Zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil?

Večina komunikacije, ki jo imamo s svojimi potencialnimi kupci, poslovnimi partnerji in zaposlenimi, gre prek elektronskih sporočil. V svoje nabiralnike prejmemo tudi sporočila, ki po dolžini bolj spominjajo na članke kot pa sporočila z nujnimi informacijami.
Razlogi, zakaj prejemniki ne preberejo vaših elektronskih sporočil

Bo prejemnik prebral vaše sporočilo? Izogibajte se spodnjim napakam (Vir slike: Pixabay).

Če podobna sporočila pošiljate tudi sami, se vam bo najverjetneje zgodilo, da prejemnik sporočila sploh ne bo prebral. V današnjem svetu veljajo nova pravila za dobra elektronska sporočila, pravi soustanovitelj aplikacije MailTime Heatherm Huang. Prepričan je, da se bo verjetnost, da bo prejemnik prebral celotno naše sporočilo, strmo povečala, če se jih bomo naučili.

Napišite kratko sporočilo

Huang opaža, da elektronska sporočila večinoma beremo na poti ali medtem ko opravljamo druge naloge. Zato jih preberemo površno. Raziskava njegovega podjetja je celo pokazala, da kar sedem od desetih zaposlenih ne mara sporočil, ki so daljša od treh odstavkov. Dva od desetih sploh ne bosta prebrala sporočila, ki je daljši od enega odstavka. Zato vanj zajemite zgolj pomembne informacije.

Odgovarjajte hitro

Postavite si normo, čas, v katerem boste odgovorili na sporočila. Če posplošimo podatke, ki jih je predstavila raziskava MailTime, bomo odgovor najverjetneje dobili v roku štirih ur. To je čas, v katerem odgovori polovica strank aplikacije MailTime.

Naj kopijo pošljem še komu?

Premislite, koga bi lahko s svojim sporočilom obvestili. Ne dodajte ljudi, ki s poslom oziroma branžo sploh niso povezani. Predstavljajte si, da sporočilo pošljete enemu od svojih sodelavcev, ki s tematiko nima nič. Če ste prepričani, da določena oseba ne bo imela potrebe po odgovarjanju, je ne vključite.

Prejeli ste sporočilo, med pošiljatelji pa je cel kup sodelavcev. Ne odgovarjajte celotni skupini, preglejte, kdo je med prejemniki sporočila in presodite, kdo ne potrebuje vašega odgovora. Vaš odgovor naj se tiče tematike sporočila.

Prilagodite stil pošiljatelju

Svoj stil in ton pogovora prilagodite prejemnikom – če gre za direktorje, potem jih težko nagovorite z »Živjo«. V sporočilih ne uporabljajte velikih črk, saj se zdi, kot da kričite na prejemnika sporočila. Prav tako ne uporabljajte dveh ali več klicajev ali vprašajev, saj boste pri prejemniku vzbudili neprijetne občutke.

Prilagodite tudi čustva

Vzpostavljanje stikov s čustvi je dobrodošlo, a ne z jezo. Pošiljanje sporočila, ki vsebuje sledi jeze, je recept za obžalovanje. Zato napišete sporočilo, osnutek shranite. Ponovno ga preberite čez nekaj časa, ko se boste že ohladili.

Ste pozabili nekaj?

Pritisnite gumb pošlji šele, ko ste popolnoma prepričani, da ste v sporočilo vnesli vse pomembne informacije in dokumente. Ste vnesli pravo priponko? Ste dodali link, ki sploh ne dela? Preverite!

Preglejte sporočilo

Pregled sporočila je ena najpomembnejših stvari, ki jih morate narediti pri pripravi. Vzelo vam bo zgolj nekaj minut. Predlagamo, da napisano sporočilo skopirate v Word ali podoben program, ki vas bo opozoril na napačne besede. Površno napisan tekst bo prejemniku dal občutek neprofesionalnosti in neresnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Pravno svetovanje prek e-maila ali video klica

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. V MP sta vam v vsakem trenutku na voljo dva pravnika.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva, kjer bodo naši strokovnjaki z vami delili svoje 10 letne izkušnje iz sveta podjetništva.

V času karantene bodo vsa svetovanja izvedena bodisi prek e-maila ali video klica.

Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

Zaprtje s.p.

Zaprtje s.p.

V članku je predstavljeno, kakšen je postopek v primeru zaprtja s.p.. Zaprtje s.p. je treba načrtovati vsaj 15 dni pred njegovim dejanskim zaprtjem v obliki sporočila o zaprtju s.p. na AJPES. Preberite več >>

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Ustanavljate prvi startup? Ne delajte teh napak!

Podjetništvo je nepredvidljivo, če pa ste začetnik, se stvari hitro lahko odvijejo v napačno smer. Kako preprečiti, da ne bi delali napak kot začetnik? Rešitev je predvsem v učenju na (tujih) napakah. Preberite več >>

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

6 trikov, ki jih uporabljajo milijonarji

Če si želite uspeti, sledite nasvetom tistih, ki so uspeh že doživeli. Predstavljamo šest trikov, ki jih uporabljajo milijonarji, ki so začeli iz nič. Vključite jih v delovanje svojega podjetja in hitro se boste znašli na poti do uspeha. Preberite več >>

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

V novo leto z učinkovitejšimi sestanki

Ne glede na to, kako pomembni so sestanki, so pogosto povsem neučinkoviti. Izgubljanje rdeče niti pogovora, zamišljenost prisotnih in neupoštevanje zastavljenih ciljev lahko hitro privede do zapravljenega časa. Novo leto prinaša priložnost, ko lahko sestanke naredimo bolj učinkovite. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje