Podjetniki, se soočate z neodobravajočo okolico?

Že od nekdaj sanjate o tem, da bi postali direktor svojega lastnega podjetja, a vas pri tem ovira okolica, ki vaših načrtov ne odobrava? Se sprašujete o tem, kako prepričati prijatelje in družinske člane, da je podjetništvo tisto, kar vam je usojeno? Preberite nekaj nasvetov.
neodobravanje podjetništva

Človeku je težnja po odobravanju okolice nad njegovim početjem prirojena. Toda, kako ravnati v primeru, ko se odločimo, da bomo sledili svojim sanjam in ne načrtom naših prijateljev in družinskih članov, ti pa nas pri tem ne podpirajo, celo nasprotno – pri uresničevanju naših sanj nas celo zavirajo?

Gre za pogosto težavo podjetnikov, predvsem tistih, ki ustanavljajo svoje prvo podjetje. Preberite si nekaj nasvetov, kako premagati takšne ovire in kot podjetnik preživeti kljub neodobravanju okolice.

1. Ne prepirajte se.

Če se odločite, da boste naredili pomemben korak k uresničitvi svojih sanj in ustanovili lastno podjetje, se kaj hitro lahko zgodi, da boste pri tem naleteli na močno neodobravanje okolice. Vaša odločitev namreč lahko vpliva tudi na življenja drugih in to lahko pri njih povzroči nekaj zmede, na kar se bodo nekateri lahko odzvali z obsojanjem in obtoževanjem.

Bistveno je, da se na njihovo reakcijo ne odzovete burno, saj to lahko vodi zgolj v nadaljnje prepire, ki ne bodo imeli konca.

Okolici dokažite, da z vstopom v podjetništvo mislite resno. Dobro se pripravite – pred odprtjem lahko obiščete tudi naše pravno svetovanje.

2. Prijatelje in družinske člane aktivno vključite v svoje podjetje.

Lahko se zgodi, da kljub trudu, ki ga boste vložili v prepričevanje, njihovega mnenja ne boste spremenili. Zato raje poskusite na drug način: aktivno jih vključite v svoj posel, povprašajte jih za nasvete glede imena podjetja, prosite jih za kontakte njihovih znancev ali prijateljev, ki se prav tako ukvarjajo s podjetništvom, povabite jih na ogled svojih novih poslovnih prostorov ipd.

3. Obdajte se s pozitivno naravnanimi ljudmi.

Pogosto se zgodi, da smo obdani z družbo, ki naših potencialov ne razume in nam uspeha pravzaprav ne privošči. Prav zaradi tega je nujno, da dobro spoznate svoje prijatelje in ugotovite, ali so sploh vredni zaupanja. Družite se z ljudmi, ki vas bodo podpirali s svojim pozitivnim razmišljanjem, ki vas bodo ob morebitnem neuspehu spodbujali k nadaljevanju in ki vam bodo s svojimi nasveti omogočili, da svoje podjetje pripeljete do uspeha.

4. Ugotovite, ali ste iz pravega testa.

Neodobravanje okolice, s katerim se boste soočali kot novopečeni podjetnik, lahko vzamete kot odlično pripravo na kruti svet podjetništva. Pripravite se, da boste slišali neštete kritike, posmeh, primerjave z drugimi, uspešnejšimi podjetniki in podobno.

Prav nič drugače ne bo kasneje, ko boste vstopili na tržišče in postali trn v peti vašim konkurentom. Če boste zmogli nadzorovati svoja čustva že sedaj, ste na dobri poti k uspehu, v nasprotnem primeru pa vsaj veste, kje vas še čaka delo!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

9 korakov za dober ugled podjetja in pridobitev strank

Ugled vašega podjetja je njegova največja vrednost. V času, ko se informacije širijo s svetlobno hitrostjo, lahko vaš ugled zelo hitro pripomore k napredku poslovanja, ali pa ravno nasprotno: k njegovemu propadu. Naučite se strategij, da zaščitite dober ugled. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje