Posnetek SIO webinarja: Koronavirus: Kako zagotoviti likvidnost gospodarstva

V tej novici si lahko ogledate posnetek SIO webinarja: Koronavirus: Kako zagotoviti likvidnost gospodarstva? Webinar je bil izveden v živo 29.4.2020, traja slabi dve uri in pokriva aktualno tematiko v povezavi z vplivom koronavirusa na gospodarstvo v Sloveniji in širše.
korona

Prvi val covid-19 se v Sloveniji počasi umirja. Prvi del vladnih ukrepov v smislu povračila prispevkov za s.p.jevce ter nadomestilo izpada dogodka (tako imenovani UTD), kritje ZPIZ prispevkov za podjetja ter kritje stroškov za zaposlene na čakanju je pred dnevi postal aktualen. Kljub ukrepom se zaprlo več tisoč s.p.jev, na Zavodu za zaposlovanje pa se je na novo prijavilo skoraj 10.000 ljudi. Kdaj lahko pričakujemo preobrnitev krivulje? Kako podjetjem pomagati pri likvidnosti? Kakšni so trendi najbolj ogroženih panog?

Tematika webinarja in gostje

Na webinarju so se nam pridružili mladi podjetniki iz različnih slovenskih mladih podjetij. Poskrbeli smo za multidisciplinarnost kar se tiče zastopanosti naših gostov.

Govorili smo  različnih aktualnih tematikah, ki smo jih razdelili v štiri področja:

Pravno-formalna situacija korona ter posledice:

  • Ukrepi države: kaj vemo do sedaj – že sprejeti ukrepi ter predlagani ukrepi – kratek pravni pregled situacije,
  • katere panoge so najbolj ogrožene in kakšne so obeti v teh panogah,
  • ali je smiselno, da se podjetniki v ogroženih panogah usmerijo v nove panoge,
  • kaj storiti z zaposlenimi ter s pogodbami partnerjev za izvajanje storitev.

Ekonomsko in makroekonomsko stanje:

  • Kako je koronavirus spremenil makroekonomsko stanje,
  • kako se bo v prihodnje oblikovali razmerje svetovnih sil,
  • ali je Evropa postale preveč odvisna od Kitajske ter ostalih držav.

Kako postaviti strategijo podjetja za naslednje tedne in mesece:

  • Kaj narediti z investicijami v poslovno opremo, nepremičnine: jih zamrzniti ali peljati naprej,
  • ali se v tem času odločiti za nove, večje investicije,
  • kako se vesti do dolgoletnih, zvestih strank,
  • kaj se bo zgodilo z nepremičninami in cenami v gradbeništvu,
  • nasveti za podjetnike, ki jih je korona kriza najbolj prizadela.

Kako bo kriza vpliva na likvidnost podjetij ter kako jo reševati:

  • Notranje rezerve podjetij ter nižanje stroškov,
  • je nižanje plač pravi ukrep,
  • kako ravnati pri zaposlovanju novih sodelavcev,
  • kakšno bi bilo idealno ukrepanje bank v tem trenutku za podjetja,
  • kako je trenutno s financiranjem gospodarstva ter kako bo s financiranjem gospodarstva v prihodnje,
  • kako zagotoviti likvidnost podjetij,
  • nepovratna sredstva – katera so na voljo tudi v času krize.

Kako krizo izkoristiti sebi v prid in kakšni so obeti:

  • Kriza kot priložnost za povečano digitalizacijo podjetij,
  • kriza kot priložnost: zakaj bo kriza za nekatere (pustimi ob strani vojne dobičkarje) prinesla dodaten pospešek poslovanju,
  • kako zagnati gospodarstvo,
  • katere preventivne ukrepe uporabiti za zagon gospodarstva.
  • kako bo kriza spremenila naše gospodarstvo oziroma najbolj ogrožene panoge?

dr. Rok Stritar, Trogon d.o.o., serijski podjetnik

Tilen Travnik, podjetnik, spletne storitve in startup s področja prehrane

Nejc Apšner, Nekster, finance

Moderira: Borut Borštnik, Zavod mladi podjetnik.

Posnetek webinarja

Kotizacija

Udeležba na webinarju je brezplačna. Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast EU skladi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje