Facebook potrditev domene

Novost na Facebooku: potrjevanje domen. (Vir slike: Unsplash)

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene.
Facebook potrditev domene

Novost na Facebooku: potrjevanje domen. (Vir slike: Unsplash)

Na začetku leta 2017 so lahko tržniki oziroma upravljavci Facebook strani uredili oziroma spremenili opis vsake objavljene povezave. Ti časi so mimo.

Ko danes dodajate novo povezavo na Facebook, ne morete spremeniti ne naslova ne opisa (besedila pod naslovom). Oba elementa Facebook povzame iz metaopisa izbrane povezave. To vam lahko včasih povzroča nevšečnosti.

Facebook potrditev domene 1

Naslova in opisa povezave ne morete spreminjati. (Vir slike: Aggregate Blog)

Na srečo je Facebook pred kratkim predstavil novo funkcijo: potrditev domene (angl. domain verification). Po uspešni potrditvi lastništva domene lahko ponovno urejate in spreminjate informacije o povezavah na vašo spletno stran.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Kaj pomeni potrditev domene na Facebooku?

Potrditev domene vam omogoča, da potrdite lastništvo svoje domene v Facebookovi storitvi Upravitelj za podjetja (Business Manager).

Lastništvo nad domeno vam omogoča, da nadzorujete možnost urejanja svojih povezav in drugih vsebin. Tako lahko preprečite napačno in škodljivo uporabo svoje domene in zlonamernim posameznikom onemogočite širjenje zavajajočih informacij.

Na kratko: gre za še eno novo funkcijo, ki jo je Facebook razvil za bojevanje proti širjenju lažnih novic in drugih škodljivih vsebin.

Kako lahko preverite domeno v Upravitelju za podjetja?

1. korak: V Upravitelju za podjetja (Business Manager) kliknite na gumb Nastavitve podjetja (Business Settings), kot prikazuje fotografija.

Facebook potrditev domene 2

Kliknite na Nastavitve podjetja (Business Settings). (Vir slike: Aggregate Blog)

2. korak: Nato v meniju na levi izberite zavihek Domene (Domains).

Facebook potrditev domene 3

Kliknite na Domene (Domains). (Vir slike: Aggregate Blog)

3. korak: Kliknite na gumb Dodaj (Add New Domains) in vnesite ime svoje domene v pojavno okno.

Facebook potrditev domene 4

Vnesite ime svoje domene. (Vir slike: Aggregate Blog)

4. korak: Svojo domeno lahko dokončno potrdite na dva načina:

  1. Dodajte tekstovni DNS vnos (angl. DNS TXT entry) v svoj DNS zapis (angl. DNS record).
  2. Naložite HTML datoteko, ki jo je pripravil Facebook, v imenik svoje spletne strani (angl. web directory).

Navodila za oba načina so na voljo v okviru Upravljavca za podjetja, po mnenju poznavalcev pa je druga možnost bolj enostavna:

  1. Na svoj računalnik prenesite HTML datoteko za potrditev domene.
  2. Naložite to datoteko v korenski imenik (angl. root directory) svoje spletne strani.
  3. Po uspešni naložitvi kliknite gumb Potrdi (Verify) na dnu zavihka v Upravljavcu za podjetja.
  4. HTML datoteke za potrditev ne odstranjujte iz imenika svoje spletne strani, saj Facebook občasno preverja lastništvo nad domenami.
Facebook potrditev domene 5

Potrditev domene s HTML datoteko za potrditev. (Vir slike: Aggregate Blog)

S svojimi potrjenimi domenami lahko povežete več Facebook strani.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Potrdite svojo domeno!

Facebook je pred časom zaradi možnosti zlorab onemogočil funkcijo spreminjanja in urejanja naslovov in opisov povezav, objavljenih na družabnem omrežju. Zdaj je ta funkcija ponovno na voljo – vendar le za lastnike potrjenih domen.

Izkoristite novost in še danes potrdite svoje domene! Tako boste lahko takoj začeli ponovno urejati naslove in opise povezav ter tako pritegnili več potencialnih kupcev.

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki