Podjetniški nasveti svetovno znanih podjetnikov

Vsi podjetniki, ki so danes svetovno znani, so bili enkrat na začetku svoje poti. Takrat so se tako kot vsi začetniki soočali z mnogimi vprašanji in preprekami ter na podlagi pridobljenih izkušenj vlekli nadaljnje poteze. Česa se lahko naučite od njih?
Uspešni podjetniki (Vir: Pixabay)

Uspešni podjetniki (Vir: Pixabay)

Biti uspešen podjetnik marsikdaj pomeni učiti se od tistih, ki so že dosegli zastavljene cilje. Imeti ob sebi že uveljavljenega podjetnika, od katerega se lahko učite, je neprecenljivo. Vseeno pa vsak nima te možnosti. Za vse tiste smo zbrali nekaj nasvetov, ob upoštevanju katerih boste lahko na svoji podjetniški poti (še) bolj učinkoviti.

Preizkušajte se

Richard Branson pravi, da je njegova največja motivacija, da si vedno postavlja nove izzive. Na življenje gleda kot na šolo, v kateri se vsi neprestano učimo in izboljšujemo. Tak pogled na življenje lahko pri doseganju poslovnih ciljev pomaga tudi vam.

Delajte tisto, kar vas veseli

Podjetništvo je področje, ki zahteva veliko časa in truda. Da bi bili lažje kos vsem izzivom, ki vam lahko pridejo na pot, je nujno, da se odločite za delovanje na področju, ki vas veseli in navdihuje. Tudi ustanovitelj podjetja Apple Steve Jobs je dejal, da je edini način za to, da je človek v življenju zadovoljen, da dela tisto, v kar resnično verjame.

Tvegajte

Nikoli ne veste, kakšen bo izid nekega dejanja, če ga nikoli ne izvedete. Jeff Bezos, ustanovitelj Amazona, pravi, da spodrsljajev ne bomo nikoli obžalovali v tolikšni meri kot tistih priložnosti, ki jih nismo izkoristili.

Verjemite vase

V podjetništvu je pomembno, da verjamete vase. Znana je izjava Henryja Forda, da če mislite, da zmorete, ali če mislite, da ne zmorete – v obeh primerih imate prav. Verjemite vase in v vsaki situaciji boste našli rešitev. V nasprotnem primeru boste vedno iskali le izgovore.

Imejte jasno vizijo

David Karp je izjavil, da je podjetnik tisti, ki ima tako vizijo kot tudi željo, da to vizijo uresniči. Zato je pomembno, da vse, kar delate, delate z jasno vizijo v svoji glavi.

Družite se z uspešnimi ljudmi

Rek, da postanemo podobni ljudem, s katerimi se družimo, je še kako resničen. Reid Hoffman, soustanovitelj LinkedIna, je dejal, da sebe najhitreje spremenimo, če se začnemo družiti z ljudmi, ki jim želimo postati podobni.

Mreženje med podjetniki (Vir: Pixabay)

Mreženje med podjetniki. (Vir: Pixabay)

Soočite se s svojimi strahovi

Premagovanje strahov je ena najtežjih nalog vsakega izmed nas. Vendar pa je podajanje na področja, ki se jih bojimo, ključno, če želimo doseči uspeh. Arianna Huffington pravi, da se moramo stalno soočati s svojimi strahovi, če jih želimo premagati. Podobno je tudi z mišicami: redna rekreacija je nujna, če hočemo, da se izoblikujejo.

Pojdite v akcijo

Svet je poln odličnih idej, vendar pa so te vredne bolj malo, če niso realizirane. Walt Disney je nekoč rekel, da je najlažje začeti, če nehamo govoriti in dejansko začnemo delati. Tudi pri uspehu to drži kot pribito. Namesto da le premišljujete o določeni ideji, raje začnite vleči konkretne poteze.

Bodite potrpežljivi

Nihče ne uspe v hipu. Ne glede na to, kako uspešen je nekdo danes, je bil enkrat na začetku poti. Tudi Steve Jobs se strinja s tem, da se nič ne zgodi čez noč. Pot do vsakega uspeha je dolga. Prav zato ne pričakujte hitrih rezultatov in bodite potrpežljivi.

Preudarno ravnajte s svojo energijo in časom

Od tega, kam in na kakšen način boste vlagali svojo energijo, je odvisno, kako uspešni boste v poslovnem svetu. Zato pametno razporejajte svoje obveznosti in se posvetite tistim, ki so najbolj pomembne.

Okoli sebe zberite dobro ekipo

Večine zgodb o uspehu ne ustvari posameznik, ampak ekipa. Prav zato je tako pomembno, da se obkrožite z ljudmi, ki jim zaupate, in se skupaj podate proti cilju. Na ta način bo vse lažje.

Ljudi zaposlite na podlagi njihovega karakterja in predanosti viziji

Ko zaposlujete, glejte predvsem na značaj in vrednote posameznika. Znanje lahko zaposleni pridobi naknadno. Če pa v njem že na začetku ni občutka pripadnosti viziji podjetja, se tudi v prihodnosti ne bo izoblikoval.

Načrtujte rast kapitala

Ne zadovoljite se z doseženim, ampak se vedno trudite, da bi še izboljšali poslovanje in povečali prihodke svojega podjetja. Podjetnik Richard Harroch meni, da je rast skoraj vedno težko doseči in da lahko ta proces traja dolgo. Zato je treba to področje stalno načrtovati in se ukvarjati z njim.

Postavite si trdne cilje

Misel soustanovitelja iContacta Ryana Allisa je, da je za uspeh ključnega pomena, da imate vedno pred sabo jasen cilj. Na takšni podlagi lahko zastavite svoje delovanje. Zato si postavite trdne cilje in se jim vsak dan približujte.

Učite se iz napak

Ne bojte se napak. Veliko podjetnikov pravi, da je bila zanje koristna vsaka napaka, ki so jo naredili, saj so se iz vsake naučili nečesa, kar jim je prišlo prav na nadaljnji poti. Ko se učite iz napak, se hitreje približujete cilju, tudi če ste vmes zaradi tega doživeli kakšen neuspeh.

Učenje iz napak (Vir: Pixabay)

Učenje iz napak. (Vir: Pixabay)

Spoznajte svoje stranke

Ustanovitelj podjetja Wendy’s Dave Thomas je bil prepričan, da je poznavanje strank eden od treh temeljev uspeha vsakega podjetnika. Če poznate svoje stranke bolje od drugih, jim boste lahko ponudili točno tisto, kar potrebujejo. S tem pa pride tudi uspeh.

Učite se od nezadovoljnih strank

Bill Gates je nekoč rekel, da so ravno nezadovoljne stranke tiste, od katerih se lahko podjetnik največ nauči. Zato vsako kritiko pretehtajte in ugotovite, ali lahko na njeni podlagi na kakršenkoli način izboljšate svojo ponudbo.

Vprašajte stranke za mnenje

Predpostavke glede tega, kaj o vaših storitvah menijo stranke, vas ne bo pripeljalo prav daleč. Veliko bolj učinkovito je, da jih direktno vprašate za mnenje. Pazljivo jim prisluhnite in na podlagi pridobljenih informacij ustrezno ukrepajte.

Bodite premišljeni pri odločitvah za investicije

Tako pri zagonu podjetja kot pri njegovi rasti je treba v predvidene izboljšave vlagati določena finančna sredstva. Denarja ni težko zapraviti in hitro se lahko ujamete v zanko, če ga vlagate v napačne stvari. Vedno dvakrat premislite, preden izvedete določen nakup, in se vprašajte, kaj želite z njim doseči.

Pred vstopom v panogo pridobite čim več informacij

Ko se lotite poslovanja v določeni panogi, predhodno pridobite čim več informacij, vezanih na to področje. Tako boste vedeli, v kaj se podajate, in boste lahko vlekli bolj racionalne poteze. To bo povečalo vaše možnosti za uspeh. Ustanovitelj trgovine z oblačili Zappos Tony Hsieh je nekoč rekel: »Ne igrajte iger, ki jih ne razumete, tudi če vidite veliko ljudi, ki na tak način služijo denar.«

Strankam ponudite več, kot pričakujejo od vas

Larry Page, soustanovitelj Googla, spodbuja podjetnike, da vedno ponudijo več, kot pričakujejo stranke. Tako boste v panogi bolj prepoznavni, okoli sebe pa boste ustvarili skupnost lojalnih strank, ki vam bodo sledile.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje