Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

Da je preživetje startupov v prvih mesecih in letih majhno, ni novost. Svoja vrata zapre kar 9 od 10 startupov. Zato je pomembno, da na tej poti naredite čim manj napak. Pred vami je preprost vodič, ki so ga pripravili pri Funders and Founders in ki bo vašemu startupu lahko pomagal, da zacveti.
Infografika: Preživetveni vodič startupov v 13 korakih

13 korakov, ki lahko rešijo vaš startup pred zaprtjem (Vir slike: Splitshire).

Izberite dobre in profesionalne soustanovitelje. Težko boste uspeli sami, zato poiščite pomoč. Večina startupov si sama utre pot za samomor. Vse se začne s slabo izbranim soustanoviteljem. Morda so to dobri ljudje, ki mislijo in delajo dobro, a žal nimajo pravih kompetenc za podjetništvo.

Čim prej predstavite produkt. Do lansiranja produkta ga vaši uporabniki ne bodo imeli priložnosti uporabljati. Če ga ne morejo uporabljati, ne morete pridobiti odzivov, kritik in drugih dobrodošlih mnenj, s katerimi lahko produkt izboljšate. Dlje časa, kot boste zamikali datum lansiranja, težje bo.

Pustite, da se vaša ideja razvija. Številni uspešni startupi so svojo prvotno idejo popolnoma spremenili. Med temi je tudi PayPal. Če ta startup ne bi spremenil svoje ideje, morda zanj ne bi nikoli slišali.

Razumite svoje uporabnike. Kakšne so njihove težave in kako si trenutno pomagajo? Če boste razumeli svoje uporabnike, jim boste lažje ponudili tisto, kar resnično potrebujejo.

Poskrbite, da bodo vaši uporabniki srečni. Če boste koga vprašali, ali mu je všeč vaš startup, vam bo najverjetneje pritrdil. Ljudje so prijazni, a to za vas ne pomeni veliko. Odločajo naj z denarjem in časom. To je vse, kar šteje v poslovnem svetu. Če vam bodo rekli, da imate super idejo, a produkta ne bodo kupili, potem imate težavo.

Ponudite dobro uporabniško storitev. Na začetku si lahko privoščite, da se s strankami pogovorite po telefonu ali v živo. Zakaj tudi ne, to so ljudje, ki so spoznali, da je vaš produkt natanko tisto, kar potrebujejo. So kot investitorji, le da imajo namesto kupa denarja veliko časa. Učite se od njih in jim dajte tisto najboljše.

Ste to, kar lahko izmerite. Če ne rastete, potem niste startup. Rast pa je lahko tudi varljiva metrika, sploh če merite napačne kazalce. Ugotovite, kaj za vas pomeni rast.

Zapravljajte čim manj. Ne glede na to, koliko kapitala imate še na zalogi, vedno ste bližje zaprtju, kot mislite. Razen, če postane dobičkonosni. Zapravljajte čim manj. Denar, ki so vam ga namenili investitorji, je denar, ki ga dejansko nimate.

Postanite dobičkonosni. Denar, ki priteka v vaše podjetje, pomeni, da nekdo ceni vaš produkt. Je pokazatelj, da bo vaše podjetje preživelo. Zdaj pa je na vas, da o vašem produktu izve čim več ljudi.

Izogibajte se motnjam. Edini razlog, zakaj startup obstaja je, da služi svojim uporabnikom. Financiranje je ena od motenj. Tudi izobraževanje in fotografiranje za medije. Morda so pozitivne motnje, a vzamejo vam kar nekaj časa in nujno potrebne energije medtem ko bi morali razvijati svoj produkt.

Čim manj moralizirajte. V startupu se nič ne bo zgodilo brez vas. Ljudje se ne bodo odzvali takrat, ko si želite, uporabniki se bodo poskušali izogniti plačilu. Slišali boste cel kup lažnih obljub. Kaj lahko naredite? Oditi ne morate. Vztrajajte, dokler ne boste spoznali, kaj uporabnik potrebuje.

Ne obupajte. Najboljša pot je, da ljudi prepričate v svojo rast. Če vam rast ne uspe najbolje, vztrajajte. V trenutku, ko boste obupali, poti nazaj ni več.

Spopadite se z neuspehom. Tudi če vam investitor reče ja, obstaja verjetnost, da se denar na vašem računu ne bo prikazal. Mnogi rečejo kaj prehitro, zato ne verjemite vsemu na slepo. Vedno upoštevajte možnost, da do nečesa ne bo prišlo in naredite plan b.

Teh 13 korakov pa si lahko ogledate tudi v spodnji infografiki Anne Vital.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Na kaj paziti pri izbiri imena znamke?

Pravočasna registracija blagovne znamke vam lahko kasneje prihrani veliko sivih las. V članku zato tokrat predstavljamo nasvete, na kaj je potrebno biti pozoren pri izbiri primernega imena vaše blagovne znamke. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Vračilo prispevkov delodajalca za prvo zaposlitev

Če prvič zaposlite za nedoločen čas mlade do 26. leta starosti ali matere, ki skrbijo za otroka do 3. leta starosti, lahko za prvi dve leti njihove zaposlitve uveljavljate delno vračilo plačanih prispevkov delodajalca za pokojninsko in invalidsko zavarovanje. Preberite več >>

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

Z dobro jutranjo rutino do boljše produktivnosti skozi dan

V povprečju se človek v odrasli dobi prebudi v 25 tisoč novih dni in le od njega samega je odvisno, kako jih bo izkoristil. Skrivnost dobro izkoriščenih dni naj bi se skrivala predvsem v dobri jutranji rutini, saj naj bi prav ta določala, kako bo potekal posameznikov dan. Preberite več >>

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno: Kakšne globe grozijo kršiteljem?

Delo na črno predstavlja problem, ki ga zakonodajalec in pristojni organi neuspešno poskušajo zajeziti že leta. Pri tem računajo, da bodo potencialne kršitelje od prekrškov odvračale tudi vrtoglavo visoke globe. Preberite več >>

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

Boste plačali davek od trgovanja s kriptovalutami?

FURS je pred kratkim izdal podrobnejša pojasnila o načinu davčne obravnave poslovanja s kriptovalutami. Novost predstavlja predvsem razlaga obveznosti podjetij, ki izdajajo kriptožetone, v zvezi s plačilom DDV.   Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje