Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Potencialne stranke boste morali prepričati, da ste boljši od konkurence, saj so nekateri morda zvesti vašim konkurentom, tudi če niso povsem zadovoljni z njihovimi izdelki ali storitvami. Potencialne stranke morate prepričati o prednostih prehoda od konkurenčnega na vaše podjetje. Izkoristite svojo priložnost tako na formalnih kot na neformalnih poslovnih srečanjih, kjer lahko spoznate nove ljudi in poskrbite za to, da si vas bodo zapomnili.

Cilj vaše 30-sekundne predstavitve

Cilj 30-sekundne predstavitve je potencialnim strankam sporočiti specifične podatke, ki jih privabijo, da bi izvedeli več. Na splošno mora biti predstavitev hitra zbirka najosnovnejših, a bistvenih dejstev:

-identificirajte sebe

-identificirajte svoje podjetje

-pojasnite, kaj počne vaše podjetje

-s stranko se pogovorite o tem, kako ji lahko vaši izdelki ali storitve koristijo

-ponudite ji razlog za hitro potrditev, da postane vaša nova stranka.

Kako pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev?

V primeru da želite pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev, boste morali navesti določene nujne informacije o svojem podjetju in postaviti nekaj vprašanj. Na primer:

Vaše ime: Pozdravljeni, moje ime je____.

Naziv podjetja: Sem izvršni direktor in predsednik podjetja ______.

Kaj počnete: podjetjem pomagamo povečati svoj prihodek in okrepiti svojo blagovno znamko z integracijo njihovih modelov za spletno trženje s celostnim pristopom.

Vprašanja za stranko: Ali tržite svoje podjetje tako na spletnih kot na offline mestih? Kakšni so vaši rezultati?

Kako lahko pomagate: Začnemo s strateškimi sejami z vsemi potencialnimi strankami, kjer analiziramo njihovo trenutno marketinško strategijo in jim ponudimo vsaj pet tehnik, ki jih lahko začnejo uporabljati že danes, da povečajo svoj prihodek.

Zakaj bi potencialna stranka morala ukrepati zdaj: Glede na vrsto potencialne stranke, ki jo želite pridobiti, lahko spremenite svoje sporočilo, da bo ustrezalo njenim individualnim potrebam.

Poslušajte in postavljajte prava vprašanja

Ideja ni le posredovanje odličnih informacij o vašem podjetju. Gre za postavljanje pravih vprašanj in predvsem za poslušanje odgovorov. Čeprav je pomembno oblikovati dobro predstavitev, je enako pomembno, da poslušate svojo stranko. Ključnega pomena je, da pokažete zanimanje za to, kar vam ima za povedati, in ugotovite, ali ji lahko pomagate.

Zanimiva 30-sekundna predstavitev na dogodkih za mreženje lahko pritegne pozornost potencialnih strank in jih spodbudi, da vam postavljajo ustrezna vprašanja. Povratna informacija vam bo služila kot orodje za promocijo vašega podjetja med udeleženci mreženja, kar vam lahko poenostavi marketinška prizadevanja. Ohranite zanimanje in zavzetost ljudi, na ta način boste opazili uspešne rezultate svoje promocije.

 

Vir: www.thebalancesmb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje