Sprehod lahko prinese tudi 13 milijard evrov

Sestanki med štirimi stenami so preteklost. Dogovarjanje o prihodnosti podjetij, tudi držav, se vse bolj usmerja v umirjeno okolje. Sestanki na sprehodih so nov trend v poslovnem svetu, pomembno noto pri njihovi uveljavitvi pa se pripisuje (tudi) Stevu Jobsu.
Sprehod lahko prinese tudi 13 milijard evrov

Steve Jobs je bil velik ljubitelj sestankov med sprehodi (Vir slike: Free Digital Photos)

“Hoja zbistri moje misli,” pravi Darren Huston, od novembra lani predsednik in izvršni direktor Priceline Skupine. Sestanki niso omejeni na njegovo pisarno. Odpravi se ven na zrak in daleč od nemirnega ozračja pisarn, ki se nahajajo v Amsterdamu, opravi sestanek. Nobenih zapiskov in živčnih vojn, vse kar potrebujejo je udobnejša obutev in oblačila.

Sprehodi so bili precej velika strast pokojnega Steva Jobsa, ki se mu je med enim od sprehodom pridružil tudi prvi mož Facebooka, Mark Zuckberg. Morda ga je prav on navdušil nad sestanki med sprehodi, pa čeprav med tistim sprehodom leta 2010 nista dosegla pozitivnega dogovora. Takšen sproščen način sestankovanja je namreč ubral tudi pri Janu Koumu pred prodajo WhatsAppa. Spomnimo, mobilna aplikacija, ki omogoča pošiljanje sporočil, je od februarja letos v rokah Facebooka. Sprehodi so se Koumu še kako izplačali, saj je podjetje prodal za 13,6 milijard evrov. Po Silicijevi dolini se sprehaja kar nekaj izvršnih direktorjev, med njimi tudi izvršni direktor LinkedIna, Jeff Weiner in soustanovitelj Twitterja Jack Dorsey.

Barack Obama s šefom osebja

Velik privrženec takšnih sestankov je tudi predsednik ZDA, Barack Obama. Njegov delavnik se pogosto, zlasti v toplejšem vremenu, konča s sprehodom okoli Bele hiše. Najverjetneje v družbi varnostnikov ali vsaj šefa njega osebja, Denisa McDonougha. Sprehod traja od 10 do 30 minut.

Vabljeni na MP šolo >>

Ta novi trend, s katerim se okolje sestankov seli iz pisarn, polnih živčnosti, v naravno okolje, v še tako napet pogovor prinaša umirjeno noto. »Ljudje postanejo bolj umirjeni, če pa boste želeli z njimi na sprehod, bodo govorili iz srca,« pravi Hikmet Ersak, izvršni direktor Western Union, ki je prav tako velik zagovornik sestankov med sprehodom. Ste se že odpravili na sprehod danes? Tam vas lahko čaka nova velika poslovna priložnost.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje