
Težave z inovativnostjo? (Vir slike: Pixabay.com)
Različni podjetniki do inovacij prihajajo na različne načine. Nekateri porabijo mesece, leta ali morda celo življenje za raziskave, razvoj in izboljšavo ene same odlične ideje, spet drugi se poslužujejo tako imenovanega serijskega inoviranja in posamezni ideji posvetijo manj truda in časa. Prav vsem pa je skupno to, da se slej ko prej soočijo s težavami, saj je kreativnost težko dolgo ohranjati na visoki ravni.
Obstaja več različnih načinov, kako ponovno obuditi svojo kreativnost in priti do nove poslovne ideje.
1. Ugotovite, ali lahko izboljšate že obstoječ produkt oz. storitev
Opazujte okolico in ugotovite, ali imajo že obstoječi produkti oz. storitve, ki jih uporabljate v vsakdanjem življenju, kakršnekoli pomanjkljivosti. Nato poskusite najti izboljšavo za najdeno težavo – to bo lahko vaša inovacija, ki ima ne glede na to, da gre za manjšo spremembo že obstoječe ideje, lahko precejšen vpliv na tržišče.
2. Spremljajte tržišče za morebitne nove poslovne priložnosti
Ste na tekočem s spremembami na tržišču? Velik delež inovacij izhaja prav na področju novih tržišč, ki so polne lukenj v ponudbi. Imejte torej oči na pecljih in poskušajte predvideti morebitne zasuke v trendih, ki s seboj ponavadi prinesejo nove poslovne priložnosti.
3. Zamenjajte okolje in se obkrožite s pravimi ljudmi
V kolikor vam primanjkuje kreativnosti, morate morda le zamenjati sedanje okolje. Obkrožite se z ljudmi, ki vam bodo pripravljeni nuditi konstruktivne kritike, vas občasno tudi izzvali ter vam pomagali razviti vaše ideje. Povsem verjetno je, da bo že prisotnost v bližini kreativnih ljudi močno izboljšala vašo motivacijo in vam omogočila, da sami razvijete nove ideje.
4. Ne obremenjujte se z iskanjem novih idej
Iskanje novih idej lahko traja dneve, mesece ali celo leta. Včasih so podjetniki preveč neučakani in si zastavljajo previsoka pričakovanja. To ubija kreativnost in preprečuje, da bi z razvojem idej kakorkoli napredovali. Razumeti morate tudi, da včasih tudi resnično dobra ideja ne more biti več kot ideja, bodisi zato, ker je težko izvedljiva, ali pa zato, ker nima komercialne vrednosti.
5. Opazujte in bodite pripravljeni
Veliko podjetnikov do novih idej pride po tehtnem premisleku. Spet drugi pa navdih za inovacijo dobijo povsem nepričakovano in povsem spontano, morebiti med telovadbo ali v sanjah. V tem primeru je pomembno, da so nanjo pripravljeni in ne dopustijo, da se zamisel izgubi.
Vir: Entrepreneur.com