
Preizkusite ideje za poživitev Facebook oglasov. (Vir slike: Pixabay)
1. Ustvarite nove čudovite oglasne podobe
Vizualna podoba vaših oglasov je vaš prvi stik s potencialnimi strankami. Lahko se zgodi ljubezen na prvi pogled; lahko pa vaš poskus pritegniti pozornost posameznikov neslavno propade. Če vaš oglas na prvi pogled pritegne potencialnega kupca, si bo vzel čas za branje vaše ponudbe. Zato je izjemno pomembno, da v poplavi raznoraznih podob na časovnicah uporabnikov vaši oglasi izstopajo.
Eden najboljših nasvetov za oblikovanje Facebook oglasov se glasi: Uporabite visok nivo kontrasta. Izkoristite kontrastne barve, ne bojte se opaznih pisav, svojim oglasom pa dodajte še ščepec komplementarnih barv.
Primer oglasa za Google Cloud, ki uporablja kontrastne barve. (Vir slike: AdEspresso)
Če je le mogoče, uporabite barve, povezane z vašo blagovno znamko – tako bodo vaši oglasi podobni dizajnu vaše spletne strani, s čimer boste zagotovili doslednost svojega oglaševanja in večjo prepoznavnost blagovne znamke.
Primera oglasov, ki uporabljata barve, povezane z oglaševano blagovno znamko. (Vir slik: AdEspresso)
2. Oblikujte novo, izvirno besedilo oglasa
Koliko različnih besedil za oglase ste preizkusili v zadnjih mesecih? Veliko podjetij stalno uporablja malce prilagojene različice istega besedila, kar ni priporočljivo. Vaše potencialne stranke se bodo namreč hitro naveličale branja vedno istega oglasa, zato bo število klikov začelo upadati.
Začnite s pregledom vseh oglasnih besedil, ki ste jih napisali v zadnjem letu. Preverite, kateri oglasi so bili uspešni in kateri ne – na podlagi ugotovitev oblikujte novo besedilo, ki bo pritegnilo posameznike h kliku na oglas.
Uporabite lahko tudi metodo A/B testiranja, da vidite, katera ponudba je bolj učinkovita.
Primer različnih oglasov, ki ju je testiralo podjetje CoPromote. (Vir slike: Ad Espresso)
Na podlagi preizkušanja dveh različnih Facebook oglasov lahko pridete do dveh ugotovitev:
- Katera ponudba pritegne večje število klikov – kaj torej spodbudi posameznike h kliku na oglas.
- Katera ponudba ima večjo stopnjo konverzije – kaj torej pritegne stranke k nakupu, naročilu …
Če vas pri oblikovanju novih besedil domišljija pusti na cedilu, preizkusite naslednje ideje:
- Uporabite sličice emoji.
- Vključite pričevanja zadovoljnih strank.
- Uporabite t. i. akcijske glagole (preizkusiti, dobiti, testirati, videti …).
- S časovno omejenimi ponudbami ustvarite občutek nujnosti.
3. Oblikujte 12 novih naslovov za oglase
Zdajle si verjetno mislite, zakaj bi pravzaprav potrebovali 12 različnih naslovov. Seveda imate prav – res jih ne potrebujete. Vendar pa boste z razmišljanjem o več kot enem naslovu spodbudili svojo ustvarjalnost in konec koncev prišli do odličnega naslova.
Oblikujte več kot 10 potencialnih naslovov oglasov in izberite nekaj najboljših. Nato izbrane naslove preizkusite po metodi A/B testiranje – tako boste ugotovili, kateri vam prinese največje število klikov po najnižji ceni.
Raziskave kažejo, da 80 odstotkov posameznikov prebere le naslov oglasa. Zato je ključno, da naslov pritegne njihovo pozornost. Rezultati raziskav so odkrili še eno zanimivo dejstvo: 70 odstotkov uporabnikov Facebooka prebere le naslov neke objave, preden objavi svoj komentar ali jo deli s svojimi prijatelji.
Nekaj nasvetov za oblikovanje odličnega naslova za Facebook oglas:
- Bodite kratki in jedrnati.
- Uporabite številke.
- Poudarite prednosti svojega izdelka.
- Vključite poziv k dejanju (angl. call to action).
- Zastavite vprašanje.
Oglas za storitev Shopify jasno sporoča bistvene informacije. (Vir slike: AdEspresso)
4. Izkoristite video oglase
Ena najpriljubljenejših besed v svetu trženja na družabnih omrežjih je video. Zakaj? Po podatkih podjetja Adobe je za posameznike, ki gledajo video posnetke, v primerjavi s tistimi, ki ne gledajo videov, kar 1,81-krat bolj verjetno, da bodo opravili nakup. Raziskava podjetja Kinetic Social pa je pokazala, da imajo video oglasi najnižjo ceno na klik, povprečno približno 18 ameriških centov.
Povprečna cena na klik glede na tip Facebook oglasa. (Vir slike: AdEspresso)
Veliko priljubljenih blagovnih znamk uspešno izkorišča prednosti video oglasov: Red Bull, Coca-Cola in Nike se lahko pohvalijo z milijoni ogledov, všečkov in deljenj izvirnih video oglasov.
Primer video oglasa podjetja Nike. (Vir slike: Ad Espresso)
Svojih videov ne pozabite opremiti s podnapisi, saj večina uporabnikov Facebooka videe gleda z utišanim zvokom. Po podatkih Facebooka podnapisi podaljšajo čas ogledov video posnetkov za povprečno 12 odstotkov.
Oblikovanje video oglasa ni nujno dolgotrajno in potratno opravilo. Če sami nimate dovolj znanja, lahko najamete oglaševalsko agencijo, da ga posname za vas.
5. Uporabite storitev Facebook Live
Storitev Facebook Live, ki uporabnikom omogoča video prenos v živo, je vedno bolj popularna. Pred kratkim je Facebook predstavil nove filtre, ki še popestrijo celotno izkušnjo.
Primer filtra za storitev Facebook Live. (Vir slike: AdEspresso)
Facebook Live ponuja še eno zanimivo funkcijo: spremljate lahko reakcije svoje publike na različnih točkah prenosa v živo.
Spremljanje reakcij gledalcev na video. (Vir slike: AdEspresso)
Za video prenos v živo ne potrebujete ničesar drugega kot pametni mobilni telefon s kvalitetnim fotoaparatom. S svojimi sledilci lahko delite posnetke iz ozadja proizvodnje oziroma svojega delovanja ali praktični prikaz uporabe izdelka, lahko pa izrazite tudi svoje mnenje o aktualnih dogodkih.
Vir: Ad Espresso