Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje. (Vir slike: Pixabay)
S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani. Metoda se imenuje retargeting (tudi remarketing) oz. ponovno trženje.
Kako deluje?
Ko uporabnik pride na spletno stran, se ustvari piškotek, s pomočjo katerega lahko ciljamo z oglasi na drugih obiskanih spletnih straneh, ki so del Googlovega prikaznega omrežja. Oglase lahko uporabniki vidijo tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani.
Retargeting ali remarketing – v čem se razlikujeta?
Za metodo ponovnega trženja uporabljamo dva izraza: retargeting in remarketing. Prvi je opis za sledenje s spletnimi oglasi. Lepota retargetinga se kaže v tem, da ga nastavimo v oglaševalskih mrežah Ads, AdBrite in podobnih, s čimer dostopamo do milijonov spletnih strani.
Izraz remarketing pa običajno uporabimo, ko govorimo o pospeševanju prodaje z elektronskimi sporočili in načinih zniževanja zapustitve košaric v spletnih trgovinah. Google sicer v svojih gradivih uporablja izraz remarketing za tisto, kar se običajno uporablja za aktivnosti retargetinga.
Zakaj sploh uporabiti ponovno trženje?
Metoda je učinkovita ne glede na to, kateri cilj zasledujemo: povečanje prodaje, povpraševanj ali prepoznavnost blagovne znamke. Statistike so pokazale, da si s ponovnim trženjem lahko povrnemo investicijo v oglaševanje.
Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?
Razlogi za uporabo metode ponovnega trženja
- Uporabnike dosežemo v pravem trenutku: Ko uporabnik obišče spletno stran in si na njej ogleduje izdelke, je že v nakupnem procesu, torej pripravljen na nakup. Primeren trenutek nastopi, ko išče izdelek, obiskuje druge spletne strani in uporablja aplikacije za mobilne naprave.
- Seznami uporabnikov za doseganje ciljev: Sezname uporabnikov lahko popolnoma prilagodimo našim ciljem. Ustvarimo lahko na primer seznam »Uporabniki, ki so prispeli na pristajalno stran e-vodiča, a ga niso prenesli« in jim sledimo na drugih straneh z oglasi za prenos e-vodiča.
- Velik doseg: Znotraj oglaševalskih programov lahko dosežemo uporabnike na več kot dveh milijonih spletnih strani po vsem svetu in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega prikaznega omrežja.
- Učinkovito določanje cen: Z uporabo samodejnih strategij ponudb lahko vodimo uspešne oglaševalske kampanje. S programom Ads sproti prilagajamo optimalno ponudbo za uporabnika, ki vidi oglas, in tako poskušamo z najboljšo ceno zmagati v dražbi oglasov.
- Ustvarjanje oglasov je preprosto: Z uporabo preprostega orodja za ustvarjanje oglasov lahko povsem brezplačno pripravimo serijo tekstovnih, slikovnih ali video oglasov.
- Pregled nad spletnimi stranmi z našimi oglasi: Znotraj programa imamo vpogled v spletne strani, kjer se naši oglasi prikazujejo, in v zneske, ki jih plačujemo.
Sledite mi tudi prihodnjič, ko si bomo ogledali več načinov ponovnega trženja z Googlovim Ads sistemom in postopek nastavitve.
Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.