Šest najpogostejših napak pri PRju

Poslali ste na stotine PR sporočil različnim medijem. Po nekaj dneh ugotovite, da vaše zgodbe ni povzel prav noben medij. Sprašujete se, kaj ste storili narobe. V nadaljevanju predstavljamo najpogostejše napake, ki vas lahko stanejo objave v medijih.
Šest najpogostejših napak pri PRju

Ste poslali PR sporočila različnim medijem, noben pa ni povzel vaše zgodbe? Morda ste naredili katero od spodnjih napak (Vir slike: Picjumbo.com).

Pripravili smo šest najpogostejših napak, ki jih lahko naredimo ob pripravi in pošiljanju PR sporočil.

Zgodba brez fokusa

Namesto da bi se osredotočili zgolj na eno zgodbo v PR članku, predstavite več zgodb. Novinarja boste zmedli, saj ne bo vedel, kaj je bistvo vašega PR članka. Osredotočite se zgolj na eno zgodbo.

Vaš PR ni vreden objave

To je eden od najpogostejših razlogov, za kaj PR vsebine ne dobijo mesta v medijih. Veliko podjetij producira PR-je, ki v resnici sploh niso novice.

Zato naj bo vaše vodilo ustvariti PR zgodbo, ki je vredna objave. Kaj to pomeni? V prvi vrsti mora novinar prepoznati vrednost vaše zgodbe, torej, pisati morate o nečem, kar mu bo vzbudilo zanimanje, zanimiva pa mora biti tudi za bralca. Kako ugotoviti, kaj je vredno objave v vašem segmentu industrije? Preberite kar se da veliko novic, ki prihajajo iz sorodnega področja. Je vaša novica primerljiva z objavljenimi? Če ste na vprašanje prikimali, potem ste na pravi poti.

Kako pomemben je dober odnos z novinarjem?

Ste PR poslali na pravi naslov?

PR lahko sicer pošljete na stotine naslovov, a če naslovniki ne bodo pravi, je vaš trud zaman. Medtem ko berete PR članke iz sorodnih področij, izdelajte seznam novinarjev, ki so poročali o sorodnih zgodbah. Do pravih kontaktov lahko pridete tudi prek drugih novinarjev, ki jih že poznate.

Kontaktirajte na pravi način

Nekateri novinarji niso naklonjeni predstavitvam po telefonu, spet drugi se o objavi brez predhodnega pogovora sploh ne bodo pogovarjali. Najbolje je, da naredite manjšo raziskavo prejemnikov vašega PR sporočila.

Struktura je napačna

PR mora imeti »ubijalski« naslov in uvodni del. Zakaj? To so deli PR-ja, ki jih bo novinar najprej opazil. Deli, s katerimi lahko pritegnite njegovo pozornost. Vzemite si čas za ustvarjanje kreativnega naslova (in uvodnega dela).

Novinarjem ustvarite preveč dela

Vaša naloga je, da jim olajšate delo. Informacije jim podajte na jasen, nedvoumen in kraten način. V kolikor je vaša zgodba vredna objave, vi pa ste jim poservirali novico na prej opisan način, se bo verjetnost objave vašega PR članka drastično povečala.

Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


PR za večjo konkurenčnost

PR za večjo konkurenčnost

Konkurenca je danes čedalje hujša, zato morajo podjetja poskrbeti za nove načine, da ostanejo korak pred konkurenti. Pri tem jim lahko uspešno pomaga tudi PR - že z manjšim denarnim vložkom si lahko podjetja v kratkem času povsem izboljšajo svoj konkurenčni položaj. Preberite več >>

PR za lažje pridobivanje strank

PR za lažje pridobivanje strank

Podjetja tekmujejo v tržnem, pa tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Naloga PR-a je celostno upravljanje in povezovanje obeh okolij, ki prinašata podjetju neizkoriščeno konkurenčno prednost in tako doprineseta k boljšim poslovnim rezultatom v tržnem okolju. Preberite več >>

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Ključni nasveti za PR za zagonska podjetja

Pojavljanje v medijih je ključnega pomena za širjenje sporočil in lahko doprinese k uspehu podjetja. Zagotavljanje medijske pozornosti je za zagonska podjetja težka naloga, saj večinoma ne zaposlujejo strokovnjakov za trženje in PR. Zato vam ponujamo nekaj osnovnih nasvetov. Preberite več >>

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosi z javnostmi: pomembno področje za vaše podjetje

Odnosov z javnostmi ne smemo enačiti z brezplačnim oglaševanjem, kot to počne marsikateri nadebudni podjetnik. PR, kot odnosom z javnostmi pravimo še drugače, se namreč od klasičnega oglaševanja precej razlikuje. Preberite več >>

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Zakaj so odnosi z javnostmi učinkovitejši od oglaševanja?

Kaj so odnosi z javnostmi? Kako zagotoviti, da bodo mediji o vašem podjetju poročali pozitivno? Zakaj so odnosi z javnostmi bolj učinkoviti kot oglaševanje? Odgovore na zastavljena vprašanja in nasvete za uspešno sodelovanje z mediji boste našli v prispevku. Preberite več >>

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

Nasvet: kako do objave zgodbe v priznanih tujih medijih

»V tako majhnem prostoru, kot je Slovenija, je razmeroma enostavno priti v stik z novinarjem, ki pokriva področje, na katerem deluje določeno podjetje,« pravi Majda Dodevska iz startupa Scoutte. Povsem drugače pa je, ko želimo objavo naše zgodbe v tujem mediju. Preberite več >>

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Družabna omrežja in PR gresta z roko v roki

Če se sprehodimo po družabnih omrežjih, lahko vidimo, da je še vedno nekaj podjetij, ki družabna omrežja neuspešno izkoriščajo za PR. Kako jih uporabiti za učinkovit PR? Preberite več >>

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

[Akcija] 30% popust na delavnico o PR veščinah

Objavljamo posebno akcijo prek katere lahko le do 17. aprila pridobite kar 30% popust na delavnico o PR veščinah. Ne pozabite, da boste na delavnici pripravili lastno PR sporočilo in izvedeli konkretne trike od podjetnice, ki je prepričala svetovne medije, da objavijo njeno zgodbo. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje