Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

Da je preživetje startupov v prvih mesecih in letih majhno, ni novost. Svoja vrata zapre kar 9 od 10 startupov. Zato je pomembno, da na tej poti naredite čim manj napak. Pred vami je preprost vodič, ki so ga pripravili pri Funders and Founders in ki bo vašemu startupu lahko pomagal, da zacveti.
Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

13 korakov, ki lahko rešijo vaš startup pred zaprtjem (Vir slike: Splitshire).

Izberite dobre in profesionalne soustanovitelje.

Težko boste uspeli sami, zato poiščite pomoč. Večina startupov si sama utre pot za samomor. Vse se začne s slabo izbranim soustanoviteljem. Morda so to dobri ljudje, ki mislijo in delajo dobro, a žal nimajo pravih kompetenc za podjetništvo.

Čim prej predstavite produkt.

Do lansiranja produkta ga vaši uporabniki ne bodo imeli priložnosti uporabljati. Če ga ne morejo uporabljati, ne morete pridobiti odzivov, kritik in drugih dobrodošlih mnenj, s katerimi lahko produkt izboljšate. Dlje časa, kot boste zamikali datum lansiranja, težje bo.

Pustite, da se vaša ideja razvija.

Številni uspešni startupi so svojo prvotno idejo popolnoma spremenili. Med temi je tudi PayPal. Če ta startup ne bi spremenil svoje ideje, morda zanj ne bi nikoli slišali.

Razumite svoje uporabnike.

Kakšne so njihove težave in kako si trenutno pomagajo? Če boste razumeli svoje uporabnike, jim boste lažje ponudili tisto, kar resnično potrebujejo.

Poskrbite, da bodo vaši uporabniki srečni.

Če boste koga vprašali, ali mu je všeč vaš startup, vam bo najverjetneje pritrdil. Ljudje so prijazni, a to za vas ne pomeni veliko. Odločajo naj z denarjem in časom. To je vse, kar šteje v poslovnem svetu. Če vam bodo rekli, da imate super idejo, a produkta ne bodo kupili, potem imate težavo.

Ponudite dobro uporabniško storitev.

Na začetku si lahko privoščite, da se s strankami pogovorite po telefonu ali v živo. Zakaj tudi ne, to so ljudje, ki so spoznali, da je vaš produkt natanko tisto, kar potrebujejo. So kot investitorji, le da imajo namesto kupa denarja veliko časa. Učite se od njih in jim dajte tisto najboljše.

Ste to, kar lahko izmerite.

Če ne rastete, potem niste startup. Rast pa je lahko tudi varljiva metrika, sploh če merite napačne kazalce. Ugotovite, kaj za vas pomeni rast.

Zapravljajte čim manj.

Ne glede na to, koliko kapitala imate še na zalogi, vedno ste bližje zaprtju, kot mislite. Razen, če postane dobičkonosni. Zapravljajte čim manj. Denar, ki so vam ga namenili investitorji, je denar, ki ga dejansko nimate.

Postanite dobičkonosni.

Denar, ki priteka v vaše podjetje, pomeni, da nekdo ceni vaš produkt. Je pokazatelj, da bo vaše podjetje preživelo. Zdaj pa je na vas, da o vašem produktu izve čim več ljudi.

Izogibajte se motnjam.

Edini razlog, zakaj startup obstaja je, da služi svojim uporabnikom. Financiranje je ena od motenj. Tudi izobraževanje in fotografiranje za medije. Morda so pozitivne motnje, a vzamejo vam kar nekaj časa in nujno potrebne energije medtem ko bi morali razvijati svoj produkt.

Čim manj moralizirajte.

V startupu se nič ne bo zgodilo brez vas. Ljudje se ne bodo odzvali takrat, ko si želite, uporabniki se bodo poskušali izogniti plačilu. Slišali boste cel kup lažnih obljub. Kaj lahko naredite? Oditi ne morate. Vztrajajte, dokler ne boste spoznali, kaj uporabnik potrebuje.

Ne obupajte.

Najboljša pot je, da ljudi prepričate v svojo rast. Če vam rast ne uspe najbolje, vztrajajte. V trenutku, ko boste obupali, poti nazaj ni več.

Spopadite se z neuspehom.

Tudi če vam investitor reče ja, obstaja verjetnost, da se denar na vašem računu ne bo prikazal. Mnogi rečejo kaj prehitro, zato ne verjemite vsemu na slepo. Vedno upoštevajte možnost, da do nečesa ne bo prišlo in naredite plan b.

Teh 13 korakov pa si lahko ogledate tudi v spodnji infografiki Anne Vital.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


6 učinkovitih tehnik učenja

6 učinkovitih tehnik učenja

Da bi bilo vaše podjetje konkurenčno na zasičenem in hitro spreminjajočem trgu, se morate stalno učiti in pridobivati nove informacije. To vam bo pomagalo pri izboljšanju poslovanja in uvajanju novosti. Preberite več >>

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Vzorci, ki jih mora prerasti vsak, ki želi postati uspešen podjetnik

Če želite uspešno delovati v podjetništvu, morate znati preseči miselne vzorce, ki lahko zavirajo vaše napredovanje. To vsekakor ni lahek proces, vendar pa se na dolgi rok še kako izplača. Preberite več >>

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

7 načinov, kako izboljšati odzivnost do vaših strank

Kupci postajajo v odnosu do podjetij čedalje bolj neučakani. Pričakujejo, da bodo dobili takojšnen odgovor na postavljeno vprašanje, takojšen odziv na sporočilo. Kako lahko podjetje izboljša svojo odzivnost do strank in si s tem pridobi njihovo zaupanje? Preberite več >>

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Kaj morate vedeti, če želite odpreti spletno trgovino za nemški trg?

Vstop na nemški trg je zaradi svoje velikosti tudi želja marsikaterega slovenskega podjetnika. Spletno nakupovanje je v Nemčiji precej dobro razvito, zato gre vsekakor za dobro izbiro. Podajamo vam nekaj nasvetov, ki so vam lahko v pomoč pri prodoru na nemški trg spletnih trgovin. Preberite več >>

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

5 resnic o podjetništvu, o katerih nas v šolah ne naučijo

Šole nam podajo številne informacije, ki nam lahko pridejo prav kasneje v življenju. Na uspešno delovanje v podjetništvu pa nas ne pripravijo v zadostni meri. Česa nas šole o podjetništvu niso naučile, pa bi to morali vedeti, če se podajamo na samostojno pot? Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje