Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate.
Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords (Vir slike: dorimedia.nz)

Trik št. 1: Kombinirajte oglaševanje blagovne znamke in željenih ključnih besed

Google AdWords pri določanju cene oglaševanja na klik (angl. Cost per Click ali CPC) uporablja poseben algoritem, s katerim oceni kakovost spisanega oglasa (angl. Quality Score). Višja kot je ocena za oglas, nižja bo cena na klik.

Vaš cilj je torej povišati oceno kakovosti za vaš oglas. To lahko storite z vključitvijo svoje blagovne znamke v oglas. Na ta način boste ustvarili zelo relevanten oglas z visoko oceno kakovosti. Potencialni potrošniki bodo namreč ob ogledu vašega oglasa takoj ugotovili, za katero podjetje gre, saj ga najverjetneje poznajo že od prej.

Ker pa seveda ne želite targetirati zgolj tistih uporabnikov Googlovega iskalnika, ki vas že poznajo, je dobro, da v oglase poleg informacij o blagovni znamki vključite tudi kombinacijo željenih ključnih besed. Primer: namesto “neon flip flops” tako raje vpišite “hawaianas neon flip flops”.

AdWords delavnica

Trik št. 2: Izkoristite prednosti natančnih nastavitev glede na lokacijo iskanja

Namesto da bi ugibali, katere regije vašemu poslu prinašajo največ dobička, v nastavitvah v Google AdWords izberite zavihek “Dimensions Tab” in kliknite na geografski pogled.

Na ta način boste natančno videli, kakšne rezultate dosegajo vaši oglasi glede na državo, regijo, posamezno mesto in podobno. Ugotovite, katere metrike imajo zabeležene najvišje konverzije in vam posledično prinašajo največ dobička. Prav to so namreč regije, ki jim želite posvetiti večji del svojega oglaševalskega proračuna.

“Dimensions Tab” v Google AdWords. (Vir slike: madetoengage.com)

Trik št. 3: Poigrajte se z nastavitvami glede jezika

Če se osredotočimo na primer Združenih držav Amerike, hitro vidimo, da kar dvajset odstotkov prebivalcev, torej eden od petih, pri sporazumevanju v domačem okolju ne uporablja angleščine. Podobni odstotki veljajo za precej držav. Da ne bi zamudili velike priložnosti in izpustili takšnega tržišča, je priporočljivo, da oglaševanje v Google AdWords prilagodite tudi za takšne uporabnike interneta.

V nastavitvah zato ročno določite, da se bodo vaši oglasi prikazovali tudi uporabnikom, ki so si v Googlu kot primarni jezik nastavili jezik, ki ne velja za uradnega (primer: španščina ali francoščina v angleško govoreči državi).

Seveda ni nujno, da ob tem dodajate tudi prevode oglasov, prevode spletnih strani in podobno. Če uporabnik vašega oglasa zaradi nepoznavanja jezika ne bo razumel in si ga ne bo želel ogledati, nanj preprosto ne bo kliknil.

Primer angleškega oglasa, ki se prikaže špansko govorečemu uporabniku interneta. (Vir slike: WordStream)

Trik št. 4: Uporabite metodo ponovnega trženja

Če ugotavljate, da eden izmed oglasov dosega slabe rezultate, a imate glede njegovega potenciala dober občutek, lahko v Google AdWords poizkusite metodo ponovnega trženja (angl. Remarketing). To storite v zavihku “Targeting”, in sicer z izbiro opcije “Target and Bid”.

Na ta način se bo vaš oglas prikazoval zgolj tistim uporabnikom spleta, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran. Zelo verjetno gre za ljudi, ki jih vaša ponudba zanima ali jih je zanimala v preteklosti.

Z remarketingom ponovno nagovorite obiskovalce svojih spletnih strani. (Vir slike: WordStream)

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic kreiranja Adwords računa. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, na katerem boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Pridite na MP dogodek: Google AdWords >>

Vir: WordStream

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje