Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Uspeh podjetnika je sestavljen iz serije odločitev in poti, ki jo je ubral v času poslovanja. Čeprav univerzalnih navodil za uspeh v podjetništvu ni, vam lahko nekatere smernice pomagajo na poti do uspeha.
Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik (Vir: Pixabay)

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik (Vir: Pixabay)

Za uspeh v podjetništvu ne obstajajo univerzalna navodila. Vsak podjetnik na svoji poslovni poti sproti pridobiva potrebna znanja in veščine. V vsaki situaciji, v kateri se podjetnik znajde, razmišlja, katero potezo bi bilo najbolj pametno narediti, da bi bil končni rezultat čim bolj ugoden. Upoštevanje naslednjih treh principov vam lahko koristi v vsaki situaciji.

Osredotočite se na tisto, kar je res pomembno

Kot podjetnik se lahko večkrat znajdete v situaciji, ko ste zasuti z različnimi nalogami, cilji, ljudmi in problemi. Takrat bi se najraje lotili vsega naenkrat, zaradi česar se zlahka ujamete v past. Če se boste lotili več nalog hkrati, ne boste namreč ničesar res dobro izpeljali.

Dejstvo je, da morate v vsem tem kaosu znati prepoznati naloge, ki so res nujne. Teh se nemudoma lotite, ostale pa črtajte s seznama opravil. Na ta način se boste usmerili na tisto, kar je res pomembno, in to opravili kar najbolj kvalitetno. Sprijazniti se morate s tem, da popolnosti ne boste nikoli dosegli. Vedno bodo obstajale nezadovoljne stranke, zaposleni bodo občasno delali napake, izdelki oziroma storitve pa v končni fazi ne bodo vedno taki, kot ste si predstavljali. Pomembno je, da to vzamete v zakup in greste dalje. Če se boste na vsako težavo odzvali preveč čustveno, če vas bo veliko stvari vznemirilo ali spravilo iz tira, se boste velikokrat postavljali v vlogo žrtve, namesto da bi težave reševali konstruktivno. Posledično se vam bo izmikal tudi uspeh.

Prevzeti morate miselnost, da so občasne težave in neuspehi del podjetništva. Pomembno je, da znate v vsaki situaciji presoditi, kaj je res pomembno, ter da se osredotočite na stvari, na katere lahko vplivate. Z ostalimi se ne obremenjujte. Najprej razrešite velike probleme. Šele nato se lotite manjših, manj pomembnih.

Delujte na področju, ki vas navdihuje

Če želite postati uspešni, morate najprej dobro poznati sami sebe. Čas je denar in hitro premikanje proti cilju je pomembno, vendar je še toliko bolj pomembno, da se usmerite v dejavnost, ki vam je pisana na kožo. Če se začnete ukvarjati z dejavnostjo, ki vas ne veseli in v kateri niste preveč dobri, je bitka že vnaprej izgubljena – ne glede na čas in trud, ki ju boste vložili vanjo.

Preden se podate v podjetniške vode, morate zato dobro poznati svoje prednosti in želje. Kaj vas navdušuje? Ali obstaja področje, na katerem bi lahko cele dneve delali z užitkom? V čem ste res dobri? Ko boste znali odgovoriti na ta vprašanja in vse skupaj povezali z nečim, kar ljudje potrebujejo oziroma česar si želijo, boste dobili odgovor na to, v katero panogo se podati.

Pri tem ne gre le za pravljično podobo tega, da bi vsak moral delati, kar ga veseli. Dejstvo je, da se boste kot podjetnik srečevali s številnimi izzivi. Bolj kot vam bo neko področje blizu, lažje boste premagovali težave in kljub vsemu našli motivacijo za nadaljevanje svojega posla. Če se boste podali v nekaj, kar vas res veseli, boste veliko bolj lahkotno reševali vse nepredvidljive zaplete.

Ne primerjajte se z drugimi

Primerjanje z drugimi je popolna izguba vašega dragocenega časa, čeprav gre za miselno dejavnost, ki se ji nihče od nas ne more povsem izogniti. Primerjanje tega, kar ima nekdo drug, s tem, kar imate vi, in posledično občutje nesreče vam samo jemlje energijo, ki bi jo lahko usmerili v svoje načrte.

Namesto da se primerjate z drugimi, svoj čas in trud raje usmerite v uresničevanje zastavljenih ciljev. Na ta način boste do njih prišli hitreje. Pomembno je, da gledate širšo sliko in ste bolj kot na kratkoročne cilje usmerjeni v to, kaj želite ustvariti na dolgi rok.

Ko ugotovite, kdo ste in kaj si želite, razumete tudi, da ima vsak od nas svojo edinstveno pot. Vse niti so v vaših rokah – na vas je torej, da uresničite tisto, kar ste si zadali. Edina oseba, s katero se je priporočljivo primerjati, ste vi, kakršni ste bili včasih. Česa vsega ste se naučili v preteklih letih? Kaj lahko storite, da boste vsak dan še boljši, kot ste bili včeraj?

Vir: addicted2success.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Disneyjev recept za uspeh: »Presezite pričakovanja svojih strank!«

Izjemen uspeh Walta Disneyja nikakor ni naključje. Človek, ki je veliko prispeval k razvoju animacije in tematskih parkov, je imel jasno vizijo, ko se je loteval posla. Poseben poudarek je dajal na kupčevo izkušnjo in se trudil, da pričakovanj svojih strank ne bi le dosegel, ampak jih tudi presegel. Preberite več >>

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

5 skrivnosti učinkovite prodaje, ki odprejo pot do poslovnega uspeha

Kevin Harrington, ameriški podjetnik in poslovni vodja ter eden najbolj uspešnih učencev Ziga Ziglerja, razkriva 5 načel, kako prek učinkovite prodaje doseči uspeh v podjetništvu. Preberite več >>

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Junijski Startup cafe je prinesel zanimivo debato o razvoju spletnih platform, ki postajajo pomemben dejavnik v slovenskem podjetništvu. Kako iz njih razviti resen posel sta razkrila uspešna podjetnika Jan Dobrilovič iz start-upa Beeping ter Borut Markelj iz Ehrana.si. Preberite več >>

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje