Google Adwords, ponovno trženje

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje. (Vir slike: Pixabay)

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Ste že opazili, da ko ste obiskali eno spletno stran ali uporabili aplikacijo na pametnem telefonu, so vam sledili oglasi za točno tisti izdelek, ki ste si ga ogledovali na tisti strani?
Google Adwords, ponovno trženje

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje. (Vir slike: Pixabay)

S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani. Metoda se imenuje retargeting (tudi remarketing) oz. ponovno trženje.

Kako deluje?

Ko uporabnik pride na spletno stran, se ustvari piškotek, s pomočjo katerega lahko ciljamo z oglasi na drugih obiskanih spletnih straneh, ki so del Googlovega prikaznega omrežja. Oglase lahko uporabniki vidijo tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani.

Retargeting ali remarketing – v čem se razlikujeta?

Za metodo ponovnega trženja uporabljamo dva izraza: retargeting in remarketing. Prvi je opis za sledenje s spletnimi oglasi. Lepota retargetinga se kaže v tem, da ga nastavimo v oglaševalskih mrežah Ads, AdBrite in podobnih, s čimer dostopamo do milijonov spletnih strani.

Izraz remarketing pa običajno uporabimo, ko govorimo o pospeševanju prodaje z elektronskimi sporočili in načinih zniževanja zapustitve košaric v spletnih trgovinah. Google sicer v svojih gradivih uporablja izraz remarketing za tisto, kar se običajno uporablja za aktivnosti retargetinga.

Zakaj sploh uporabiti ponovno trženje?

Metoda je učinkovita ne glede na to, kateri cilj zasledujemo: povečanje prodaje, povpraševanj ali prepoznavnost blagovne znamke. Statistike so pokazale, da si s ponovnim trženjem lahko povrnemo investicijo v oglaševanje.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Razlogi za uporabo metode ponovnega trženja

  • Uporabnike dosežemo v pravem trenutku: Ko uporabnik obišče spletno stran in si na njej ogleduje izdelke, je že v nakupnem procesu, torej pripravljen na nakup. Primeren trenutek nastopi, ko išče izdelek, obiskuje druge spletne strani in uporablja aplikacije za mobilne naprave.
  • Seznami uporabnikov za doseganje ciljev: Sezname uporabnikov lahko popolnoma prilagodimo našim ciljem. Ustvarimo lahko na primer seznam »Uporabniki, ki so prispeli na pristajalno stran e-vodiča, a ga niso prenesli« in jim sledimo na drugih straneh z oglasi za prenos e-vodiča.
  • Velik doseg: Znotraj oglaševalskih programov lahko dosežemo uporabnike na več kot dveh milijonih spletnih strani po vsem svetu in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega prikaznega omrežja.
  • Učinkovito določanje cen: Z uporabo samodejnih strategij ponudb lahko vodimo uspešne oglaševalske kampanje. S programom Ads sproti prilagajamo optimalno ponudbo za uporabnika, ki vidi oglas, in tako poskušamo z najboljšo ceno zmagati v dražbi oglasov.
  • Ustvarjanje oglasov je preprosto: Z uporabo preprostega orodja za ustvarjanje oglasov lahko povsem brezplačno pripravimo serijo tekstovnih, slikovnih ali video oglasov.
  • Pregled nad spletnimi stranmi z našimi oglasi: Znotraj programa imamo vpogled v spletne strani, kjer se naši oglasi prikazujejo, in v zneske, ki jih plačujemo.

Sledite mi tudi prihodnjič, ko si bomo ogledali več načinov ponovnega trženja z Googlovim Ads sistemom in postopek nastavitve.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Več >

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Več >

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Več >

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Kako učinkovito strukturiramo Ads račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu Ads. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Več >

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Več >

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Ustvarite več konverzij z Ads Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google Ads. Več >

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Več >

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Več >

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Kako spremembe na Google Ads obrniti sebi v prid?

Google je v zadnjih mesecih precej spremenil pravila igre oglaševanja. Odstranitev oglasov z desne strani, ki so postali večji in lahko vsebujejo večje število znakov, spremenjena pravila v prikaznem omrežju in ponudba, prilagojena za vsako napravo posebej, predstavljajo le nekaj letošnjih sprememb. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki