Odgovor strokovnjaka: Kaj pravzaprav predstavlja kratica PR?

Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.
Vprašanje:
Danes se veliko govori o tem, da podjetje potrebuje dober PR. Kaj pravzaprav to pomeni? Se mi splača nekoga zaposliti zgolj zato, da bo podjetje imelo dober PR?
Odgovor:
PR (“public relations”) je angleška kratica, ki predstavlja odnose z javnostmi. Gre za vzpostavljanje trajnih odnosov med podjetjem in okoljem na podlagi dvosmerne komunikacije z deležniki podjetja. Ponavadi gre za obstoječe in potencialne kupce, govorimo pa lahko tudi o medijih, zaposlenih, sindikatih, lokalnih skupnostih, ipd.
Dosledno, strokovno in skrbno načrtovano izvajanje PR aktivnosti pripomore k ugledu podjetja. Danes, ko so razmere na trgu zaostrene, razlike med produkti in storitvami pa zaradi hudega pritiska konkurence vse manjše, razliko v odnosu do konkurentov ustvarjajo pred nekaj časa še elementi, ki so jih podjetja v preteklosti še popolnoma zanemarjala. To je lahko odnos do kupcev, način poslovne komunikacije, poslovna urejenost zaposlenih in v veliki meri tudi ugled podjetja.
Več o tem, kako PR pripomore k boljšemu poslovanju podjetja si preberite v članku PR za večjo konkurenčnost
Ko je podjetje v začetnih fazah rasti ponavadi to področje vsaj delno opravlja direktor sam, z rastjo organizacije pa je priporočljivo, da se funkcija zaradi višje strokovnosti prenese na profesionalca. Najbolj pomembno pri vsem tem je, da ne glede na to ali razmišljate o zaposlitvi PR-ovca ali o najemu PR agencije – človek, ki vam bo delal PR mora biti strokovnjak na svojem področju. Ne zadovoljite se z nič manj.
————————————————————————————————————————-
Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!