Podjetniški nasveti svetovno znanih podjetnikov

Vsi podjetniki, ki so danes svetovno znani, so bili enkrat na začetku svoje poti. Takrat so se tako kot vsi začetniki soočali z mnogimi vprašanji in preprekami ter na podlagi pridobljenih izkušenj vlekli nadaljnje poteze. Česa se lahko naučite od njih?
Uspešni podjetniki (Vir: Pixabay)

Uspešni podjetniki (Vir: Pixabay)

Biti uspešen podjetnik marsikdaj pomeni učiti se od tistih, ki so že dosegli zastavljene cilje. Imeti ob sebi že uveljavljenega podjetnika, od katerega se lahko učite, je neprecenljivo. Vseeno pa vsak nima te možnosti. Za vse tiste smo zbrali nekaj nasvetov, ob upoštevanju katerih boste lahko na svoji podjetniški poti (še) bolj učinkoviti.

Preizkušajte se

Richard Branson pravi, da je njegova največja motivacija, da si vedno postavlja nove izzive. Na življenje gleda kot na šolo, v kateri se vsi neprestano učimo in izboljšujemo. Tak pogled na življenje lahko pri doseganju poslovnih ciljev pomaga tudi vam.

Delajte tisto, kar vas veseli

Podjetništvo je področje, ki zahteva veliko časa in truda. Da bi bili lažje kos vsem izzivom, ki vam lahko pridejo na pot, je nujno, da se odločite za delovanje na področju, ki vas veseli in navdihuje. Tudi ustanovitelj podjetja Apple Steve Jobs je dejal, da je edini način za to, da je človek v življenju zadovoljen, da dela tisto, v kar resnično verjame.

Tvegajte

Nikoli ne veste, kakšen bo izid nekega dejanja, če ga nikoli ne izvedete. Jeff Bezos, ustanovitelj Amazona, pravi, da spodrsljajev ne bomo nikoli obžalovali v tolikšni meri kot tistih priložnosti, ki jih nismo izkoristili.

Verjemite vase

V podjetništvu je pomembno, da verjamete vase. Znana je izjava Henryja Forda, da če mislite, da zmorete, ali če mislite, da ne zmorete – v obeh primerih imate prav. Verjemite vase in v vsaki situaciji boste našli rešitev. V nasprotnem primeru boste vedno iskali le izgovore.

Imejte jasno vizijo

David Karp je izjavil, da je podjetnik tisti, ki ima tako vizijo kot tudi željo, da to vizijo uresniči. Zato je pomembno, da vse, kar delate, delate z jasno vizijo v svoji glavi.

Družite se z uspešnimi ljudmi

Rek, da postanemo podobni ljudem, s katerimi se družimo, je še kako resničen. Reid Hoffman, soustanovitelj LinkedIna, je dejal, da sebe najhitreje spremenimo, če se začnemo družiti z ljudmi, ki jim želimo postati podobni.

Mreženje med podjetniki (Vir: Pixabay)

Mreženje med podjetniki. (Vir: Pixabay)

Soočite se s svojimi strahovi

Premagovanje strahov je ena najtežjih nalog vsakega izmed nas. Vendar pa je podajanje na področja, ki se jih bojimo, ključno, če želimo doseči uspeh. Arianna Huffington pravi, da se moramo stalno soočati s svojimi strahovi, če jih želimo premagati. Podobno je tudi z mišicami: redna rekreacija je nujna, če hočemo, da se izoblikujejo.

Pojdite v akcijo

Svet je poln odličnih idej, vendar pa so te vredne bolj malo, če niso realizirane. Walt Disney je nekoč rekel, da je najlažje začeti, če nehamo govoriti in dejansko začnemo delati. Tudi pri uspehu to drži kot pribito. Namesto da le premišljujete o določeni ideji, raje začnite vleči konkretne poteze.

Bodite potrpežljivi

Nihče ne uspe v hipu. Ne glede na to, kako uspešen je nekdo danes, je bil enkrat na začetku poti. Tudi Steve Jobs se strinja s tem, da se nič ne zgodi čez noč. Pot do vsakega uspeha je dolga. Prav zato ne pričakujte hitrih rezultatov in bodite potrpežljivi.

Preudarno ravnajte s svojo energijo in časom

Od tega, kam in na kakšen način boste vlagali svojo energijo, je odvisno, kako uspešni boste v poslovnem svetu. Zato pametno razporejajte svoje obveznosti in se posvetite tistim, ki so najbolj pomembne.

Okoli sebe zberite dobro ekipo

Večine zgodb o uspehu ne ustvari posameznik, ampak ekipa. Prav zato je tako pomembno, da se obkrožite z ljudmi, ki jim zaupate, in se skupaj podate proti cilju. Na ta način bo vse lažje.

Ljudi zaposlite na podlagi njihovega karakterja in predanosti viziji

Ko zaposlujete, glejte predvsem na značaj in vrednote posameznika. Znanje lahko zaposleni pridobi naknadno. Če pa v njem že na začetku ni občutka pripadnosti viziji podjetja, se tudi v prihodnosti ne bo izoblikoval.

