SEO trendi, ki jih v letu 2020 ne boste smeli spregledati

Optimizacija spletnih strani (SEO) je pomembno marketinško področje vsakega podjetja. Zanjo je značilno, da se izjemno hitro spreminja. Kateri so SEO trendi, ki jih boste morali v letu 2020 nujno upoštevati, če želite, da se bo spletna stran vašega podjetja uvrstila čim višje v iskalniku?
Kakšni so SEO trendi za leto 2020? (Vir: Pixabay)

SEO igra pomembno vlogo pri tem, da lahko uporabniki interneta spletno stran vašega podjetja hitro najdejo in jo zlahka razumejo. Google pri razvrščanju spletnih strani uporablja številne kriterije, ki se skladno z razvojem novih trendov tudi hitro spreminjajo. Katere trende boste morali upoštevati v letu 2020, da bo vaša spletna stran kar najbolje rangirana?

1. trend: Iskanje prek pametnega telefona

Po statističnih podatkih naj bi v letu 2018 povprečen uporabnik pametni telefon uporabljal kar 3,5 ure na dan. Spletne strani so v več kot 50 % primerih obiskane prek telefona. Ta trend upošteva tudi Google, ki je prilagojenost spletne strani za mobilno uporabo uvrstil med enega najpomembnejših kriterijev pri razvrščanju spletnih strani.

Ni pomembno zgolj to, da je vaša spletna stran prilagojena pregledovanju prek telefona. V tem načinu mora biti tudi čim bolj pregledna in vsebinsko bogata. V nasprotnem primeru bo njena uvrstitev slaba. Posledično se bo na nižjih mestih prikazovala tudi tistim, ki na splet dostopajo prek računalnika.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

2. trend: Glasovno iskanje

Glasovno iskanje postaja čedalje bolj priljubljeno in bo v prihodnje začelo izpodrivati klasično iskanje prek vpisovanja ključnih besed. Poleg tega, da je tako iskanje za uporabnika bolj interaktivno, je tudi praktično, če se ga posameznik loteva med opravljanjem drugih dejavnosti.

Pri klasičnem iskanju je za podjetja pomembno, da se na izbrano ključno besedo njihova spletna stran prikazuje med prvimi 5 ali 10 zadetki. Pri glasovnem iskanju pa je drugače; šteje zgolj prvo mesto. Tako bo bitka med imetniki spletnih strani v prihodnje še toliko bolj ostra.

3. trend: Semantično iskanje

Že nekaj let se Google ne poslužuje več podajanja rezultatov iskanja zgolj na podlagi vpisanih ključnih besed. Google hoče namreč razumeti uporabnika, njegove potrebe in želje. Tako ga zanima širši kontekst vpisanih besed, njihovo povezavo, iskanje sopomenk in relevantnih informacij. Znanje pridobiva na podlagi preteklih iskanj in interesov posameznega uporabnika.

Da bi se uspešno prilagodili novemu sistemu, morate ustvarjati vsebine, ki rešujejo konkretne probleme. Pri izboljšanju vaše spletne strani na tem področju si lahko pomagate z orodjem Text Optimizer, ki vam bo podal predloge za izboljšavo.

4. trend: Raznolikost rezultatov iskanja

Google je skozi leta čedalje bolj izpopolnjeval predstavitev rezultatov na posamezno ključno besedo. Tako se v zadnjem času v iskalniku ne izpiše le seznam predlaganih spletnih strani, ampak je poudarek na raznolikosti in interaktivnosti, ki v uporabniku vzbudijo željo po nadaljnjem raziskovanju. Uporabniku se tako prikazujejo fotografije, video vsebine, zemljevidi, kratke predstavitve posamezne tematike, povezane vsebine itd. Poleg tega Google poda predlog vprašanj, ki so zanimale uporabnike, ki so poizvedovali o neki temi. S klikom nanje so na voljo hitri odgovori, ki potešijo uporabnikovo radovednost.

Če želite biti uspešni pri SEO, se tako ne osredotočajte zgolj na organske objave. Spletno stran optimizirajte tako iz vidika slik, video vsebin, obiskovalcem pa podajte možnost, da prek kratkim vprašanj in odgovorov dobijo ključne informacije o vas.

Naučite se SEO optimizacije na delavnici, ki jo bo vodil izkušeni predavatelj Igor Bajsič  >>

Vir: convinceandconvert.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>


7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

Pri Googlu so pripravili animirano video serijo s SEO napotki

V želji, da bodo spletne strani čim bolj prijazne do obiskovalcev, bodo pri Googlu v prihodnjih mesecih objavili serijo izobraževalnih videoposnetkov o optimizaciji spletnih strani (SEO). Izobraževanja bodo na voljo brezplačno, namenjena pa bodo lastnikom spletnih strani, ki želijo izboljšati razumljivost svojih strani in uvrstitve v iskalniku. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje