Kakšni so SEO trendi za leto 2020? (Vir: Pixabay)

SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

Optimizacija spletnih strani (SEO) je pomembno marketinško področje vsakega podjetja. Zanjo je značilno, da se izjemno hitro spreminja. Kateri so SEO trendi, ki jih boste morali v letu 2020 nujno upoštevati, če želite, da se bo spletna stran vašega podjetja uvrstila čim višje v iskalniku?
Kakšni so SEO trendi za leto 2020? (Vir: Pixabay)

SEO igra pomembno vlogo pri tem, da lahko uporabniki interneta spletno stran vašega podjetja hitro najdejo in jo zlahka razumejo. Google pri razvrščanju spletnih strani uporablja številne kriterije, ki se skladno z razvojem novih trendov tudi hitro spreminjajo. Katere trende boste morali upoštevati v letu 2020, da bo vaša spletna stran kar najbolje rangirana?

1. trend: Iskanje prek pametnega telefona

Po statističnih podatkih naj bi v letu 2018 povprečen uporabnik pametni telefon uporabljal kar 3,5 ure na dan. Spletne strani so v več kot 50 % primerih obiskane prek telefona. Ta trend upošteva tudi Google, ki je prilagojenost spletne strani za mobilno uporabo uvrstil med enega najpomembnejših kriterijev pri razvrščanju spletnih strani.

Ni pomembno zgolj to, da je vaša spletna stran prilagojena pregledovanju prek telefona. V tem načinu mora biti tudi čim bolj pregledna in vsebinsko bogata. V nasprotnem primeru bo njena uvrstitev slaba. Posledično se bo na nižjih mestih prikazovala tudi tistim, ki na splet dostopajo prek računalnika.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

2. trend: Glasovno iskanje

Glasovno iskanje postaja čedalje bolj priljubljeno in bo v prihodnje začelo izpodrivati klasično iskanje prek vpisovanja ključnih besed. Poleg tega, da je tako iskanje za uporabnika bolj interaktivno, je tudi praktično, če se ga posameznik loteva med opravljanjem drugih dejavnosti.

Pri klasičnem iskanju je za podjetja pomembno, da se na izbrano ključno besedo njihova spletna stran prikazuje med prvimi 5 ali 10 zadetki. Pri glasovnem iskanju pa je drugače; šteje zgolj prvo mesto. Tako bo bitka med imetniki spletnih strani v prihodnje še toliko bolj ostra.

3. trend: Semantično iskanje

Že nekaj let se Google ne poslužuje več podajanja rezultatov iskanja zgolj na podlagi vpisanih ključnih besed. Google hoče namreč razumeti uporabnika, njegove potrebe in želje. Tako ga zanima širši kontekst vpisanih besed, njihovo povezavo, iskanje sopomenk in relevantnih informacij. Znanje pridobiva na podlagi preteklih iskanj in interesov posameznega uporabnika.

Da bi se uspešno prilagodili novemu sistemu, morate ustvarjati vsebine, ki rešujejo konkretne probleme. Pri izboljšanju vaše spletne strani na tem področju si lahko pomagate z orodjem Text Optimizer, ki vam bo podal predloge za izboljšavo.

4. trend: Raznolikost rezultatov iskanja

Google je skozi leta čedalje bolj izpopolnjeval predstavitev rezultatov na posamezno ključno besedo. Tako se v zadnjem času v iskalniku ne izpiše le seznam predlaganih spletnih strani, ampak je poudarek na raznolikosti in interaktivnosti, ki v uporabniku vzbudijo željo po nadaljnjem raziskovanju. Uporabniku se tako prikazujejo fotografije, video vsebine, zemljevidi, kratke predstavitve posamezne tematike, povezane vsebine itd. Poleg tega Google poda predlog vprašanj, ki so zanimale uporabnike, ki so poizvedovali o neki temi. S klikom nanje so na voljo hitri odgovori, ki potešijo uporabnikovo radovednost.

Če želite biti uspešni pri SEO, se tako ne osredotočajte zgolj na organske objave. Spletno stran optimizirajte tako iz vidika slik, video vsebin, obiskovalcem pa podajte možnost, da prek kratkim vprašanj in odgovorov dobijo ključne informacije o vas.

Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič  >>

Vir: convinceandconvert.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki