
Vir slike: Pixabay
Potencialne stranke boste morali prepričati, da ste boljši od konkurence, saj so nekateri morda zvesti vašim konkurentom, tudi če niso povsem zadovoljni z njihovimi izdelki ali storitvami. Potencialne stranke morate prepričati o prednostih prehoda od konkurenčnega na vaše podjetje. Izkoristite svojo priložnost tako na formalnih kot na neformalnih poslovnih srečanjih, kjer lahko spoznate nove ljudi in poskrbite za to, da si vas bodo zapomnili.
Cilj vaše 30-sekundne predstavitve
Cilj 30-sekundne predstavitve je potencialnim strankam sporočiti specifične podatke, ki jih privabijo, da bi izvedeli več. Na splošno mora biti predstavitev hitra zbirka najosnovnejših, a bistvenih dejstev:
-identificirajte sebe
-identificirajte svoje podjetje
-pojasnite, kaj počne vaše podjetje
-s stranko se pogovorite o tem, kako ji lahko vaši izdelki ali storitve koristijo
-ponudite ji razlog za hitro potrditev, da postane vaša nova stranka.
Kako pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev?
V primeru da želite pripraviti svojo 30-sekundno predstavitev, boste morali navesti določene nujne informacije o svojem podjetju in postaviti nekaj vprašanj. Na primer:
Vaše ime: Pozdravljeni, moje ime je____.
Naziv podjetja: Sem izvršni direktor in predsednik podjetja ______.
Kaj počnete: podjetjem pomagamo povečati svoj prihodek in okrepiti svojo blagovno znamko z integracijo njihovih modelov za spletno trženje s celostnim pristopom.
Vprašanja za stranko: Ali tržite svoje podjetje tako na spletnih kot na offline mestih? Kakšni so vaši rezultati?
Kako lahko pomagate: Začnemo s strateškimi sejami z vsemi potencialnimi strankami, kjer analiziramo njihovo trenutno marketinško strategijo in jim ponudimo vsaj pet tehnik, ki jih lahko začnejo uporabljati že danes, da povečajo svoj prihodek.
Zakaj bi potencialna stranka morala ukrepati zdaj: Glede na vrsto potencialne stranke, ki jo želite pridobiti, lahko spremenite svoje sporočilo, da bo ustrezalo njenim individualnim potrebam.
Poslušajte in postavljajte prava vprašanja
Ideja ni le posredovanje odličnih informacij o vašem podjetju. Gre za postavljanje pravih vprašanj in predvsem za poslušanje odgovorov. Čeprav je pomembno oblikovati dobro predstavitev, je enako pomembno, da poslušate svojo stranko. Ključnega pomena je, da pokažete zanimanje za to, kar vam ima za povedati, in ugotovite, ali ji lahko pomagate.
Zanimiva 30-sekundna predstavitev na dogodkih za mreženje lahko pritegne pozornost potencialnih strank in jih spodbudi, da vam postavljajo ustrezna vprašanja. Povratna informacija vam bo služila kot orodje za promocijo vašega podjetja med udeleženci mreženja, kar vam lahko poenostavi marketinška prizadevanja. Ohranite zanimanje in zavzetost ljudi, na ta način boste opazili uspešne rezultate svoje promocije.
Vir: www.thebalancesmb.com