Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Čakanje na pravi trenutek se nikoli ne obrestuje, vam bodo rekli podjetniki. To ne pomeni, da je produkt priporočljivo lansirati na trg takrat, ko še sploh ni pripravljen (niti ne vi), temveč, da ne čakate na popolnost.
Podjetniki svetujejo: kdaj in kako začeti?

Ne čakajte na popolnost (Vir slike: Startupstockphotos).

»Če želite zagnati svoj posel, čakate na pravi trenutek – ki najverjetneje nikoli ne bo prišel,« pravi Michelle Messenger, ki je svoj posel zagnala pred več kot 17. leti. Svetuje, da ne čakate na popolnost, temveč se lotite dela. »Ko sem začela s svojim poslom, so sledila leta neuspehov. A 17 let pozneje, sem močna.«

Z mreženjem lahko pridete daleč

»Moj glavni nasvet za podjetnike je nenehno mreženje, tako prek spleta kot tudi v resničnem življenju. Vedno se povezujem z ljudmi. Lahko rečete temu karma, a deluje in občutek je dober,« pravi Rick Sloboda, ki je znan pisec besedil in vsebinski strateg. Sloboda si večkrat mesečno vzame čas za svoje znance, jih povabi na kavo in tako ohranja stike.

Od 100 dolarjev do 20 milijonov

Nellie Akalp, ki je serijska podjetnica in direktorica podjetja CorpNet, je leta 1997 prvič stopila na podjetniško pot. Takrat je imela v žepu zgolj 100 dolarjev, podjetje pa je osem let pozneje prodala za vrtoglavih 20 milijonov dolarjev.

Ne ozirajte se na konkurenco, saj vas bo to pokopalo

Podjetje CorpNet, na čelu katerega je danes, velja za eno najhitreje rastočih zasebnih podjetij v ZDA. »Novim podjetnikom bi svetovala, naj se ne osredotočajo preveč na konkurenco, temveč na nišo, znotraj katere delujejo in želijo izstopati. Ko smo začenjali z našim drugim poslom, smo preveč razmišljali o konkurenci.

Mislili smo, da jo lahko premagamo le z večjim finančnim vložkom. To nas je izčrpavalo in videti je bilo, kot da bomo morali zapreti svoja vrata. Tik pred tem smo se odločili umakniti 90 odstotkov oglasov in videli, kaj bo. Na naše zadovoljstvo smo uspeli privabiti enak organski obisk spletne strani kot z oglaševanjem. Kmalu smo postali dobičkonosno podjetje, ki še danes stoji in se uvrstili na najprestižnejše sezname!«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

Želite biti bolj produktivni? Znebite se škodljivih navad

Želite biti bolj produktivni? Znebite se škodljivih navad

Večja produktivnost ni posledica večje količine dela, temveč pametnejšega delovanja in izkoriščanja vsakega dne. Zastavljeni cilj opraviti več v krajšem času boste lažje dosegli, če se boste znebili slabih navad, ki jih predstavljamo skupaj z nasveti, kako jih premagati. Preberite več >>

Podjetniki z razvito čustveno inteligenco so uspešnejši

Podjetniki z razvito čustveno inteligenco so uspešnejši

Čustvena inteligenca igra zelo pomembno funkcijo v življenju posameznika. Ta vpliva na sposobnost navezovanja pristnih stikov z drugimi in ustvarjanja kakovostnih odnosov. Znanost pa čedalje bolj ugotavlja, da čustvena inteligenca ni pomembna le v zasebnem življenju; izreden pomen ima tudi na podjetniški uspeh. Preberite več >>

Kako pripraviti dobro prezentacijo?

Kako pripraviti dobro prezentacijo?

Če nameravate nastopati pred javnostjo, da bi predstavili določeno tematiko, se morate pred tem dobro pripraviti, če želite, da boste želeno sporočilo predali kar najbolj učinkovito. Podajamo vam nekaj napotkov, kako oblikovati prezentacijo, ki bo zanimiva za poslušalce. Preberite več >>

9 največjih izzivov, s katerimi se spopadajo (mladi) podjetniki

9 največjih izzivov, s katerimi se spopadajo (mladi) podjetniki

Če ste se odločili za podjetniško pot, so izzivi nekaj, kar sodi zraven. Nanje morate biti pripravljeni, poleg tega pa morate vedeti tudi to, kako se jih boste lotili. Predstavljamo vam seznam 9 izzivov, s katerim se več ali manj spopadajo vsi podjetniki, in napotke, kako jih premagati. Preberite več >>

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Odpirate podjetje? Pripravite se na davčno oddajo podatkov

Pri samem postopku ustanovitve podjetja se bodoči podjetniki med drugim soočijo tudi z vprašanji o poslovnih prostorih, kapitalskih naložbah, povezanih osebah ipd. Odgovore na ta in še nekatera druga vprašanja je treba imeti že pri samem postopku ustanovitve s.p. ali druge oblike gospodarske družbe, ko se prvič oddaja davčne podatke. Preberite več >>

Oznake: