Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih.
Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Kako enostavno do svoje spletne strani? (Vir: Pixabay)

Morda še vedno živite v prepričanju, da vaše podjetje ne potrebuje spletne strani. Če je tako, obstaja precejšnja verjetnost, da se motite. Ne glede na to, kako hitro se širi glas o vašem podjetju in koliko strank imate, je v vsakem primeru spletna stran dobrodošla dopolnitev predstavitve vašega podjetja.

S tem, ko izdelate spletno stran za svoje podjetje, dobite možnost, da predstavite svojo zgodbo, nagovorite ljudi in širite dober glas naprej. Poleg tega se vse bolj veča delež ljudi, ki vsako informacijo najprej preverijo na spletu.

Če uporabnik prek iskalnika ne bo našel vaše spletne strani, obstaja velika verjetnost, da se bo odločil za koriščenje storitev pri drugem ponudniku. Prek spletne strani konkurenčnega podjetja bo namreč takoj izvedel tisto, kar ga zanima. Spletna stran daje tudi vtis večje profesionalnosti.

Spletno stran lahko postavite le v petih korakih in z minimalnimi stroški. Predstavljamo vam, kako.

Želite pomoč WordPress strokovnjaka? Preverite 3-dnevno delavnico >>

Najprej si zagotovite domeno

Vsak, ki je kdaj brskal po spletu, ve, da je treba vtipkati naziv spletne strani, da lahko pridete nanjo. Domena je naslov vaše spletne strani npr. www.mladipodjetnik.si. Najpogosteje se domeno določi glede na ime podjetja. To je tudi najbolj smiselno, saj vas bodo na tak način stranke najlažje našle.

Lahko se odločite tudi za kakšen drug spletni naslov. Če domena, ki jo želite, že obstaja, se morate odločiti za drugo. Domeno lahko kupite tudi od obstoječega uporabnika. Vsekakor naj bo domena čim bolj relevantna.

Domena predstavlja dve vrsti stroškov. Eni se bodo nanašali na nakup izbrane domene, drugi pa na registracijo izbrane domene vsako leto posebej. Cene so simbolične. Za nakup domene se morate obrniti na enega izmed ponudnikov.

Personaliziran poslovni elektronski naslov

Nepraktično je, da bi enak elektronski naslov uporabljali tako za zasebno kot poslovno komunikacijo. Kar pa je še pomembnejše; če boste na spletni strani vašega podjetja kot kontakt uporabili elektronski naslov tipa ime.priimek@gmail.com, boste zbujali vtis, da je vaše podjetje še v začetnih fazah razvoja. Zaupanje strank bo nižje.

Podjetja za komunikacijo najpogosteje uporabljajo elektronski naslov tipa ime.priimek@imepodjetja.si. Kako si zagotoviti tak naslov? Obrniti se morate na ustreznega ponudnika. Google vam v te namene ponuja G Suite. Pridobitev tovrstnega naslova je hitra, enostavna in ugodna. Tak mail vam zagotavlja zanesljivost in varnost.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Ponudnik platforme za izdelavo spletne strani

Odločiti se morate za platformo, prek katere boste postavili spletno stran. Mi vam priporočamo WordPress. Zakaj je WordPress dobra odločitev?

  • Izbirate lahko med najrazličnejšimi postavitvami spletne strani – ponuja vam številne teme in možnosti oblikovanja;
  • Če imate znanje iz programiranja ali lahko za pomoč prosite nekoga, ki jih ima, skoraj ni omejitev, kaj vse lahko ustvarite s to platformo.

Izbira teme spletne strani

Vsaka platforma za oblikovanje spletnih strani ponuja številne teme, design spletne strani, med katerimi lahko izbirate. Dobro preverite vse možnosti, ki so vam na razpolago. Odločite se za temo, ki bo pritegnila vašo ciljno publiko in ki bo odražala sporočilo, ki ga želite predati.

Če ste v začetnih fazah delovanja podjetja, potem verjetno še nimate dovolj podatkov o tem, kdo so vaše ciljne stranke. Slog spletne strani boste lahko kasneje, ko boste imeli na voljo več podatkov, spremenili, prilagodili.

Preberite članek Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Opremite spletno stran z vsebino

Ko ste izvedli vse predhodne korake, je na vrsti najzabavnejši del: dodajanje vsebine in slik na vašo spletno stran. To, kaj bo na njej pisalo, in kakšne slike boste dodajali, je precej odvisno od tega, s čim se ukvarjate, in na kakšen način nameravate to predstaviti širšemu krogu ljudi.

Da bi bil pregled nad vsebino sistematičen, morate ustvariti zavihke z naslovi. Obstajajo nekatere splošne rubrike, ki jih ne smete izpustiti. Google je v raziskavah ugotovil, da sta na spletnih straneh podjetjih najbolj obiskana zavihka »o podjetju« in »kontaktni podatki«. V okviru zavihka »o podjetju« obiskovalcem predstavite, s čim se ukvarjate, v rubriki »kontaktni podatki« pa obiskovalci lahko najdejo vaš elektronski naslov / telefonsko številko / naslov podjetja / povezave do profilov na družabna omrežja.

Priporočljivo je, da ustvarite zavihek »domov«, s čimer se bo lahko obiskovalec vrnil na prvo stran. Če nameravate objavljati novice, vezane na vašo dejavnost, ustvarite tudi zavihek »blog«. Spletno stran je vsekakor vredno izkoristiti za podrobnejšo besedilno in slikovno predstavitev izdelkov / storitev, ki jih ponujate.

Vir: websitebuilderexpert.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje