
Vir slike: Pixabay
Vaša strategija rasti vključuje več kot le prikaz v številkah, kako se bo vaš prihodek povečal. Ta del vašega poslovnega načrta je namenjen dokazovanju drugim, da imate načrt za predstavitev svojega izdelka novim strankam in novim trgom ter morda celo za uvajanje novih izdelkov.
Opisujemo nekaj pomembnih dejavnikov, ki lahko močno vplivajo na rast vašega podjetja.
Geografska strategija
Če se vaše podjetje ukvarja s trgovino na drobno, opišite, v katerih krajih želite odpreti dodatne trgovine. Opišite svojo geografsko strategijo.
Pridobivanje novih strank
Ko dosežete svoje glavne stranke, razmislite, koga bi še lahko zanimali vaši izdelki in storitve. Razmislite o ponudbi tako za podjetja kot za končne uporabnike.
Novi izdelki
Novi izdelki so dober način za povečanje prodaje, vendar bodite pozorni na prvotno predstavitev le-teh. Pogosto je namreč lansiranje novega izdelka slabo izvedeno. Načrtujete kratkoročen, srednjeročen in dolgoročen načrt za uvedbo novih izdelkov ali storitev. To so lahko različice vašega osnovnega, že obstoječega izdelka ali pa gre za popolnoma nov izdelek. Ne zanemarite edinstvene priložnosti za marketing. Z novim izdelkom ali storitvijo že tako pritegnete pozornost, izkoristite jo sebi v prid.
Franšize
Franšize so značilne za dejavnost restavracij. Primerne pa so tudi za številne druge panoge. Franšize najbolje delujejo, če vaš izdelek dosledno izpolnjuje pričakovanja in zahteve strank, ki že poznajo vašo blagovno znamko.
Razširitev na spletu
Kako boste uporabljali internet za povečanje prodaje? Ali boste svoj izdelek prodajali na spletni strani svojega podjetja, sodelovali z obstoječim internetnim ponudnikom ali morda oglaševali svoje izdelke in storitve na družbenih omrežjih?
Uporaba interneta za prodajo vašega izdelka ni obvezna, vendar se zavedajte, da mora vaša strategija rasti v sodobnem času, ko so vsi podatki že na spletu, obvezno vključevati spletne elemente že v samem poslovnem načrtu.
Kreativno trženje
Oglejte si marketinški del vašega poslovnega načrta. V njem morate obravnavati način trženja, katerega glavni cilj je širjenja poslovanja. Oddelek za marketing naj predlaga več načinov za pridobitev ciljnih strank. Vaši strokovnjaki za trženje bodo te strategije realizirali in začeli z dejanskim trženjem.
Zmanjševanje stroškov
Izkoristite prednosti in napredek podjetja za učenje o ekonomiji in uspešnem upravljanju z večjim obsegom poslovanja. Nova znanja bodo pripomogla k vaši učinkovitosti in boljšemu finančnemu upravljanju s podjetjem, hkrati boste pridobili nove praktične izkušnje. Ekonomija obsega se nanaša na znižanje povprečnih stroškov skozi daljše časovno obdobje.
Širjenje poslovanja
Zadnji pomemben dejavnik je širitev na druge trge. To pride v poštev, ko bo vaše podjetje že bolj uveljavljeno. Analizirajte, katera podjetja ali vrste podjetij bi bila idealna za sodelovanje z vami. Preučite njihove prodajne metode in jih kontaktirajte.
Vir: www.thebalancesmb.com