
LinkedIn postaja čedalje bolj dragocen za podjetja (Vir slike: linkedintobusiness.com)
LinkedIn vedno hitreje pridobiva na številu uporabnikov, predvsem gre za profesionalce iz najrazličnejših področij. V raziskavi, ki so jo pripravili pri Business Insider Intelligence, so ugotavljali, kakšno vlogo ima to priljubljeno socialno omrežje v svetu.
Kot kaže, je LinkedIn postal pomembno orodje za številna spletna opravila, povezana s podjetništvom.
Na področju gradnje poslovnih poznanstev z 71 odstotki daleč prevladuje pred ostalimi družbenimi omrežji. Večina ljudi se v ta namen odloči prav za LinkedIn in ne za katerega izmed preostalih družbenih omrežij (Facebook, Twitter ali Google+).
LinkedIn prevladuje na področju številnih spletnih opravil (Vir slike: BI intelligence)
Ljudje LinkedIn večinsko uporabljajo tudi za številna druga opravila: za izboljšanje kakovosti omrežja poznanstev, za gradnjo blagovne znamke, za pridobivanje informacij o željah in interesih strank, za širjenje znanja, za izboljšanje razmerij s strankami in podobno.
Vir: Business Insider
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>