Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje.
Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje (Vir slike: Pixabay.com)

Napravite domačo nalogo: Na sestanek nikoli ne hodite nepripravljeni. Natančno ugotovite, kakšen je cilj, ki ga želite doseči, nato pa pridobite vse potrebne podatke, da boste lahko na pogajanjih podprli svoje trditve. Če boste stali za svojimi besedami, boste bistveno bolj prepričljivi!

Ne molčite o čustvih: Povejte, da ste opazili, če menite, da se vaš sogovornik počuti prizadetega ali užaljenega. S tem boste izpadli kot pravičen in empatičen sogovornik. Prav takšni sogovorniki pa dosegajo najboljše kompromise iz katerih profitirajo tako sami kot tudi njihovi sogovorniki.

Uporabljajte številsko lestvico: Če želite natančno izvedeti, kako močno si vaš sogovornik želi doseči svoje, ga prosite, da za razlago uporabi številsko lestvico: ocena 1 naj pomeni, da si tega sploh ne želi, ocena 10 pa, da brez tega ne more živeti. Na ta način se bosta s sogovornikom lažje uskladila.

Ne poskušajte le zmagati v pogajanju: Pogajanje ni tekmovanje, niti bitka. Gre bolj za dogovarjanje o skupnem dobrem.

Postavljajte veliko vprašanj: A ne takšnih, na katere boste prejeli zgolj odgovor “da” ali “ne”. Želite namreč, da se vaš sogovornik odpre. Povprašajte, kaj želi z dogovorom doseči, kakšne so njegove želje in podobno.

Bodite pripravljeni, da se čemu tudi odpoveste: Zagotovo ne boste dobili vsega, kar si želite, zato je nujno, da že na začetku jasno poveste, kje ste fleksibilni in kje ne.

S sogovornikom delite informacije: Ne bojte se razkriti informacij, ki jih imate. Nekatere študije so namreč dokazale, da razkritje vsaj nekaterih podatkov precej poveča možnosti za uspeh v pogajanju.

Pojdite na kratek sprehod: Včasih si je med pogajanjem treba vzeti nekaj časa in zadevo premisliti. Že kratka zamenjava okolja lahko povzroči, da pridobite nov vpogled v situacijo in stvari vidite z drugačnega zornega kota.

Napravite prvi korak: S tem boste pridobili pomembno prednost, saj boste vi tisti, ki bo postavil izhodišče za nadaljnje pogajanje.

Razjasnite vse nejasnosti: Nič neobičajnega ni, če se tekom pogajanja pojavijo kakšne nejasnosti. A če te ostanejo nerešene, lahko vodijo do konfliktov in nesoglasij, zato vedno preverite, ali je vaš sogovornik razumel, o čem je govora.

Uporabljajte premore med pogajanjem: Tekom pregovarjanja lahko situacija postane vroča. Umirite jo lahko tako, da za nekaj sekund obmolknete.

Uporabite svojo čustveno inteligenco: Ne bojte se pokazati svojih čustev in empatije. Probleme tekom pogajanja boste tako lahko rešili veliko hitreje, obenem pa boste v očeh sogovornika izpadli kot veliko bolj všečna oseba.

Vaši stavki naj bodo kratki in jedrnati: Na ta način boste dokazali, da resnično poslušate sogovorca in ga spodbudili, da nadaljuje z govorjenjem. S tem pa boste dobili nekaj več nadzora nad pogajanjem.

In ne pozabite: ključ do uspešnega pogajanja je, da ste z rezultatom pogajanja zadovoljni tako vi kot vaš partner. Če ga boste ogoljufali, boste resda dosegli kratko zmago, a si tako zagotovo zapečatili morebitno sodelovanje v prihodnosti.

Vir: Inc.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


FURS razjasnjuje dileme v zvezi z novimi davčnimi ukrepi proti koronavirusu

FURS razjasnjuje dileme v zvezi z novimi davčnimi ukrepi proti koronavirusu

V tokratnem prispevku povzemamo odgovore FURSa, podane na najpogosteje zastavljena vprašanja v zvezi s prvim paketom davčnih ukrepov, ki jih za pomoč gospodarstvu in prebivalcem uvaja nov interventni zakon.   Preberite več >>

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje