Napravite močan prvi vtis z odločnim stiskom roke

Le nekaj sekund je potrebnih, da si potencialni poslovni partner, investitor ali potrošnik ustvari mnenje o podjetniku in njegovemu podjetju. Na to, ali bo v prihodnosti prišlo do poslovnega sodelovanja, vpliva več različnih dejavnikov: oblačila, telesna drža in celo stisk rok.
odločen stisk roke v podjetništvu

Prvi vtis je zelo pomemben – nekatere študije pravijo, da večina ljudi odločitev o tem, ali jim je produkt oz. storitev všeč, sprejme v prvih treh sekundah, spet druge pravijo, da je za to potrebnih okoli trideset sekund oziroma največ dve minuti. Kakorkoli že – časa je malo in praviloma imate le eno priložnost, da napravite dober prvi vtis. Pri tem morate poskrbeti predvsem za naslednje:

Biti morate urejeni

Zelo pomembno je, da vaš sogovornik dobi občutek, da dobro skrbite zase in za svoje telo. Poskrbite za urejene in čiste nohte, urejeno pričesko ter tudi za pravilno izbrana ličila. V nasprotnem bodo ljudje pomislili: če ne zmore poskrbeti niti za svoje telo, kako bo poskrbel za dobro storitev ali kvaliteten produkt? Posel bo v tem primeru zagotovo izgubljen.

Nositi morate primerna oblačila

Ta morajo biti primerna panogi, v kateri poslujete, in trenutni situaciji, v kateri se znajdete. Vas čaka predstavitev pred množico gledalcev? Poskrbite, da se vaša oblačila ne bodo zlila z ozadjem. V tem primeru boste namreč morali nekoliko izstopati. Ste tik pred službenim intervjujem? Raziskave pravijo, da sta v tem primeru modra in črna najprimernejši barvi oblačil, medtem ko je oranžna absolutno odsvetovana. Vsakodnevnemu poslovnemu videzu seveda lahko dodate tudi osebni pridih: želite dati videz odločne, močne osebe? V tem primeru izberite temnejše barve.

Ne smete pretiravati z nakitom

V kolikor niste operna pevka ali plesalka v nočnem klubu, naj nakit na vašem vratu ali rokah nikakor ne izstopa,” svetuje izkušena karierna svetovalka Jean Baur, ki je svoje ostale nasvete o primernem videzu ob razgovorih za delo in poslovnih sestankih strnila tudi v svoji knjižni uspešnici The Essential Job Interview Handbook. Kot pravi, se bo v tem primeru sogovornik namreč lahko osredotočil zgolj na vaš nakit.

Vzravnajte hrbtenico

Dobra, vzravnana drža je znak samozavestnega in osredotočenega človeka. Naučite se sedeti vzravnano, z obema nogama na tleh. Ramena potisnite nazaj. Na ta način ne boste zgolj vzdrževali zdravega telesa ob dolgotrajnem sedenju, temveč tudi okolici dali vtis, da vas je vredno poslušati.

Uporabljajte primerne kretnje rok

Nič ni narobe, če si pri govoru pomagate s kretnjami rok. Prav nasprotno: na ta način boste svoj govor nekoliko oživeli. A pomembno je, da kretnje rok spremljajo tudi vaše besede.

Bodite nasmejani

Ne bodite namrščeni, saj boste sogovorcu ali sogovorcem tako dali vtis, da ste nesproščeni ali celo da nekaj skrivate. Naučite se sogovorca pogledati v oči in se ob tem tudi iskreno nasmejati.

Odločno stisnite roko

Verjetno ni nič bolj odbijajočega kot mlahav stisk roke ob prvem srečanju. Stisk rok naj bo vedno odločen, pospremi pa naj ga pogled v sogovorčeve oči ter iskren nasmeh.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje