Šest najpogostejših napak pri PRju
Ste poslali PR sporočila različnim medijem, noben pa ni povzel vaše zgodbe? Morda ste naredili katero od spodnjih napak (Vir slike: Picjumbo.com).
Pripravili smo šest najpogostejših napak, ki jih lahko naredimo ob pripravi in pošiljanju PR sporočil.
Zgodba brez fokusa
Namesto da bi se osredotočili zgolj na eno zgodbo v PR članku, predstavite več zgodb. Novinarja boste zmedli, saj ne bo vedel, kaj je bistvo vašega PR članka. Osredotočite se zgolj na eno zgodbo.
Vaš PR ni vreden objave
To je eden od najpogostejših razlogov, za kaj PR vsebine ne dobijo mesta v medijih. Veliko podjetij producira PR-je, ki v resnici sploh niso novice.
Zato naj bo vaše vodilo ustvariti PR zgodbo, ki je vredna objave. Kaj to pomeni? V prvi vrsti mora novinar prepoznati vrednost vaše zgodbe, torej, pisati morate o nečem, kar mu bo vzbudilo zanimanje, zanimiva pa mora biti tudi za bralca. Kako ugotoviti, kaj je vredno objave v vašem segmentu industrije? Preberite kar se da veliko novic, ki prihajajo iz sorodnega področja. Je vaša novica primerljiva z objavljenimi? Če ste na vprašanje prikimali, potem ste na pravi poti.
Ste PR poslali na pravi naslov?
PR lahko sicer pošljete na stotine naslovov, a če naslovniki ne bodo pravi, je vaš trud zaman. Medtem ko berete PR članke iz sorodnih področij, izdelajte seznam novinarjev, ki so poročali o sorodnih zgodbah. Do pravih kontaktov lahko pridete tudi prek drugih novinarjev, ki jih že poznate.
Kontaktirajte na pravi način
Nekateri novinarji niso naklonjeni predstavitvam po telefonu, spet drugi se o objavi brez predhodnega pogovora sploh ne bodo pogovarjali. Najbolje je, da naredite manjšo raziskavo prejemnikov vašega PR sporočila.
Struktura je napačna
PR mora imeti »ubijalski« naslov in uvodni del. Zakaj? To so deli PR-ja, ki jih bo novinar najprej opazil. Deli, s katerimi lahko pritegnite njegovo pozornost. Vzemite si čas za ustvarjanje kreativnega naslova (in uvodnega dela).
Novinarjem ustvarite preveč dela
Vaša naloga je, da jim olajšate delo. Informacije jim podajte na jasen, nedvoumen in kraten način. V kolikor je vaša zgodba vredna objave, vi pa ste jim poservirali novico na prej opisan način, se bo verjetnost objave vašega PR članka drastično povečala.
Vabimo vas na delavnico: S PR veščinami do poslovnega uspeha
Datum: 22. april, 14:00 do 18:00
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>