Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Telefonski bonton za uspešne poslovne klice

Vsi v vašem podjetju morajo vedeti, kako profesionalno odgovoriti na telefon, ne samo receptor ali prodajni zastopnik, ki je pogosteje v stiku s strankami. Nikoli se ne ve, kdaj oseba, ki naj bi se oglasila na telefon, tega ne bo mogla storiti in jo bo moral nadomeščati nekdo drug.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kljub temu, da so v  poslovni komunikaciji veliko prostora zavzela sporočila in e-pošta, je telefon še vedno glavna točka stika večine podjetij s strankami. Način odzivanja na telefon bo ustvaril prvi vtis o vašem podjetju.

Če je oseba, ki se odzove na klic, neprofesionalna, je to morda tudi zadnji vtis, ki ga bo stranka dobila o vašem podjetju.

Kako pravilno odgovoriti na telefon in pridobiti stranko?

Preberite še: Naučite se usposobiti svoj glas za prodajo

 

  • Odgovorite na vse dohodne telefonske klice pred tretjim zvonjenjem.
  • Ko se oglasite na telefon, bodite topli, navdušeni in profesionalni. Vaš glas po telefonu je včasih edini vtis o vašem podjetju, ki ga bo klicatelj dobil.
  • Ko dvignete telefon, vljudno pozdravite, predstavite sebe in svoje podjetje. Recite na primer: “Dobro jutro. Green Technologies. Peter pri telefonu. Kako vam lahko pomagam?” Ni dovolj, da rečete samo “Zdravo”.
  • Izgovarjajte jasno, glasnost vašega glasu naj bo zmerna. Govorite počasi in razločno, da vas bo klicatelj razumel.
  • Nadzorujte svoj jezik in ne uporabljajte slenga. Namesto da na primer rečete “Ok” ali “Itak”, recite “Vsekakor”, “Zelo dobro” ali “V redu”. Če ste oseba, ki uporablja mašila, ko govorite, kot so “aha”, “hm” ali fraze, kot so “kul” ali “a veš”, se nadzorujte, da jih ne boste uporabljali, ko govorite po telefonu.
  • Usposobite svoj glas in besedni zaklad, da bosta pozitivna, ko odgovarjate na telefon, tudi na dan, ko se ne počutite najbolje. Pozitiven besednjak je tisti, ki se osredotoča na pomoč stranki. Na primer, namesto da rečete “Ne vem”, recite: “Se bom pozanimal za vas.”
  • Ko odgovorite na telefon, si zapišite telefonska sporočila v celoti in natančno. V primeru da česa ne razumete ali ne znate črkovati, na primer priimka osebe, jo prosite, naj ga ponovi ali črkuje. Nato poskrbite, da bo sporočilo prispelo do želenega prejemnika.
  • Če so vam klicatelji morali pustiti sporočila, se potrudite in odgovorite na vse telefonske klice v roku enega delovnega dne. Zgodnji klic lahko reši pogodbo, kupčijo, težavo stranke, in ustvari pozitiven vtis o vašem podjetju. Klicatelje bodo neodgovorjeni klici zagotovo zelo motili.
  • Vedno vprašajte sogovornika, ali je v redu, da ga date za trenutek na čakanje in ljudi ne puščajte na čakanju predolgo. Klicateljem na čakanju zagotovite poročila o napredku klica in čakalni vrsti vsakih 30 do 45 sekund. Ponudite jim možnosti izbire, če je to le mogoče, na primer: “Linija je še vedno zasedena. Želite počakati ali vas pokličemo nazaj?”
  • Ne uporabljajte zvočnika, razen če je to nujno potrebno. Zvočniki dajejo vtis, da se niste popolnoma osredotočili na strankin klic, in ji dajo misliti, da njen klic ni zaseben. Zvočnik lahko uporabite samo takrat, ko za sodelovanje v pogovoru potrebujete več kot eno osebo. Preden to storite, vprašajte sogovornika, ali ga lahko postavite na zvočnik.
  • Če uporabljate glasovno pošto ali telefonski odzivnik, poskrbite, da imate posneto profesionalno sporočilo. Po potrebi posodobite sporočilo glasovne pošte. Na primer, če bo vaše podjetje zaradi praznika zaprto, posodobite sporočilo glasovne pošte, tako da v njem poveste točen datum, kdaj se bo vaše podjetje ponovno odprlo.
  • Naučite vse ostale, da po telefonu odgovorijo na enak način, vključno z drugimi družinskimi člani, če vodite družinsko podjetje. Preverite, kako se odzivajo na telefon vašega podjetja, tako da pokličete in preverite, ali na telefon odgovarjajo na profesionalen način. Če testa ne opravijo, si z njimi ponovno poglejte ta seznam in se prepričajte, da vsi v vašem podjetju vedo, kako korektno odgovoriti na telefonske klice.​

 

Vir: thebalancesmb.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Svetovna platforma za nakup in prodajo spletnih podjetij zdaj tudi v Sloveniji

Flippa je največja svetovna platforma, preko katere lahko podjetniki kupijo ali prodajo svoje spletno podjetje. Zdaj je Flippa dobila tudi lokalno prisotnost na slovenskem in hrvaškem trgu. Več >

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Pogovor z Andražem Žurmanom: “Uspeh je tudi to, da znaš opustiti in začeti znova”

Andraž Žurman je soustanovitelj in direktor podjetja LabCore, visokotehnološkega specialista za analitične storitve v farmacevtski industriji, ki z inovativnim pristopom premika meje tako na slovenskem kot na mednarodnem trgu.  Več >

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Kako si opomoči od prvega propadlega posla

Nerealno je pričakovati, da bo vaše prvo podjetje izjemno uspešno. Morda ste že slišali za pogosto citirano statistiko, da 90 odstotkov malih podjetij propade. Ta številka je malo pretirana, bolj zanesljiv podatek za mala podjetja kaže, da približno 50 odstotkov podjetij propade v teh prvih petih letih. Več >

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2024. Lestvica ter splošna olajšava sta pomembni predvsem za tiste, ki imate s.p. z upoštevanjem dejanskih stroškov. Več >

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Želite svojega otroka vzgajati v podjetniškem duhu?

Podjetništvo ni zgolj karierna pot, temveč način razmišljanja in pristopa k življenju. In marsikateri podjetnik, ki ima svoje otroke, želi podobno miselnost prenesti tudi na njih! Več >

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Več >

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Več >

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Več >

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Več >

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki