Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Strategija za uspešno rast vašega podjetja

Potencialni vlagatelji, ki bodo prebrali vaš poslovni načrt, se bodo hoteli seznaniti s strategijo podjetja, kako nameravate voditi in razviti uspešno poslovanje.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Vaša strategija rasti vključuje več kot le prikaz v številkah, kako se bo vaš prihodek povečal. Ta del vašega poslovnega načrta je namenjen dokazovanju drugim, da imate načrt za predstavitev svojega izdelka novim strankam in novim trgom ter morda celo za uvajanje novih izdelkov.

Opisujemo nekaj pomembnih dejavnikov, ki lahko močno vplivajo na rast vašega podjetja.

Geografska strategija

Če se vaše podjetje ukvarja s trgovino na drobno, opišite, v katerih krajih želite odpreti dodatne trgovine. Opišite svojo geografsko strategijo.

Pridobivanje novih strank

Ko dosežete svoje glavne stranke, razmislite, koga bi še lahko zanimali vaši izdelki in storitve. Razmislite o ponudbi tako za podjetja kot za končne uporabnike.

Novi izdelki

Novi izdelki so dober način za povečanje prodaje, vendar bodite pozorni na prvotno predstavitev le-teh. Pogosto je namreč lansiranje novega izdelka slabo izvedeno. Načrtujete kratkoročen, srednjeročen in dolgoročen načrt za uvedbo novih izdelkov ali storitev. To so lahko različice vašega osnovnega, že obstoječega izdelka ali pa gre za popolnoma nov izdelek. Ne zanemarite edinstvene priložnosti za marketing. Z novim izdelkom ali storitvijo že tako pritegnete pozornost, izkoristite jo sebi v prid.

Franšize

Franšize so značilne za dejavnost restavracij. Primerne pa so tudi za številne druge panoge. Franšize najbolje delujejo, če vaš izdelek dosledno izpolnjuje pričakovanja in zahteve strank, ki že poznajo vašo blagovno znamko.

Razširitev na spletu

Kako boste uporabljali internet za povečanje prodaje? Ali boste svoj izdelek prodajali na spletni strani svojega podjetja, sodelovali z obstoječim internetnim ponudnikom ali morda oglaševali svoje izdelke in storitve na družbenih omrežjih?

Uporaba interneta za prodajo vašega izdelka ni obvezna, vendar se zavedajte, da mora vaša strategija rasti v sodobnem času, ko so vsi podatki že na spletu, obvezno vključevati spletne elemente že v samem poslovnem načrtu.

Kreativno trženje

Oglejte si marketinški del vašega poslovnega načrta. V njem morate obravnavati način trženja, katerega glavni cilj je širjenja poslovanja. Oddelek za marketing naj predlaga več načinov za pridobitev ciljnih strank. Vaši strokovnjaki za trženje bodo te strategije realizirali in začeli z dejanskim trženjem.

Zmanjševanje stroškov

Izkoristite prednosti in napredek podjetja za učenje o ekonomiji in uspešnem upravljanju z večjim obsegom poslovanja. Nova znanja bodo pripomogla k vaši učinkovitosti in boljšemu finančnemu upravljanju s podjetjem, hkrati boste pridobili nove praktične izkušnje. Ekonomija obsega se nanaša na znižanje povprečnih stroškov skozi daljše časovno obdobje.

Širjenje poslovanja

Zadnji pomemben dejavnik je širitev na druge trge. To pride v poštev, ko bo vaše podjetje že bolj uveljavljeno. Analizirajte, katera podjetja ali vrste podjetij bi bila idealna za sodelovanje z vami. Preučite njihove prodajne metode in jih kontaktirajte.

 

Vir: www.thebalancesmb.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki