Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene.
Facebook potrditev domene

Novost na Facebooku: potrjevanje domen. (Vir slike: Unsplash)

Na začetku leta 2017 so lahko tržniki oziroma upravljavci Facebook strani uredili oziroma spremenili opis vsake objavljene povezave. Ti časi so mimo.

Ko danes dodajate novo povezavo na Facebook, ne morete spremeniti ne naslova ne opisa (besedila pod naslovom). Oba elementa Facebook povzame iz metaopisa izbrane povezave. To vam lahko včasih povzroča nevšečnosti.

Facebook potrditev domene 1

Naslova in opisa povezave ne morete spreminjati. (Vir slike: Aggregate Blog)

Na srečo je Facebook pred kratkim predstavil novo funkcijo: potrditev domene (angl. domain verification). Po uspešni potrditvi lastništva domene lahko ponovno urejate in spreminjate informacije o povezavah na vašo spletno stran.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Kaj pomeni potrditev domene na Facebooku?

Potrditev domene vam omogoča, da potrdite lastništvo svoje domene v Facebookovi storitvi Upravitelj za podjetja (Business Manager).

Lastništvo nad domeno vam omogoča, da nadzorujete možnost urejanja svojih povezav in drugih vsebin. Tako lahko preprečite napačno in škodljivo uporabo svoje domene in zlonamernim posameznikom onemogočite širjenje zavajajočih informacij.

Na kratko: gre za še eno novo funkcijo, ki jo je Facebook razvil za bojevanje proti širjenju lažnih novic in drugih škodljivih vsebin.

Kako lahko preverite domeno v Upravitelju za podjetja?

1. korak: V Upravitelju za podjetja (Business Manager) kliknite na gumb Nastavitve podjetja (Business Settings), kot prikazuje fotografija.

Facebook potrditev domene 2

Kliknite na Nastavitve podjetja (Business Settings). (Vir slike: Aggregate Blog)

2. korak: Nato v meniju na levi izberite zavihek Domene (Domains).

Facebook potrditev domene 3

Kliknite na Domene (Domains). (Vir slike: Aggregate Blog)

3. korak: Kliknite na gumb Dodaj (Add New Domains) in vnesite ime svoje domene v pojavno okno.

Facebook potrditev domene 4

Vnesite ime svoje domene. (Vir slike: Aggregate Blog)

4. korak: Svojo domeno lahko dokončno potrdite na dva načina:

  1. Dodajte tekstovni DNS vnos (angl. DNS TXT entry) v svoj DNS zapis (angl. DNS record).
  2. Naložite HTML datoteko, ki jo je pripravil Facebook, v imenik svoje spletne strani (angl. web directory).

Navodila za oba načina so na voljo v okviru Upravljavca za podjetja, po mnenju poznavalcev pa je druga možnost bolj enostavna:

  1. Na svoj računalnik prenesite HTML datoteko za potrditev domene.
  2. Naložite to datoteko v korenski imenik (angl. root directory) svoje spletne strani.
  3. Po uspešni naložitvi kliknite gumb Potrdi (Verify) na dnu zavihka v Upravljavcu za podjetja.
  4. HTML datoteke za potrditev ne odstranjujte iz imenika svoje spletne strani, saj Facebook občasno preverja lastništvo nad domenami.
Facebook potrditev domene 5

Potrditev domene s HTML datoteko za potrditev. (Vir slike: Aggregate Blog)

S svojimi potrjenimi domenami lahko povežete več Facebook strani.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Potrdite svojo domeno!

Facebook je pred časom zaradi možnosti zlorab onemogočil funkcijo spreminjanja in urejanja naslovov in opisov povezav, objavljenih na družabnem omrežju. Zdaj je ta funkcija ponovno na voljo – vendar le za lastnike potrjenih domen.

Izkoristite novost in še danes potrdite svoje domene! Tako boste lahko takoj začeli ponovno urejati naslove in opise povezav ter tako pritegnili več potencialnih kupcev.

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje