Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Potencialne stranke boste morali prepričati, da ste boljši od konkurence, saj so nekateri morda zvesti vašim konkurentom, tudi če niso povsem zadovoljni z njihovimi izdelki ali storitvami. Potencialne stranke morate prepričati o prednostih prehoda od konkurenčnega na vaše podjetje. Izkoristite svojo priložnost tako na formalnih kot na neformalnih poslovnih srečanjih, kjer lahko spoznate nove ljudi in poskrbite za to, da si vas bodo zapomnili.

Cilj vaše 30-sekundne predstavitve

Cilj 30-sekundne predstavitve je potencialnim strankam sporočiti specifične podatke, ki jih privabijo, da bi izvedeli več. Na splošno mora biti predstavitev hitra zbirka najosnovnejših, a bistvenih dejstev:

-identificirajte sebe

-identificirajte svoje podjetje

-pojasnite, kaj počne vaše podjetje

-s stranko se pogovorite o tem, kako ji lahko vaši izdelki ali storitve koristijo

-ponudite ji razlog za hitro potrditev, da postane vaša nova stranka.

Kako pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev?

V primeru da želite pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev, boste morali navesti določene nujne informacije o svojem podjetju in postaviti nekaj vprašanj. Na primer:

Vaše ime: Pozdravljeni, moje ime je____.

Naziv podjetja: Sem izvršni direktor in predsednik podjetja ______.

Kaj počnete: podjetjem pomagamo povečati svoj prihodek in okrepiti svojo blagovno znamko z integracijo njihovih modelov za spletno trženje s celostnim pristopom.

Vprašanja za stranko: Ali tržite svoje podjetje tako na spletnih kot na offline mestih? Kakšni so vaši rezultati?

Kako lahko pomagate: Začnemo s strateškimi sejami z vsemi potencialnimi strankami, kjer analiziramo njihovo trenutno marketinško strategijo in jim ponudimo vsaj pet tehnik, ki jih lahko začnejo uporabljati že danes, da povečajo svoj prihodek.

Zakaj bi potencialna stranka morala ukrepati zdaj: Glede na vrsto potencialne stranke, ki jo želite pridobiti, lahko spremenite svoje sporočilo, da bo ustrezalo njenim individualnim potrebam.

Poslušajte in postavljajte prava vprašanja

Ideja ni le posredovanje odličnih informacij o vašem podjetju. Gre za postavljanje pravih vprašanj in predvsem za poslušanje odgovorov. Čeprav je pomembno oblikovati dobro predstavitev, je enako pomembno, da poslušate svojo stranko. Ključnega pomena je, da pokažete zanimanje za to, kar vam ima za povedati, in ugotovite, ali ji lahko pomagate.

Zanimiva 30-sekundna predstavitev na dogodkih za mreženje lahko pritegne pozornost potencialnih strank in jih spodbudi, da vam postavljajo ustrezna vprašanja. Povratna informacija vam bo služila kot orodje za promocijo vašega podjetja med udeleženci mreženja, kar vam lahko poenostavi marketinška prizadevanja. Ohranite zanimanje in zavzetost ljudi, na ta način boste opazili uspešne rezultate svoje promocije.

 

Vir: www.thebalancesmb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki