
Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)
Morda še vedno živite v prepričanju, da vaše podjetje ne potrebuje spletne strani. Če je tako, obstaja precejšnja verjetnost, da se motite. Ne glede na to, kako hitro se širi glas o vašem podjetju in koliko strank imate, je v vsakem primeru spletna stran dobrodošla dopolnitev predstavitve vašega podjetja.
S tem, ko izdelate spletno stran za svoje podjetje, dobite možnost, da predstavite svojo zgodbo, nagovorite ljudi in širite dober glas naprej. Poleg tega se vse bolj veča delež ljudi, ki vsako informacijo najprej preverijo na spletu.
Če uporabnik prek iskalnika ne bo našel vaše spletne strani, obstaja velika verjetnost, da se bo odločil za koriščenje storitev pri drugem ponudniku. Prek spletne strani konkurenčnega podjetja bo namreč takoj izvedel tisto, kar ga zanima. Spletna stran daje tudi vtis večje profesionalnosti.
Spletno stran lahko postavite le v petih korakih in z minimalnimi stroški. Predstavljamo vam, kako.
Želite pomoč WordPress strokovnjaka? Preverite 3-dnevno delavnico >>
Najprej si zagotovite domeno
Vsak, ki je kdaj brskal po spletu, ve, da je treba vtipkati naziv spletne strani, da lahko pridete nanjo. Domena je naslov vaše spletne strani npr. www.mladipodjetnik.si. Najpogosteje se domeno določi glede na ime podjetja. To je tudi najbolj smiselno, saj vas bodo na tak način stranke najlažje našle.
Lahko se odločite tudi za kakšen drug spletni naslov. Če domena, ki jo želite, že obstaja, se morate odločiti za drugo. Domeno lahko kupite tudi od obstoječega uporabnika. Vsekakor naj bo domena čim bolj relevantna.
Domena predstavlja dve vrsti stroškov. Eni se bodo nanašali na nakup izbrane domene, drugi pa na registracijo izbrane domene vsako leto posebej. Cene so simbolične. Za nakup domene se morate obrniti na enega izmed ponudnikov.
Personaliziran poslovni elektronski naslov
Nepraktično je, da bi enak elektronski naslov uporabljali tako za zasebno kot poslovno komunikacijo. Kar pa je še pomembnejše; če boste na spletni strani vašega podjetja kot kontakt uporabili elektronski naslov tipa ime.priimek@gmail.com, boste zbujali vtis, da je vaše podjetje še v začetnih fazah razvoja. Zaupanje strank bo nižje.
Podjetja za komunikacijo najpogosteje uporabljajo elektronski naslov tipa ime.priimek@imepodjetja.si. Kako si zagotoviti tak naslov? Obrniti se morate na ustreznega ponudnika. Google vam v te namene ponuja G Suite. Pridobitev tovrstnega naslova je hitra, enostavna in ugodna. Tak mail vam zagotavlja zanesljivost in varnost.
Ponudnik platforme za izdelavo spletne strani
Odločiti se morate za platformo, prek katere boste postavili spletno stran. Mi vam priporočamo WordPress. Zakaj je WordPress dobra odločitev?
- Izbirate lahko med najrazličnejšimi postavitvami spletne strani – ponuja vam številne teme in možnosti oblikovanja;
- Če imate znanje iz programiranja ali lahko za pomoč prosite nekoga, ki jih ima, skoraj ni omejitev, kaj vse lahko ustvarite s to platformo.
Izbira teme spletne strani
Vsaka platforma za oblikovanje spletnih strani ponuja številne teme, design spletne strani, med katerimi lahko izbirate. Dobro preverite vse možnosti, ki so vam na razpolago. Odločite se za temo, ki bo pritegnila vašo ciljno publiko in ki bo odražala sporočilo, ki ga želite predati.
Če ste v začetnih fazah delovanja podjetja, potem verjetno še nimate dovolj podatkov o tem, kdo so vaše ciljne stranke. Slog spletne strani boste lahko kasneje, ko boste imeli na voljo več podatkov, spremenili, prilagodili.
Preberite članek Kako izbrati najboljšo WordPress temo?
Opremite spletno stran z vsebino
Ko ste izvedli vse predhodne korake, je na vrsti najzabavnejši del: dodajanje vsebine in slik na vašo spletno stran. To, kaj bo na njej pisalo, in kakšne slike boste dodajali, je precej odvisno od tega, s čim se ukvarjate, in na kakšen način nameravate to predstaviti širšemu krogu ljudi.
Da bi bil pregled nad vsebino sistematičen, morate ustvariti zavihke z naslovi. Obstajajo nekatere splošne rubrike, ki jih ne smete izpustiti. Google je v raziskavah ugotovil, da sta na spletnih straneh podjetjih najbolj obiskana zavihka »o podjetju« in »kontaktni podatki«. V okviru zavihka »o podjetju« obiskovalcem predstavite, s čim se ukvarjate, v rubriki »kontaktni podatki« pa obiskovalci lahko najdejo vaš elektronski naslov / telefonsko številko / naslov podjetja / povezave do profilov na družabna omrežja.
Priporočljivo je, da ustvarite zavihek »domov«, s čimer se bo lahko obiskovalec vrnil na prvo stran. Če nameravate objavljati novice, vezane na vašo dejavnost, ustvarite tudi zavihek »blog«. Spletno stran je vsekakor vredno izkoristiti za podrobnejšo besedilno in slikovno predstavitev izdelkov / storitev, ki jih ponujate.