Telefonski bonton za uspešne poslovne klice

Vsi v vašem podjetju morajo vedeti, kako profesionalno odgovoriti na telefon, ne samo receptor ali prodajni zastopnik, ki je pogosteje v stiku s strankami. Nikoli se ne ve, kdaj oseba, ki naj bi se oglasila na telefon, tega ne bo mogla storiti in jo bo moral nadomeščati nekdo drug.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Kljub temu, da so v  poslovni komunikaciji veliko prostora zavzela sporočila in e-pošta, je telefon še vedno glavna točka stika večine podjetij s strankami. Način odzivanja na telefon bo ustvaril prvi vtis o vašem podjetju.

Če je oseba, ki se odzove na klic, neprofesionalna, je to morda tudi zadnji vtis, ki ga bo stranka dobila o vašem podjetju.

Kako pravilno odgovoriti na telefon in pridobiti stranko?

Preberite še: Naučite se usposobiti svoj glas za prodajo

 

  • Odgovorite na vse dohodne telefonske klice pred tretjim zvonjenjem.
  • Ko se oglasite na telefon, bodite topli, navdušeni in profesionalni. Vaš glas po telefonu je včasih edini vtis o vašem podjetju, ki ga bo klicatelj dobil.
  • Ko dvignete telefon, vljudno pozdravite, predstavite sebe in svoje podjetje. Recite na primer: “Dobro jutro. Green Technologies. Peter pri telefonu. Kako vam lahko pomagam?” Ni dovolj, da rečete samo “Zdravo”.
  • Izgovarjajte jasno, glasnost vašega glasu naj bo zmerna. Govorite počasi in razločno, da vas bo klicatelj razumel.
  • Nadzorujte svoj jezik in ne uporabljajte slenga. Namesto da na primer rečete “Ok” ali “Itak”, recite “Vsekakor”, “Zelo dobro” ali “V redu”. Če ste oseba, ki uporablja mašila, ko govorite, kot so “aha”, “hm” ali fraze, kot so “kul” ali “a veš”, se nadzorujte, da jih ne boste uporabljali, ko govorite po telefonu.
  • Usposobite svoj glas in besedni zaklad, da bosta pozitivna, ko odgovarjate na telefon, tudi na dan, ko se ne počutite najbolje. Pozitiven besednjak je tisti, ki se osredotoča na pomoč stranki. Na primer, namesto da rečete “Ne vem”, recite: “Se bom pozanimal za vas.”
  • Ko odgovorite na telefon, si zapišite telefonska sporočila v celoti in natančno. V primeru da česa ne razumete ali ne znate črkovati, na primer priimka osebe, jo prosite, naj ga ponovi ali črkuje. Nato poskrbite, da bo sporočilo prispelo do želenega prejemnika.
  • Če so vam klicatelji morali pustiti sporočila, se potrudite in odgovorite na vse telefonske klice v roku enega delovnega dne. Zgodnji klic lahko reši pogodbo, kupčijo, težavo stranke, in ustvari pozitiven vtis o vašem podjetju. Klicatelje bodo neodgovorjeni klici zagotovo zelo motili.
  • Vedno vprašajte sogovornika, ali je v redu, da ga date za trenutek na čakanje in ljudi ne puščajte na čakanju predolgo. Klicateljem na čakanju zagotovite poročila o napredku klica in čakalni vrsti vsakih 30 do 45 sekund. Ponudite jim možnosti izbire, če je to le mogoče, na primer: “Linija je še vedno zasedena. Želite počakati ali vas pokličemo nazaj?”
  • Ne uporabljajte zvočnika, razen če je to nujno potrebno. Zvočniki dajejo vtis, da se niste popolnoma osredotočili na strankin klic, in ji dajo misliti, da njen klic ni zaseben. Zvočnik lahko uporabite samo takrat, ko za sodelovanje v pogovoru potrebujete več kot eno osebo. Preden to storite, vprašajte sogovornika, ali ga lahko postavite na zvočnik.
  • Če uporabljate glasovno pošto ali telefonski odzivnik, poskrbite, da imate posneto profesionalno sporočilo. Po potrebi posodobite sporočilo glasovne pošte. Na primer, če bo vaše podjetje zaradi praznika zaprto, posodobite sporočilo glasovne pošte, tako da v njem poveste točen datum, kdaj se bo vaše podjetje ponovno odprlo.
  • Naučite vse ostale, da po telefonu odgovorijo na enak način, vključno z drugimi družinskimi člani, če vodite družinsko podjetje. Preverite, kako se odzivajo na telefon vašega podjetja, tako da pokličete in preverite, ali na telefon odgovarjajo na profesionalen način. Če testa ne opravijo, si z njimi ponovno poglejte ta seznam in se prepričajte, da vsi v vašem podjetju vedo, kako korektno odgovoriti na telefonske klice.​

 

Vir: thebalancesmb.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje