Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih.
Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Morda še vedno živite v prepričanju, da vaše podjetje ne potrebuje spletne strani. Če je tako, obstaja precejšnja verjetnost, da se motite. Ne glede na to, kako hitro se širi glas o vašem podjetju in koliko strank imate, je v vsakem primeru spletna stran dobrodošla dopolnitev predstavitve vašega podjetja.

S tem, ko izdelate spletno stran za svoje podjetje, dobite možnost, da predstavite svojo zgodbo, nagovorite ljudi in širite dober glas naprej. Poleg tega se vse bolj veča delež ljudi, ki vsako informacijo najprej preverijo na spletu.

Če uporabnik prek iskalnika ne bo našel vaše spletne strani, obstaja velika verjetnost, da se bo odločil za koriščenje storitev pri drugem ponudniku. Prek spletne strani konkurenčnega podjetja bo namreč takoj izvedel tisto, kar ga zanima. Spletna stran daje tudi vtis večje profesionalnosti.

Spletno stran lahko postavite le v petih korakih in z minimalnimi stroški. Predstavljamo vam, kako.

Želite pomoč WordPress strokovnjaka? Preverite 3-dnevno delavnico >>

Najprej si zagotovite domeno

Vsak, ki je kdaj brskal po spletu, ve, da je treba vtipkati naziv spletne strani, da lahko pridete nanjo. Domena je naslov vaše spletne strani npr. www.mladipodjetnik.si. Najpogosteje se domeno določi glede na ime podjetja. To je tudi najbolj smiselno, saj vas bodo na tak način stranke najlažje našle.

Lahko se odločite tudi za kakšen drug spletni naslov. Če domena, ki jo želite, že obstaja, se morate odločiti za drugo. Domeno lahko kupite tudi od obstoječega uporabnika. Vsekakor naj bo domena čim bolj relevantna.

Domena predstavlja dve vrsti stroškov. Eni se bodo nanašali na nakup izbrane domene, drugi pa na registracijo izbrane domene vsako leto posebej. Cene so simbolične. Za nakup domene se morate obrniti na enega izmed ponudnikov.

Personaliziran poslovni elektronski naslov

Nepraktično je, da bi enak elektronski naslov uporabljali tako za zasebno kot poslovno komunikacijo. Kar pa je še pomembnejše; če boste na spletni strani vašega podjetja kot kontakt uporabili elektronski naslov tipa ime.priimek@gmail.com, boste zbujali vtis, da je vaše podjetje še v začetnih fazah razvoja. Zaupanje strank bo nižje.

Podjetja za komunikacijo najpogosteje uporabljajo elektronski naslov tipa ime.priimek@imepodjetja.si. Kako si zagotoviti tak naslov? Obrniti se morate na ustreznega ponudnika. Google vam v te namene ponuja G Suite. Pridobitev tovrstnega naslova je hitra, enostavna in ugodna. Tak mail vam zagotavlja zanesljivost in varnost.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Ponudnik platforme za izdelavo spletne strani

Odločiti se morate za platformo, prek katere boste postavili spletno stran. Mi vam priporočamo WordPress. Zakaj je WordPress dobra odločitev?

  • Izbirate lahko med najrazličnejšimi postavitvami spletne strani – ponuja vam številne teme in možnosti oblikovanja;
  • Če imate znanje iz programiranja ali lahko za pomoč prosite nekoga, ki jih ima, skoraj ni omejitev, kaj vse lahko ustvarite s to platformo.

Izbira teme spletne strani

Vsaka platforma za oblikovanje spletnih strani ponuja številne teme, design spletne strani, med katerimi lahko izbirate. Dobro preverite vse možnosti, ki so vam na razpolago. Odločite se za temo, ki bo pritegnila vašo ciljno publiko in ki bo odražala sporočilo, ki ga želite predati.

Če ste v začetnih fazah delovanja podjetja, potem verjetno še nimate dovolj podatkov o tem, kdo so vaše ciljne stranke. Slog spletne strani boste lahko kasneje, ko boste imeli na voljo več podatkov, spremenili, prilagodili.

Preberite članek Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Opremite spletno stran z vsebino

Ko ste izvedli vse predhodne korake, je na vrsti najzabavnejši del: dodajanje vsebine in slik na vašo spletno stran. To, kaj bo na njej pisalo, in kakšne slike boste dodajali, je precej odvisno od tega, s čim se ukvarjate, in na kakšen način nameravate to predstaviti širšemu krogu ljudi.

Da bi bil pregled nad vsebino sistematičen, morate ustvariti zavihke z naslovi. Obstajajo nekatere splošne rubrike, ki jih ne smete izpustiti. Google je v raziskavah ugotovil, da sta na spletnih straneh podjetjih najbolj obiskana zavihka »o podjetju« in »kontaktni podatki«. V okviru zavihka »o podjetju« obiskovalcem predstavite, s čim se ukvarjate, v rubriki »kontaktni podatki« pa obiskovalci lahko najdejo vaš elektronski naslov / telefonsko številko / naslov podjetja / povezave do profilov na družabna omrežja.

Priporočljivo je, da ustvarite zavihek »domov«, s čimer se bo lahko obiskovalec vrnil na prvo stran. Če nameravate objavljati novice, vezane na vašo dejavnost, ustvarite tudi zavihek »blog«. Spletno stran je vsekakor vredno izkoristiti za podrobnejšo besedilno in slikovno predstavitev izdelkov / storitev, ki jih ponujate.

Vir: websitebuilderexpert.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki