Na kaj vse morate pomisliti pred dopustom?

Preden se odpravite na dopust, poskrbite za to, da boste na svoj odhod pripravili pisarno in ljudi, ki vas bodo nadomeščali. Predhodno načrtovanje bo zagotovilo, da bodo vaše stranke, dobavitelji in zaposleni pripravljeni na začasno zaustavitev določenih delovnih procesov.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Pred vami je preprost seznam korakov, s pomočjo katerega boste pred svojim odhodom lahko preverili, ali ste poskrbeli za vse najnujnejše zadeve.  Ob upoštevanju teh nasvetov se vam ne bo treba ukvarjati z jeznimi pritožbami pred in po dopustu. To bo pripomoglo k vašim brezskrbnim počitnicam.

Obvestite zaposlene, stranke in dobavitelje

Poskrbite, da boste svoje sodelavce obvestili vsaj dva do štiri tedne vnaprej. Zaposlene lahko obvestite preko navadnega ali e-koledarja, e-mail obvestil, napisov na tablah v skupnih prostorih. Ne pozabite na več opomnikov, saj se lahko zgodi, da bo v poplavi informacij kdo vaše prvo sporočilo spregledal.

Stranke lahko obvestite prek svoje spletne strani in samodejnega odzivnika v telefonskem sistemu. Dobavitelje obvestite po e-pošti, telefonu ali navadni pošti.

Obvestite varnostno osebje

Obvestite svojo varnostno službo in poskrbite, da ima posodobljen seznam stikov, na katere se lahko obrne v nujnih primerih. Seznam naj vsebuje vaše kontaktne podatke in kontakte vaših ključnih zaposlenih. Jasno napišite navodila, na koga se lahko obrnejo v primeru varnostnih težav v času, ko boste odsotni. Napišite tudi, kdo ima dovoljenje, da se nahaja v prostorih podjetja v času kolektivnega dopusta.

Spremenite besedilo samodejnega odzivnika

Teden ali dva pred kolektivnim dopustom v telefonski sistem posnemite glasovno sporočilo, ki pojasnjuje, da bo pisarna zaprta za daljše obdobje. V besedilo obvezno vključite datum zaprtja in datum ponovnega odprtja. Tik preden odidete, posnemite novo glasovno sporočilo, ki poudarja datum, kdaj se boste vrnili in, na koga se klicatelji lahko obrnejo v primeru kakršnih koli vprašanj v času vaše odsotnosti.

Zmanjšajte termostate, izklopite elektronsko pisarniško opremo

Prihranite energijo in denar tako, da nastavite svoje pisarniške termostate. Presenečeni boste nad prihranki. Z energijo in denarjem lahko prihranite tudi tako, da izklopite pisarniško opremo, vključno z namiznimi svetilkami, kopirnimi stroji, tiskalniki in računalniki. Na ta način boste ne le prihranili, ampak tudi pokazali svoj pozitiven odnos do okolja.

Varnostni strežniki

Če imate računalnike in strežnike, se prepričajte, da cikel varnostnega kopiranja poteka nemoteno naprej. Na področju informacijske tehnologije poskrbite za jasna navodila, na koga se skrbnik lahko obrne v primeru težav.

Pisarniška oprema, ki je ne smete izklopiti: faksi, telefonska napeljava, strežniki in varnostni sistemi, hladilne enote.

 

Vir: thebalancesmb.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje