Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov. (Vir slike: Pixabay)
Oblike ponovnega trženja z Googlom
Obiskovalce naših spletnih strani in uporabnike mobilnih aplikacij lahko ponovno povabimo na različne načine:
- Standardno ponovno trženje: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, medtem ko brskajo po drugih spletnih straneh in ko uporabljajo aplikacije Googlovega prikaznega omrežja.
- Dinamično ponovno trženje: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase za tiste izdelke ali storitve, ki so si jih ogledali na naši spletni strani.
- Ponovno trženje za aplikacije za mobilne naprave: Uporabnikom aplikacij ali spletne strani za mobilne naprave prikazujemo oglase, ko uporabljajo druge aplikacije za mobilne naprave ali brskajo po drugih spletnih straneh za mobilne naprave.
- Seznami za ponovno trženje za oglase v iskalnem omrežju: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, ko o izdelkih ali storitvah iščejo informacije na google.si, ko so zapustili našo spletno stran.
- Ponovno trženje video oglasov: Uporabnikom, ki so imeli interakcije z našimi YouTube videi ali YouTube kanalom, prikazujemo oglase, ko brskajo po spletni strani YouTube ali aplikacijah prikaznega omrežja.
Kako nastavimo ponovno trženje v Googlovem oglaševalskem programu Ads?
Ponovno trženje v programu Ads nastavimo v treh korakih.
- Koda za ponovno trženje na spletno stran: Najprej je treba na vse podstrani naše spletne strani dodati del kode, ki ga dobimo v programu Ads. Če ima naša spletna stran isto nogo na vseh podstraneh, del kode umestimo samo v nogo;
- Seznami za ponovno trženje: Ustvarimo enega ali več seznamov za vsako izmed podstrani na spletni strani. Z oglasi lahko zasledujemo na primer tiste obiskovalce, ki so si ogledali podstran z našim novim izdelkom. Delček kode omogoči programu Ads, da shrani te obiskovalce oziroma ID piškotka v seznam »Nov izdelek«.
- Oglasne kampanje za ponovno trženje, ki uporabljajo sezname: Ustvarimo oglasno kampanjo z oglasi z določenim prodajnim sporočilom za ta izdelek. Ti oglasi se bodo prikazovali samo obiskovalcem na seznamu »Nov izdelek«, medtem ko bodo brskali po drugih spletnih straneh.
Za nastavitev dinamičnega ponovnega trženja so potrebni še dodatni koraki, da so oglasne kampanje še učinkovitejše.
Remarketing zahteva kar nekaj načrtovanja, oblikovanja oglasov in prilagajanja raznih nastavitev, toda na dolgi rok se časovna in stroškovna investicija v tovrstno oglaševanje vsekakor izplačata. V naslednjem prispevku bom podala nekaj nasvetov za ustvarjanje vaše remarketing oglasne kampanje, da bo vaš začetek s ponovnim trženjem enostavnejši.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.