Nasvet: kako se čim bolj učinkovito mrežiti na dogodkih

Dogodkov se udeležujemo iz različnih vzrokov. Pridobivanja kontaktov, priložnosti za razcvet svojega posla, iskanja novih kadrov ali pa zgolj zato, ker želimo prisotne spomniti na našo prisotnost v poslovnem svetu.
Nasvet: kako se čim bolj učinkovito mrežiti na dogodkih

Na dogodke se dobro pripravite (Vir slike: Picjumbo).

Keith Ferrazzi, avtor številnih knjig in ustanovitelj raziskovalnega in svetovalnega podjetja Ferrazzi Greenlight, je nekoč zapisal, da je mreženje ključ do uspeha v poslu. Do uspeha pa nas ne bo pripeljala zgolj izmenjava poslovnih vizitk.

Za začetek poglejmo, kaj sploh pomeni mreženje. V Slovarju slovenskega knjižnega jezika lahko preberemo, da gre za »vzpostavljanje in ohranjanje stikov, namenjenih izmenjavi informacij ter razvijanju poklicnih in družabnih interesov«, pri čemer dopušča tudi možnost spletnega mreženja.

Pri mreženju, pravi Andrew Sobel v svoji knjigi Power Relantionships, je kakovost pomembnejša od količine. Da bi lahko dosegli kakovostno mreženje, se moramo na dogodke ustrezno pripraviti.

Kdaj in kje so kakšni dogodki?

Ključ do novih poznanstev je udeležba na dogodkih, a kako jih izbrati? Hitro in učinkovito pot do iskanja le-teh nam ponujajo družabna omrežja. LinkedIn je ena od možnosti. Omrežje za profesionalce nudi možnost skupin, ki jih povezuje specifična industrija oziroma področje. V njih lahko najdemo predloge za dogodke, na katere bodo najverjetneje prišli pravi ljudje. Številne dogodke lahko najdemo tudi na največjem družabnem omrežju.

Z izbrano možnostjo, da se boste dogodka udeležili, boste ostalim dali vedeti, kje vas lahko na izbran dan najdejo. Na Facebookovem seznamu udeležencev lahko najdete tudi osebe, ki jih boste na dogodku lahko spoznali. Vpogled v prihajajoče dogodke v naši okolici nam da tudi Eventbrite. Izberite mesto, v katerem si želite udeležiti dogodkov, in sistem vam bo priskrbel nabor dogodkov. Ko prečešete splet, najdete primeren dogodek, lahko s pomočjo slovenskega iskalnika Datafy.it poiščete primerne poslovne kontakte. Izbrati morate industrijo, ki vas zanima, profil osebe, državo, iskalnik pa vam bo nato poiskal primerne kontakte. Preostane vam še nekaj minut brskanja po spletu, da najdete čim več dobrih informacij o osebi (osebah), ki si jo želite na izbranem dogodku spoznati.

Izdelajte načrt

Preden odidete na dogodek, premislite, katere so tiste stvari, ki jih lahko izpostavite med pogovorom s sogovorniki. Premislite tudi, o čem se želimo pogovarjati, kako lahko sogovornikom pomagate zdaj oziroma v prihodnosti. Bodite pripravljeni na vprašanja o vašem delu, zato si v mislih pripravite krajši sestavek, s katerim boste predstavili svoje delo. V mislih pa imejte, da ti dogodki niso ustvarjeni za prodajo, temveč odpiranju novih (poslovnih) priložnosti.

Pridite pripravljeni

Ne jemljite dogodkov kot priložnosti za druženje. To je nekakšna oblika poslovnega sestanka, na katerega se sicer vedno dobro pripravite. Prave povezave lahko vplivajo na pospešitev rasti vašega podjetja, hkrati pa lahko spodbudijo tudi ostale k iskanju priložnosti z vami. Preverite tudi pretekle dogodke istega organizatorja in preverite, kaj lahko vam kot podjetniku ponudijo. Preverite, ali imate z udeleženci kakšne skupne povezave. Skupni prijatelji vas bodo lažje predstavili z osebami, ki si jih želite spoznati.

Na dogodku spoznavajte nove ljudi

Kaj hitro se vam lahko zgodi, da se na dogodku zapletete v predolg pogovor z znanimi ljudmi. Namesto tega se raje opravičite in jih po dogodku ali ob kakšni drugi priložnosti povabite na kavo, vi pa se odpravite v lov po nove kontakte. Še pred dogodkom izdelajte načrt, koliko novih ljudi želite spoznati. Vsaj dve osebi bi morali spoznati. Izdelajte tudi okviren časoven načrt, koliko časa boste namenili novemu sogovorniku.

Kako narediti prvi korak?

Morda se vam zdi, da gre za najtežji korak, a je pravzaprav najlažji. Povprašajte jih, ali jim je všeč dogodek ali pa s čim se ukvarjajo, pogovor pa bo od tam kar sam od sebe stekel. Obnašajte se profesionalno, sprašujte in poslušajte sogovornika. Skakanje v besedo resnično ni profesionalno. Pri sebi imejte tudi poslovne vizitke. Raje jih vzemite več kot premalo.

Ne opravičujte se!

Sobel pravi, da je najlažji način spoznavanja določene osebe – nudenje pomoči. Kaj oseba potrebuje, česa ji manjka pa lahko ugotovimo zgolj z dobro opravljeno domačo nalogo. Ena od največjih napak, ki jih delamo na dogodkih, pravi Lynne Sarikas, vodja enega od ameriških MBA kariernih centrov, je, da se mnogi neizkušeni udeleženci dogodkov opravičujejo sogovornikom, ko jih prosijo za pomoč. »Počutijo se, kot da nekoga prosijo za uslugo. Ne razmišljajo, da so vredni časa, ki jim ga je namenil sogovornik, zato se opravičujejo.« Opravičevanje je namreč prepovedano, saj odraža pomanjkanje profesionalizma in samozavesti, hkrati pa je tudi moteče.

Konec dogodka ne pomeni konec dela

Mreženje se ne konča s koncem dogodka. Preverite izkupiček poslovnih vizitk, ki ste jih prejeli, zaženite računalnik, elektronsko pošto in LinkedIn ter najdite kontakte, ki ste jih spoznali. Mreženje je nenehen proces in, kot pravi definicija besede – zahteva tudi ohranjanje stikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Kakšne pasti se skrivajo za franšizami?

Vse več je govora o franšizah, ki naj bi podjetnemu posamezniku zagotovile hiter uspeh v podjetništvu. A kljub številnim prednostim, kot je na primer že uveljavljena blagovna znamka, tržna podpora in pomoč franšizodajalca, obstaja tudi nekaj pasti, ki jih ne smemo zanemariti. Preberite več >>

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Analiza trga je eden najpomembnejših korakov ob načrtovanju novega posla, manjkati pa ne sme niti ob merjenju učinkovitosti trenutnega poslovanja. Tržišče se namreč hitro spreminja, čemur morate prilagajati tudi svojo poslovno taktiko. Preberite več >>

9 načinov, kako lahko izboljšate samodisciplino

9 načinov, kako lahko izboljšate samodisciplino

Da bi bili uspešni pri zasledovanju ciljev, ki ste si jih postavili v poslovnem in zasebnem življenju, morate pri sebi razviti veščine samodiscipline. Predstavljamo vam nekaj napotkov, kako se lahko tega lotite. Preberite več >>

Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje