Katere so prednosti in slabosti uporabe WordPressa?

WordPress je najpogosteje uporabljena platforma za postavitev spletnih strani. Uporablja jo kar 26 odstotkov vseh lastnikov aktualnih spletnih strani. Katere so prednosti WordPressa in katere so njegove pomanjkljivosti?
Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Prednosti in slabosti uporabe Wordpressa (Vir: Pixabay)

Na voljo je nov termin za 3-dnevno WordPress delavnico: postavi svojo spletno stran! >>

Skoraj tretjina vseh upravljavcev spletnih strani je stran postavila prek WordPressa. Na drugem mestu za WordPressom je Joomla, katere tržni delež znaša zgolj 6 odstotkov. Vsak dan je prek WordPressa postavljenih 500 novih spletnih strani.

Je WordPress dobra izbira tudi za postavitev vaše spletne strani? Poglejte si njegove prednosti in slabosti, da se boste lažje odločili.

Prednosti WordPressa

  • Enostavna uporaba: WordPress vam omogoča, da spletno stran postavite sami. Prav tako je spletno stran enostavno posodabljati, dodajati vsebino. Prednost je torej v tem, da vam ni treba čakati na strokovnjaka, da uvedete določene spremembe. Upravljanja s spletno stranjo se boste hitro priučili;
  • Številne možnosti: V sklopu WordPressa lahko izbirate med številnimi temami in dodatki (na voljo jih je kar 47.000), s katerimi lahko oblikujete spletno stran, skladno z vašimi željami in predstavami. To vam omogoča, da sporočila predate na način, ki vam je najbolj blizu;
  • Prijazen do SEO: Znano je, da pride 30 % prometa na spletno stran prek organskega iskanja v iskalnikih, kot je Google. Prvi trije zadetki v iskalniku so deležni kar 63 % vseh klikov. Optimizacija spletne strani tako predstavlja pomemben vidik obiskanosti vaše spletne strani. Spletne strani pod platformo WordPress imajo iskalniki radi. Poleg tega WordPress vsebuje tudi nekatere dodatke, ki so zelo učinkoviti pri načrtovanju optimizacije spletne strani.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

Slabosti WordPressa

  • Lastništvo: Glede na to, da je WordPress odprta in brezplačna platforma, nimate nadzora nad spremembami, ki so lahko naknadno uvedene. Lahko se v prihodnje umakne stile in nastavitve, ki so vam bili všeč, pa nad tem nimate nobenega vpliva;
  • Varnost: Kljub temu da platforma sama po sebi zagotavlja varnost, pa je lahko varnost spletne strani vprašljiva, če niste namestili najnovejših posodobitev. Ob pomanjkljivih nadgradnjah lahko tako stran sčasoma postane manj varna;
  • Dodatki so lahko vprašljivi: V sklopu WordPressa so na voljo številni dodatki. Kljub temu, da so ti v največji meri zasnovani s strani strokovnjakov, pa se lahko vmes najde kakšen, ki ne deluje najbolje. Koda v dodatkih lahko v izjemnih primerih pride v konflikt z drugimi, ki so prisotne na spletni strani. Posledično lahko pride do težav.

Vir: bosonweb.net

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

12.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje