Odgovor strokovnjaka: Pridobitev zasedene spletne domene

Ustanovili ste podjetje, morda celo registrirali blagovno znamko, a .com različica vaše firme je na spletu že zasedena. Kako lahko pridobite .com domeno, čeprav je že zasedena vam bomo pojasnili v spodnjem prispevku.
odgovor strokovnjaka

Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.

Gre za zelo praktično vprašanje, ki ni urejeno v nobeni zakonodaji in se ga je treba zato lotiti zelo praktično in taktično.

Če je domena registrirana v isti državi kot vaše podjetje, se je najlažje zateči k stari dobri logiki in lastnika domene enostavno kontaktirati. Ustaljena praksa je takšna, da boste morali domeno od lastnika odkupiti. Cena lahko močno variira in je močno odvisna od prodajalca in od interesa kupca. Za odkup domene od slovenskega lastnika je ponavadi potrebno odšteti od 500 do 1000 evrov.

Če je domena registrirana v tuji državi, je pridobitev domene praviloma bolj zakomplicirana. Zadeve se lahko lotite po klasični poti in lastnika enostavno kontaktirate. Ponavadi je smotrno lastnika kontaktirati preko lokalne telefonske številke. Ne le zaradi stroškov klica, temveč predvsem zato, da lastnik ne bo mnenja, da gre za prevaro. Vredno je premisliti tudi o tem, da si poiščete lokalnega posrednika. Ta se bo v vašem imenu s prodajalcem dogovoril za odkup.

In če imate registrirano blagovno znamko?

V kolikor imate registrirano blagovno znamko, domena pa je že zasedena, vam dejstvo, da ste znamko registrirali ne pomaga pri tem, da bi pridobili samo domeno. Vendar pa vam registracija omogoča, da drugi ne smejo uporabljati vaše blagovne znamke. Zdi se, da je to isto, vendar ni. Ob registraciji blagovne znamke je eden izmed pogojev ta, da se blagovna znamka bistveno razlikuje in je bistveno razpoznavna. V kolikor že obstaja domena s takšnim imenom pred vašo registracijo, se zna zgoditi, da vam bo že sama registracija zavrnjena, saj ne bo izpolnjen pogoj razpoznavnosti.

Drug razlog, zakaj vam registracija blagovne znamke ne poda pravice do domene.com, je v tem, da so blagovne znamke omejene na posamezne kategorije in industrije. Na primer: neko podjetje, ki se ukvarja s teksilom je kupilo domeno SuperSoft.com. Čez par let nastane novo podjetje na trgu pralnih praškov z istim imenom, ki svojo blagovno znamko registrira. Četudi imena SuperSoft prvo podjetje ni registriralo, gre za dve ločeni panogi, kjer blagovni znamki nista zamenljivi. Zato drugemu podjetju ni mogoče odvzeti te domene le zato, ker je registriralo blagovno znamko.

Bistveno pri zasedenih domenah je torej to, da ste pri tem nadvse praktični. Do lastnika pristopite kot do potencialnega poslovnega partnerja in mu ponudite pošteno ceno. V večini primerov boste uspešni. Ne glede na vaš pravni status in registracijo vašega podetja, vam pravo blagovnih znamk pri zagotavljanju .com domene ne more pomagati. Kljub temu pa vam dejstvo, da ste registrirali blagovno znamko, lahko pomaga pri tem, da si izborite varstvo zoper tistega, ki v slabi veri izkorišča ime vašega podjetja. Če bo to počel s .com domeno, boste morda celo uspeli na sodišču.

Iščete pravno pomoč? Preverite naše pravno svetovanje >>

Vir: SecureYourTrademark

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

Odgovor strokovnjaka: popoldanski s.p. in soglasje delodajalca

V tokratni rubriki obravnavamo vprašanje stranke, ki jo je zanimalo, ali mora o odprtju popoldanskega s.p. obvestiti svojega delodajalca. Raziskali smo, kako je to področje urejeno v Zakonu o delovnih razmerjih.   Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo, ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali imam lahko s.p. tudi za 4 ure?

Odgovor strokovnjaka: ali imam lahko s.p. tudi za 4 ure?

Tokrat v rubriki  odgovarjamo na vprašanje enega naših bralcev, ki ga je zanimalo ali je mogoče odpreti s.p. za 4 ure in pogoji, ki jih je v tem primeru potrebno izpolniti. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za polovični delovni čas

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za polovični delovni čas

Tokrat v rubriki odgovarjamo na vprašanje bralke našega portala, na temo prispevkov za invalidsko in pokojninsko zavarovanje. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Odgovor strokovnjaka: Prihodkovna meja pri normirancih

Tokratna rubrika Odgovor strokovnjaka bo namenjena podjetnikom, ki svojo davčno osnovo ugotavljajo z upoštevanjem normiranih odhodkov, t. i. normirancem. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje