Letošnji regres bo višji!

Poslanci so končno potrdili razbremenitev regresa za letni dopust. Noveli Zakona o dohodnini in Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju omogočata, da bo delavcem po prvomajskih praznikih tako lahko izplačan višji regres.
regres

Delavci bodo letos lahko prejeli višji neto regres. (Vir slike: Pixabay)

Po dosedanji zakonodaji je v zvezi z regresom veljala oprostitev plačila prispevkov do višine 70 odstotkov povprečne plače, dohodnina pa se je plačala v celoti. Po novem pa bo regres do povprečne plače okoli 1.700 evrov bruto neobremenjen s prispevki in dohodnino. Za delavce, ki so letošnji regres že prejeli po prejšnji zakonodaji to pomeni, da bodo preplačane prispevke dobili povrnjene. Slednje velja tako za delavce kot delodajalce.

Višina starega in novega regresa

Zakon o delovnih razmerjih določa, da delavcu, ki ima pravico do letnega dopusta pripada regres za letni dopust najmanj v višini minimalne plače. Torej bo letos vsak tak delavec prejel najmanj 886,63 evra regresa (bruto). V primeru da delavcu ne pripada celotni letni dopust, bo prejel sorazmerno nižji regres.

Če bi delodajalec po stari zakonodaji delavcu izplačal regres v višini 70 odstotkov povprečne plače, bi bil pri izplačilu oproščen le plačila prispevkov. Ob plačilu 1.190 evrov bruto, bi delavec torej plačal le dohodnino, ki pa bi bila odvisna od njegove siceršnje plače in akontacije dohodnine. Strošek delodajalca bi bil torej 1.190 evrov. Če bi delodajalec delavcu po stari zakonodaji izplačal za regres povprečno bruto plačo 1.700 evrov (ali več), bi moral za znesek nad 70 odstotki povprečne plače obračunati prispevke in dohodnino. Strošek delodajalca bi bil v tem primeru okoli 1.780 evrov, za neto izplačilo okoli 1.190 evrov.

Če bo delodajalec po novi zakonodaji delavcu izplačal regres v višini 70 odstotkov bruto plače, bo neto enak brutu. Na plačilni listi bo torej 1.190 evrov, prihrankov tu za delodajalca ne bo. V primeru da bo delodajalec po novi zakonodaji delavcu izplačal regres v višini povprečne bruto plače 1.700 evrov, bosta enaka tudi neto izplačilo in strošek delodajalca, torej 1.700 evrov.

V primeru da bo regres presegal povprečno plačo, bo obdavčen z dohodnino in obremenjen s prispevki. To pa sicer le nad zneskom, ki presega povprečno plačo.

Kaj pa če je letošnji regres že bil izplačan?

Po Zakonu o delovnih razmerjih mora biti regres izplačan do 1. julija, razen v primeru posebnih okoliščin. Podjetja, ki so letošnji regres že izplačala, bodo znesek preplačane dohodnine in prispevkov dobila povrnjen. FURS bo preplačane zneske vračal po uradni dolžnosti. Do 30. junija naj bi izdali odločbe o vračilu dajatev, vračila pa se bodo izvedla v roku 30 dni od vročitve odločbe in ob pogoju, da prejemnik vračila nima neporavnanih davčnih obveznosti. Zneski naj bi bili torej v večini primerov nakazani do konca julija. Akontacije dohodnine in prispevki zaposlenega bodo vrnjeni neposredno zaposlenemu, prispevki delodajalca pa delodajalcu.

Na račun sprejete razbremenitve regresa bo po ocenah pobrane kar 90 milijonov evrov dohodnine manj. Predvidoma pa bo vlada v naslednjem letu uvedla nove obremenitve kapitala.

Vir: Finance

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Koronavirus ukrepi: UTD za s.p. potrjen, podjetja bodo prejela odpis ZPIZ prispevkov

Koronavirus ukrepi: UTD za s.p. potrjen, podjetja bodo prejela odpis ZPIZ prispevkov

Samozaposleni (s.p.) bodo prejeli neke vrste UTD - nadomestilo za izpad prihodkov, prav tako bodo pokriti vsi socialni prispevki, vendar le v primeru, da se je ta izpad res zgodil. Podjetja bodo oproščena ZPIZ prispevkov, delovno aktivni bodo zaradi večje ogroženosti prejeli 200 evrov dodatka, na voljo je tudi kritje stroškov za delavce na čakanju. Preberite več >>

Koronavirus: roki v sodnih in upravnih zadevah stojijo!

Koronavirus: roki v sodnih in upravnih zadevah stojijo!

Z dnem 29.3.2020 je v veljavo stopil Zakon o začasnih ukrepih v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) (ZZUSUDJZ), ki vpeljuje začasne ukrepe v zvezi s sodnimi, upravnimi, drugimi javnopravnimi zadevami in zadevami na področju izvrševanja kazenskih sankcij, s katerim se začasno prekinja tek rokov v nenujnih zadevah. Preberite več >>

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

E-račun sedaj tudi za podjetnike in podjetja z zaposlenimi!

E-račun sedaj tudi za podjetnike in podjetja z zaposlenimi!

V letu 2019 je FURS omogočil poenostavljeno plačilo prispevkov za socialno varnost samozaposlenim, družbenikom, kmetom, prostovoljcem in popoldanskim s.p. Novost, ki je precej poenostavila plačevanje obveznosti je sedaj na voljo tudi zavezancem, ki plačujejo obvezne dajatve obračunane v obračunu davčnega odtegljaja (REK obrazec). Preberite več >>

Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.   Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO webinar: Koronavirus: Kako naprej?

08.04.2020 od 16:00 do 18:00
SIO webinar: Koronavirus: Kako naprej?

Žal je vse podjetnike v preteklih dneh oziroma tednih družilo naslednje dejstvo: izredne razmere na področju poslovanja njihovih podjetij, tako s.p.jevcev, kot malih in tudi velikih podjetjih. Na določene skupine je dodatno vplivala prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo, restavracije, osebna nega...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani zaradi zamrznitve poslovanja ter splošne panike med potrošniki. Kako se lahko podjetje kar najbolje mogoče odzove na situacijo? Kdaj bomo videli luč na koncu tunela?
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje