BLOG MARKETING DELAVNICA

Poslovni trendi, ki bodo zaznamovali leto 2017

Na začetku novega leta si radi ogledamo novosti in trende, ki bodo vplivali na nas in naše poslovanje v bližnji prihodnosti. Po mnenju Jeffreyja Hayzletta, poslovneža, voditelja in avtorja, moramo biti še posebej pozorni na spreminjanje in menjavo generacij.
Poslovni trendi, ki bodo zaznamovali leto 2017

V letu 2017 nas čakajo zanimive spremembe. (Vir slike: Unsplash)

V letu 2017 se bodo morala mnoga podjetja soočiti z izzivom, kako milenijce pripraviti na prevzem vodilnih položajev. Nekatere raziskave namreč predvidevajo, da bo leto 2017 prelomno, saj naj bi se letos upokojilo več kot tri milijone direktorjev podjetij. To pomeni, da bo mladim nadebudnim podjetnikom kar naenkrat na voljo veliko prostih delovnih mest.

Hayzlett zato podjetnikom priporoča, naj svoje delovanje načrtujejo vnaprej in naj mlajše zaposlene še pred upokojitvijo starejših kadrov opolnomočijo za prevzemanje vodilnih vlog. Če boste mlade začeli usposabljati prepozno, boste zapravljali dragoceni čas, česar si v poslovnem svetu resnično ne morete privoščiti.

V nadaljevanju predstavljamo še pet trendov, ki bodo zaznamovali leto 2017.

1. Povečanje angažmaja strank

V poslovnem svetu smo že opazili premik v načinu, kako blagovne znamke spodbujajo svoje stranke k angažiranju – tako osebno kot na digitalnih platformah. Angažma strank bo še naprej dominanten dejavnik poslovanja; tudi v času, ko se trgovci prilagajajo na nove, digitalno usmerjene poslovne modele. Odnosi so izjemno pomembni; in intimo je na podlagi podatkov, odzivov in individualizacije mogoče doseči tudi v digitalnem okolju.

Stranke si želijo, da bi blagovne znamke poznale njihove potrebe in želje. Stranke so pravzaprav najpomembnejši del poslovanja vsakega podjetja – in to jim je treba tudi pokazati. Nekateri trgovci se že ukvarjajo s storitvami po meri strank: Nordstrom jim ponuja modne nasvete, trgovine z opremo za dom, kot sta Lowe’s in Home Depot, pa organizirajo različne delavnice in tečaje.

Podjetja s prilagajanjem svojih storitev strankam in ponujanjem izkušenj, ne le izdelkov, gradijo zaupanje, izboljšujejo kvaliteto svoje ponudbe in povečujejo svojo vrednost.

Nauk: Zapomnite si, da se je prodajni proces vedno vrti okoli stranke, ne okoli prodajalca, blagovne znamke ali trgovine. To pravilo ne pozna izjem.

2. Zbiranje podatkov o strankah

Kako lahko pomagate posameznikom pri povečanju produktivnosti? Ponudite jim višji nivo storitve. Da bi lahko to izvedli, morate analizirati, za katere storitve in izdelke vaše stranke trošijo denar in kako. Zbrane informacije lahko uporabite, da jim ponudite, kar si želijo. Zveni preprosto, kajne? Na žalost se veliko podjetij še vedno ne drži tega nasveta.

Podjetja od nekdaj zbirajo podatke o svojih strankah, vendar so se šele v zadnjem času začele ukvarjati z njihovo uporabno vrednostjo. Eden od načinov, kako lahko podjetja povečajo angažma strank in oblikujejo trdnejše odnose z njimi, predstavlja internet stvari. Programi zvestobe lahko v tem kontekstu ponujajo več možnosti za interakcijo prek objektov, ki so strankam že na voljo v njihovem okolju.

Takšni programi lahko podjetjem pomagajo pri sprejemanju odločitev, saj iz različnih virov pridobivajo in analizirajo velike količine podatkov o strankah. Vsi ti podatki omogočajo sprotno oblikovanje storitev po meri strank.

Hayzlett ob tem ponudi primer iz svojega življenja. Ker veliko nastopa na različnih dogodkih, pogosto potuje z letalom. Pri tem večinoma leti s podjetjem United, zato letalska družba že dobro pozna njegove navade. Na podlagi zbranih podatkov lahko tako prilagodijo njegovo izkušnjo njegovim željam in potrebam. Več ko podjetje ve o njem, bolj udobno uporabniško izkušnjo mu lahko ponudi.

Vsaka blagovna znamka, podjetje ali organizacija mora na podoben način skrbeti za svoje najboljše stranke.

Nauk: Naučite se uporabljati podatke o svojih strankah. Pri tem bodite pozorni, da podatkov ne zbirate po nepotrebnem – če določenih podatkov ne izkoristite za prilagoditev svojega poslovanja, vam njihovo zbiranje pravzaprav ne koristi.

3. Avtomatizacija

V prejšnjem letu so nekatera podjetja že začela spoznavati prednosti in omejitve klepetalnih robotov v okviru angažiranja strank. V letošnjem letu se bo to področje zagotovo razvijalo še naprej. Peter Friedman, izvršni direktor podjetja LiveWorld, predvideva: »Leta 2017 bodo blagovne znamke strateško in celovito vključile ljudi v interakcije klepetalnih robotov, s čimer bodo povečale učinkovitost svojih programov.«

Video: Klepetalni roboti bodo krojili prihodnost marketinga

Razvoj tehnologije prinaša glasovno tehnologijo v potrošniške izdelke, hkrati pa povzroča tudi premik blagovnih znamk od družabnih omrežij k aplikacijam za pošiljanje sporočil. Po mnenju Toma Edwardsa, predstavnika podjetja Epsilon, so klepetalni roboti naslednja tehnološka sprememba, ki se ji bodo morali posvetiti strokovnjaki za marketing.

Nauk: Kmalu nas bodo začele obkrožati t. i. potopitvene izkušnje (angl. immersive experiences), na primer povezava pošiljanja sporočil, umetne inteligence in hologramske tehnologije. Takšni trendi bodo popolnoma spremenili načine povezovanja s strankami.

4. Množično financiranje (angl. crowdfunding)

Množično financiranje namreč pogosto povezujemo s filmi, umetniškimi projekti in nišnimi industrijami. Kljub temu pa vedno več podjetij uporablja platforme za množično financiranje za predstavljanje svojih izdelkov na trgu.

V letu 2015 je bilo z množičnim financiranjem zbranih skupno kar 34,4 milijarde dolarjev – takšen trend lahko prehiti celo vlaganje tveganega kapitala.

Vas zanima množično financiranje?

Uporaba platform za množično financiranje za utrditev mesta izdelka na trgu omogoča podjetjem, da poslušajo povratne informacije majhne, a glasne in zainteresirane ciljne publike v začetnih fazah procesa. Vaše stranke so vaš najboljši vir informacij o izdelku – tako lahko z njihovo pomočjo na svoje izdelke že v začetnih fazah pogledate z različnih vidikov.

Hayzlett je kot vodja marketinga v podjetju občasno rad obiskal trgovine, kjer so prodajali njihove izdelke – ne da bi nadzoroval zaposlene, ampak da bi od strank izvedel mnenje o izdelkih. Takšni iskreni pogovori so imeli zanj neprecenljivo vrednost.

Podjetja, kot je GE Appliances, so že opazila opisani trend. Podjetje GE je predstavilo FirstBuild, globalno sodelovalno skupnost in mikro tovarno, ki išče načine, kako izboljšati ustvarjanje, oblikovanje in izdelavo gospodinjskih pripomočkov.

Nauk: Čeprav množično financiranje (še) ni splošno razširjeno, ga lahko preizkusite. Razmišljajte s svojo glavo. Vaša najboljša fokusna skupina je lahko kar dejanski trg.

5. Specializacija

Časi, ko je ena oseba v podjetju opravljala veliko različnih nalog, so že zdavnaj mimo. V današnjem času podjetja zaposlujejo strokovnjake, ki morajo do potankosti obvladati eno veščino. Pomislite: Ko greste k zdravniku, želite slišati natančno diagnozo, ki je namenjena samo vam, ne pa splošnega in nejasnega priporočila. To velja tudi za podjetja.

 Svojo strategijo prilagodite svoji ciljni publiki. (Vir slike: Picjumbo) 

Stranke ne marajo generičnih sporočil, ki se ne dotikajo njihovih specifičnih potreb. Nekateri podjetniki še vedno dvomijo v segmentacijo trga in osredotočanje na posameznike. Vendar način univerzalne rešitve ne zadostujejo več.

Tudi če je vaš trg majhen, morate vsako stranko obravnavati na primeren način. Če bodo vaše stranke čutile vaše spoštovanje, vam bodo zveste tudi v prihodnje. Svoj pristop morate prilagoditi svoji ciljni publiki, njenim značilnostim, potrebam in željam.

Nauk: Osredotočite se na tisto, kar si želijo vaše stranke. Univerzalne rešitve ne zadostujejo več. Zožite svoj fokus, zaposlite specialiste in svojim strankam ponudite, kar si želijo.

Podjetniki morate biti vedno na tekočem z novimi tehnologijami in tehnikami, vendar pri tem ne pozabite na osnove: denar, prodaja in dobri ljudje. Na tako kvalitetni podlagi boste lahko zgradili uspešno podjetje, ki bo še naprej raslo in se razvijalo.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani. Uredimo takoj. Prenos sedeža na naši VEM točki v 5 min. Skeniranje, prepošiljanje pošte. Največ zadovoljnih strank. Vse v ceni. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Mudi se s prijavo računov v tujini

Mudi se s prijavo računov v tujini

Z 20. septembrom bo Finančna uprava Republike Slovenije (FURS) prejela vse podatke o bančnih računih slovenskih državljanov v tujini. Podatke bo avtomatično prejela iz 95 držav. Preberite več >>

V 2030 le Nemčija med top 10 gospodarstvi na svetu

V 2030 le Nemčija med top 10 gospodarstvi na svetu

Podjetje PricewaterhouseCoopers, ki se ukvarja s finančno-računovodskimi storitvami, je objavilo napoved najpomembnejših svetovnih gospodarstev leta 2030. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Spletni tečaj: Job Success: Get Hired or Promoted in Three Steps

Spletni tečaj: Job Success: Get Hired or Promoted in Three Steps

Ste pred kratkim končali šolanje in vstopate na trg dela? Si želite napredovanja? Ste nezadovoljni s svojo službo in iščete drugo? Preberite več >>

Odškodninska odgovornost po ZGD

Odškodninska odgovornost po ZGD

Ob osamosvojitvi si velika večina državljanov ni niti v sanjah predstavljala, kako bo v naslednjih dvajsetih letih država dopustila nekaterim prijateljskim, s politiko interesno povezanim posameznikom, masovno krajo družbenega premoženja, razprodajo poslovne morale, masovna odpuščanja ipd. Preberite več >>

Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje