besedilno in slikovno predstavitev izdelkov / storitev, ki jih ponujate.

Vir: websitebuilderexpert.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,