Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Katere so prednosti in slabosti uporabe WordPressa?

WordPress je najpogosteje uporabljena platforma za postavitev spletnih strani. Uporablja jo kar 26 odstotkov vseh lastnikov aktualnih spletnih strani. Katere so prednosti WordPressa in katere so njegove pomanjkljivosti?
Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Na voljo je nov termin za 3-dnevno WordPress delavnico: postavi svojo spletno stran! >>

Skoraj tretjina vseh upravljavcev spletnih strani je stran postavila prek WordPressa. Na drugem mestu za WordPressom je Joomla, katere tržni delež znaša zgolj 6 odstotkov. Vsak dan je prek WordPressa postavljenih 500 novih spletnih strani.

Je WordPress dobra izbira tudi za postavitev vaše spletne strani? Poglejte si njegove prednosti in slabosti, da se boste lažje odločili.

Prednosti WordPressa

  • Enostavna uporaba: WordPress vam omogoča, da spletno stran postavite sami. Prav tako je spletno stran enostavno posodabljati, dodajati vsebino. Prednost je torej v tem, da vam ni treba čakati na strokovnjaka, da uvedete določene spremembe. Upravljanja s spletno stranjo se boste hitro priučili;
  • Številne možnosti: V sklopu WordPressa lahko izbirate med številnimi temami in dodatki (na voljo jih je kar 47.000), s katerimi lahko oblikujete spletno stran, skladno z vašimi željami in predstavami. To vam omogoča, da sporočila predate na način, ki vam je najbolj blizu;
  • Prijazen do SEO: Znano je, da pride 30 % prometa na spletno stran prek organskega iskanja v iskalnikih, kot je Google. Prvi trije zadetki v iskalniku so deležni kar 63 % vseh klikov. Optimizacija spletne strani tako predstavlja pomemben vidik obiskanosti vaše spletne strani. Spletne strani pod platformo WordPress imajo iskalniki radi. Poleg tega WordPress vsebuje tudi nekatere dodatke, ki so zelo učinkoviti pri načrtovanju optimizacije spletne strani.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Slabosti WordPressa

  • Lastništvo: Glede na to, da je WordPress odprta in brezplačna platforma, nimate nadzora nad spremembami, ki so lahko naknadno uvedene. Lahko se v prihodnje umakne stile in nastavitve, ki so vam bili všeč, pa nad tem nimate nobenega vpliva;
  • Varnost: Kljub temu da platforma sama po sebi zagotavlja varnost, pa je lahko varnost spletne strani vprašljiva, če niste namestili najnovejših posodobitev. Ob pomanjkljivih nadgradnjah lahko tako stran sčasoma postane manj varna;
  • Dodatki so lahko vprašljivi: V sklopu WordPressa so na voljo številni dodatki. Kljub temu, da so ti v največji meri zasnovani s strani strokovnjakov, pa se lahko vmes najde kakšen, ki ne deluje najbolje. Koda v dodatkih lahko v izjemnih primerih pride v konflikt z drugimi, ki so prisotne na spletni strani. Posledično lahko pride do težav.

Vir: bosonweb.net

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki