Oblike in nastavitev ponovnega trženja

V prejšnjem prispevku smo spoznali razloge, zakaj v trženjske strategije vključiti to učinkovito metodo pospeševanja prodaje. Tokrat se bomo poglobili v načine ponovnega trženja z Googlom in njegovo nastavitev v treh korakih.
Google prepoved blockchain

Tudi Google onemogoča oglaševanje kriptovalut in povezanih projektov. (Vir slike: Pixabay)

Oblike ponovnega trženja z Googlom

Obiskovalce naših spletnih strani in uporabnike mobilnih aplikacij lahko ponovno povabimo na različne načine:

  • Standardno ponovno trženje: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, medtem ko brskajo po drugih spletnih straneh in ko uporabljajo aplikacije Googlovega prikaznega omrežja.
  • Dinamično ponovno trženje: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase za tiste izdelke ali storitve, ki so si jih ogledali na naši spletni strani.
  • Ponovno trženje za aplikacije za mobilne naprave: Uporabnikom aplikacij ali spletne strani za mobilne naprave prikazujemo oglase, ko uporabljajo druge aplikacije za mobilne naprave ali brskajo po drugih spletnih straneh za mobilne naprave.
  • Seznami za ponovno trženje za oglase v iskalnem omrežju: Obiskovalcem, ki so že obiskali našo spletno stran, prikazujemo oglase, ko o izdelkih ali storitvah iščejo informacije na google.si, ko so zapustili našo spletno stran.
  • Ponovno trženje video oglasov: Uporabnikom, ki so imeli interakcije z našimi YouTube videi ali YouTube kanalom, prikazujemo oglase, ko brskajo po spletni strani YouTube ali aplikacijah prikaznega omrežja.

Kaj je ponovno trženje?

Kako nastavimo ponovno trženje v Googlovem oglaševalskem programu Ads?

Ponovno trženje v programu Ads nastavimo v treh korakih.

  • Koda za ponovno trženje na spletno stran: Najprej je treba na vse podstrani naše spletne strani dodati del kode, ki ga dobimo v programu Ads. Če ima naša spletna stran isto nogo na vseh podstraneh, del kode umestimo samo v nogo;
  • Seznami za ponovno trženje: Ustvarimo enega ali več seznamov za vsako izmed podstrani na spletni strani. Z oglasi lahko zasledujemo na primer tiste obiskovalce, ki so si ogledali podstran z našim novim izdelkom. Delček kode omogoči programu Ads, da shrani te obiskovalce oziroma ID piškotka v seznam »Nov izdelek«.
  • Oglasne kampanje za ponovno trženje, ki uporabljajo sezname: Ustvarimo oglasno kampanjo z oglasi z določenim prodajnim sporočilom za ta izdelek. Ti oglasi se bodo prikazovali samo obiskovalcem na seznamu »Nov izdelek«, medtem ko bodo brskali po drugih spletnih straneh.

Za nastavitev dinamičnega ponovnega trženja so potrebni še dodatni koraki, da so oglasne kampanje še učinkovitejše.

Remarketing zahteva kar nekaj načrtovanja, oblikovanja oglasov in prilagajanja raznih nastavitev, toda na dolgi rok se časovna in stroškovna investicija v tovrstno oglaševanje vsekakor izplačata. V naslednjem prispevku bom podala nekaj nasvetov za ustvarjanje vaše remarketing oglasne kampanje, da bo vaš začetek s ponovnim trženjem enostavnejši. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google Ads. Preberite več >>

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Oznake: , ,