Načrtujte rast kapitala

Ne zadovoljite se z doseženim, ampak se vedno trudite, da bi še izboljšali poslovanje in povečali prihodke svojega podjetja. Podjetnik Richard Harroch meni, da je rast skoraj vedno težko doseči in da lahko ta proces traja dolgo. Zato je treba to področje stalno načrtovati in se ukvarjati z njim.

Postavite si trdne cilje

Misel soustanovitelja iContacta Ryana Allisa je, da je za uspeh ključnega pomena, da imate vedno pred sabo jasen cilj. Na takšni podlagi lahko zastavite svoje delovanje. Zato si postavite trdne cilje in se jim vsak dan približujte.

Učite se iz napak

Ne bojte se napak. Veliko podjetnikov pravi, da je bila zanje koristna vsaka napaka, ki so jo naredili, saj so se iz vsake naučili nečesa, kar jim je prišlo prav na nadaljnji poti. Ko se učite iz napak, se hitreje približujete cilju, tudi če ste vmes zaradi tega doživeli kakšen neuspeh.

Učenje iz napak (Vir: Pixabay)

Učenje iz napak. (Vir: Pixabay)

Spoznajte svoje stranke

Ustanovitelj podjetja Wendy’s Dave Thomas je bil prepričan, da je poznavanje strank eden od treh temeljev uspeha vsakega podjetnika. Če poznate svoje stranke bolje od drugih, jim boste lahko ponudili točno tisto, kar potrebujejo. S tem pa pride tudi uspeh.

Učite se od nezadovoljnih strank

Bill Gates je nekoč rekel, da so ravno nezadovoljne stranke tiste, od katerih se lahko podjetnik največ nauči. Zato vsako kritiko pretehtajte in ugotovite, ali lahko na njeni podlagi na kakršenkoli način izboljšate svojo ponudbo.

Vprašajte stranke za mnenje

Predpostavke glede tega, kaj o vaših storitvah menijo stranke, vas ne bo pripeljalo prav daleč. Veliko bolj učinkovito je, da jih direktno vprašate za mnenje. Pazljivo jim prisluhnite in na podlagi pridobljenih informacij ustrezno ukrepajte.

Bodite premišljeni pri odločitvah za investicije

Tako pri zagonu podjetja kot pri njegovi rasti je treba v predvidene izboljšave vlagati določena finančna sredstva. Denarja ni težko zapraviti in hitro se lahko ujamete v zanko, če ga vlagate v napačne stvari. Vedno dvakrat premislite, preden izvedete določen nakup, in se vprašajte, kaj želite z njim doseči.

Pred vstopom v panogo pridobite čim več informacij

Ko se lotite poslovanja v določeni panogi, predhodno pridobite čim več informacij, vezanih na to področje. Tako boste vedeli, v kaj se podajate, in boste lahko vlekli bolj racionalne poteze. To bo povečalo vaše možnosti za uspeh. Ustanovitelj trgovine z oblačili Zappos Tony Hsieh je nekoč rekel: »Ne igrajte iger, ki jih ne razumete, tudi če vidite veliko ljudi, ki na tak način služijo denar.«

Strankam ponudite več, kot pričakujejo od vas

Larry Page, soustanovitelj Googla, spodbuja podjetnike, da vedno ponudijo več, kot pričakujejo stranke. Tako boste v panogi bolj prepoznavni, okoli sebe pa boste ustvarili skupnost lojalnih strank, ki vam bodo sledile.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Predstavljamo vam 7 podjetij, začetki poslovanja katerih so bili obetavni, potem pa se je zaradi napačne odločitve vodstva oziroma neprimernega poslovnega modela zgodba končala s propadom. Česa se lahko naučimo iz zgodb teh podjetij? Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

EU mora biti za slovenska podjetja domače dvorišče

Na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! v organizaciji Zavoda mladi podjetnik je bilo veliko govora o tem, na kakšen način lahko slovenska podjetja uspejo v tujini. Preberite več >>

Kako se v podjetništvu naučiti obvladovati in premagovati strah?

Kako se v podjetništvu naučiti obvladovati in premagovati strah?

Dostikrat se izkaže, da je strah tisti, ki stoji med posameznikom in cilji, ki jih ta želi uresničiti. Sploh za podjetnike je pomembno, da se naučijo soočati s strahom in ga presegati. Le tako bodo lahko uspešni na svoji poslovni poti. Preberite več >>

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Izjemen uspeh Walta Disneyja nikakor ni naključje. Človek, ki je veliko prispeval k razvoju animacije in tematskih parkov, je imel jasno vizijo, ko se je loteval posla. Poseben poudarek je dajal na kupčevo izkušnjo in se trudil, da pričakovanj svojih strank ne bi le dosegel, ampak jih tudi presegel. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje