
SEO igra pomembno vlogo pri tem, da lahko uporabniki interneta spletno stran vašega podjetja hitro najdejo in jo zlahka razumejo. Google pri razvrščanju spletnih strani uporablja številne kriterije, ki se skladno z razvojem novih trendov tudi hitro spreminjajo. Katere trende boste morali upoštevati v letu 2020, da bo vaša spletna stran kar najbolje rangirana?
1. trend: Iskanje prek pametnega telefona
Po statističnih podatkih naj bi v letu 2018 povprečen uporabnik pametni telefon uporabljal kar 3,5 ure na dan. Spletne strani so v več kot 50 % primerih obiskane prek telefona. Ta trend upošteva tudi Google, ki je prilagojenost spletne strani za mobilno uporabo uvrstil med enega najpomembnejših kriterijev pri razvrščanju spletnih strani.
Ni pomembno zgolj to, da je vaša spletna stran prilagojena pregledovanju prek telefona. V tem načinu mora biti tudi čim bolj pregledna in vsebinsko bogata. V nasprotnem primeru bo njena uvrstitev slaba. Posledično se bo na nižjih mestih prikazovala tudi tistim, ki na splet dostopajo prek računalnika.
2. trend: Glasovno iskanje
Glasovno iskanje postaja čedalje bolj priljubljeno in bo v prihodnje začelo izpodrivati klasično iskanje prek vpisovanja ključnih besed. Poleg tega, da je tako iskanje za uporabnika bolj interaktivno, je tudi praktično, če se ga posameznik loteva med opravljanjem drugih dejavnosti.
Pri klasičnem iskanju je za podjetja pomembno, da se na izbrano ključno besedo njihova spletna stran prikazuje med prvimi 5 ali 10 zadetki. Pri glasovnem iskanju pa je drugače; šteje zgolj prvo mesto. Tako bo bitka med imetniki spletnih strani v prihodnje še toliko bolj ostra.
3. trend: Semantično iskanje
Že nekaj let se Google ne poslužuje več podajanja rezultatov iskanja zgolj na podlagi vpisanih ključnih besed. Google hoče namreč razumeti uporabnika, njegove potrebe in želje. Tako ga zanima širši kontekst vpisanih besed, njihovo povezavo, iskanje sopomenk in relevantnih informacij. Znanje pridobiva na podlagi preteklih iskanj in interesov posameznega uporabnika.
Da bi se uspešno prilagodili novemu sistemu, morate ustvarjati vsebine, ki rešujejo konkretne probleme. Pri izboljšanju vaše spletne strani na tem področju si lahko pomagate z orodjem Text Optimizer, ki vam bo podal predloge za izboljšavo.
4. trend: Raznolikost rezultatov iskanja
Google je skozi leta čedalje bolj izpopolnjeval predstavitev rezultatov na posamezno ključno besedo. Tako se v zadnjem času v iskalniku ne izpiše le seznam predlaganih spletnih strani, ampak je poudarek na raznolikosti in interaktivnosti, ki v uporabniku vzbudijo željo po nadaljnjem raziskovanju. Uporabniku se tako prikazujejo fotografije, video vsebine, zemljevidi, kratke predstavitve posamezne tematike, povezane vsebine itd. Poleg tega Google poda predlog vprašanj, ki so zanimale uporabnike, ki so poizvedovali o neki temi. S klikom nanje so na voljo hitri odgovori, ki potešijo uporabnikovo radovednost.
Če želite biti uspešni pri SEO, se tako ne osredotočajte zgolj na organske objave. Spletno stran optimizirajte tako iz vidika slik, video vsebin, obiskovalcem pa podajte možnost, da prek kratkim vprašanj in odgovorov dobijo ključne informacije o vas.
Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič >>
Vir: convinceandconvert.com